Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Hirdetés
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
777 hozzászólás
Válasz Kispál Tamás #772. hozzászólásáraMinden féle képen kell rá egy normális test kapcsoló.Az összes kàbel csatlakozást megbontani felcsiszolni, - a fülke testeleset is felcsiszolni - ha így sem jó akkor kérj egy jó inditot kipróbálni. Vagy ha a pénz nem számít akkor vegyél rá egy ISKRA indító motort,( nem iskra fajtàt) talán van amelyik 4.2 kw ős vagy ha van nagyobb akkor olyat
Válasz Kispál Tamás #772. hozzászólásáraNekem is ugyan ez a jelenség főleg a téli időszakokba én vettem rá vízmelegítőt fél óra és tekeri nekem szépen elsőre indul előtte nekem szenvedés volt alig bírtam elindítani.
Válasz Kispál Tamás #772. hozzászólásáraÖnindító mennyi kw???
Válasz Kispál Tamás #772. hozzászólásáraHelló
Először is nézd meg, hogy van e benne párhuzam kapcsoló. Ha nincs akkor nem fog 24V-al indatani, mert a két 12V-os akkumlátor párhuzamosan van kötve és nem sorba.
Érdemes volna a generátor + kapcsán és a testen mérni egy feszültséget indítás során. Ha 10V alá esik akkor ott valamilyen feszültségesési gond lehet. Vagy kontakt hiba, vagy kábel kidörzsölődés (testé a leggyakoribb).
Ha párhuzam kapcsolós akkor pedig meg kell nézni szintén, hogy 24V kijut e az indító motorra indítás során. Lehet a párhuzam kapcsoló döglött be, sajnos gyakori jelenség. De ennek kicsi az esélye, mivel azt írod, hogy 12V-os az öndíndító, de hátha ez a baj.
Ha a feszültség jó indítás során, akkor valószínű az önindítónak lett baja. Az önindító behúz vagy csak teker üresen? Ha eltört a kapcsoló villa belül akkor tud ilyet csinálni.
Üdv
Válasz Kispál Tamás #772. hozzászólásáraSzerintem az önindító kuka. Vegyél egy újat.
Sziasztok !
Van nekem egy 2014 évjáratú mtz 892.2 traktorom és télen egyszerűen nem indul, 12 V- oltos eredeti önindító van rajta és kettő db 100 Ah akumlátor van benne és mégis csak gyengén teker és nem indul be.
Próbáltunk 2 db jó akumlátort akkor se ment. Nem értjük hogy mért 12 Voltos az önindító amikor a két 12 voltos akumlátor elvileg 24 voltal indítana.
Kérem válaszoljon aki tud ésszerű választ adni.
Köszönöm
Válasz Gazda 59 #770. hozzászólásáraNekem motorpal van.Mérsékelt erő kis fogyasztás.egyszerű légtelenités.
Sziaszot új 820.4 et melyik adagolóval szabad megvenni 4 fajtával hozzák elvileg. Köszi
Válasz a.varga #767. hozzászólásáraNYirturán Sipos nevezetü... Vérprofi
Válasz zoli.ficze #766. hozzászólásáraValószínűleg a c motor kiskamras dugoval van még lapkas porlasztó orosz turbo az s motor az meg Nagykamarás dugo ehez valo lapkas porlasztó nagy valószínűséggel ez is orosz turbóval 892.2 ben már jó ideje nem jön cseh turbóval
Válasz zoli.ficze #766. hozzászólásáraNekem a C-van. Ez MotorPal adagoló és orosz turbós, új típusú lakás porlasztó.
Azóta már cseh turbó van rajta, UTN adagoló, régi porlasztó turbós csúccsal.
A cseh turbó sokkal tartósabb, minőségibb! A MotorPal adagoló hoz nem sokan értenek, nekem is ezért került le. Lomha volt nagyon!
Sziasztok!
Tudja valaki mi a különbség a D245.5C és a D245.5S motorok között?
Honnan tudom hogy melyik a cseh/orosz turbós?
