Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.84 FtUSD388.95 FtCHF440.33 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok
Lenne egy hibajelenségem. Motollát gabona asztalon nem tudom kitolni, illetve folyamatosan húzza vissza, ha sikerül is kinyomni kicsit, gombot elengedem, aztán rántja is be. Végállásban sem hagyja abba, feszíti folyamatosan, mintha nyomnám a gombot.
Mágnesszelepre gyanakszok, de nem volt időm foglalkozni vele, meg annyira már nem is sürgős, mert idénre már végzett.
Járt már így vagy hasonlóan valaki?
Válasz Charlie Firpo #690. hozzászólásáraNézd át mindet alaposan, mert ha egy eltört, könnyen kap a többi is. Nekem mind el ment egyszerre annó.
2 milla volt, bontottat én sem tudtam akkor sem szerezni.
Után gyártott, az meg vastag szar, nehéz, nem jó.
Úgy maradt a gyári.
Válasz A.I. #680. hozzászólásáraValamiért nem gerjeszt.A visszajelző lámpa 161-es barna vezetékére adom rá a 12v pozitivat.A talajkövetőhöz nem tudok szolni,nem szoktam használni,ezért azt sem tudom hogy működik.
Válasz Charlie Firpo #679. hozzászólásáraEnyém is ezt csinálja, nem minden hideg indításnál, de csinálja.
Szoktam várni kicsit(10-20 mp), aztán egy kis gázfröccs és oké.
Soha nem mértem, hogy ilyenkor mennyivel tölt.
Mit zársz ilyenkor a nyomógombal, nem kap gerjesztő áromot a generátor vagy mi amúgy a hiba alap oka?
Egy kérdés, ha már így erre jársz. Látom, hogy Te az elektromos részét szépen rendben tartod, rendbe szedted.
Egyémen nem igazán működik jól a gabonaasztal talajkövető funkciója, ha dzsojsztikon gombbal leteszem, akkor az asztal még le is megy, de az sem addig ameddig szeretném, a potmétert hiába tekerem akár hová is, mindig ugyan annyira teszi le. A motollát meg "dobálgatja" le-fel, míg bele nem nyúlok nem hagyja abba.
Van valami tippet? Találkoztál már ilyennel?
A probléma az volt hogy hideg inditáskor nem akart elaludni a töltésjelző lámpa.Eredeti generátorral sem,de tavaly kapott egy ujat ês azzal sem.Fel kellett pörgetni a motort hogy el induljon a töltés ,de az meg nem egészséges a hideg motornak.Egy nyomógombbal oldottam meg hogy azonnal induljon.(a töltésjelző csal 2v-ot).https://youtube.com/shorts/4q9uTA2G7ko?si=EwFREGovoKiB9zFL
Válasz Charlie Firpo #676. hozzászólásáraMi is beszéltük, hogy ami még gyári csapágy, pl a dobé is az, nos azokat lassan lehet ki kellene cserélni! Aztán 25 évig újra el lehet felejteni, hogy olyan is van benne!
Válasz A.I. #675. hozzászólásáraA cséplőhajtás csapágya.A négybordás ékszij felőli .Ma leműtöttük de csapágy max hétfőn.4 nap alatt kb 6 hektárt haladtam.Remélem vége lesz mostmár.3év alatt szinte semmit sem kellet javitani kisebb aproságokon kivűl de most bepotolja.Igaz 25 éves csapágyakat dobálunk.Kifelé.
Válasz Charlie Firpo #674. hozzászólásáraHa egy, üzlet beindul...
Azt szoktuk mondani 3ig nem áll meg a hiba.(már hogy 3 estig, darabig)
Amúgy mi adta be a kulcsot?
Válasz .Feco. #672. hozzászólásáraAz is lehet, csak furcsa, hogy befelé van horpadva, mintha kívülről kapott volna, meg eddig miért nem csinált ilyet. Na mondjuk nem azért, hogy ez hiányzott eddig.
