Hirdetés
Fórum
- AKG támogatás új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Műtrágya árak új
- Őszi mély és középmély szántás vagy forgatás nélkül művelni??? új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- Diófa betegségének megállapítása, kezelése új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Grubber új
- Eke minden mennyiségben új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
103 hozzászólás
Üdv!
Tanácsra lenne szükségem tudok egy eladó EO-2621 es jumz traktort ócskavas árban nagyon jó állapotban de csak akkor venném meg ha visszaalakitható traktorrá és ez lenne a gond mert fogalmam nincs hogy mekkora munka a hátulját visszaalakitani vagy lehet e egyáltalán nekem a kardánhajtás is fontos lenne valaki tud ebben segiteni????
Fehérgyarmaton hirdették de a traki onnan még 20 KM-re vóltt sokat kellett kerűlni mert nemlehet minden útra ráhajtani.Hólnap csinálok képet rólla és felrakom.A vóltt tulaj TZ4 K és Rába 15 re cserélte vólna szőrén szőrt !!! Az eszem megált amikór mondta!
Helló!Én nem javasolom a VTZ-t senkinek,javítottam már többet,kacat az egész!A sebességváltó ugyanaz,mint a T-25-ösé,nem bírja a jóval erősebb motort.Hozzáteszem nagyon nehéz javítani is!Aztán az elsőkerékhajtás miatt nagy ívbe fordul.Van szervós hátsóhajtásu T-30-as nekem is,az jól strapálható!Ja,és a VTZ annyit eszik,mint egy nagytraktor.Én az Mtz-javasolom,méltányos áron van hozzá alkatrész,meg aránylag jó is!
Válasz #97. hozzászólásra
Szia!
Jó munkát véle!
Válasz #76. hozzászólásra
én a határról hoztam a kombájnt ami 300 km
Válasz #97. hozzászólásra
Jó vétel volt az 550-es! Bajmentes sok üzemórát kívánok! Fotó nincs róla? Vagy hol hirdették?
Válasz #92. hozzászólásra
Sziasztok a JUMZOT nemvettem meg ,1000 sebből vérzett.szelephang,lógott az elején minden,persejek csapágyak szétkopva,avaltót és a motórt két csavar fogta menetek beleszakadva szétcsúszva az egész,gyórsan eljöttünk 200000 engedettvólna!Ma megvettem az 550-est 680000 ért 160 KM ről hoztam lábon 8 óra alatt !?Pöpec gép minden jó rajta új gumik bivaj motór jó hidralika úlly aksi Fúlextrás ülés , De eggy festés ráfér de márcsak majd tavasszal.
Válasz #95. hozzászólásra
Köszi
Válasz #93. hozzászólásra
Ezen az oldalon böngészhetsz vtz után:
http://www.vladtractor.ru/
Válasz #93. hozzászólásra
Egy vtz árából két ltz-ét veszel! :) Nagyon felbeszélnek az árában, de nem ér annyit! Az ltz jó traktor csak a váltóján kéne változtatni meg a véglehajtásokabn! Ha jól tudom a véglehajtása ugyanaz mint a T-25-é! Motorja az jó ugyanaz mint a T-25 motorja csak 4hengeres!
T-25-ösben van turbós változat is 50lovas motorral! Csak magyarországon nem hozták forgalomba!
Az ltz-ének még az adagolóját hallotam problémásnak de egy 50-es mtz-é adagolóval tökéletesen megy!
T-25-ben is így van gyárilag megoldva a szervó csak magyarországra kevesett hoztak belőle!
Válasz #90. hozzászólásra
A VTZ-nek sincs ára,mert egyből az LTZ jut mindenkinek eszébe róla.Amúgy ugyanaz,mint a T-25,csak a burkolat más,meg a fülke és van 48 lovasban 3 hengerrel is.Valami kupecnak láttam néhány hónapja a hírdetését,ott valami 1,3 milla körül volt,vagy pont annyi a VTZ.
A csávó megvette vajon a jumzot,vagy elhasalt az uton?
Válasz #90. hozzászólásra
<--------Így néz ki a T-30-as!
