Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409.84 FtUSD388.95 FtCHF440.33 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Sk Laci #244. hozzászólásáraSzerintem hasonló mint a többi, nincs azzal gond, amúgy ez a véglehajtás meg elsőhíd a 6s135és 145 alatt van ,a 6s155-185 erősített első-hátsó híd van.
Válasz Sk Laci #239. hozzászólására5S-ből is volt ott egy 140-es, meg a 6-osból amit írtál.
Nekem nagyon tetszenek ezek az új szériák, de legjobban a 8S.265, azokon a jó ballonos gumikon mint ami a bejárat mellett is volt.
Abbol kéne venni egy újat, de most nem szabad. Generálozzuk a 20 éves 8270-est.
Válasz szanberg #231. hozzászólásáraMa néztem az expon a MF 5711 traktort, az tényleg kicsi.
Mellette ált a 6S135 /ha jól emlékszem a jelölésre/. Ez már tetszetősebb volt, de a hátsó nadrágszárakat nagyon vékonykának láttam.
Válasz szanberg #231. hozzászólásáraÉn nem vagyok elfogult márkanevet illetően, de amit tud a traktor akkor abból induljon ki az ára, ne eszementen elszált beárazás legyen, mert valaha az elődje jó hírnevet csinált a megbízhatósággal és tartósággal.
MF-eket nem ismerem. Talán 4 éve volt nálam az MF-es üzletkötő, de akkorra a JD meg lett véve, így más traktor nem érdekelt, még ki nem lett fizetve.
JD-t azért preferálom, mert a számban a szerviz, de nem kell ez a márka minden áron. NH se lenne rossz, de sajnos olyan szerelővel nem nagyon futottam össze, aki "becsukott szemmel" is tudná csinálni a munkáját. A telefonálgatósakat meg hagyjuk, mindegy milyen márka.
Válasz szanberg #231. hozzászólásáraAz egy kisméretű fapados valami lett, hogy legyen már a jd-nek is olyan, mint ami másnak is van, ha valaki olyat akar.
Válasz Sk Laci #212. hozzászólásáraEgyébként ezek a szériák már kifutottak Laci!
5-6-7-8-9S szériák vannak, R-es Jd kategóriát képviselve.
A 6713-as egy mese volt, a legutolsó fullos felszereltet barátom vette meg, de az olyan mint a vaj hallod! A legfinomabb traktor!!!
Tudom,hogy kotekedesnek veszi itt mindenki de nem azért mondom. A legújabb fajta 6120M-ben ültem többször is, van itt több is belőle ismerősi körben, de egy szűk kabinú hangos zajos rázós ugrálós, még a középszerű szintet is csak alulról karcolós valami...
Csak annyival jobb egy 15 éves 5400 -tól, hogy rugozik, de azt sem olyan prémium szinten mint ahogy a Jd -t ajnározza mindenki...
Válasz Sk Laci #224. hozzászólásáraPedig tudja a kicsike
A fotó keszitesekor mar pár 10 kg-t kiszortam. Nem akartuk felrakni a frontsúlyt hogy ne taposson mégtöbbet, nem volt tervezve hogy ennyit rakunk bele, ez a kép pont egy dimbes dombos táblán készült. A kombinátort is birja emelni frontsúly nélkül, így legalább a nagy pihen, had kopjon az új traktor
Válasz mtz1221 #227. hozzászólásáraBazmeg,ugycsinálsz,mintha nemtudnád,a sima mtzvel is lehet sokmindent mókuni,csak nemmindegy meddig.4x44 a 225lovas axionnak pont jó.11el szoktam szántani,16 al még az ásoboronát se nagyon huzom13-14
Van olyan verzio,amikor a szánzási sebesség 4.____viszintes terepen.ez az a verzió,amikor kiszállsz a gépböl,amikor esik egy kis eső,és a bakancson 10kilo ganyé.-----amiko meg visszaülsz 5percig rugdosod a lépcsőn,hogy valami legyen.
Válasz Sk Laci #224. hozzászólásáraIsmerősnek 6115M traktorban az ősszel kiszedtek minden felesleges sallangot, azóta a 4 vasú lemkent 12 helyett 16 collon húzza, meg olyan hangja lett, hogy öröm vele dolgozni.
