Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Grubber új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Napraforgó ára új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- AKG támogatás új
- Egészséges életmód, sport szabadidő... /fotelból nézve is/ új
150 hozzászólás
Válasz szanberg #149. hozzászólásáraannyiért már meg lehet kapni 135-ös kubotát, amire már rálehet rakni a lemkenre a 4 fejet is
Válasz Mézga #148. hozzászólására5611-es rúgózott híddal van 58ezerért most...
Válasz fexco #147. hozzászólásáranem merném még én se. nekem a 100 pacis 5455 simán vinné bár az más kategória. az a baj, hogy ami neked tetszene ferga rugózott híddal, nem biztos, hogy 20 misiből kijön . nehéz döntés az új traktor választás
Válasz Mézga #127. hozzászólásáramit csinálna,ha utánakötném a europal5öt 3x44be??
Válasz esze-lény #145. hozzászólásáraDehogynem. Persze te azt nemtudod, hogy itt milyen a könyvelés, kettős e vagy sem, milyen a cégforma ésatöbbi...
Ha jól emlékszem 30 vagy lehet 40? millió alatti termeléshez köthető gépet egyben leírhatunk.
Használtnál nem így áll a helyzet.
Válasz szanberg #144. hozzászólására"Azért mert nemtudod leírni értékcsökkenésként úgy mint egy új gépet, amit akár egy összegben megoldhat a könyvelő és rendbeteszi a dolgokat."
Könyvelődet azért kérdezd meg mielőtt így gondolod.
Ez sajnos nem igy van!!!!!
Válasz VMisi #140. hozzászólásáraAzért mert nemtudod leírni értékcsökkenésként úgy mint egy új gépet, amit akár egy összegben megoldhat a könyvelő és rendbeteszi a dolgokat.
Nem dolgoztunk most sem jobban mint azelőtt, nincs több bevétel, csak épen a legifjabb traktor is már 6éves így kifutott az értékcsökkenése, lelett amortizálva, úgy a többi is, új berendezés egy 6,7-es kongskilde-on kívül nem volt véve régóta így újat érdemesebb venni.
Sajnos az építmény(szárító üzem) csak nagyon sok év alatt leírható meg egyes részeiben is nagy különbségek vannak ilyentéren, szóval a kiadás nagyon sok volt de a költség meg kevés...
Válasz *** HM *** #141. hozzászólásáraCsak a fejük
Válasz szanberg #137. hozzászólásáraMenj át permetezősbe oszt fingasd meg a népet kérdésekkel, biztos nem vennék rangert kizárt
Válasz szanberg #138. hozzászólásáraDerekasok dereka nem fáj.
Válasz szanberg #137. hozzászólásáraKicsit elmentetek a témától!
Miért nem gondolkodsz használt 5400 vagy 6200-ben?
Válasz szanberg #134. hozzászólásáraAztmondják az új Hardik minőségben nem olyanak mint a régiek, nagyon el van véknyítva minden része.
A legelpusztithatatlanabb a JD, az ára is tükrözi
Látom neked is fáj a derekad te sem tudsz aludni...
Ráadásúl egy 4000-essel partnak felfelé a kubu vagy hürli már xarakodna hehe
(bár úgyis az 5455-ös fogja húzni)
Válasz *** HM *** #135. hozzászólásáraszóval pont nekemvaló.
ha hiszed ha nem, két függesztettel nyomjuk. EGy 600 és egy 800 literessel, 12 kontra 15méteres kerettel...
Szerintem nemkell attól több egy permetezőre mint amit lentebb leírtam. Rugóztatott keret meg ilyenek alap persze, ez itt nem is kérdés, hardy, nem gagyi.
Nem értem mi az amit egy felelektronikázott vakaróval jobban lehet csinálni?
Válasz szanberg #134. hozzászólásáraTe "tudod" mi köll ,csak nehogy nyavajgás legyen a vége , h. ezt se tudja azt se tudja...
Marha fasza és működő, de akkor is a legalja hardi, hogy legyen első új permetező vevőknek is kínálatban valamijük........
Válasz *** HM *** #133. hozzászólásárajaaaaaa
aztán miért ne?
Itt nem messze 2500 hektáros cégnél két olyan megy aktívan meg van igenrégi is belőle.
Aztmondják sose jobbat.
Menetarányos, vegyszerbemosó, 3-as fúvókatartó 18-as keret...
nemkell több ennyi a lényeg
Válasz szanberg #132. hozzászólásárahardit
Válasz *** HM *** #131. hozzászólásáramilyen réncsört?
Te Mettyú ne má réncsört vegyé hallod, ..........traktorokat meg nézzél szét telepeken mi áll, csak unatkozu ugyis ... a idei nyereség fölött
2 svajcicsicska mellé 5 bocicsoki 2 lalitehén meg 1 fejőnő karácsonyra?