Válasz A.I. #669. hozzászólásáraA láda alját a szalmarázóból felverődő csutkadarabok verik össze... ahogyan a szalmatorlódás szenzort és a veszteségérzékelőket is az szokta szétverni...
Válasz A.I. #670. hozzászólásáraNekem széthullott és annyira leesett hogy nem érte a műanyag fogaskereket a kicsi fogaskerék csak a hegyét .Hallottam egy kopogást és rögtön megálltam igy hamar meg lett a hiba.
Válasz Charlie Firpo #667. hozzászólásáraCsapágy nekem vagy 10 éve oda lett, kukoricában, kicsit leizzasztott, mert bízott körülötte az összegyűlt kukorica bibeszál.
Amúgy ma takarítottam ki én is. Közbem találtam olyan dolgokat, amiket még most is X aktaként csodálok.
A szalmarázók láda a végénél mind megvan horpadva alulról. Egyszerűen nem tudom mi verte be őket, kicsit a vastag zöld napraforgó szárra gyanakszom, de az sem biztos, még a két veszteség mérő szenzor is megsérült, az állító potméterjei össze vannak kötve. Értetlenül állok előtte.
Válasz A.I. #665. hozzászólásáraHasznált lett .püspökladánybol 350,plusz használt gumi 200,hazahozni,összerakatni a gumisal.Össz-vissz 6 kilo.Egyébként ez nem az én hetem.Tegnapelött ac pumpa,tegnap kerék,ma meg rázoláda tengely csapágy a hajtás felől.Hogy holnap mi jön,előre félek.
Válasz Charlie Firpo #661. hozzászólásáraDettó így jártam a CWS-el pár éve,tömlős gumival nem veszi észre az ember a repedést és ez a vége, ruszki gumi meg csak tömlősbe van Mi préssel visszanyomtuk és meg lett hegesztve, csak pár nap volt a szezonból ,ki bírta. Télen kapott két újat,1mm-el nagyobb falvastagsággal az már bírta.
Válasz kovacsviktoraggtelek #659. hozzászólásáraAz hogy 19 éves volt, és évi 450 ha a vágnivaló kistáblákban.Amúgy szerintem teljesítményben pariban van a korabeli Megákkal 204-208 vagy TX63-66 -okkal, annyi hogy kicsi a magtartályuk a 1450 40mázsa 1550 kb 47 mázsa búza csurig rakva és hát az ürítés se az a hú de gyors, amúgy 6,8 -as motor van bennük a 1450-be elég , de a 1550 be hiába van feljebb húzva 8 tonnás búzában már ki van feszítve rendesen, melegedni nem melegszenek egyáltalán. Ilyen korú gépek egyik sem való napi hajtásra , meg maszekolni, évi 200 ha -on el lehet velük lenni ,ennyi.
Válasz kovacsviktoraggtelek #654. hozzászólásáraNekem volt mindkettő,. Hátsóhíd gyenge mindkettőn, kormánymunkahenger egy van rajta alulméretezett gömbfejjel, ezekre figyelni mert szaggatja-töri. ,rostaszekrény hátsó szilent rosszul van méretezve, gyakorlatilag 3 nap alatt képes kiverni aztán szétszakad a rostaszekrény , ezt az újabb 14-1570 -en módosították az jó én ki is cseréltem, 1450 -en gyenge a rázóasztal első függesztése eltöri ,lehet erősíteni könnyen, 1550-en az első felnik repedtek(nagyobb súly). Elektromos baj a 1450-en volt néha, a 1550-en szinte semmi, ja a klíma és a munkalámpák biztosítékja és relé alulméretezett ez olvasztotta a nyáklapot, a 1550-en ezt ahogy hozzánk került rögtön erősítettük ezért sem volt már azzal gond. Napraforgóban a rázóládákat naponta takarítani , beleáll a napra szár és eldugul. Egyébként egyszerű gép, 200 esetleg 300( de ez már tényleg a max) hektár éves vágni valóra jó választás lehet, cséplőrendszere jó, rosták elég nagyok, alkatrész van hozzá, csapágyakat- szíjjakat csapágyboltba lehet kapni,.