Válasz Sk Laci #224. hozzászólásáraAkkor a 42 mázsás ferguzonnal lennének izgalmas pillanatok a partokon. Egyébként a mai 130m egy kicsivel testesebb gép mint az akkori 120m, erősebb a hátsó híd, többet emelhet egy tonnával, és így kicsit nehezebb is annál.
Válasz tpeti #222. hozzászólására2018.as gyártmányú 6120m van ami teljesítményt kivéve ugyan az méretekre, mint a 6130m.
Frontsúly nélkül szóróval amit írtál esetleg egyenesen, de az is határeset. Kb 300 kg-os szóró, plusz 1500 kg mütrágya partokon igényli az orrsúlyt, mert imbolyog a traktor felfelé, vagy oldalban meforduláskor.
Talajmunkára inkább a nagyobb traktort használom.
Ha az idei év bejönne, a Zetort Forterrát lecserélném /szép álom/
Válasz Sk Laci #191. hozzászólásáraEgy 6130M autopower valtóval tökéletes gép apolási munkákra, össze se lehet hasonlitani egy powershiftes váltóval, fényévekkel komfortosabb.
Egy jól felszerelt M hez képest a R nemigazán tud sokkal többet egy kisebb gazdaságba, csak az ára sokkal magasabb.
Nézd meg annak az MFnek a méreteit(tömeg,tengelytáv), mert a lóerő semmit nem mutat, az az 5 ös széria mtz kategória.
A 6130M frontsuly nelkul húzta tavasszal a 6 méteres kongskilde rendszerű kombinátort simán, 10-12 vel szántás elmunkáláskor, meg a Kverneland szórót simán viszi frontsúly nélkül is(5q szóró+ 17-18q műtragya).
Válasz Sk Laci #212. hozzászólására
Nem tudom hol tart most a 6xxx ára én 21-ben 70 ezerért vettem, szerintem 90+ lehet de alap a rugózott híd-fülke ,3 pár kihelyezett hidr, 110literes pumpa. Az akciós 5711-13 hoz szerintem nem is lehet rugózott híd csak fülke, a power váltó is opció . Mf 5-ös sorozatban az új 5s a jobban fölszerelt, ott van minden földi jó persze hozzá az árcédula is jó..
Válasz Anonimus82 #218. hozzászólásáraVagy túlmelegszik a tekercs és ezért nem működik a szelep rendesen. Nem történt valami javítás a tekercshez köthető áramkörben ? Nem-e megy a kelleténél több feszültség a mágnesre ?Melegedni fog mert a vasmag is telítődik..pl. De nem-e túlságosan. Van-e a rendszerbe épített biztonsági beiktatás a biztosítékon kívül. Pl..relé ? Lehet hogy a relé old le. Vagy mikor az is melegszik..akár egy láb forrasztás eltávolodik és nem ad ki árramot a tekercsre. Mondjuk ezt menetközben közvetlen árrammal le lehet tesztelni.
Válasz medikus #217. hozzászólásáraAz volna a lényeg hogy előjöjön a vezteség. De a közeg állaga viszkozitása az megfelelő legyen. a felmelegedett alkatrészek a Szelepben a tű-szelep hiba előjöjjön....pl.
Válasz Csavarkulcs #216. hozzászólásáraNyomás biztos van van akkor az A B C D ,miért veszi gond nélkül egész álló nap ha szánt,kicsiröl nagyra meg fél óra és kész szerintem is az a szelep vagy a tekercs ,de ahogy olvasgatok a gardántengely szelep ugyan olyan meg nézem és felcserélem őket vagy ren rendeleg újat csak tudnàm hogy szar
Válasz medikus #210. hozzászólásáraVan mérőpont..de kell ezen is lennie nyomás visszajelzésnek. Ha az nem dob hibát a nyomás esést..lehet szakaszolva is elvégezni. Tippem bár lehet mellé megy a szelepre gyanakszom először. Vagy kopott a ház és a dugattyú.. beszorul. Vagy ott lóg feszül valami amit mozgat. Látni kéne. Szelepházat melegiteni..akár az olajat levegővel helyettesítve..tessztelni. (Meleg olaj életszerűbb lenne)
Válasz Csavarkulcs #207. hozzászólásáraNem ismerem,csak mint "medikus"! Gondolom ezen is vannak mérőpontok,ahol mérni lehet,hogy van e egyáltalán megfelelő nyomás! Mert melegen lehet nincs!Rossz szivattyú,vagy tömítések!Na nincs akkor meg drótozhatsz,kapcsolhatsz mindent! Mondom mint medikus!
