Gázolaj árak 623 Ft Benzin árak 616 Ft EUR 393.7 Ft USD 363.9 Ft CHF 404.53 Ft GBP 467.07 Ft

Fórum

Hogyan lehet 2 körös légféket egykörösre csinálni???

Létrehozta: ÁkosZsolt , 2008-12-30 17:33:39

Kedvencekhez Segítség

322 hozzászólás
Nincs profilkép
#322 MTZ1221.3
2024-07-01 10:46:28

Válasz Veréb Zoltán_31435 #319. hozzászólására

Helló

#264-es hozzászólásban ott egy link. Zöld színű betüvel van. Arra rákattintasz. Megveszed, bekötöd a rajz szerint és megy is a dolog. Két vezetékes féket rákötöd a traktorról, és a pótkocsit az egy vezetékes "kimenetére" kötöd. Legolcsóbb megoldás és tökéletesen működik. Van rajta jelölés is, gyerekjáték beköni.

#321 _NB_
2024-07-01 10:33:02

Válasz _NB_ #320. hozzászólására

MTZ-re egy példa
1 és 2 körös légfék a traktoron? Megmutatom! - Áron Bors

#320 _NB_
2024-07-01 10:26:25

Válasz Veréb Zoltán_31435 #319. hozzászólására

A #250-es hsz.-től elkezded olvasni, akkor megkapod a kérdéseidre a válasz egy részét.

Nincs profilkép
#319 Veréb Zoltán_31435
2024-07-01 10:13:11

Válasz envagyok2 #318. hozzászólására

A traktoron csak két vezetékes van: piros , sárga.
Pótkocsin csak egy vezeték: fekete van.
Valaki régebben említette, hogy a traktorra fel lehet tenni egy egyvezetékes szelepet, csak nem tudom milyen szelepet és hogyan bekötve.
Ebben szeretnék segítséget kérni.
Vagy ha ez nem az igazi, akkor a pótkocsira hogyan lehet egy kétvezetékes szelepet feltenni, hogy az egyvezetékes rendszer rendesen működjön?

Nincs profilkép
#318 envagyok2
2024-07-01 07:28:55

Válasz Veréb Zoltán_31435 #317. hozzászólására

fékszelep a vontatóra, vagy a vontató fekete kutyafejét akaszd össze a kocsi piros kutyafejével, ez nem szabályos, ne tudod a így a pótkocsin kicsit fékezni, kvázi vészüzemben működik a pótkocsi fék, ha egyátalán működik. de odábbhúzni így is lehet.

Nincs profilkép
#317 Veréb Zoltán_31435
2024-07-01 06:34:54

Sziasztok !
Próbálok érdemleges hozzászólásokat találni a fórum témában, de idő hiányában nem jutottam el addig, hogy akkor valójában hogyan egyszerűbb megoldani a kétvezetékes vontató és egyvezetékes pótkocsi használható összekapcsolását.
Szeretném ha valaki összefoglalná milyen lehetőség van erre.

#316 Gumóka
2024-06-22 19:15:07

Válasz d-032a #314. hozzászólására

Visszaolvashatsz, volt már róla szó, hiszen ez a topik témája, az, hogy a megnevezése némileg eltér, még mindig témához tartozik. Olyan sok hozzászólás meg nincs itt, hogy ne találd meg, amit keresel.

Igen, az alap kérdéstől eltértünk némileg, viszont ez is hozzátartozik.

Vehetsz Te is 10 éves millió km-t futott kamionpótkocsit, mert traktor után még megfelelően tudod használni, aztán az alatt is már egy komplexebb fékrendszer van, amit ugyan a traktor nem fog elektronikusan kezelni, de meghibásodhat.

Egy kézi fékvezérlőszelep pl. 300E+ és elromolhat, meg el is romlik, így vettünk még 2 gumit, 2 tárcsát, meg 4 betétet egy pótkocsira, mert a két körből egyre kevesebb levegőt vezérelt ki, így fogott a fék, majd blokkolt is.

De friss történet, elektromos fékvezérlő modul, beázott, hibás csatlakozó, úgyszint nem vezérelt, tolta a vontatót, ami szerencse volt, hogy csak a csatlakozó volt hibás, mert ha maga a modul kakál be, az sok pénz...

