Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409.84 FtUSD388.95 FtCHF440.33 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz migrisimogato #799. hozzászólásáraMásfél évre rá fizették ki - nagy kegyesen - a szénabálák árát, amikor már ~20% volt az infáció. Mindenki döntse el, hogy érdemes-e velük gazdasági kapcsolatba lépni. Nekem nagyon tanulságos volt ez az eset.
Válasz Nagy Péter 40 #802. hozzászólásáraÖsszefonódás van a gazdák megkárosítására.
Újabban már a kamionos üzletel a "vevő" árnyékában (megbízásából), mert a "vevővel" már nem áll szóba a kutya sem. De itt nem részletezném ezt jobban, mert olvassák ők is.
Te megegyeztél vmiben a házaspárral.A fuvarra meg gondolom ezt a Békéscsabai céget bíztátok meg.
Neki nem kell ellenőriznie hogy te megkapod e a pénzed vagy sem.
De ezt csak amit leírtál az alapján mondom lehet hogy van több is a történetedben.
Remélem nem sokat buktál és van lehetőség esetleg a pénz megszerzésére.
Válasz migrisimogato #799. hozzászólásáraMaszek biznisznél de igazából ma már papírosnál is amíg nem fizetnek nem szabad lerakni 1 bálát se vagy leönteni 1 szem terményt se ez alapszabály.
Idén adtam el 400 bála lucerna bálát tehenészetnek már sürgettek hogy vigyem.Mondtam hogy amíg nem csippan a telóm addig 1 bálát se viszek.2 hétig még vakaróztak rajta mire utaltak..
A bizalom manapság csak illúzió.Ez manapság a csalók és haszonlesők világa.
Először fizet utána viheti.
Gazdatársak!
Aki széna termény eladással is foglalkozik, az egy Piliscsévi lovardát üzemeltető, Svájcból idetelepült házaspárral, üzletelés esetén, legyen nagyon óvatos. Meglátásuk szerint nekünk magyaroknak ingyen kell odaadnunk a megtermelt terményeinket és ingyen kell dolgoznunk nekik. Olyan "jó" labancos világlátás szerint.
(Pénzt előre kérni, hogy ne járjatok úgy mint én.)
Válasz Bándegúz #797. hozzászólásáraVan már olcsó gps nyomkövető kutyára, biciklire
Egy bála Széna árából megvan 1 db
Abból kell egy két bála közepébe benyomni egyet és kész
Tiszteletem!
Bála lopás visszatérő jelenség nálunk.Valami nyomkövetős vagy egyéb bevált módszere van valakinek,hogy legközelebb utolérhető legyen az elkövető.
Köszönöm!
Válasz mihaszna #795. hozzászólásáraAzért a gép állapota a gazda ügye. Van porlaszto. Van hengerfej. Van uj hengerfej is. Van minden. Van difi lamella menbrán. Uj Gumik. Lámpák kapcsolokrelék. Ülés. Fűtőtest. . A hibákat én ezen cullangoknak a cseréjével kezdtem. Mert a tulaj ezért adta el.
Válasz TeljesenMindegy #792. hozzászólásáraMeg fél nap mire fel töltik az akkumulátort mert reggelre lemerül. Ha kiveszik belőle azzal sincs előrébb mert akkort lehet cűgölni , vissza rakni, be kötni stb stb.
Akkor kell egy ember a levegő szűrőhöz. Aki indításkor be fogja a levegő szűrőt. Egy ember az önindítóhoz, egy a fülkébe. Pont ezért lett sok helyen lecserélve az MTZ és társai. Mert ezeket az új gépeket már nem ilyen procedúra be indítani.
Válasz mihaszna #791. hozzászólásáraA fölmunkagépek, építőgépek 98%-a mind egyenkulcsos, opcióba lehet immot kérni. Én trélereztem, van egy egész kulcsomóm ezekhez.
De asszem' egyébként a jd is egyenkulcsos. Viszont pl. A caternál is már régóta van távoli megfigyelés gps alapon, látnak mindent a gépről, szerződésfüggő, de volt olyan cég, ahol nézte a huntraco, aztán jött, amikor kellett, célzottan, mert már előre tudták, miért jönnek. Nem kellett külön kérni.
Nálunk az új teherautóba a tachográfot is le tudja olvasni távolról a szerv, nem kell hozzá megállítson.