Válasz szanberg #208. hozzászólásáraMotor potenciomérőjén az eko állást át kell állítani a max-ra. Fog az menni
Amúgy az ekológiai marhaságok miatt minden modern motor le van butítva, azért olyanok, mint a "lekvár" márkától függetlenül.
Válasz tanker #203. hozzászólásáraNem beszélve arról, hogy a 15 éves 110lóerős 5455 ahol 30kmh-val felhúzza parton a pótkocsit, ugyanott az új 6120M 20kmh-val kullog fel ugyanazzal az ugyanúgy megrakott pótkocsival...
Válasz Anonimus82 #205. hozzászólásáraHa a mágnesre jön áram rendesen..akkor a mágnes az vagy jó-vagy nem jó. Köztes állapot annál nem szokott lenni. Viszont a tű amit kozgat mikor megkopik..pl. Csinál szivatást. Nyáron egy kombájnak jártam hasonlóan. De egy permetező szakaszolószelepe is viccelt meg már így. Most egy Manitou csinálja ezt mint a trakid hidegen megy hátra..melegen nem akar. Kicsit visszahül..vagy kapott egy adag havat a szelep és elindult.
Válasz Mfpisti #194. hozzászólásáraMa megpróbáltam minden a mágnesszelep húztam két szálat - meg + és aksiról adtam neki àramot de semmi nem csinàlt, aztán ki szedtem volt rajta 2 gumigyürű tettem újat és mikor kint volt próba aksin szintén látszott hogy nyit és zár, aztán vissza az egész de semmi.
Válasz Sk Laci #202. hozzászólásáraAz Mf 5711-vagy13 egy kis univerzális traktor kb mtz méret 5 tonna körüli ezt az 5-ös sorozatú JD-khez hasonlítsd vagy a T5 nyuszikhoz. A JD 6130 -at az MF6713-hoz hasonlítsd az egy kategória amúgy az MF6713 460-as gumizással befér a sorközbe.
Válasz szanberg #198. hozzászólására Kódusoknak , fillérbaszóknak nem is való JD !!! nekik marad a fikázás !!! és éjjel álmodozhatnak arrol hogy talán egyszer ők is beleülhetnek egy JD be !!!
Válasz csferri #192. hozzászólásáraKönnyebb lenne összehasonlítani, ha egymás mellett állnának, de erre nálam nincsen lehetőség.
Esetleg úgy ahogyan összehasonlítani, mostan az Expon, de ott se egymás mellet fog állni a két traktor.
Válasz szanberg #198. hozzászólására6713 hátsó 460-as gumikkal befér a 75 cm-es sorok közé kukoricában, napraforgóban?
Mert ha nem, hiába szép robusztus felépitésü, de kultivációs kerekekre biztosan nincsen kedvem átrakni szezononként.
JD vásárlásánál ez feltétel volt!!!!!
Régebben ezen "bukott meg" nálam a 7-es sorozatú 130 lovas Kubota. Hiába szép robusztus gép, de nem tudom univerzális traktorként használni, mert nem fért be a sorokba permetezővel, sorközmüvelővel.
250 hozzászólás
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy van-e valakinek tapasztalata a MF S8-as szériájával kapcsolatban. Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz Anonimus82 #248. hozzászólására???
Üdv köszönöm mindenkinek a segítséget az ötleteket a hozzászólást problémára meg oldódott.
Válasz Sk Laci #244. hozzászólásáraSzerintem hasonló mint a többi, nincs azzal gond, amúgy ez a véglehajtás meg elsőhíd a 6s135és 145 alatt van ,a 6s155-185 erősített első-hátsó híd van.
Válasz mtz1221 #245. hozzászólására
Válasz Sk Laci #244. hozzászólásáraFéltengely tokokra, vagy a kerekekre ?
Válasz csferri #243. hozzászólásáraFutómü
Válasz Sk Laci #239. hozzászólásáraA hátsó munkahengerekre gondolsz?
Válasz Sk Laci #241. hozzászólásáraCsütörtökön
Válasz szanberg #240. hozzászólásáraMikor voltál?
Válasz Sk Laci #239. hozzászólására5S-ből is volt ott egy 140-es, meg a 6-osból amit írtál.
Nekem nagyon tetszenek ezek az új szériák, de legjobban a 8S.265, azokon a jó ballonos gumikon mint ami a bejárat mellett is volt.