Válasz kovacsviktoraggtelek #654. hozzászólásáraKollégának szerintem, 1450-es van, ha jól gondolom, amikor megvette szinte minden csapágy kuka volt, jól lemosta az eladó, nem volt jó húzás.
Azon kívül a mindent is vezérlő mágnes szepepekkel küzdött, de amúgy működik neki szerintem elég stabilan.
Nekem ami nem jön be benne, hogy kosarat kell cserélni búza kukorica között, nem tudom létezik e hozzá multifunkciós kosár.
Válasz Charlie Firpo #651. hozzászólásáraIgen 2350+ max50 üresjátarban, a 2200 meg az lehet, hogy terhelten odáig egészséges, ha visszamegy, már ha jól gondolom.
Nem tudom max nyomaték oda esik-e.
Mondjuk nekem terhelve az 56os 2250 környékére esik, de akkor már le van rendesen terhelve.
Válasz Charlie Firpo #649. hozzászólásáraSzia.
Bocs, kicsit megcsúsztam az igérettel.
Ezek szerint teljesen
Kérdeztem kollégát is, az ő 2054esük 2180-at fordul, de szorul a gázbovdenje, az így könyv szerint biztos hogy kevés.
Válasz Charlie Firpo #646. hozzászólásáraSzia.
2056-nak 2350 lenne.
Miénk is kicsit feljebb is szokott menni.
70-80ig üresjáratban.
Adagolós mester mondta, hogy valami meg szokott dögleni az adagolóban, elkezdi lassan engedni az olajat(motor olajat) a pajzs felől végén, majd egyre jobban enged, fordulat meg nagyon elszáll.(azért az a plusz 50, még szerintem nem halálos, főleg, hogy lehet abban a típusban ennyi a max, ki tudja)
Van könyvem, holnap megnézem, mit ír az 54es végűekre, mert azokban ugye 6,8as motor van, nem 7,6os. Ha nem találok semmit, van jó ismerősnek 2054 felhívom megkérdezem tőle.
Sziasztok.Valaki meg tudja mondani hogy mennyire kell felmennie a motor fordulatszámának maxi gázon.Nekem felmegy 2400-ig .nem sok az?2254 az alany de gondolom mindegyik z ugyanazon a fordulaton dolgozik.
692 hozzászólás
Sziasztok
Lenne egy hibajelenségem. Motollát gabona asztalon nem tudom kitolni, illetve folyamatosan húzza vissza, ha sikerül is kinyomni kicsit, gombot elengedem, aztán rántja is be. Végállásban sem hagyja abba, feszíti folyamatosan, mintha nyomnám a gombot.
Mágnesszelepre gyanakszok, de nem volt időm foglalkozni vele, meg annyira már nem is sürgős, mert idénre már végzett.
Járt már így vagy hasonlóan valaki?
Válasz Charlie Firpo #690. hozzászólásáraNézd át mindet alaposan, mert ha egy eltört, könnyen kap a többi is. Nekem mind el ment egyszerre annó.
2 milla volt, bontottat én sem tudtam akkor sem szerezni.
Után gyártott, az meg vastag szar, nehéz, nem jó.
Úgy maradt a gyári.
Sziasztok.Z konbájn bontott rázóládát keresnék lehetöleg nyíregyháza debrecen környékén.Hátha kallodik valakinél egy.Bontokat még nem hivtam ,majd reggel.
Válasz papszi06 #688. hozzászólásáraSzívesen.
Válasz A.I. #687. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz papszi06 #685. hozzászólására
aztán hizzá finomítod a körülményekhez.
Válasz papszi06 #685. hozzászólásáraKosár elejét zárd le.
A többit megnézem, ha gépkönyv közelében leszek délelőtt.