Válasz #89. hozzászólásra
Én kisvárdára adtam el a t-25-öt! Nekem nem volt olyan problémám, hogy kiszakadt a hátulja pedig egy 180cm-es függesztett 500-600kg-os tárcsát húzott emelgette is az elejét rendesen majd 1év után átalakítottuk vontatottra. Nálunk sokat dolgozott én is húztam vele az 1000 kertitoxot egyszer de már sok volt neki! A vtz-traktor meg nagyon drágára tartják a használtakat 2millió körül! Azért veszel egy erősebb és jobb traktort! Nem ér annyit! A t-25-ösből is van öszkerekes meg kormányállítós és szervós traktor a neve T-30 és 36Le-ős motor van benne! Mindjárt rakok fel avatarba képet! Amúgy T-30-ast max 1milláért már nagyon jót lehet venni!
Válasz #88. hozzászólásra
Valahol Kisvárda mellett is voltam gépet nézni,amikor kerestem.Nekik volt több MTZ és két T -25.Mind a kettővel kerteket műveltek bérmunkában,maróztak.1,4 méteres maróval.Nekik még az is baja volt az egyiknek,hogy a hátsó öntvényrész,amin az alvázszám is van az eltört és újat kellett vanni,forgalmiban alvázszámot ,új forgalmit...Hoztak be a 2000-es évek elején VTZ traktorokat.Azok már szervoval,átkasznizva jöttek.Van összkerekes és mezitlábas is.Még egy olyat lehet,hogy vennék.Azt hiszem a kormány is állítható benne.Van itt a fogorvosomnak,ő nem igazán szereti,sok baja volt,meg át is vezetékeltette.6 hektár almában,meg bodzában cibászolja a homokbuckákra az 1000-es axialt.
Válasz #87. hozzászólásra
A t-25 nagyon jó kistraktor igazi kertészetbe való! Mi csak azért adtuk el mert munka melett kevés volt az idő a földeket megművelni! Mtz-ével gyorsabb! Viszont volt egy nagy előnye rengeteg kertet szántottam és tárcsáztam vele 200kerten felül évente! Mtz-ével vagy 20-30kertet tudok csinálni mert nem férek el vele vagy nem tudok megfordulni a kert végén stb!
Válasz #86. hozzászólásra
Ja.A vonószárakat így kell megcsinálni rajta,az enyémen is így volt.A kormány normális,nem beállt volt,csak nekem a kisujjal kormányozható LTZ után volt szokatlan.
Válasz #85. hozzászólásra
Fogyasztása nekem is jó volt könnyű munkánál, de szántáskor, meg tárcsázáskor majdnem ugyanannyit evett mint az mtz 1hektáron! Óránkénti fogyasztása jobb mint az mtz-é!
Nekünk a kormánya könnyű volt és nem szervós! Ha rendszeresen zsírzod akkor nincs vele gond!
A vonólapra meg az oldalára kell hegeszteni laposvasat 5mm vastagot és 20-30mm széleset utánna örök élet+3nap! :) Nekünk hét évig volt igaz ujjonan vettük kb 4000üzemórát raktunk bele szinte kevés műszaki hibával!
Válasz #84. hozzászólásra
Nekem jó volt a málnába marózni,meg palántázni a káposztát.A kormányzása meg nem épp könnyű.1,3 méteres a maróm és egy kicsit oldalra téve pont jó volt.A zöldhagyma töltögetését is azzal csináltam a 3 soros töltögetővel.Nagyon tetszett a fogyasztása,ami alig volt.Ha a kormánya állítható lenne,meg szervos,akkor szuper lenne.Még a vonószárak gyengék.Más hibáját nem találtam.
Válasz #77. hozzászólásra
Én azt a T-25-öst megse vettem volna! A t-25-nek szervó nélkül is elég könnyű kormányzása van!
Válasz #82. hozzászólásra
Csak az a baj,hogy nem a megfelelő emberek nyakán...
Válasz #81. hozzászólásra
madzaghúzásos kormányrendszer van itt kéream, a t-25 az már professzinális city szervó :-DDDDD
Válasz #78. hozzászólásra
A királycsapszegről már ne is beszéljünk,az mindjárt(ha szerencsénk van)kiesik.:o)
Válasz #78. hozzászólásra
Kopott függőcsapszegekkel és kotyogós rúdfejekkel.
Válasz #78. hozzászólásra
Magyarországnak szervo nélküli T-25 -ös kormánya van.Többre mennénk egy evezővel.
Válasz #77. hozzászólásra
Szia!