Abbol kéne venni egy újat, de most nem szabad. Generálozzuk a 20 éves 8270-est.
Válasz szanberg #231. hozzászólásáraMa néztem az expon a MF 5711 traktort, az tényleg kicsi.
Mellette ált a 6S135 /ha jól emlékszem a jelölésre/. Ez már tetszetősebb volt, de a hátsó nadrágszárakat nagyon vékonykának láttam.
Válasz hashtag #237. hozzászólására
Válasz mtz1221 #235. hozzászólásáraNagyobb lett a kerék
Válasz mtz1221 #235. hozzászólásáraBiztos más az áttétel,vagy kevesebb olajra van szükség!
Válasz tpeti #230. hozzászólásáraÖsszement ezeknek is az első bolygómű háza, vagy én látom hogy az első szériás M-eseknek, sokkal nagyobb volt ???
Válasz szanberg #231. hozzászólásáraÉn nem vagyok elfogult márkanevet illetően, de amit tud a traktor akkor abból induljon ki az ára, ne eszementen elszált beárazás legyen, mert valaha az elődje jó hírnevet csinált a megbízhatósággal és tartósággal.
MF-eket nem ismerem. Talán 4 éve volt nálam az MF-es üzletkötő, de akkorra a JD meg lett véve, így más traktor nem érdekelt, még ki nem lett fizetve.
JD-t azért preferálom, mert a számban a szerviz, de nem kell ez a márka minden áron. NH se lenne rossz, de sajnos olyan szerelővel nem nagyon futottam össze, aki "becsukott szemmel" is tudná csinálni a munkáját. A telefonálgatósakat meg hagyjuk, mindegy milyen márka.
Válasz szanberg #231. hozzászólásáraAzért a 6R traki nem rossz gép! Az M tényleg kicsi de az R az más kategória!
Válasz szanberg #231. hozzászólásáraAz egy kisméretű fapados valami lett, hogy legyen már a jd-nek is olyan, mint ami másnak is van, ha valaki olyat akar.
Válasz Sk Laci #212. hozzászólásáraEgyébként ezek a szériák már kifutottak Laci!
5-6-7-8-9S szériák vannak, R-es Jd kategóriát képviselve.
A 6713-as egy mese volt, a legutolsó fullos felszereltet barátom vette meg, de az olyan mint a vaj hallod! A legfinomabb traktor!!!
Tudom,hogy kotekedesnek veszi itt mindenki de nem azért mondom. A legújabb fajta 6120M-ben ültem többször is, van itt több is belőle ismerősi körben, de egy szűk kabinú hangos zajos rázós ugrálós, még a középszerű szintet is csak alulról karcolós valami...
Csak annyival jobb egy 15 éves 5400 -tól, hogy rugozik, de azt sem olyan prémium szinten mint ahogy a Jd -t ajnározza mindenki...
Válasz Sk Laci #224. hozzászólásáraPedig tudja a kicsike
A fotó keszitesekor mar pár 10 kg-t kiszortam. Nem akartuk felrakni a frontsúlyt hogy ne taposson mégtöbbet, nem volt tervezve hogy ennyit rakunk bele, ez a kép pont egy dimbes dombos táblán készült. A kombinátort is birja emelni frontsúly nélkül, így legalább a nagy pihen, had kopjon az új traktor
Válasz Anonimus82 #205. hozzászólásáraA jeladónál, annak tápjánál kezdjük.
Amíg a lámpa át nem vált, ne bántsd a mágnes szelepet.
Válasz mtz1221 #227. hozzászólásáraBazmeg,ugycsinálsz,mintha nemtudnád,a sima mtzvel is lehet sokmindent mókuni,csak nemmindegy meddig.4x44 a 225lovas axionnak pont jó.11el szoktam szántani,16 al még az ásoboronát se nagyon huzom13-14
Van olyan verzio,amikor a szánzási sebesség 4.____viszintes terepen.ez az a verzió,amikor kiszállsz a gépböl,amikor esik egy kis eső,és a bakancson 10kilo ganyé.-----amiko meg visszaülsz 5percig rugdosod a lépcsőn,hogy valami legyen.
Válasz Sk Laci #224. hozzászólásáraIsmerősnek 6115M traktorban az ősszel kiszedtek minden felesleges sallangot, azóta a 4 vasú lemkent 12 helyett 16 collon húzza, meg olyan hangja lett, hogy öröm vele dolgozni.