Válasz .Richard. #790. hozzászólásáraHát Én meg kockáztatom , hogy némelyik MTZ-t nehezebb be indítani mint ezeket a csoda masinákat.
Tudok olyanról amelyekhez három! ember kell hogy be induljon.
Ezek a csili-vili flinces-flancos gépek meg elég ha rájuk néz az ember. Már indulnak is. Még sofőr se kell bele úgyis be indul. Nem traktor ugyan hanem markoló ,de az M30-as építkezésről úgy loptak el egy JCB markolót, hogy mire az éjjeli őr észbe kapott már a szlovák határon is át vitték.
Akkor azt mondták , hogy ezeket a csoda masinákat könnyebb ellopni mint egy biciklit. Egység kulcs van hozzájuk. Két darab kulcs van. Aki ért hozzá annak biztos könnyű. Aki meg az MTZ-hez ért annak azt a könnyű.
A cikkre vissza térve.
Írtak a semmiről.
Válasz mihaszna #786. hozzászólásáraHa van benne egy zár amibe kulcs kell de nincs meg akkor biztos szétszedi meg mokol,hogy beinditsa a hadsereg legnagyobb villamos mérnöke.?Valahogy nem tudom elképzelni. Nincs kulcs visszük ha kell állo kerékkel. Mert azért a régit egy villáskulcsal becsettentette az öninditon. De ezeket nem. Igy lett esetleg a cikk. Blokkolták. szerintem csak egyszerűen a zár teszi a dolgát. Mivel ellopták kulcs nélkül.
Válasz mihaszna #788. hozzászólásáraUkrajnában vannak jó nagy földek,és nem csak k700-assal művelik. Főleg amelyik darabot külföldi bérli. És valószínűleg ahol szupi zöld-sárga traktorok voltak ott volt jó termésátlag is,mivel nem csak traktort vittek oda hanem termesztési technológiát is.
Viszont ha az óriási területen jobb technológiát használnak,összmennyiségben világ viszonylatban is jelentős plusz mennyiség keletkezik.
Lehet ez is szúrta valaki szemét.
Egy kis más irány a háború okaként.
Válasz #bandi #787. hozzászólásáraTudom hogy afrikai országokban is szállítanak illetve gyártanak ami komfortba még az MTZ szintjét se éri el (mondjuk nincs kabinja csak egy bukókeret) de az nem az a kategória amit 1000 kilométerről le lehet állítani. Illetve egy hadsereg ne tudna beindítani.
Válasz mihaszna #786. hozzászólásáraÍrod: “Másik kérdés: Ukrajnába John Deere?
Nem is ragozom.”
Ezzel mire akarsz kilyukadni?
A jd kb a Föld minden országában jelen van, még az oroszoknál is volt egy összeszerelő üzem
Válasz Nskype #782. hozzászólására"
A CNN beszámolója szerint az Ukrajna délkeleti részén fekvő Melitopol városából a mezőgazdasági gépeket vitték el, majd azokat Csecsenföldre szállították. A tolvajok azonban a több mint 1100 kilométeres út során egyik eszközt sem tudták használni, mert azokat távolról blokkolták."
Az komoly haditechnika lehet ha még a hadsereg se tudja be indítani.
Másik kérdés: Ukrajnába John Deere?
Nem is ragozom.
De komolyan három hónap után is van aki még ezeket elhiszi?
Három hónapja kapjuk az ukrán propagandát (hazugságot).
Az 500.000 vagy mennyi tonna búzáról meg:
Hát igen. A hadseregnek van egy ilyen szokása. Tőlünk is elvittek a törökök, tatárok mindent mikor háboruztak velünk. Amit nem tudtak elvinni azt fel gyújtották. Mégse sírtuk tele Európát, hogy tőlünk loptak ezt , loptak azt. Örültünk hogy csak annyit vittek illetve hogy élve megúsztuk.
Az az 500.000 tonna valószínűleg a szakadár régiók èlelmezésére fog menni. A nyugdíjat már most is Oroszország fizeti az ottani lakosoknak.