Itt ki mit vesz mi a téma lemaradtunk?
Sztallónéra ki miből fog kifele beállva durrogtatnyi?
Hát ha nemtudok dűlőre jutni, mert egyik kicsi, másik drága, harmadik sárga negyedik piros....
akkor nem tökölök, hozom itt helyből a libafos ződ Hürlimannokat oszt jónapot
Válasz fexco #126. hozzászólásáralehet elég lesz egy hürliman is
Válasz Mézga #125. hozzászólásáragondolom......majd az agromason lesz vigyorgás.....nemvigyorgás....
Válasz fexco #124. hozzászólásáranem fogsz ennyire vigyorogni, mikor megtudod az árát
Válasz szanberg #123. hozzászólásárao.k.!
Válasz fexco #119. hozzászólásáraIgen azt írtam, hogy ha most lecserélném a 2009es évjáratú 5455-ös gépünket, és Ferguson palettáról vennék ugyanilyen kategóriásat, akkor az 5612-es traki lenne neki a megfelelője, annyi, hogy már a rúgózott híddal választanám.
Válasz szanberg #117. hozzászólásáraén is ezen agyalok....
Válasz rsándor #120. hozzászólásáraA régebbi adagolós 5455-ösök 100 lóerősek voltak, meg ott másabb volt a váltó is.
Én űltem ilyenben, a CR motoros sokkal faszábbul megy(egészen addig amíg az adagolósokat fel nem húzzák hehe)
Válasz szanberg #116. hozzászólására Köszönöm.
Azt írd már még le légyszi hogy hány ló papíron az adagolós meg a commonrail -os
Válasz szanberg #112. hozzászólásáraértem,valóban ezzel a csapott orral kissebbnek tünnek!!ezt elirtad,hogy a 5455-ösötöket egy 5612re cserélnéd???ha nem,akkor mosmár totál nemértem az egészet!!
Válasz rsándor #115. hozzászólásárajaaa ez a commonrail motor a mienkben 112 lovas alapból, 3. és 4. csoportban meg 120.
Válasz fexco #113. hozzászólásáraBiztos, hogy jó lenne, de ha nagyonsokat kell talajozni akkor onnan már nem túl sokkal drágább a 135-ös, rúgózott hidas, én akkor már azt választanám azt gondolom, mert akkor már nagygépes a téma
Válasz rsándor #115. hozzászólásáraPerkins 4 hengeres 4400 köbentis, commonrail. A régebbiekben adagolós volt ugyanez a motor, az új szériáknál meg már Sisu motorok vannak
Válasz szanberg #112. hozzászólására Jó estét.
Az 5455 ös fergában milyen motor van sisu, perkins, hány hengeres hány lovas??
Válasz Hús Futár #106. hozzászólásáraén ezekután még biztosabban azt tudom mondani,hogy ami a 107hszbe levan irva!!
Válasz szanberg #107. hozzászólásárana hát én pont erre gondolok,akkor 6os széria 120lóval.nem akarom keverni a szart,még annyi,hogy akkor a kubu mgx110-el most akkor mi a helyzet,nekem az jó lenne??
Válasz fexco #110. hozzászólásáraMf 5611 de inkább az 5612.
11-es 110 lovas 12-es 120.
Ezek ráadásul már Sisu motorosak ami marhára jó, number one!
Rúgózott híddal is lehet kérni, így egy 5620-asra cserélném le a 2009-es 5455-ös gépünket ha ilyen dolog lenne tervezőben.
Annyi, hogy ezeknek is már levan csapva az orruk így olyan kicsinek néznek ki, de a törzse biztosan az 5455-re épül
Válasz Hús Futár #108. hozzászólásáraÉpen mondtam az egyik cimborámnak, hogy a 162-es kristályt kiváltani az új M7.171-es nagy Kubotát kikéne hoznia, az kenterbeverné neki a határt egészen biztosan.
Válasz szanberg #104. hozzászólásáraköszi a részletes infót!!igy naggyáából kezdem áttlátni a dolgokat!!! amúgy nekem akkor megmondom mi kellene,mf5455.a mostani szériának ez mi a megfelelője??
Válasz Hús Futár #108. hozzászólásáraEl is hiszem, 6200 köbcentis motornak bírnia kell, 140 lóerőt tud leadni, rúgóztatott hidas biztosan jót fog.
Régebben volt egy 150-es Same Laser trakink. A 4,2-es kombit húzta, ásóboronát ilyeneket, ugyanazokat az eszközöket az 5455-el húztuk régebben mi is mint a fene, sőt az új 6,7-es Kongskilde-el is repül a kisferga, csak lestem. Könnyű kombi, simítózott szántáson, de akkor is közel 7méter a kisgép után
Válasz szanberg #104. hozzászólásáraVan egy 135-ös kubu a faluban és akkor akkora eszközöket visznek vele mint nekem a 162-es krisztál .