Válasz Praetor #223. hozzászólására
Válasz Sk Laci #224. hozzászólásáraAkkor a 42 mázsás ferguzonnal lennének izgalmas pillanatok a partokon. Egyébként a mai 130m egy kicsivel testesebb gép mint az akkori 120m, erősebb a hátsó híd, többet emelhet egy tonnával, és így kicsit nehezebb is annál.
Válasz tpeti #222. hozzászólására2018.as gyártmányú 6120m van ami teljesítményt kivéve ugyan az méretekre, mint a 6130m.
Frontsúly nélkül szóróval amit írtál esetleg egyenesen, de az is határeset. Kb 300 kg-os szóró, plusz 1500 kg mütrágya partokon igényli az orrsúlyt, mert imbolyog a traktor felfelé, vagy oldalban meforduláskor.
Talajmunkára inkább a nagyobb traktort használom.
Ha az idei év bejönne, a Zetort Forterrát lecserélném /szép álom/
Válasz tanker #203. hozzászólásáraBorda, te vagy az?
Válasz Sk Laci #191. hozzászólásáraEgy 6130M autopower valtóval tökéletes gép apolási munkákra, össze se lehet hasonlitani egy powershiftes váltóval, fényévekkel komfortosabb.
Egy jól felszerelt M hez képest a R nemigazán tud sokkal többet egy kisebb gazdaságba, csak az ára sokkal magasabb.
Nézd meg annak az MFnek a méreteit(tömeg,tengelytáv), mert a lóerő semmit nem mutat, az az 5 ös széria mtz kategória.
A 6130M frontsuly nelkul húzta tavasszal a 6 méteres kongskilde rendszerű kombinátort simán, 10-12 vel szántás elmunkáláskor, meg a Kverneland szórót simán viszi frontsúly nélkül is(5q szóró+ 17-18q műtragya).
Válasz Sk Laci #212. hozzászólására
Nem tudom hol tart most a 6xxx ára én 21-ben 70 ezerért vettem, szerintem 90+ lehet de alap a rugózott híd-fülke ,3 pár kihelyezett hidr, 110literes pumpa. Az akciós 5711-13 hoz szerintem nem is lehet rugózott híd csak fülke, a power váltó is opció . Mf 5-ös sorozatban az új 5s a jobban fölszerelt, ott van minden földi jó persze hozzá az árcédula is jó..
Válasz Anonimus82 #218. hozzászólásáraVagy túlmelegszik a tekercs és ezért nem működik a szelep rendesen. Nem történt valami javítás a tekercshez köthető áramkörben ? Nem-e megy a kelleténél több feszültség a mágnesre ?Melegedni fog mert a vasmag is telítődik..pl. De nem-e túlságosan. Van-e a rendszerbe épített biztonsági beiktatás a biztosítékon kívül. Pl..relé ? Lehet hogy a relé old le. Vagy mikor az is melegszik..akár egy láb forrasztás eltávolodik és nem ad ki árramot a tekercsre. Mondjuk ezt menetközben közvetlen árrammal le lehet tesztelni.
Válasz medikus #217. hozzászólásáraAz volna a lényeg hogy előjöjön a vezteség. De a közeg állaga viszkozitása az megfelelő legyen. a felmelegedett alkatrészek a Szelepben a tű-szelep hiba előjöjjön....pl.
Válasz Csavarkulcs #216. hozzászólásáraNyomás biztos van van akkor az A B C D ,miért veszi gond nélkül egész álló nap ha szánt,kicsiröl nagyra meg fél óra és kész szerintem is az a szelep vagy a tekercs ,de ahogy olvasgatok a gardántengely szelep ugyan olyan meg nézem és felcserélem őket vagy ren rendeleg újat csak tudnàm hogy szar
Válasz Csavarkulcs #216. hozzászólásáraMelegen vékony lehet az olaj!
Válasz medikus #210. hozzászólásáraVan mérőpont..de kell ezen is lennie nyomás visszajelzésnek. Ha az nem dob hibát a nyomás esést..lehet szakaszolva is elvégezni. Tippem bár lehet mellé megy a szelepre gyanakszom először. Vagy kopott a ház és a dugattyú.. beszorul. Vagy ott lóg feszül valami amit mozgat. Látni kéne. Szelepházat melegiteni..akár az olajat levegővel helyettesítve..tessztelni. (Meleg olaj életszerűbb lenne)
Válasz Sk Laci #213. hozzászólásáraCsak permetezünk vele, őszintén szólva annyit tudok mondani taposni nem tapos, de szűkös a hely
Válasz Sk Laci #212. hozzászólásáraJó pár éve kb 15ezer volt a különbség az 5xxx és a 7xxx sorozat között és +30LE és +2 henger
Válasz balazoooo #211. hozzászólásáraKöszönöm az infót.