Sziasztok valaki tudna segíteni maglucerna aratás beállítása szél,dobfordulat érdekelne köszi
Válasz papszi06 #683. hozzászólásáraJól emlékeztem vissza lapoztam és fel van téve
Sziasztok a 2056 klímarendszerbe mennyi gáz szükséges kg- ba aki tudja segítsen köszi
Válasz Charlie Firpo #681. hozzászólásáraKöszönöm az infót!
Válasz A.I. #680. hozzászólásáraValamiért nem gerjeszt.A visszajelző lámpa 161-es barna vezetékére adom rá a 12v pozitivat.A talajkövetőhöz nem tudok szolni,nem szoktam használni,ezért azt sem tudom hogy működik.
Válasz Charlie Firpo #679. hozzászólásáraEnyém is ezt csinálja, nem minden hideg indításnál, de csinálja.
Szoktam várni kicsit(10-20 mp), aztán egy kis gázfröccs és oké.
Soha nem mértem, hogy ilyenkor mennyivel tölt.
Mit zársz ilyenkor a nyomógombal, nem kap gerjesztő áromot a generátor vagy mi amúgy a hiba alap oka?
Egy kérdés, ha már így erre jársz. Látom, hogy Te az elektromos részét szépen rendben tartod, rendbe szedted.
Egyémen nem igazán működik jól a gabonaasztal talajkövető funkciója, ha dzsojsztikon gombbal leteszem, akkor az asztal még le is megy, de az sem addig ameddig szeretném, a potmétert hiába tekerem akár hová is, mindig ugyan annyira teszi le. A motollát meg "dobálgatja" le-fel, míg bele nem nyúlok nem hagyja abba.
Van valami tippet? Találkoztál már ilyennel?
A probléma az volt hogy hideg inditáskor nem akart elaludni a töltésjelző lámpa.Eredeti generátorral sem,de tavaly kapott egy ujat ês azzal sem.Fel kellett pörgetni a motort hogy el induljon a töltés ,de az meg nem egészséges a hideg motornak.Egy nyomógombbal oldottam meg hogy azonnal induljon.(a töltésjelző csal 2v-ot).https://youtube.com/shorts/4q9uTA2G7ko?si=EwFREGovoKiB9zFL
Válasz A.I. #648. hozzászólásáraÜdv! Igen,1-1ért össze. Megoldódott, az utóverőn egy bordán elengedett a hegesztés.
Válasz Charlie Firpo #676. hozzászólásáraMi is beszéltük, hogy ami még gyári csapágy, pl a dobé is az, nos azokat lassan lehet ki kellene cserélni! Aztán 25 évig újra el lehet felejteni, hogy olyan is van benne!
Válasz A.I. #675. hozzászólásáraA cséplőhajtás csapágya.A négybordás ékszij felőli .Ma leműtöttük de csapágy max hétfőn.4 nap alatt kb 6 hektárt haladtam.Remélem vége lesz mostmár.3év alatt szinte semmit sem kellet javitani kisebb aproságokon kivűl de most bepotolja.Igaz 25 éves csapágyakat dobálunk.Kifelé.
Válasz Charlie Firpo #674. hozzászólásáraHa egy, üzlet beindul...
Azt szoktuk mondani 3ig nem áll meg a hiba.(már hogy 3 estig, darabig)
Amúgy mi adta be a kulcsot?
Ma lazitásképpen 100 méter után ujra beállt egy csapágy.
Válasz .Feco. #672. hozzászólásáraAz is lehet, csak furcsa, hogy befelé van horpadva, mintha kívülről kapott volna, meg eddig miért nem csinált ilyet. Na mondjuk nem azért, hogy ez hiányzott eddig.
Válasz A.I. #669. hozzászólásáraA láda alját a szalmarázóból felverődő csutkadarabok verik össze... ahogyan a szalmatorlódás szenzort és a veszteségérzékelőket is az szokta szétverni...
Válasz A.I. #670. hozzászólásáraNekem széthullott és annyira leesett hogy nem érte a műanyag fogaskereket a kicsi fogaskerék csak a hegyét .Hallottam egy kopogást és rögtön megálltam igy hamar meg lett a hiba.