De visszatérve, ott a válasz, mi kell egy vezetékből kettőhöz, hogy megfelelően működjön.
De ismét ideteszem, egy egész jó kis bemutatást sikerült találnom.

http://www.lezo.hu/szerkezettan/futomuvek/fek/legfek/potkocsi/potkocsi.html

Válasz d-032a #314. hozzászólására

Maradj a propagandánál, az lényegesen jobban áll neked, és gondolom kifizetődőbb is!! smile thumbup

Nincs profilkép
#314 d-032a
2024-06-22 17:48:48

Válasz Gumóka #312. hozzászólására

Rendszeresen olvasok szakmai témákat, attól függetlenül, hogy már évek óta nemigen szólok bele. Ez is érdekelt volna, célirányosan a traktor-pótkocsi témában.

Mindenesetre, tisztábban látna mindenki, ha egyértelmű lenne, hogy:
-- A traktoron van pótkocsi fékszelep, vagyis a traktoron a pótkocsi féket vezérlő szelep. Ami lehet egy-, vagy kétvezetékes pótkocsi fékszelep, és ennek megfelelően, egy, vagy két db pótkocsi légfékcsatlakozó, (piros és sárga).
-- A pótkocsin van, a pótkocsi fékszelep, vagyis, a pótkocsit fékezőszelep, amiből szintén van egy-, vagy kétvezetékes változat.

Érdemes lenne a félreértések elkerülése miatt, inkább az egy-, ill. kétvezetékes megnevezést használni az egy-, vagy kétkörös helyett.

#313 Gumóka
2024-06-22 17:31:47

Válasz rtamas76 #310. hozzászólására

Rendben.

Csak értelmezd már, mit írtam...

Veled egyébként kár ilyen témákba bonyolódni úgy látom...smile sweatdrop

#312 Gumóka
2024-06-22 17:26:14

Válasz d-032a #311. hozzászólására

Olvass vissza, hogy egymondatos hozzászólásom volt erre irányulva, a többit hoztuk.

A politikát meg meghagyom nektek, mint látod, engem nem érdekel, nem is az zavar, hanem a társalgási szint.

Nincs profilkép
#311 d-032a
2024-06-22 17:05:13

Válasz Gumóka #309. hozzászólására

Azért, leginkább te erőltetted itt a teherautók kétkörös, és egyébb fék témáját.
Aminek nem túl sok köze van a traktorok, és a hozzákapcsolt pótkocsik egy-, vagy kétvezetékes témájához, ami iránt, inkább érdeklődtek volna itt többen is.

Azt sem ártana javasolni/kérni az illetékesektől, hogy a topik nevét: "Hogyan lehet 2 körös légféket egykörösre csinálni???" változtassák meg, "Hogyan lehet 2 vezetékes légféket egyvezetékesre csinálni???"-ra.

(Amennyire neked idegesítő, az offtopikban a politika, másnak olyan lehet a traktor-pótkocsifék témában a teherkocsifék.)

#310 rtamas76
2024-06-22 16:57:54

Válasz Gumóka #308. hozzászólására
Hidd el ugyanaz csak az abs eps stb. beleavatkozik.
Túlmisztifikàlod !
Ugyanúgy kompresszor, tartály, féklábszelep, csövek, abs és egyéb cullangok, fékkamra ,fékbetét, féktárcsa, fékdob, egy csomó elektronikával megbolondítva.
Nincs kézifékkar csak parkírgomb, vagy álás.
Túlgondolod.

#309 Gumóka
2024-06-22 16:42:52

Válasz rtamas76 #306. hozzászólására

Ugyanezt pofáztam én is, csak Te nem akartad megérteni...smile sweatdrop

#308 Gumóka
2024-06-22 16:41:30

Válasz rtamas76 #307. hozzászólására

Az elv annyiban ugyanaz, hogy sűrített levegővel fékezel, a többi már a múlté.

Pont ez a lényeg, hogy a vezérlése, felépítése már teljesen más.

Pont ezek miatt.

#307 rtamas76
2024-06-22 16:36:39

Válasz Gumóka #303. hozzászólására
Az abs ebs esp csak cullang az elv ugyanaz!!!

