Hirdetés
- Csapágyak, láncok a mezőgazdaságban új
- S.O.S. új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Milyen traktort érdemes venni? új
- AKG támogatás új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Mezőgazdasági támogatások, agrárpályázatok új
- Zetor traktorok új
- Erdőtelepítési támogatás új
Cikkajánló
Hirdetés
Sokakat vonz a kihívás, amit úgy hívnak: agrárium +VIDEÓ
AgroVIRTUS: Praktikus, gyakorlatias tudást kaptak a résztvevők.
Támogatott tartalom
167 hozzászólás
Válasz #164. hozzászólásra
Tedd hozzá hogy "eseti" ha szerződsz akkor sokkal olcsóbb!
Válasz #164. hozzászólásra
Ez egyre jobban csak a nagyszövetkezetek, cégekhez van kalkulálva ahol nem számit csak megcsináljŕk a gépet.
Válasz #164. hozzászólásra
Csak, hogy egy öreg, igazi, ízig-vérig gépész és paraszt ember szavaival éljek, EZ MÁR RABLÁS!
Axiál júl. 1-től 13900 Ft/munkaóra!!!!!!!!!!
#1. hozzászólás, Ati bácsi küldte be 2013-01-24 20:50:26-kor | [TÖRÖL] | Felhasználó kitiltása: egy napra | egy hétre | egy hónapra
Ide lehetne leírni,a szervizekkel kapcsolatban gyűjtött tapasztalatokat,pozitív,és negatív értelemben.
Sajnos nekem van már negatív tapasztalatom.
Ha létrejön az oldal,leírom!
Üdv:Ati Bácsi
Válasz #160. hozzászólásra
Köszönöm!!
Reggel megnézem a táblát jó e a kiírás....
ZF Friedrichshafen AG
ZF Services Kereskedelmi Képviselet
1117 Budapest, Infopark sétány 1
Email: info.zf-services@zf.com
Phone: +36 1205 38 88
Fax: +36 1205 36 18
Homepage: www.zf.com
Válasz #159. hozzászólásra
ZF Hungária Kft
Kistályai út 2.
3300 Eger
Phone: +36 36 520100
Fax: +36 36 520110
ZF Lenksysteme Hungária Kft.
Kistályai út 2.
3300 Eger
Phone: +36 36 510930
Fax: +36 36 511952
Service locations
PROTRUCK KFT
Váltó u. 6.
2142 Nagytarcsa
Email: miklos.takacs@protruck.hu
Phone: +36 1 9996530
Fax: +36 1 9996531
Válasz #158. hozzászólásra
Közelebb nincs??
Válasz #156. hozzászólásra
ZF Friedrichshafen AG
Headquarter
Graf-von-Soden-Platz 1
88046 Friedrichshafen
Germany
Phone: +49 7541 77-0
Fax: +49 7541 77-908000
Válasz #155. hozzászólásra
Jaja... ha a ZF tudomást szerezne, jót röhögne a konkurencián
Amúgy a lezárás részemről OK.
Válasz #155. hozzászólásra
Ha tudnád hol van a zf
Válasz #154. hozzászólásra
Én nem csak nézem- látom is!
Ha háromszor sem találja a hibát majd váltót cserél. De a hiba megmarad, az egy kis melléfogás! Ha a ZF tudomást szerezne róla, mondana véleményt...
A mezőn nem lehet a modern gépeket megismerni! Aki ezt állítja, téved. De lezártnak tekintem a témát!
Válasz #153. hozzászólásra
Nézd!
A traktor szerelés sokak által lebecsült,egyszerű tevékenység. (az egyszerüen tevékeny ember hibaleírása)amit sokak szerint nem biztos hogy meg kell fizetni.
Az iskolapad meg kint van a mezőn, mert erre egy gyártó sem tud felkészíteni. Főleg magyarországra.
Válasz #152. hozzászólásra
Ez azért nem így működik!
Nem lehet azt mondani, talán ez a baj! Cseréljünk egy több milliós alkatrészt. Majd újra az a hiba!
Ha háromszori szervíztevékenység sem állapította meg a pontos hibát, talán be kellene ülni az iskolapadba!
Idézet a hibaleírásból:
,,A traktor húzta a lazítót és egyszer csak elkezdett lassulni és 1-2 km/h-val húzta, a motor fordulat nem esett vissza.
A szerviz 3-szor volt kint, belekerült 150000 forintomba, hogy megállapították, hogy a váltóval van a gond.=
Aki csak ilyen munkát tud, annak jobb lenne mással foglalkoznia!