Sajnos be kell látni,hogy ha így marad a hazai klíma, lehetetlen lesz versenyképes áron gyümölcsöt termelni,és úgy összességében stabilan jó áron,és eladható gyümölcsöt termelni. :(
Ez a kajszibarackra már nem igaz,mert az így el fog tünni teljesen magyarországról . Senki sem fog óriási költségekkel fagymentesíteni,permetezni,ha az ár nem lesz versenyképes,vagy annyi lesz a fagyos napok száma,hogy eleve őrületes áron kéne adni a kajszibarackot.
Az almában mégugysem fognak fagyvédelmizni olyan nyomott árak vannak őszön.
Minderre rájön az üzemanyag,vegyszer drasztikus áremelése.
Válasz fendt309 #778. hozzászólásáraSajna nem, nincs tapasztalatom ilyen masinákkal, csak érdeklődők feléjük.
Ha magasürítésű kanálra gondolsz, azokból ha jól látom van többféle kivitel, ami a billentési mechanikát illeti.
A régebbi vagy nagy kanalaknál a karok amik a kanalat tartják a kanál alsó részén csináltak helyet, ami nem túl optimális, a nagykanalaknál mondjuk belefér.
Az újabbaknál vagy a kisebb kanalaknál már a két szélére helyezték a billentő karokat, így a kanál alja sima marad.
A smart push, pushout, kanálnál meg azt hozták fel előnynek, hogy könnyebb, mint a magas ürítésű kanál, így a kis rakodógépeknél nem vesz el annyit a rakodó hasznos emelési kapacitásából.
Ha megnézed a smarth push kanálnak a hátfala mozdul előre egy kis nyelvel egyetemben.
Válasz Bigiboy77 #771. hozzászólásáraÉrdekes hozzá állás a kereskedő részéről.
Anno régen ez gyakori volt, hogy az országos központi telephelyről hoztak le a gépet és a kereskedő konfigurálta át a kívánalmakhoz, tehát ő rakott rá másik gumit, szerelte be a klímát, rádiót, riasztót vagy rakodót...ect, és utána vehette át a tulaj.
Tehát nem a gyárból jött zsírpapírban a nevedre szólóan, hanem rendeltek a gyártól 20 gépet meg esetleg pár kiegészítőt és akinek kellett fel-beszerelték, kiegészítették.
Válasz agrogal #769. hozzászólásáraNemsértődök meg.az üzlet az üzlet.nyélbeüttöttünk egy pár bizniszt.mindenkivel jòba vagyok a mai napig.pedig volt egy két bökkenő néha.a végén mindenko boldog....
Tudni kell azt is kivel kell szòba állni....
Válasz Bigiboy77 #772. hozzászólásáraGondolom a kinai gyártó is úgy van: Ezt tudom szállítani, extrák nélkül. Kell vagy nem? 8an állnak sorba ugyanezért...
Vagy a B verzió...ár közbe felment a gyártónál, és így próbálnak pénzüknél maradni...
Válasz agrogal #769. hozzászólásáraAhogy irod, nem tetszik, nem kell elvinned a mentalitas szinte mindenhol.
Az, hogy a rendelest nem kepesek pontosan rendezni a gyartoval az mindenkeppen a sajat bizonyitvanyuk.
Erre nem megoldas a fenyegetes. Gondolom sikerul veluk leulni targyalni, ha igen, ha nem itt megirom.
B.
Válasz fexco #765. hozzászólásáraMost ez igy van mindenfele.Nehezen jönnek a megrendelt gépek be.Gondolom ha akarta volna vissza kapja a 10% bármikor.Ez elég,hogyis mondjam,hogy ne sértődj meg,de ki ámbránditó irásra sikeredett .
Válasz fexco #765. hozzászólásáraÉs akkor mehet is a börtönbe azzal a lendülettel. Aki meg behúzta a pénzel az röhög a markába, hogy még a sértett van lecsukva. Aztán mire kijön lehet már gazdasága sincs. Van még ilyen jó tanácsod?
Válasz Bigiboy77 #763. hozzászólásáraMár bocsi,hogy ilyen durva leszek,de ekkora balfék hogylehecc,hogy évelején rendelted a gépet,és még mindig nincs nálad.az előlegbekérés az oké.(10%)amikor irjátok a papirt,kell lenno egy teljesités dárumának...ha ekkorra nincs vas,onnét te vagy.vascső,vipera,nagyterepjárò a platon dròtkötél,lánc,legyen mire akasztani...