Melyik a jobb szerintetek?( cseh/orosz)
Válasz npilu #764. hozzászólására Értem,ilyesmire gondoltam én is.. A 820 asnak szinte ezt alig hallani igaz az még 2004 es kiadás. példa ra hogy volt levéve mindkét traktornak a deknije ahol az elötöltést adjuk,és a 892 nek már ott is az a fogaskereke többet mozdul,löttyen a fogak közt, mint a 820 asé..
Válasz mtz892mtz #762. hozzászólásáraA vezermű fogaskerekek hangja,mikor mozditod a kormanyt megcsendesül foghezag van mikor talalkoznak a fogak nagyon nem tudsz vele mit kezdeni ezek ilyenek!
Van egy olyan a 892 nél,hogy mikor munka után meleg motornál,leállitom a motort néha hallom hogy csinál olyat,hogy szerintem nyomás van,keletkezik a blokban,és hallom,h buggyan eggyet.. Ez a henger fej miat lehet,vagy a hütösapka rugija erös??
Válasz apuci #736. hozzászólására Üdv! A kelepelő hang nekem is van! De mikor forgatom a kormányt elhalgat olyankor.. Újkora ota van ez,de szinte mindegyik újab 892 nek van ahogy hallom.. Azért kiváncsi lennék rá hogy mi adja ezt a hangott..
Válasz npilu #760. hozzászólásáraKöszi az elismerést!
Válasz apuci #759. hozzászólásáraOksa így igaz!
Válasz npilu #758. hozzászólásáraEzzel azt akartam ki fejezni hogy az a belarus típus amelyik kormányoszloppal van szerelve!
Válasz apuci #757. hozzászólásáraAzt írja 892.2 szerintem ez a típus nem kormányoszlopos.
Válasz Traktor1990 #755. hozzászólásáraA kormányoszloposnál ha egyik oldalra ki tekerted a kormányt és rá tartottál és ha jó a szivattyú akkor "sírni" kellene neki.
Válasz Traktor1990 #755. hozzászólásáraAzon mit látsz ha szétszeded? Semmit, ha benne van a korban vegyél helyette másikat.
Olaj az van benne. A szervószivattyúra gondoltam még én is.Szétszedjük és meglátjuk. Köszönöm szépen azért a segítségeteket.
Válasz Traktor1990 #752. hozzászólásáraOlaj van-e a tartályba?
Válasz Traktor1990 #752. hozzászólásáraSzervó szivattyú,orbit,támcsapágyak az első hídban alul felül,kezdenék egy szervószivattyúval!
Mtz 892.2 traktoron nehéz a kormány. Valaki tud nekem segíteni hogy mi lehet a hiba oka!
Kordonosak a szőlők. Újragondolom az egész, sebességgel kapcsolatos elképzelésem, mert szinte minden függesztett gépem nehéz. Oksi, köszönöm mégegyszer a hozzászólásokat.
Válasz Balu86 #744. hozzászólásáraOlyannyira széles, hogy szüret előtt konkrétan apám régi ltz gépével megyünk csak be a sorba, mert a háromméteres egyes függönybe te nem akarsz még szöghidassal sem bemenni. :D Így is csak nagyon lassan lehet menni az ltz-vel is mert leverné a fürtöket. Ja és a sárhányókat csak műszakira teszem fel. Kordonos szőlőben nincs baj a merevhidassal sem, ott van aki 6120M művel.
Válasz hubito #747. hozzászólásáraOlyan 16-22km/h...
Válasz hubito #743. hozzászólására Ha még egy ember véleményét meghallgatod akkor csak 820.2 es trakit veszel !!!! Azért mert nincs turbó ami szétb@ssza a motort, hagyományos váltó , egy bevált konstrukció, kevesebb bajod lesz az egyenes híddal mint a tört híddal.meg... meg... meg ...
Válasz csoppika #745. hozzászólásáraEzt a 892 rövid 9-ére érted, ezt a jó uton félgázas tempót?
Válasz Balu86 #744. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod,- szőlő van homok talajon 3m-es sortávval (van egy 2.80-as is) és bodza ültetvények. Mèg a földútak is viszonylag egyenletesnek mondhatók, szántani nincs mit, összkerékkel tárcsázok, takarok-nyitok. Így elégnek tűnik a szöghajtás.