Válasz A.I. #669. hozzászólásárabízott=beizott telefon bocsánat, már az előbb is alkotott.
Válasz Charlie Firpo #667. hozzászólásáraCsapágy nekem vagy 10 éve oda lett, kukoricában, kicsit leizzasztott, mert bízott körülötte az összegyűlt kukorica bibeszál.
Amúgy ma takarítottam ki én is. Közbem találtam olyan dolgokat, amiket még most is X aktaként csodálok.
A szalmarázók láda a végénél mind megvan horpadva alulról. Egyszerűen nem tudom mi verte be őket, kicsit a vastag zöld napraforgó szárra gyanakszom, de az sem biztos, még a két veszteség mérő szenzor is megsérült, az állító potméterjei össze vannak kötve. Értetlenül állok előtte.
Válasz csferri #666. hozzászólásáraÉn is megprobálom megjavittatni de durván deformálodott.Ha sikerűl tartalék lesz belőle.
Válasz A.I. #665. hozzászólásáraHasznált lett .püspökladánybol 350,plusz használt gumi 200,hazahozni,összerakatni a gumisal.Össz-vissz 6 kilo.Egyébként ez nem az én hetem.Tegnapelött ac pumpa,tegnap kerék,ma meg rázoláda tengely csapágy a hajtás felől.Hogy holnap mi jön,előre félek.
Válasz Charlie Firpo #661. hozzászólásáraDettó így jártam a CWS-el pár éve,tömlős gumival nem veszi észre az ember a repedést és ez a vége, ruszki gumi meg csak tömlősbe van Mi préssel visszanyomtuk és meg lett hegesztve, csak pár nap volt a szezonból ,ki bírta. Télen kapott két újat,1mm-el nagyobb falvastagsággal az már bírta.
Válasz A.I. #664. hozzászólásáraFelnit jól kérdezted egyébként?
Csak újat, vagy használtat is nézel?
Válasz Charlie Firpo #663. hozzászólásáraBelső? A felni alkalmas a tömlő nélküli szerelésre, ha a gumi jó, akkor tömlőt engedd el nyugodtan.
Válasz A.I. #662. hozzászólásáraElfáradt a heggesztés mellett.a gumi még jo lesz tartaléknak,a belső csattant ki.
Válasz Charlie Firpo #661. hozzászólásáraHogyan sikerült?
Gumi is kuka?
Mai 600-ezres mutatvány
Válasz kovacsviktoraggtelek #659. hozzászólásáraAz hogy 19 éves volt, és évi 450 ha a vágnivaló kistáblákban.Amúgy szerintem teljesítményben pariban van a korabeli Megákkal 204-208 vagy TX63-66 -okkal, annyi hogy kicsi a magtartályuk a 1450 40mázsa 1550 kb 47 mázsa búza csurig rakva és hát az ürítés se az a hú de gyors, amúgy 6,8 -as motor van bennük a 1450-be elég , de a 1550 be hiába van feljebb húzva 8 tonnás búzában már ki van feszítve rendesen, melegedni nem melegszenek egyáltalán. Ilyen korú gépek egyik sem való napi hajtásra , meg maszekolni, évi 200 ha -on el lehet velük lenni ,ennyi.
Válasz csferri #656. hozzászólásáraNagyobbra váltottál vagy mi volt a csere oka ha szabad kérdezni?