Válasz Bigiboy77 #763. hozzászólásáraKérj tőlük egy specifikációs lapot konkrét alvázszám feltüntetéssel, azt össze lehet hasonlítani a korábbi megállapodáson és ajánlaton szereplő felszereltséggel, aztán így könnyebb velük vitatkozni az esetleges eltéréseken, pláne ha van némi ügyvédi támogatásod.
Igen a Everun rakoadgeprol van szo. Eloleget utaltam, kb 10%ot, tobbi a gep atadasa elott.
Ami most aktualis. Nem voltam meg szemelyesen atvenni, csak reszletes kepeket kertem amin tisztan latszik, hogy nem a megrendelt gumiabroncsokkal jott es nincs meg 4. hidraulikus kor.
Rendeltem hozza egy BB multikanalat, amire most azt allitjak, hogy tulterhelnem vele a gepet. Helyette elegedjek meg a kinai kisebbel. Erdekes megrendeleskor ez nem jutott eszukbe.
Meg ami nem teljesen nyilvanvalo, de ugy tunik, hogy nincs gemcsillapitas amit szinten rendeletem, de a kepeken nem latszik a hidroakumlator....
Persze az ara maradna de ezek az aprosagok meg nem lennenek leszalitva....
Gyakorlatilag lassan egy eve naluk az eloleg, arra lehet vmi kamatot kerni?
Persze minden kiegeszito a megrendelolapon, majd az irasos megallapodasban.
B.
Válasz JD 4630 #760. hozzászólásáraNálam már az előre utalásnál bukik az egész!Hozza be,ha jó,és nekem megfelel,akkor ott az udvarában utalok,ami szinte rögtön a számláján van,mire megírja a számlát!
Valahogy így üzletelünk,vagy kp val a zsebben! Amelyiknek meg nincs annyija hogy behozza, nem is érdemes foglalkozni vele!
Válasz JD 4630 #755. hozzászólásáraEleve olyan szerződést kellett volna írni,amiben jelentős összeget visszatartok a hibás,késedelmes,hiányos teljesítésért!Nem kell feltétlenül olyan szerződést aláírni,amit az orrunk elé tolnak!Ne csak az eladónak legyen kizárólagos joga!
Válasz Hús Futár #750. hozzászólásáraA fogyasztó védelmet felejtsd el!Semmit nem ér!!!Nem képvisel!El küld azzal a jelszóval,hogy ő nem szólhat bele,a kettőtök között levő kapcsolatba!A békéltető testületet kínálja! Én így jártam velük!Írtam is nekik egy szép levelet,hogy őket csak Karácsonykor lehet hallani,akkor is csak a kínai égősort vizsgálják!
807 hozzászólás
Válasz migrisimogato #799. hozzászólásáraMásfél évre rá fizették ki - nagy kegyesen - a szénabálák árát, amikor már ~20% volt az infáció. Mindenki döntse el, hogy érdemes-e velük gazdasági kapcsolatba lépni. Nekem nagyon tanulságos volt ez az eset.
Válasz csuti0 #805. hozzászólásáraAki vármegyézik annak a hirdetését alapból ignorálom.
Sziasztok!
Ennek ne dőljön be senki!
https://www.agroinform.hu/aprohirdetes_adatlap/gep/tapanyag-utanpotlas-es-ontozes-gepei/honda-wt-40x-zagyszivattyu/h_7390675
Üdv.: Csuti
Válasz migrisimogato #799. hozzászólásáraMiért nem mondtad neki,hogy a boltban sem adják oda pénz nélkül?
Válasz Nagy Péter 40 #802. hozzászólásáraÖsszefonódás van a gazdák megkárosítására.
Újabban már a kamionos üzletel a "vevő" árnyékában (megbízásából), mert a "vevővel" már nem áll szóba a kutya sem. De itt nem részletezném ezt jobban, mert olvassák ők is.
Válasz migrisimogato #801. hozzászólásáraA kamionos cég miben hibás?Hogy nem fizettek ki?
Te megegyeztél vmiben a házaspárral.A fuvarra meg gondolom ezt a Békéscsabai céget bíztátok meg.
Neki nem kell ellenőriznie hogy te megkapod e a pénzed vagy sem.
De ezt csak amit leírtál az alapján mondom lehet hogy van több is a történetedben.
Remélem nem sokat buktál és van lehetőség esetleg a pénz megszerzésére.