Válasz #146. hozzászólásra
Sajnos ennyire nem egyszerű.
Nagyon sok olyan hiba lehet, ami egyforma tüneteket produkál.
A mai bonyolult technikáknál nem nehéz alárepülni egy ilyennek.
Én személy szerint sajnálom azt a kollégát aki először ment ki a hibafelvételezésre.
a terményértékesítést kihagytam, azzal kb. annyit lehet keresni, mint a termeléssel, meg ugyanannyit veszteni is!
Válasz #149. hozzászólásra
Aki nem tökös, ne menjen parasztnak, mert hamar tönkremegy!
Rohadtul kell figyelni:
- műtrágya vásárlásnál
- vetőmagnál
- növényvédőnél
- gépnél
- szervíznél
- alkatrésznél
... egyszóval egész nap a TOP-on kell lenni, egy ismerős mondta: "...ez ám a menedzseri munka, nem az öltönyös meló!" - Szerintem maximálisan igaza is van, mert komoly figyelmet kíván mindent észben tartani, előre meg oda-vissza átlátni
Válasz #148. hozzászólásra
Persze .
De ha valaki nem elég tökös ilyen ügyben , behúzzák mint állat cégtől függetlenül .
A pénz a pénz mindenkinek.
Válasz #147. hozzászólásra
Én ezt nem nevezném ENGEDÉKENYSÉG-nek, ez kell legyen a normális, tévedtek, kijavították! MTZ-t minden sarkon javítanak, ez valamivel bonyolultabb volt...
Válasz #138. hozzászólásra
Szép volt !
Ügyes voltál , és határozott .
Legalább nem égette le magát az Axiál itt mindenki előtt.
Olvassa a fórumot ország-világ és bexartak biztos , ezért voltak olyan engedékenyek.
Mindegy...
Válasz #145. hozzászólásra
A többinél is előfordulhatott volna!
A hibajelenséget tüzetesen megvizsgálva egy jó szerelő már tudta volna a hibát!
Válasz #141. hozzászólásra
A szükséges javítás lehetett 8 órás meló, a feleslegeseket nem kellett kifizetni!
Lehet őket kritizálni, de honnan tudni, hogy nem jártál volna ugyanígy, ha pirosat, kéket vagy zöldet veszel, ott sem biztos, hogy kevesebbet hibáztak volna....
Válasz #142. hozzászólásra
valaki felvilágositotta őket az oldalrol
Válasz #142. hozzászólásra
Ebben igazad van!
De a cég jó hírnevével keveset törődik, ha ilyen a cég szervíztevékenysége! Sokan kifizetik a díjat.
Válasz #138. hozzászólásra
Szerintem hozzá járult a méltányossághoz az itteni nyilvánosság és olvasottság..........
Válasz #138. hozzászólásra
A 8 óra munkadíjat miért?
Mert a Harsányi ur annyit spórol, hogy a szerelőket nem képezik ki?
Válasz #138. hozzászólásra
Akkor azért nem kis harc árán, de sikerült normálisan megoldani a dolgot, gratula!
Válasz #138. hozzászólásra
Megnéztem a géped a szervizben a multhéten,
A traktorom végre jó!!!
Most már elmondhatom, hogy egy Fendt Vario 926-os ról volt szó.
A turbó kuplung szelep volt a rossz. Ezt most kicserélték,a régi váltót visszatették, és a traktor működik. Annyit elértem, hogy 8 óra munkadíjat kell kifizessek, a többit(szelep stb.)az Axiál állja.
Válasz #135. hozzászólásra
Akkor Oké van és szorítunk neked !
Válasz #135. hozzászólásra
Maga az alkatrész nálam 70 ropi volt
Újabb fejlemény a traktorral kapcsolatban:
A traktor újra bent van a szervizben. Ma kijött a szerviz mérnök. Leültünk tárgyalni és megbeszéltük, hogy most ő mindenképp addig itt marad, amíg ki nem derül, hogy mi a baj. Azt ígérte, hogy a régi váltó vissza lesz szerelve, ami természetesen az ő költségük. Tehát végül is pozitívan álltak a dolgokhoz, csak traktorom nincs még.
Meg ma még nem is telefonáltak, hogy meg van-e a baj forrása.
Válasz #133. hozzászólásra
Ezért nem akartam idáig írni céget,meg márkát. Mert ha holnap kicserélik a szelepet, és a traktor működik, akkor kezdőthet a tárgyalás arról, hogy miért mit csináltak és mennyiért? Mi lesz az új váltóval? Hol van a régi váltóm stb.