#305 Gumóka
2024-06-22 16:19:02

Válasz MTZ1221.3 #304. hozzászólására

Szerintem belekeveredtünk csöppet, egymás gondolataibasmile sweatdropsmile laugh

Nincs profilkép
#304 MTZ1221.3
2024-06-22 16:09:18

Válasz Gumóka #303. hozzászólására

Igyigy. Kamionon 2 körös fék van, 2 vezetékes pótkocsi fékkel. En azt mondtam.
Traktoron nem lesz kétkörös, csak két vezetékes.

#303 Gumóka
2024-06-22 15:53:56

Válasz rtamas76 #302. hozzászólására

Értelmeztem.

Ha meg '88-24' között félidőben nézek egy légfékkel ellátott járműszerelvényt, akkor ezek az ábrák oda már nem érvényesek.

Ennyit fejlődött. Abs, ebs, esp, aebs stb.


Az eredeti kérdésre pedig a belarosszon 2 vezetékes fékkivezetés van, a pótkocsira meg 1 vezeték helyett kettő kell egy relészeleppel és probléma megoldva.

Az én eredeti mondandóm pedig arra irányult, hogy MTZ1221.3 írta, hogy a tehergépkocsiknál 2 vezetékes van, ami igaz is de 2 vezeték-2 kör. Ebből haladtunk itt tovább.

De még tovább idegelsz, berúgok máma'!!smile lol

#302 rtamas76
2024-06-22 14:56:36

Válasz Gumóka #301. hozzászólására
#276 azt értelmezd hánydarab cső honnan hová!
És a valóságban is ígyvan!

#301 Gumóka
2024-06-22 14:48:27

Válasz rtamas76 #299. hozzászólására

Olvasd már el, amit linkeltem baszod.smile sweatdrop

Meg azt is értelmezd amit leírtam.

A teherautókon kétkörös, kétvezetékes légfékrendszer van, érted? Máig a gyári kézikönyvek, szervízutasítások is így határozzák meg.

Töltő, vezérlő, ez két külön kör.
Máig minden teherautó külön méri a két kör légnyomását ráadásul, mivel ismered a tatrát, tudhatod Te is, meg régi más technikáknál is kétmutatós óra mért. Mert két külön körről beszéltünk.

Azt is tudom, mi az a rugóerőtárolós fékmunkahenger, meg azt is tudom, miért volt fékem, mikor beesett a pedál. A rugóerőtárolós munkahengerben is két légüst van, két külön körrel vezérelve.

Ezt régen, ma is úgy tanítják, hogy a kétkörös fékrendszer azért kétkörös, ha egy meghibásodik, még mindig legyen mivel megállni. Légféknél is ez működik, ezért vannak biztonsági relészelepek, többek között.

Az, hogy személyautónál első-hátsó tengely külön van, más dolog. Az is kétkörös, de ezt egy teherszállító eszköznél nem lehet így felépíteni, mégis kétkörös rendszere van.
A személyautó folyadékos rendszerét ne keverd ide, nem ugyanaz a kettő.

Nincs profilkép
#300 SzikiSzokeveny
2024-06-22 14:40:22

Válasz rtamas76 #299. hozzászólására

Nem értek hozzá, előre leszögezem. De van olyan traktor ahol csak a két vezetékes van, ráteszel az egy vezetékes pótkocsi fékre egy fordítót, ( nagy kutyafej, kis kutyafej), felkötöd a pirosra, és működik. Ideiglenesen megteszi, inkább mint fék nélkül szaladgálj.

#299 rtamas76
2024-06-22 14:23:46

Utoljára nekifutok.
Minden autó kétkörös fékkel van ellátva.
Kezdve a
Wartburg skoda lada
Opel wv bmv a teherautók is
Ifa kamaz scania volvo stb
Függetlenül ,hogy levegős , vagy olajos működtetésű!
Pótkocsi fék
1 vezetékes ok
2 vezetékes na ez van keverve a kétkörössel!
Ez kétkörös nemlehet!!!!!!!!!!
Ugyanis 1 töltő ág
1féklevegő ág
Mivel 3.cső nincs így 2fékkör sem lehet!
A sztori ,hogy kézifékkel jöttem haza és milyen jó a kétkör. Ott sántít ,hogy hogy az nem a 2.kör hanem a rögzítőfék ami rúgóerőtárolóval működik és a pótot is fékezi mintha rögzíteni akarnánk. Fékhatás lessz.
A kétkörös biztonsági fék, az mikor egy közös főfékhenger vagy pedálszelep teljesen külön 1.kör(jármű elsőféke)
2.kör (jármű hátsóféke)
Teljesen különálló fékcsőrenszerrel van ellátva az eleje és a hátulja.
Bármelyik meghibásodása estén a másik üzemképes marad. Pl: a fékpedál bentfog, de fog a fék valamelyest.
(1 kör) vagy első vagy hátsó!
Aki nemtudja megkülönböztetni a kétkörös féket a kétvezetékes pótkocsi féktől az gáz.
És távoláljon tőlem ,hogy valakit is megbántsak.
Egy a lényeg inkább a pótot kell átalakítani sokkal biztonságosabb és hivatalossá lehet tenni.
Még a gépre feszerelt utólagos 1vezetékes fékszelepet nem. (Amennyiben nemvolt hivatalosan rajta)
De ha rámhalgattok aztcsináltok amit akartok!
Na csá!