Válasz fexco #103. hozzászólásáraFergusonnál volt olyan, hogy az 5455 testvére volt a 6455. Ugyan az a motor, lóerő minden.
Csak éppen a 6455-ös nehezebb volt kicsit, illetve Dyna 6-os váltója volt a dyna4-el szemben. Magyarul volt benne plussz sorkuplung a váltóban ami viszont annyira lefogta a traki erejét, hogy akinek a legkisebb 6400-as ferguson volt, azok mind megchippeltették a motorokat, mert annyi lóerőt megett az erőátvitel a plussz bolygómű végett, az 5455-öst meg marhára kár lenne chippelni sőt semmi értelme nem volna az úgy jó ahogy van, erő súly talajfogás pont eltalálva
Szóval ha 100ló körüli 6-ost vennél az lehet sovány lenne, ezért 120-asban kell gondolkozni
Válasz fexco #103. hozzászólásáraszerintem nem lomhább mert ha jól nézegettem akkor a motor ugyan az csak az erő átvitel a nagyobbé .
Válasz fexco #103. hozzászólásárat.petiéknek T6.120.as nyuszi van ha jól emlékszem neki az nagyon teccik, azt mondta nagyon jó erős gépezet, nem csügged
Válasz fexco #101. hozzászólásáraSokat változott a világ.
Az MTZ-k maguk lóerő kategóriájukban nagy traktorok, nagyon nagyok. Egy 80-90lovas traki olyan kicsi most hogy ihajj.
Az egyeneshidas mtz a a mostani 110-120 lovas traktorok méreteivel vetekszik.
Ha talajozni kell akkor a nagyobb nyugatit kell választani. A nyugat nem neked gyártja elsősorban a traktorokat, hanem a külföldi igényekre szabja. Itthon ezért jól fekszik az mtz, csak tényleg amelyik folyamatosan dolgozik nagyon szerelősek megbízhatatlanok, főleg ha nem magad dolgozol rajta akkor meg szét is peregnek új korukban.
Ez a kis általam nézegetett Kubota nemtud akkorát húzni mint egy turbós szergej. Kisebb könyebb rövidebb. Motorja az biztosan jó erős, mondja is a cimbora, hogy az egyeneshidas mtz eszközeivel dolgozott vele egész ősszel viszi szépen őket.
Az M110Gx súlyban hasonló lehet mint egy turbós, annyi, hogy motorból biztosan agresszívebb, bár összehasonlítanám az 5455-ös fergusonnal szívesen...
Az MF5455 azért jó mert MTZ méret de 5tonna feletti az önsúlya úgy, hogy nincs kirakva elől végig táskasúllyal és keréksúlyok sincsenek rajta, tehát csupaszon. Az egy kis nagy traktor, 112 lovas 3-4csoportban 120. Ez a gép jelentősen többet tud mint a 892.2-es Mtz, kitudom jelenteni, százszor összemérődött az életben, akár ekével, akár terményhordáskor, akár elsüllyedt gép kihúzásánál...
Kb a 110-es kubut farkon fogva húzgálná, a 135-öst kellene melléállítani ebben is biztos vagyok, márcsak a súlyozás végett is, főleg ha az mf-et felpakolnám mindenhol maxira ballasztal akkor 5,5-6 tonna között nyomna valahol.
Válasz fexco #102. hozzászólásáraa másik része,amin gondolkodok,hogy egy 6-os sorozatu traktor,ami 115 lovas,(pl.newhollland t6 120,case ih maxxum,landini 6c 115 ezek nem lomhábbak mint a 5ös sorozat??? szóval az 5ös sorozattól azért tartok,mert kicsik, rövidek,könnyüek,(sulyozások nélkük)a 6os meg lomhának gondolom.erről mi a véleményed???
Válasz fexco #101. hozzászólásárameg én nézegetem a többi gépet is,(mondjuk nekem nem arra kell,amire neked,mert nekem ez talajozna,vagyis ez lenne a vezérgép)az összes traktorok 6-os szériája az ok.,de az 5-s szériák 115-120lóvasba többet tudnának mint a 892-es?
Válasz szanberg #98. hozzászólásáralenne1 kérdésem:van mtz892.2esed.a húzóerejét összetudnád hasonlitani mondjuk a m110gx kuboval??megmondom öszintén nekem a 892es 7,8-8,1km/h-val viszi a lemken europal5öst,3x44centivel,26-27cm mélyen.hozzá kell tennem,most szántottam vele először,a talaj full ideális volt...szélsőségekbe lennének gondok.ez csak a huzoerő.a továbbiak azok nekem nem vita tárgya...