Az elején a kerékagy nem dörzsölgeti a növényszárakat permetezéskor, sorközmüveléskor?
Válasz csferri #204. hozzászólásáraMennyi lehet 130 Le-nél az értéktöblet, ha a MF 5xxx sorozat helyett a MF 6xxx sorozatot vásárolná meg az ember?
Válasz Sk Laci #201. hozzászólásáraA 7714s 380/460 gumizással befér a sorba ha esetleg ez segítség.
Válasz Csavarkulcs #207. hozzászólásáraNem ismerem,csak mint "medikus"! Gondolom ezen is vannak mérőpontok,ahol mérni lehet,hogy van e egyáltalán megfelelő nyomás! Mert melegen lehet nincs!Rossz szivattyú,vagy tömítések!Na nincs akkor meg drótozhatsz,kapcsolhatsz mindent! Mondom mint medikus!
Válasz szanberg #208. hozzászólásáraMotor potenciomérőjén az eko állást át kell állítani a max-ra. Fog az menni
Amúgy az ekológiai marhaságok miatt minden modern motor le van butítva, azért olyanok, mint a "lekvár" márkától függetlenül.
Válasz tanker #203. hozzászólásáraNem beszélve arról, hogy a 15 éves 110lóerős 5455 ahol 30kmh-val felhúzza parton a pótkocsit, ugyanott az új 6120M 20kmh-val kullog fel ugyanazzal az ugyanúgy megrakott pótkocsival...
Válasz Anonimus82 #205. hozzászólásáraHa a mágnesre jön áram rendesen..akkor a mágnes az vagy jó-vagy nem jó. Köztes állapot annál nem szokott lenni. Viszont a tű amit kozgat mikor megkopik..pl. Csinál szivatást. Nyáron egy kombájnak jártam hasonlóan. De egy permetező szakaszolószelepe is viccelt meg már így. Most egy Manitou csinálja ezt mint a trakid hidegen megy hátra..melegen nem akar. Kicsit visszahül..vagy kapott egy adag havat a szelep és elindult.
Válasz Anonimus82 #205. hozzászólására
Válasz Mfpisti #194. hozzászólásáraMa megpróbáltam minden a mágnesszelep húztam két szálat - meg + és aksiról adtam neki àramot de semmi nem csinàlt, aztán ki szedtem volt rajta 2 gumigyürű tettem újat és mikor kint volt próba aksin szintén látszott hogy nyit és zár, aztán vissza az egész de semmi.
Válasz Sk Laci #202. hozzászólásáraAz Mf 5711-vagy13 egy kis univerzális traktor kb mtz méret 5 tonna körüli ezt az 5-ös sorozatú JD-khez hasonlítsd vagy a T5 nyuszikhoz. A JD 6130 -at az MF6713-hoz hasonlítsd az egy kategória amúgy az MF6713 460-as gumizással befér a sorközbe.
Válasz szanberg #198. hozzászólására Kódusoknak , fillérbaszóknak nem is való JD !!! nekik marad a fikázás !!! és éjjel álmodozhatnak arrol hogy talán egyszer ők is beleülhetnek egy JD be !!!
Válasz csferri #192. hozzászólásáraKönnyebb lenne összehasonlítani, ha egymás mellett állnának, de erre nálam nincsen lehetőség.
Esetleg úgy ahogyan összehasonlítani, mostan az Expon, de ott se egymás mellet fog állni a két traktor.
Válasz szanberg #198. hozzászólására6713 hátsó 460-as gumikkal befér a 75 cm-es sorok közé kukoricában, napraforgóban?
Mert ha nem, hiába szép robusztus felépitésü, de kultivációs kerekekre biztosan nincsen kedvem átrakni szezononként.
JD vásárlásánál ez feltétel volt!!!!!
Régebben ezen "bukott meg" nálam a 7-es sorozatú 130 lovas Kubota. Hiába szép robusztus gép, de nem tudom univerzális traktorként használni, mert nem fért be a sorokba permetezővel, sorközmüvelővel.