Válasz Nagy Péter 40 #800. hozzászólásáraBékéscsabai kamionos "magyar" cég meg kiszolgálja ezeknek a migránsoknak az "áldásos" tevékenységét. Itt tart a nemzetünk.
Válasz migrisimogato #799. hozzászólásáraMaszek biznisznél de igazából ma már papírosnál is amíg nem fizetnek nem szabad lerakni 1 bálát se vagy leönteni 1 szem terményt se ez alapszabály.
Idén adtam el 400 bála lucerna bálát tehenészetnek már sürgettek hogy vigyem.Mondtam hogy amíg nem csippan a telóm addig 1 bálát se viszek.2 hétig még vakaróztak rajta mire utaltak..
A bizalom manapság csak illúzió.Ez manapság a csalók és haszonlesők világa.
Először fizet utána viheti.
Gazdatársak!
Aki széna termény eladással is foglalkozik, az egy Piliscsévi lovardát üzemeltető, Svájcból idetelepült házaspárral, üzletelés esetén, legyen nagyon óvatos. Meglátásuk szerint nekünk magyaroknak ingyen kell odaadnunk a megtermelt terményeinket és ingyen kell dolgoznunk nekik. Olyan "jó" labancos világlátás szerint.
(Pénzt előre kérni, hogy ne járjatok úgy mint én.)
Válasz Bándegúz #797. hozzászólásáraVan már olcsó gps nyomkövető kutyára, biciklire
Egy bála Széna árából megvan 1 db
Abból kell egy két bála közepébe benyomni egyet és kész
Tiszteletem!
Bála lopás visszatérő jelenség nálunk.Valami nyomkövetős vagy egyéb bevált módszere van valakinek,hogy legközelebb utolérhető legyen az elkövető.
Köszönöm!
Válasz mihaszna #795. hozzászólásáraAzért a gép állapota a gazda ügye. Van porlaszto. Van hengerfej. Van uj hengerfej is. Van minden. Van difi lamella menbrán. Uj Gumik. Lámpák kapcsolokrelék. Ülés. Fűtőtest. . A hibákat én ezen cullangoknak a cseréjével kezdtem. Mert a tulaj ezért adta el.
Válasz TeljesenMindegy #792. hozzászólásáraMeg fél nap mire fel töltik az akkumulátort mert reggelre lemerül. Ha kiveszik belőle azzal sincs előrébb mert akkort lehet cűgölni , vissza rakni, be kötni stb stb.
Akkor kell egy ember a levegő szűrőhöz. Aki indításkor be fogja a levegő szűrőt. Egy ember az önindítóhoz, egy a fülkébe. Pont ezért lett sok helyen lecserélve az MTZ és társai. Mert ezeket az új gépeket már nem ilyen procedúra be indítani.
Válasz Gumóka #793. hozzászólásáraViszont, ha megvan a gps antenna, elég csak alufóliával letakarni, már nem lesz nyomonkövethető...
Válasz mihaszna #791. hozzászólásáraA fölmunkagépek, építőgépek 98%-a mind egyenkulcsos, opcióba lehet immot kérni. Én trélereztem, van egy egész kulcsomóm ezekhez.
De asszem' egyébként a jd is egyenkulcsos. Viszont pl. A caternál is már régóta van távoli megfigyelés gps alapon, látnak mindent a gépről, szerződésfüggő, de volt olyan cég, ahol nézte a huntraco, aztán jött, amikor kellett, célzottan, mert már előre tudták, miért jönnek. Nem kellett külön kérni.
Nálunk az új teherautóba a tachográfot is le tudja olvasni távolról a szerv, nem kell hozzá megállítson.
Válasz mihaszna #791. hozzászólásáraVolt olyan mtz-m, amelynél átfolyt reggelre a hűtővíz a hengerekbe. Azt egy élmény volt beindítani.
Válasz .Richard. #790. hozzászólásáraHát Én meg kockáztatom , hogy némelyik MTZ-t nehezebb be indítani mint ezeket a csoda masinákat.
Tudok olyanról amelyekhez három! ember kell hogy be induljon.
Ezek a csili-vili flinces-flancos gépek meg elég ha rájuk néz az ember. Már indulnak is. Még sofőr se kell bele úgyis be indul. Nem traktor ugyan hanem markoló ,de az M30-as építkezésről úgy loptak el egy JCB markolót, hogy mire az éjjeli őr észbe kapott már a szlovák határon is át vitték.