Mindig csak a KORMÁNNYAL van a baj :-)))))
Válasz #76. hozzászólásra
Más a mező,meg más a közút.Főleg,mint az én esetemben egy nem gyári borzasztó kényelmetlen űlésselvégigcsinálni úgy,hogy az idióta előző gazda úgy szerelt fel autórádiót ,hogy annak az éles lemezfelfogatása állandó veszélyben tart.Pont a homlokom előtt volt és egyenetlen úttesten gyakran bevertem a fejem.A kormány se volt egy százegyes ,össze-vissza ment a traktor.
Nem tudom mit vagytok oda egy kis traktorozástól én 140 km-ert hoztam lábon a 14-est 18-19-es átlaggal
Tavaj Mádról hoztam haza egy T-25-t lábon.Előtte való napon leesett a hó.Az első útkereszteződésben majdnem felborultam.Néhány km után beállt a hátam,mert az űlés magas volt és előre kellett hajolni.Amikor Nyírteleknél láttam az elektronikus kijelzőn,hogy ,,az ön sebessége 21",na akkor majdnem kiugrottam a gépből,mert ezt tökig gázzal tudta.
Válasz #73. hozzászólásra
szia, ügyi legyél, jól válassz!
Hólnap megírom hogy milyen a gép, haelhozom hanem sziasztok!
Válasz #71. hozzászólásra
4 óra alatt hazazötyizel véle, ha nem lesz forgalom elterelés
Válasz #68. hozzászólásra
Hát szart nemveszek ! Egyébként lábon hozom haza 102 KM Nemlessz gyenge ! reméllem kibírja és énis
Válasz #69. hozzászólásra
jó legyél!
Na páá mindenkinek!
Válasz #66. hozzászólásra
nem lesz attól semmi baja a gépnek, ha nem kottyan jó, ha igen akkor meg ugyis tudod, h mi a dolgod
Válasz #66. hozzászólásra
Mert?Kárt nem csinálsz benne,amúgy meg mégy vele egy két kört oszt majd látod,de ha jó annak pöcre kell indulni.
Válasz #62. hozzászólásra
Ha megengedi megpróbálom,bár nemtudom mitfog szólihozzá ha spájszerrel feszegetem a főtengejt.Tegnap adtamel a T-25-ösömet és ha ezt valaki megpróbáltavólna biztos leütöm!
Válasz #63. hozzászólásra
a marhákat ne bántsd, mert mén a ombudszoo-hoz :-))), nem emlithetők egy lapon a Fletóval
Válasz #61. hozzászólásra
Azért csinálták gyengébbre mármint az anyagminőséget mert senki nem akart hozzá venni alkatrészt.
Válasz #60. hozzászólásra
Én útálom Gyúrcsányt nagyobb marhát még soseláttam!Reméllem ha ittvan ezt elólvassa!
Válasz #61. hozzászólásra
A fötengelynek a végét mozgasd meg az éksijtárcsánál valami spájszerrel ,meg ha zúg a váltó akkor szar.
Válasz #59. hozzászólásra
94-es évjárat
Válasz #57. hozzászólásra
Feri!
Látod itt milen sokan álnéven irnak.
Még az is lehet , h Gyurcsány is itt van közöttünk :-)))
Válasz #57. hozzászólásra
Én mondtam hogy jumz :) DE ha 83 utáni akkor annak a váltója már gyengébb.
Válasz #57. hozzászólásra
Hát van biztos, akinek kellemes csalódás, hogy fiú vagy!:)
Erre a melóra örök élet lesz!
A Marcsi az FERI csak az asszonynak van E-mail címe.Sajnálom ha valakinek csalódást okoztam!Mádról írok én kerestem traktórt,hólnap megnézem azt a Tiszaszentmártonit amit hírdetnek .Így képen jólnézki,és szakértővel megyek aki már 20 éva JUMZ traktórt hajt és szerel kettőis van neki és csak dícséérni tudja.600000 FT-ért szerintem jobbat nemkapok.1 hektár szöllő télére fahórdás hobbi nekem csak errekell.
Válasz #55. hozzászólásra
Dehogy nem tudok elrontani:)))
Válasz #50. hozzászólásra
még szerencse, h te semmihez se értesz igy nem tudsz elrontani semmit sem
Válasz #49. hozzászólásra
ezmi, ezmi, ezmi, meg van ezmi a kigyó neve a az óvakodj a törpétől c filmben :-)))