Válasz hubito #743. hozzászólásáraÉn nehéz függesztett cuccal 9. fél gázzal közlekedek...ha jó az út... Még úgy is beleng néha... Azért szerintem a 18/4 váltó eléggé visít nagy sebességnél...(talán mert egyenes fogazású kerekek vannak benne?)
Válasz hubito #743. hozzászólásáraEz a szöghajtással keskenyebb a traktor dolog szerintem butaság. Milyen ültetvényre kell a traktor? 280cm-es sortávú szőlőben vígan dolgozok a nagyobb kerekű egyenes hidassal. Sokat fogod használni összkerékhajtással? Vegyél egyenes hidasat. Sokat mész egyenetlen gödrös talajon? Egyenes hidasnak nagyobb az első kereke. Homokos talajon kapirgálod esetleg majd a földet és szökőévente egyszer szántasz,valamint szempont,hogy minnél olcsóbb legyen a traktor? Akkor Neked szöghajtásos kell. Ez az én saját véleményem, biztosan fognak még Neked írni mások más véleményeket. Ezt a "vegyél szöghajtásost mert jobban elfér szőlőben" valaki fejtse már ki nekem köszönöm!
Mindenkinek köszönöm a válaszát, valóban nincs évtizedes traktoros múltam, úgyhogy nagy vitatkozás nem lesz. A trakival 30 körül gondoltam járni, hasonló kategóriájú nyugatiakkal is járnak ennyivel úgy làttam (a 820-assal 22 körül járunk), 10 km-nél szerintem már számít. Azt hittem halkabb lenne a 892, mint egy 820-as ha felkapcsolok a legmagasabb fokozatba és ott kis fordulaton eljárkálnék vele. Ha jól értem a hajtáslánc végülis alkalmas a szőlőre, gyümölcsösre, van aki forgalmazza szöghajtással is, lehet, hogy az a kisebb méretei miatt a legjobb választás?
MTZ ne vegyél csak nyugatit 36 fokozatu váltoval hogy legyen széles tartományban tugyáll dolgozni a gépel
Válasz hubito #737. hozzászólásáraÁruld már el, melyik függesztett munkagéppel akarsz 40+Km/h-val döngetni???
1:nem fogsz megmaradni az úton.
2:előbb utóbb feltárcsázod az aszfaltot...(mert leszakad a segge)
A másik. Akármilyen munkát csinálsz, azt nem 1100-as fordulaton kéne(ha egy mód van rá)...hanem legalább 1600-2000-en...
(én a rendsodrót is 1500-as fordulaton húzom a 80-assal...pedig az nem egy nehéz valami...)
Válasz hubito #737. hozzászólásáraSzőlőt művelünk 820.4-el, 892.2-vel. Méret ugyanaz. Fordulókör ugyanaz. 820-as csöndes,892-Ben megbutulsz füles nélkül. Fogyasztásban ugyanolyan munkát végezve nem sok a különbség, sőt könnyű munkánál azonos. Ezt a milyen fordulaton hogy dolgozik dolgot nem értem. Föl rakod a tárcsát vagy lazítót vagy bármit nyomod a gázt és megy. Ennyi. Turbós hegyen fölhúzza teli tankkal az 1500-ös permetezőt, 820-as nem. 10%-os emelkedőről beszélek. Az hogy mennyi a végsebesség pont leszarom hogy a 820-al 5 perccel később érek oda valahova. Ha 20km-re lennének egymástól a szőlőim akkor számítana a végsebesség
Válasz hubito #737. hozzászólásáraÉn pont ezért vettem szöghidas 820-ast. Eleve nem olyan nagyok az első kerekei, így nem a fürt-zónában mennek a kerekek, hanem jóval alatta. A felvetésed jogos, elég sok olyan munka van, hogy napi 6-8 órákat alapjáraton pötyög a gép. Egy szívó motor igénytelenebb. A másik a hidas fordulóköre éppen annyival nagyobb, hogy csak minden 4-5. sorba tudsz kényelmesen befordulni, szöghidasnál én minden 3. szoktam. A másik dolog a váltója. A hagyományos 18/4 sokkal praktikusabb a szőlő műveléshez, mint a szinkronos. Permetezésnél nagyon sokat számít a sok sebesség. Persze a turbósakat is szerelik 18/4 váltóval. Egyébként szöghidassal nem akarsz 40-el menni, hidd el. :D
Válasz hubito #737. hozzászólásáraelég amatőr lehecc!!ezt nem sértésnek vedd.1000ford/perc az alpjárat....egy 80as-ba beraksz egy gyorsitót,ugyanaz mint a 892es végsebességre,bocs még gyorsabb,mert a 80as több mint 400al többet pörög,igy lesz a vége kb több mint 50km/h.U.I.:járjál még egy jópár sok kört ezzel a témával kapcsolatban.