Akkor azt mondták , hogy ezeket a csoda masinákat könnyebb ellopni mint egy biciklit. Egység kulcs van hozzájuk. Két darab kulcs van. Aki ért hozzá annak biztos könnyű. Aki meg az MTZ-hez ért annak azt a könnyű.
A cikkre vissza térve.
Írtak a semmiről.
Válasz mihaszna #786. hozzászólásáraHa van benne egy zár amibe kulcs kell de nincs meg akkor biztos szétszedi meg mokol,hogy beinditsa a hadsereg legnagyobb villamos mérnöke.?Valahogy nem tudom elképzelni. Nincs kulcs visszük ha kell állo kerékkel. Mert azért a régit egy villáskulcsal becsettentette az öninditon. De ezeket nem. Igy lett esetleg a cikk. Blokkolták. szerintem csak egyszerűen a zár teszi a dolgát. Mivel ellopták kulcs nélkül.
Válasz mihaszna #788. hozzászólásáraUkrajnában vannak jó nagy földek,és nem csak k700-assal művelik. Főleg amelyik darabot külföldi bérli. És valószínűleg ahol szupi zöld-sárga traktorok voltak ott volt jó termésátlag is,mivel nem csak traktort vittek oda hanem termesztési technológiát is.
Viszont ha az óriási területen jobb technológiát használnak,összmennyiségben világ viszonylatban is jelentős plusz mennyiség keletkezik.
Lehet ez is szúrta valaki szemét.
Egy kis más irány a háború okaként.
https://mfor.hu/cikkek/makro/nacik-helyett-nyersanyagokra-vadaszik-putyin-ukrajnaban.html
Válasz #bandi #787. hozzászólásáraTudom hogy afrikai országokban is szállítanak illetve gyártanak ami komfortba még az MTZ szintjét se éri el (mondjuk nincs kabinja csak egy bukókeret) de az nem az a kategória amit 1000 kilométerről le lehet állítani. Illetve egy hadsereg ne tudna beindítani.
Válasz mihaszna #786. hozzászólásáraÍrod: “Másik kérdés: Ukrajnába John Deere?
Nem is ragozom.”
Ezzel mire akarsz kilyukadni?
A jd kb a Föld minden országában jelen van, még az oroszoknál is volt egy összeszerelő üzem
Válasz Nskype #782. hozzászólására"
A CNN beszámolója szerint az Ukrajna délkeleti részén fekvő Melitopol városából a mezőgazdasági gépeket vitték el, majd azokat Csecsenföldre szállították. A tolvajok azonban a több mint 1100 kilométeres út során egyik eszközt sem tudták használni, mert azokat távolról blokkolták."
Az komoly haditechnika lehet ha még a hadsereg se tudja be indítani.
Másik kérdés: Ukrajnába John Deere?
Nem is ragozom.
De komolyan három hónap után is van aki még ezeket elhiszi?
Három hónapja kapjuk az ukrán propagandát (hazugságot).
Az 500.000 vagy mennyi tonna búzáról meg:
Hát igen. A hadseregnek van egy ilyen szokása. Tőlünk is elvittek a törökök, tatárok mindent mikor háboruztak velünk. Amit nem tudtak elvinni azt fel gyújtották. Mégse sírtuk tele Európát, hogy tőlünk loptak ezt , loptak azt. Örültünk hogy csak annyit vittek illetve hogy élve megúsztuk.
Az az 500.000 tonna valószínűleg a szakadár régiók èlelmezésére fog menni. A nyugdíjat már most is Oroszország fizeti az ottani lakosoknak.
Válasz Nskype #784. hozzászólásáraLehetséges, hogy a mesterségesen felvert mtz alkatrész árnál olcsóbban lesz????
Válasz medikus #783. hozzászólásáraLesz ocsó john deere alkatrész.... :D
Válasz Nskype #782. hozzászólásáraAhogy írják!Szét szedik,ha más nem,de azzal már az Ukrán nem dolgozik!