#297 Gumóka
2024-06-22 12:00:13

De itt van amit kerestetek.

A tehergépjárművek pedig még mindig kétkörös, két vezetékes fékrendszerrel vannak ellátva, kár ezen agonizálni.
http://www.lezo.hu/szerkezettan/futomuvek/fek/legfek/potkocsi/potkocsi.html

Azt meg hagyjuk, hogy kit, hogyan oktatnak, nálunk például 2005-2008 körül még mindig ifa motort nézegettünk a műhelyben, közben már az E4 Scr katalizátoros motorok mentek, abban az időben igencsak le volt maradva az oktatás a technikához képest.
Kollégám fia is gépészetet tanul, mondja, mik vannak, én meg csak nézek, nekünk sem voltak ilyen lehetőségeink, ma már azért jobban mennek a korral.

De épp nézem, a volvom 2001-es, egy sima abs vezérléssel, ügyesen meg tudtam oldani a fékfolyadék cserét itthon is, most vettem az opelt, 4 éves, ezt is megnéztem, mint "új" autó cserélném, aztán viszem szervízbe, mert olyan felépítése van már, hogy itthon nem érdemes beletúrni.smile sweatdrop

#296 Gumóka
2024-06-22 11:21:08

Válasz rtamas76 #294. hozzászólására

Van ott még sok más is, nem csak abs, nekünk is van itt egy öregebb pótkocsi, az autó folyamatosan írja rá az abs hibát, mert egyszerűen nem tudja kezelni rendesen azt a rendszert. A szervíz se tudott vele mit kezdeni, ráadásul kintről hozott, honosított pótkocsi, felújított.
A fiatalabb pótkocsik is már 12 évesek, az öreg meg asszem 20, a kettő alá nézve is nagy a különbség, teljesen más a vezérlése.

#295 rtamas76
2024-06-22 11:09:36

Nekünk ígyvan megoldva.

#294 rtamas76
2024-06-22 10:27:19

Válasz Gumóka #293. hozzászólására

Ok de a kétvezetékes fék ugyanaz maradt.
Ami változott, lettrajta abs meg fékerőszabályzó.
Egy pókocsifék attól,hogy tárcsafékes lett attól a működési elv ugyanaz.
Megmég lehetrajta rúgóerőtároló.
Ami sokat változott az a hajtáslánc a motortól a váltóig. Azt sokan még a szakmában is csak a felyüket kapkodják.

#293 Gumóka
2024-06-22 09:16:35

Válasz rtamas76 #292. hozzászólására

Persze, csak marhára nem egyről beszélünk Veletek.

Mert azért továbbképzés hiányzik Nálad, nem azért, mert buta vagy, hanem ha nem szakmájaként csinálja az ember, 5-10 év alatt fejlődött, fejlődik annyit a technika, hogy elveszel benne, mert nem tudod, mit nézel.


Mondjuk az eredeti témától is jól el lett kanyarodva, de ahogy látom kár is ezt tovább húzni.

#292 rtamas76
2024-06-22 06:09:40

Válasz envagyok2 #290. hozzászólására
Én tudom!
Ez a szakmám!
És ebben is dolgoztam vagy 10 évig.
Nekünk még normálisan megtanították a 90es évek legelején.