És majd meglátom hogyan állnak a dolgokhoz, ezért nem írtam egyenlőre céget.
mondjuk kicsit gondolkodva és visszaemlékezve leesett...
Akkor viszont nincs választásod, velük kell egyezkedni és megértetni, hogy ne cseréljenek egy 260 lovas gépen egyből fődarabot ha valami gond áll fenn...
A végén várjuk az infókat hogy konklúziót lehessen levonni mindenki számára!
Válasz #129. hozzászólásra
Figyelj már!
Majd elmeséled, értelek. Nem akarsz most semmitsem írni, de bakker itt marha sokan vagyunk és lehet XY egy olyan szervízest vagy céget tud neked ajánlani aki nem találgat meg váltótcserél ha fennáll egy hiba, hanem megkeresi az okát célszerűen elvégzi a munkát, ha garancia van azt korrekten kezeli ha nincs akkoris próbál rugalmas lenni, lehetőségeket tolni az orrod alá ésatöbbi...
Kíváncsiak vagyunk mi állt meg mennyi futásnál és miért, de elsősorban a Te érdeked lett volna hogy mondassz egykét infót amiből lehet dolgozni és jó helyre kerültél volna.
Én erre több élő példát tudok mondani, azon variálni meg hogy kiírd milyen traktorod van és baj van miért volna baj?
A suttyó cégek illetve emberek ha ezen felkapnák a vizet az má régen rossz, egy gyerekes viselkedés én többet nemis állnék szóba velük, mert akiilyenekkel buzerál az csak amolyan kókány fontoskodó pénzleső akárki akármi, nem pedig korrekt cég plusz hozzáállás.
Válasz #129. hozzászólásra
Az az érdekes hogy bírta be kalibrálni, szerelés után ha rossz volt a szelep !!! ??
Válasz #129. hozzászólásra
Azért a régi "szar" váltót visszakérném a helyedben. Másnak már ne tegyék bele a gépébe 3milláért.
Ma kint volt a szerviz. A szervizes kiszedett egy szelepet a vezértömbből, ami el volt törve. Azt mondta hétfőn hoz egy új szelepet.
De már hallom előre, hogy azt fogják mondani, hogy a váltó is rossz volt.
Válasz #122. hozzászólásra
baszki 3 évig itt volt az avataron vödörrel
Válasz #126. hozzászólásra
Ha nem adják annyiért , akkor vegyék ki , a másikat tegyék be és vihetik a cuccukat haza.
Ja , és ebben az esetben tényleg csak a valós probléma anyagi vonzatait fizesd ki .
Ha variálnak , akkor mond neki , hogy a tandíjat nem fogod te fizetni mert ők barmok.
Válasz #123. hozzászólásra
Nem hiszem hogy harmad áron benne hagynák, mert ebből is probléma volt.Megrendelték úgy a váltót, hogy velem nem egyeztettek, nem adtak árajánlatot stb. Azt mondták 3100000ft.
Erre én futottam egy kört, és külföldről 2800000-ért tudtam volna hozni. Mondtam nekik, hogy ha ők is ennyiért adják, akkor jó, ha nem ,akkor hozok én egyet.
Odaadták ők is ennyiért.
Válasz #124. hozzászólásra
Amúgy én tudom , majd privibe elmondom.
Válasz #122. hozzászólásra
Geci de kíváncsi vagy ...
Gondolkozhatnál egy kicsit és rájössz .
Ne baxtasd már.
Válasz #119. hozzászólásra
Persze , ez a normális ...
De ezt arra az esetre gondoltam , hogy ha reklámáron mégiscsak benne hagynák az új váltót is ...(már ha kell Lacinak)
Válasz #121. hozzászólásra
Mi a színe ?????????
Válasz #119. hozzászólásra
Én is így gondoltam.
Válasz #118. hozzászólásra
Nevemnél van elérhetőség így vagy úgy, holnap beszélhetünk róla nem rébuszokban, mert ezt lehet nem itt kéne kivesézni, majd csak a végén a tanulságot megosztani, hogy okuljunk belőle...........
Válasz #117. hozzászólásra
Szerintem meg ha nem a váltó miatt nem megy akkor annak a ki és beszerelését sem kéne kifizetni........mert csak gyakoroltak rajta.........
Srácok, ti nem értitek mi az aggályom. Ne a traktort próbáljuk itt megszerelni . Hanem azt hogy tudom kikerülni, hogy jól jöjjek ki belőle, és ne b@sszanak át.
A Rába meg nálam nem jöhet be a kapun, max a Méh telepét.