Kifosztottak egy John Deere-kereskedést az oroszok Ukrajnában
Válasz Matyi50 #780. hozzászólásárabocsánat,fagykárba akartam írni
Sajnos be kell látni,hogy ha így marad a hazai klíma, lehetetlen lesz versenyképes áron gyümölcsöt termelni,és úgy összességében stabilan jó áron,és eladható gyümölcsöt termelni. :(
Ez a kajszibarackra már nem igaz,mert az így el fog tünni teljesen magyarországról . Senki sem fog óriási költségekkel fagymentesíteni,permetezni,ha az ár nem lesz versenyképes,vagy annyi lesz a fagyos napok száma,hogy eleve őrületes áron kéne adni a kajszibarackot.
Az almában mégugysem fognak fagyvédelmizni olyan nyomott árak vannak őszön.
Minderre rájön az üzemanyag,vegyszer drasztikus áremelése.
Válasz fendt309 #778. hozzászólásáraSajna nem, nincs tapasztalatom ilyen masinákkal, csak érdeklődők feléjük.
Ha magasürítésű kanálra gondolsz, azokból ha jól látom van többféle kivitel, ami a billentési mechanikát illeti.
A régebbi vagy nagy kanalaknál a karok amik a kanalat tartják a kanál alsó részén csináltak helyet, ami nem túl optimális, a nagykanalaknál mondjuk belefér.
Az újabbaknál vagy a kisebb kanalaknál már a két szélére helyezték a billentő karokat, így a kanál alja sima marad.
magasürítésű kanál
billenőkanál
A smart push, pushout, kanálnál meg azt hozták fel előnynek, hogy könnyebb, mint a magas ürítésű kanál, így a kis rakodógépeknél nem vesz el annyit a rakodó hasznos emelési kapacitásából.
Ha megnézed a smarth push kanálnak a hátfala mozdul előre egy kis nyelvel egyetemben.
smart push, pushout, bucket
Közben találtam még ilyet is
Meg van ilyen univerzális kanál ami hátul is jó meg elöl is
Válasz _NB_ #777. hozzászólásáraEsetleg tudsz ilyen gyártót?
(Vagy valaki?)
Válasz fendt309 #776. hozzászólásáraIgaz, azt nem is néztem.
Hát akkor ha van hozzá magasürítésű kanál azzal esetleg.
vagy van Smart Push kanál is.
Válasz _NB_ #775. hozzászólásáraA 3 méteressel nem éred fel a kamiont!
Válasz Bigiboy77 #771. hozzászólásáraÉrdekes hozzá állás a kereskedő részéről.
Anno régen ez gyakori volt, hogy az országos központi telephelyről hoztak le a gépet és a kereskedő konfigurálta át a kívánalmakhoz, tehát ő rakott rá másik gumit, szerelte be a klímát, rádiót, riasztót vagy rakodót...ect, és utána vehette át a tulaj.
Tehát nem a gyárból jött zsírpapírban a nevedre szólóan, hanem rendeltek a gyártól 20 gépet meg esetleg pár kiegészítőt és akinek kellett fel-beszerelték, kiegészítették.
Nem tudom mekkora rakodót néztél, de itt szomszédban is árulnak ilyen kínai masinákat
https://paprikatraktor.hu/tartalmak/mole_rakodgpek/
Válasz agrogal #769. hozzászólásáraNemsértődök meg.az üzlet az üzlet.nyélbeüttöttünk egy pár bizniszt.mindenkivel jòba vagyok a mai napig.pedig volt egy két bökkenő néha.a végén mindenko boldog....
Tudni kell azt is kivel kell szòba állni....
Válasz Bigiboy77 #772. hozzászólásáraGondolom a kinai gyártó is úgy van: Ezt tudom szállítani, extrák nélkül. Kell vagy nem? 8an állnak sorba ugyanezért...
Vagy a B verzió...ár közbe felment a gyártónál, és így próbálnak pénzüknél maradni...
Moderálási elveink miatt törölve: 2021-11-24 16:08:07
Válasz agrogal #769. hozzászólásáraAhogy irod, nem tetszik, nem kell elvinned a mentalitas szinte mindenhol.
Az, hogy a rendelest nem kepesek pontosan rendezni a gyartoval az mindenkeppen a sajat bizonyitvanyuk.
Erre nem megoldas a fenyegetes. Gondolom sikerul veluk leulni targyalni, ha igen, ha nem itt megirom.
B.
Válasz agrogal #769. hozzászólásáraTe sem panaszkodhatsz a grammatikára kolléga. De a másikhoz, ősi inka szótár kellett.