Válasz A.I. #655. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz csferri #656. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz kovacsviktoraggtelek #654. hozzászólásáraNekem volt mindkettő,. Hátsóhíd gyenge mindkettőn, kormánymunkahenger egy van rajta alulméretezett gömbfejjel, ezekre figyelni mert szaggatja-töri. ,rostaszekrény hátsó szilent rosszul van méretezve, gyakorlatilag 3 nap alatt képes kiverni aztán szétszakad a rostaszekrény , ezt az újabb 14-1570 -en módosították az jó én ki is cseréltem, 1450 -en gyenge a rázóasztal első függesztése eltöri ,lehet erősíteni könnyen, 1550-en az első felnik repedtek(nagyobb súly). Elektromos baj a 1450-en volt néha, a 1550-en szinte semmi, ja a klíma és a munkalámpák biztosítékja és relé alulméretezett ez olvasztotta a nyáklapot, a 1550-en ezt ahogy hozzánk került rögtön erősítettük ezért sem volt már azzal gond. Napraforgóban a rázóládákat naponta takarítani , beleáll a napra szár és eldugul. Egyébként egyszerű gép, 200 esetleg 300( de ez már tényleg a max) hektár éves vágni valóra jó választás lehet, cséplőrendszere jó, rosták elég nagyok, alkatrész van hozzá, csapágyakat- szíjjakat csapágyboltba lehet kapni,.
Válasz kovacsviktoraggtelek #654. hozzászólásáraKollégának szerintem, 1450-es van, ha jól gondolom, amikor megvette szinte minden csapágy kuka volt, jól lemosta az eladó, nem volt jó húzás.
Azon kívül a mindent is vezérlő mágnes szepepekkel küzdött, de amúgy működik neki szerintem elég stabilan.
Nekem ami nem jön be benne, hogy kosarat kell cserélni búza kukorica között, nem tudom létezik e hozzá multifunkciós kosár.
1450 vagy 1550 van valakinek esetleg,tapasztalat,üzembiztonság?
Válasz Charlie Firpo #651. hozzászólásáraIgen 2350+ max50 üresjátarban, a 2200 meg az lehet, hogy terhelten odáig egészséges, ha visszamegy, már ha jól gondolom.
Nem tudom max nyomaték oda esik-e.
Mondjuk nekem terhelve az 56os 2250 környékére esik, de akkor már le van rendesen terhelve.
Válasz Charlie Firpo #651. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz A.I. #650. hozzászólásáraKöszön ön.Akkor ha jol értelmezem 2350 lepadlozva üresen és 2200 -on adja le a legnagyobb nyomatékot.
Válasz Charlie Firpo #649. hozzászólásáraSzia.
Bocs, kicsit megcsúsztam az igérettel.
Ezek szerint teljesen
Kérdeztem kollégát is, az ő 2054esük 2180-at fordul, de szorul a gázbovdenje, az így könyv szerint biztos hogy kevés.
Válasz A.I. #647. hozzászólásáraKöszi előre is.
Válasz favago1234 #645. hozzászólásáraMegoldódott a gond?
Mindig csak az 1-1 ér össze?
Válasz Charlie Firpo #646. hozzászólásáraSzia.
2056-nak 2350 lenne.
Miénk is kicsit feljebb is szokott menni.
70-80ig üresjáratban.
Adagolós mester mondta, hogy valami meg szokott dögleni az adagolóban, elkezdi lassan engedni az olajat(motor olajat) a pajzs felől végén, majd egyre jobban enged, fordulat meg nagyon elszáll.(azért az a plusz 50, még szerintem nem halálos, főleg, hogy lehet abban a típusban ennyi a max, ki tudja)
Van könyvem, holnap megnézem, mit ír az 54es végűekre, mert azokban ugye 6,8as motor van, nem 7,6os. Ha nem találok semmit, van jó ismerősnek 2054 felhívom megkérdezem tőle.
Sziasztok.Valaki meg tudja mondani hogy mennyire kell felmennie a motor fordulatszámának maxi gázon.Nekem felmegy 2400-ig .nem sok az?2254 az alany de gondolom mindegyik z ugyanazon a fordulaton dolgozik.
Üdv kollégák! 2056 kombájn dob, és utóverő összeüt. Egy dobléc egy utóverőborda.Mi lehet a gond?
Lefűrdetve,lezsirozva,juniusig hibernálva.
Válasz tobispp3 #642. hozzászólására
https://www.facebook.com/HerczkuB itt megtalálsz