#291 mtz1221
2024-06-21 23:58:59

Válasz Gumóka #287. hozzászólására
Ki beszél itt traktorról ???smile devil

Nincs profilkép
#290 envagyok2
2024-06-21 23:44:09

Válasz rtamas76 #281. hozzászólására

a kétvezetlékes fék nem egy túllihegett szabályozás. pláne nem ott, ahol sokat kell fékezni, dombon. egyvezetékes féket ha valaki állandóan azt nyomkodja, akkor leürül a tartály, mert ugye az egyvezetékes úgy fékez, hogy leüríti a vezetékből a levegőt, és így fékez be a pót a tartályból használva a levegőt. amíg a pedél be van nyomva, adddig üres a vezeték, addig nem tud tölteni a tartályba, és onnan ráadásul fogy. ezért egyveuetékes féket dombon tilos állandóan lökködni, kicsiket pisszegtetni, fékezgetni, mert leürül, azt taposni, felengedni, várni, taposni, felengedni, várni. és a két fékezés között tud tölteni a tartályba. kétveetées féknél a piroson állandóan tölt a tartályba, a sárgával van szabályozva, így a kétvzetékes fékkel lehet pisszegtetni, kicisket lökködni, hogy csak a pót fogjon, az nem ürül le, illetve lehet látni a tartály nnonyást, amíg van bent, addig fékez. ha meg abból is lefogy a levegő bizonyos szint alá (kb 2,5 bár) , akkor meg automatikusan befékez.

#289 rtamas76
2024-06-21 23:40:22

Válasz envagyok2 #288. hozzászólására
Ez hajszálpontosan ígyvan.
smile thumbupcool

Nincs profilkép
#288 envagyok2
2024-06-21 23:34:49

Válasz rtamas76 #277. hozzászólására

nem egészen értem, amit írsz, de a piros a töltő kör, azon mindig van nyomás. ha leszakad, leürül a piros vezeték, akkor azonnal befékez a pótkocsi fékszelep
a sárga a fékező vezeték, ezen csak akkor van nyomás, ha fékez a vontató. ha nem fékez, akkor ez üres, nincs rajta nyomás.
egy vezetékes vonttóval is lehet vontatni, fékezni kétvezetékes pótot, nem szabályos, de működik. mégpedig úgy, hogy az egyvezetékes (fekete) kutyafejet a pótkocsi piros kutyafejéhez kell kapcsolni, és ugye ezen akkor van nyomás, akkor tölti a tartályt a póton, ha a vonató nem fékez. ha a vontató fékez, akkor elenegdi a levegőt a fekete kutyafejről, leürül a vezeték, elmegy a nyomás a pótkocsi piros vezetékéből, vagyis a pótkocsi fékszelepe ezt úgy érzékeli, hogy leszakadt a piros kutyafej, és azonnal befékezi a pótot. aztán ha a vontatón felengedik a féket, akkor újra felépül a nyomás a fekete kutyafejen, a pótkocsi fékszelepe meg kiold. nem szabályos, de működik.

#287 Gumóka
2024-06-21 23:11:14

Válasz mtz1221 #286. hozzászólására

Meghajtanék egy rendeset, de az nem traktorsmile whistlingsmile lolsmile lol

#286 mtz1221
2024-06-21 22:07:13

Válasz Gumóka #285. hozzászólására
Majd ha eltolod már 1x erre a képed, és meghajtasz egy rendeset, akkor lesz utánna nem sokára ami felhúzza.smile cool

#285 Gumóka
2024-06-21 22:03:52

Válasz mtz1221 #284. hozzászólására

Nálunk azért vannak dombok, amiken le kell jönni, oda kell a fék, mert eltolja a traktort, voltak is errefelé borulások.

Meg van egy nagyon szép völgyünk, onnan szénát szoktunk hordani, ott 14 körbálával vagy 2 traktor húzza fel a pótot, vagy 1 húzza, 1 meg tolja.

#284 mtz1221
2024-06-21 21:49:58

Válasz Gumóka #282. hozzászólására
Nem érteni, mert én még pótkocsin féket ebben az életben nem használtam. Traktoron allergiás vagyok ha nem fog rendesen, de póttal még az új sem volt összegyugva.smile sweatdrop

#283 mtz1221
2024-06-21 21:46:51

Válasz rtamas76 #281. hozzászólására
Itt még van új 5070 nyuszi , adagolóval.smile thumbup Habár akarat kérdése az egész. Zetor forgalmazónál bent volt 200 darab 125ös fortera(a geci hozzánk nem is hozza a legjobb szériát) mins papírozták őket a románoknak.

