Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
37 hozzászólás
Válasz #36. hozzászólásra
160 köbméterest
Válasz #35. hozzászólásra
3 lépcsös rovatti szivatyut.................
Válasz #34. hozzászólásra
Mekkora cuccot hajt meg?
Válasz #33. hozzászólásra
15 a betét
komplet 45 rugó
Válasz #32. hozzászólásra
Az mennyibe fáj?
És az egész?
visszatérve a témához ki iktatam az olajhütöt és megszünt az a olajos viz a vizhütöben !
tehát 1 -üen az olajhütö a hibás
most vetem meg belle a rézcsőbetétet remélem azzal megoldodik a probléma
de lehett érdemesebb lett volna komplet kicserélni.........
na majd kiderül
Válasz #30. hozzászólásra
köszönöm a tippeket!!
Válasz #1. hozzászólásra
Altalában,az olajhűtőnél szokott átjutni az olaj.Én több ilyen hibával is találkoztam.Legtöbbször olyan motorokon fordul elő amelyeket nem fagyállóval töltenek fel.Hiába van a víz leeresztve,előfordul,hogy marad benne annyi,hogy deformálja a fedelét.Ritkábban fordul elő hiba a hőcserélő hengerrel.De előfordult már,hogy csak a fedél gumigyűrűje volt hibás.
jo helyen kapisgáltok arrol van szo szétszeded azt a hengert és ottkeresd abajt valamelyik kis cső kilukadt
Válasz #27. hozzászólásra
pedig ugyan az a hütö hidd megg,a motor oldalán van a olajcentrifugál alatt 40 cm hosszu hengeres
Válasz #26. hozzászólásra
Olyat nem láttam mert a Cristalon külön vannak a hűtők .
Válasz #25. hozzászólásra
a hütöt nem ige ismered mert egy térben üzemel ey alumunium házban vanak a csövek sűrűn.
Válasz #24. hozzászólásra
egyik sem a motor eredeti alig mehetet 1000 üórát.skoda levegő krompreszort hajtott.de a kro.hajtókaros lett és leált a gép .a melegedés kizárt 60 fok felé nem tudjuk hajtani.öntözünk vele
Mostanában nem volt nem volt túl melegedve a motor ? Gondolok itt hengerfej vagy hengerfej tömítés problémára . A vizet nem nyomja ki a hűtőnél üzem közben mert az utalhat hengerfej tömítésre . A hűtőt azért zárnám ki mert semmi köze egymáshoz a két hűtőnek . Esetleg mostanában volt bontva a blokk ?
Válasz #19. hozzászólásra
A meleg az stimmel, de a levegő sokkal kisebb résen is eresztene, mint az olaj!
Válasz #21. hozzászólásra
5 bár az oljnyomása, meglehett hogy ő a hunyó
Válasz #19. hozzászólásra
szerintem egy nap meglátszik az olajnyomás kb.3-4 bár,ezért kell 6-7 bár nyugalmi állapotba.
Válasz #19. hozzászólásra
Milyen a gíp?
Válasz #18. hozzászólásra
ez igaz de mivan ha meleg és rezonencia együtt okoza a enyhe szivárgást érted,?
Válasz #17. hozzászólásra
rajta kell hagyni a nyomást egy napig megnézni esik e.
Válasz #16. hozzászólásra
elárulom megnyomtuk az olajoldalon két végét lezártuk vizbe tettük.búborék mentes volt.
Sztem. is ott van kb.
Azok szoktak megrepedni.
Válasz #14. hozzászólásra
olajhűtőt kivenni,és nyomáspróba 6-7 bar.
Válasz #13. hozzászólásra
minden esetre kapiszgáljuk
Válasz #11. hozzászólásra
köszzzzzzzzz!
Válasz #8. hozzászólásra
vízhűtőbe van nyomás alatt leginkább.
Válasz #10. hozzászólásra
Aligha nem.
Válasz #8. hozzászólásra
én is igy gondolom Jani.tehát le szükült szerinted a hiba lehetöség???
Válasz #7. hozzászólásra
a rábánál fordult már elő olyan,hogy az olajhűtőben folyt össze az anyag.
Válasz #7. hozzászólásra
A rábáé milyen? Hőcserélős?
Egyébként, ha az olaj folyik a vízbe, de fordítva nem, akkor ott kel keresni a tömítetlenséget, ahol nyomás alatt van az olaj!
ismered a rábát szerintem nagyon hasonló
Válasz #3. hozzászólásra
milyen az olajhűtése,amúgy nem ismerem ezt a tipust.
Válasz #4. hozzászólásra
én tetem fel egyébként a kérdést
Válasz #3. hozzászólásra
gaba a tiped egyébként nagyon érdekes!!!!taliztál már ilyenel????konkrétan
olaj hűtőnél
Válasz #1. hozzászólásra
olajból 5 deci az sok,nem?hengerfejtömítés.
ˇˇtippeketˇˇ várok egy probléma megoldására.zetor 6 hengeres motorból olaj szivárog be a hütöbe.kis menyiség-kb.5 deci/12üzóra alatt.fagyás mellesleg kizárva remélem legalább is.ajótanácsokat elöre is köszönöm.