Válasz fexco #765. hozzászólásáraMost ez igy van mindenfele.Nehezen jönnek a megrendelt gépek be.Gondolom ha akarta volna vissza kapja a 10% bármikor.Ez elég,hogyis mondjam,hogy ne sértődj meg,de ki ámbránditó irásra sikeredett .
Válasz fexco #765. hozzászólásáraÉs akkor mehet is a börtönbe azzal a lendülettel. Aki meg behúzta a pénzel az röhög a markába, hogy még a sértett van lecsukva. Aztán mire kijön lehet már gazdasága sincs. Van még ilyen jó tanácsod?
Válasz fexco #765. hozzászólásáraIdén a mütrágyákot adják nálunk dátum nélküli szerződésre. Nem merik ráírni, mert mi van ha......
Moderálási elveink miatt törölve: 2021-11-23 17:43:44
Válasz Bigiboy77 #763. hozzászólásáraMár bocsi,hogy ilyen durva leszek,de ekkora balfék hogylehecc,hogy évelején rendelted a gépet,és még mindig nincs nálad.az előlegbekérés az oké.(10%)amikor irjátok a papirt,kell lenno egy teljesités dárumának...ha ekkorra nincs vas,onnét te vagy.vascső,vipera,nagyterepjárò a platon dròtkötél,lánc,legyen mire akasztani...
Válasz Bigiboy77 #763. hozzászólásáraKérj tőlük egy specifikációs lapot konkrét alvázszám feltüntetéssel, azt össze lehet hasonlítani a korábbi megállapodáson és ajánlaton szereplő felszereltséggel, aztán így könnyebb velük vitatkozni az esetleges eltéréseken, pláne ha van némi ügyvédi támogatásod.
Igen a Everun rakoadgeprol van szo. Eloleget utaltam, kb 10%ot, tobbi a gep atadasa elott.
Ami most aktualis. Nem voltam meg szemelyesen atvenni, csak reszletes kepeket kertem amin tisztan latszik, hogy nem a megrendelt gumiabroncsokkal jott es nincs meg 4. hidraulikus kor.
Rendeltem hozza egy BB multikanalat, amire most azt allitjak, hogy tulterhelnem vele a gepet. Helyette elegedjek meg a kinai kisebbel. Erdekes megrendeleskor ez nem jutott eszukbe.
Meg ami nem teljesen nyilvanvalo, de ugy tunik, hogy nincs gemcsillapitas amit szinten rendeletem, de a kepeken nem latszik a hidroakumlator....
Persze az ara maradna de ezek az aprosagok meg nem lennenek leszalitva....
Gyakorlatilag lassan egy eve naluk az eloleg, arra lehet vmi kamatot kerni?
Persze minden kiegeszito a megrendelolapon, majd az irasos megallapodasban.
B.
Válasz JD 4630 #760. hozzászólásáraNálam már az előre utalásnál bukik az egész!Hozza be,ha jó,és nekem megfelel,akkor ott az udvarában utalok,ami szinte rögtön a számláján van,mire megírja a számlát!
Valahogy így üzletelünk,vagy kp val a zsebben! Amelyiknek meg nincs annyija hogy behozza, nem is érdemes foglalkozni vele!
Válasz JD 4630 #760. hozzászólásáraJaaa! Akkor így járt!Inkább ő mint én!Van még az országban más is,aki becsületes!
Válasz medikus #759. hozzászólásáraSzerinted abba, hány nepper menne bele?
Válasz JD 4630 #755. hozzászólásáraEleve olyan szerződést kellett volna írni,amiben jelentős összeget visszatartok a hibás,késedelmes,hiányos teljesítésért!Nem kell feltétlenül olyan szerződést aláírni,amit az orrunk elé tolnak!Ne csak az eladónak legyen kizárólagos joga!
Válasz Hús Futár #750. hozzászólásáraA fogyasztó védelmet felejtsd el!Semmit nem ér!!!Nem képvisel!El küld azzal a jelszóval,hogy ő nem szólhat bele,a kettőtök között levő kapcsolatba!A békéltető testületet kínálja! Én így jártam velük!Írtam is nekik egy szép levelet,hogy őket csak Karácsonykor lehet hallani,akkor is csak a kínai égősort vizsgálják!