#282 Gumóka
2024-06-21 21:36:39

Válasz mtz1221 #280. hozzászólására

Egyébként jó ez a kétkörös fékrendszer, mert ha valami elhal a két körből még mindig van 1. Jöttem én is úgy 100km-t haza, hogy a pedálfékem 0, kézifékkel jöttem.

Meg ami a leggyakoribb hiba, a köcsögben a membránszakadás, azzal is el lehet gurulni biztonságban szervízig.

Bár a mai fékrendszerek már rég túl vannak a 20 évvel ezelőtti szinten, ezeket is már laptoppal lehet szerelni.

#281 rtamas76
2024-06-21 21:00:07

Válasz mtz1221 #280. hozzászólására
Mert nemnyomorít az unjó a barom túlliheget szabályzásal.
Szerintem nállatok az adblus motort sem erőltetik? Vagy igen?

#280 mtz1221
2024-06-21 20:54:11

Válasz Gumóka #271. hozzászólására
Hozzánk meg az új lengyel pótkocsik 1 vezetékes madeinserbia petoletkás rendszerrel jönnek. Külön kell kérned ha 2 vezetékest akarsz.

#278 rtamas76
2024-06-21 20:28:13

Válasz MTZ1221.3 #276. hozzászólására
Ha jól megnézed a vontatón 2kör van a póton csak 1
A 41es ábrán a 2fékkamra 1csövön kapja a féklevegőt

#277 rtamas76
2024-06-21 20:23:56

Válasz Gumóka #271. hozzászólására
Van a 2 vezeték
1es féklevegőt enged a kamrákra
2 vezeték állandó rendszernyomásmellett a leszakadáskor atómatikusan a tartály levegőjét a fékkamrára engedi. Ezzel beblokkol az ősszes fék amélkül , hogy a levegő a tartályokból a szakadt csövön elmenne!
Tehát a leszakadt pótkocsi nemtud tovább gurulni magatehetetlenül!

Nincs profilkép
#276 MTZ1221.3
2024-06-21 20:17:39

1988-as műszaki könyvből. Ez ma sincs másképp.
Egy körös fék elvi rajza
Két körös fék elvi rajza
Egy vezetékes pótkocsifék elvi rajza
Két vezetékes fék elvi rajza

#275 rtamas76
2024-06-21 20:13:31

Válasz Gumóka #274. hozzászólására
Hivatalosan kétvezetékes!
Szlengben mondjuk kétkörös féknek! Pedig csak 1kör két vezetéken!
Mert vezérelt fék 1ik töltővezeték a másik!
A1vezetékes pedig a töltő és fekvezérlő ugyanaz az 1cső.

#274 Gumóka
2024-06-21 20:05:33

Válasz rtamas76 #273. hozzászólására

Jójó, nekem aztán mindegy, kétkörös, vagy kétvezetékes....smile whistling

#273 rtamas76
2024-06-21 20:03:13

Válasz Gumóka #271. hozzászólására
A négykörös védőszelep az más tészta!
Az a tartályok töltési sorrendjét hivatott vezérelni.
Pl 1kör veszting kioldás
2 kör féklevegő
3kör a kuplung és váltó vezérlés
4 segédtartály légrugók felező billentő kapcsoló stb.
Ez általában tipus függő 6.5 bár és következő tartály!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Közös magyar-azeri agrárképzések indulhatnak a MATE közreműködésével
Közös magyar-azeri agrárképzések indulhatnak a MATE közreműködésével
A felek több, kettős diplomát is nyújtó képzés elindításáról egyeztettek.
Megjöttek a számok Tolnából – így alakultak a termésátlagok
Megjöttek a számok Tolnából – így alakultak a termésátlagok
Csökkent az őszi búza és árpa termőterülete, de a hozama javult tavalyihoz...
Fella UH 320 D tip rendsodró rendterítő kombi gép
Fella UH 320 D tip rendsodró rendterítő...

380.000 Ft

Rögtörő henger,  tömörítő henger
Rögtörő henger, tömörítő henger

165.000 Ft

Belarus MTZ 820.2 traktor
Belarus MTZ 820.2 traktor

4.590.000 Ft

Kuhn GMD 44 kasza/fűkasza
Kuhn GMD 44 kasza/fűkasza

300.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]