üdv kedves Fórumozók!
Szerintetek alkalmas ez a gép szőlő és gyümölcsös művelésére? Ahogy átnéztem a hozzászólásokat úgy tűnik mindenki szántóföldiként használja. Tetszik a 40 es (vagy talán még ennél is többet megy) váltója, így a falu egyik határából nem kellene csak a cammognom a másikba. A kereskedő azt mondta, hogy a turbósakat 1000-es fordulat felett kell járatni, akkor lesznek tartósak, így meg csak szállításra és szántásra alkalmasak igazán. Szőlő művelésben a tárcsázás ami egy kicsit komolyabb talajmunka, gyümölcsösben a talajmarózás. Testvérem szerint tárcsázásban egy sima 820-ast is jóval 1000 fölött kell forgatni, hogy legyen ereje. A másik a mérete. Nagyobb a fordulóköre, 10 cm szélesebb, nagyobb az első kereke, mint a 820-asnak. Pl. rugóskapázásnál ahová végképp nem kell erő, van olyan sebességi fokozat, motor fordulat amivel gazdaságosan használható? Van valakinek tapasztalata szőlő művelésben 892-essel? Köszönöm előre is a válaszokat.
Válasz Árva Nándor #735. hozzászólásáraEzek ilyen csörgő kígyók!
Nekem a motorból jön kelepelő hang,de benne van már 1600üó, és nincs vele gond.
Válasz Ákos1 #734. hozzászólásáraCseréltek nyelestengejt kapcsoló hüvelyt meg egy fogaskereket a váltó felöl
De semmi ugyon ugy csörög
Ha kinyomom a kuplungot elhalgat vagy ha a felező közép állásban van
Akkor is elhalgat!
Válasz Árva Nándor #730. hozzászólásáraNekem a felező perselye csúszott el, ami a műszerfal borításban van. Amikor azt visszatettük akkor észrevettük hogy a felezőkarnál a hasított éknél zörög. Kicseréltük és ok. Anyagköltség kb 100 ft
Válasz Árva Nándor #732. hozzászólásáraBiztos az zörög?
Ki nem cseréltek semmit?
Válasz medikus #731. hozzászólásáraKétszer huzták szét és azt mondták ez ilyen
Válasz Árva Nándor #730. hozzászólásáraSzervíz!
Sziasztok !
2018 as gyártásu 892.2 mtz felező csörgéssel találkozot már valaki?
Csak alapjáraton csörög de nagyon 100 üó van benne.
Valami javaslat esetleg erre a problémára
Válasz laszlokalmar #727. hozzászólásáraNézz szét a kereskedőknél, Kecskeméten pl láttam még eladó új 892.2 traktort. Annyi a dolog, hogy ők már forgalomba helyezték, de ez nem okoz gondot a pályázatnál.
Válasz laszlokalmar #727
Lehet másik traktort is venni (nyugati gépet)), de akkor változást kell lejelenteni, egyedi elbírálás, (3 új árajánlat). Ami még gond, hogy az MTZ 892.2-re amit elnyertél támogatás a másik nyugati traktor árának nem az 50%- lesz hanem kb. 25% sajnos.