Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.5 FtUSD388.65 FtCHF439.37 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz MTZ1221.3 #1577. hozzászólásáraAz usanka kollégák szerint pont a "nagy súlytól" pattog be. A güttlerhez hasonló sem jó ha nehéz.
Azt olvastam kint a vékony lemezszerű műanyagra esküsznek...
Fogalmam sincs az enyém hány menetes majd megnézem de nem a rugóerővel van a baj hanem a nagy tömeg miatti tehetetlenséggel az a műanyagnál meg nincs, ha igaz...
Válasz termelo #1576. hozzászólásáraNeked a gyári nem a vastag güttler jellegű prizmás?
Az elég jó súllyal rendelkezik. A rugó neked azon 5menetes? Rugó maxra ki van feszítve?
Én a mienkre a gyáritól 2mm-el nagyobb köracél anyagból fogok tekertetni 4menetest, ha sikerül oda érnem.
Tüskés sok talajt fog mozgatni, illetve az is tud pattogni, mert a súlya a fele se neki, ha az van amire gondolok. Szerintem attól egyenlőre nincs jobb megoldás.
Én Thomson kereket fogok rá vágatni, meg Martintill-ből is csinálok párat aztán van mihez nyúlni, ha véletlen változik a körülmény. Illetve a chicken tracker fél oldalas megoldása sem tűnik ördögtől valónak. Ezek ha megveszed is a gyári árának töredéke, érdemes kirpóbálni többet is. Sajnos ezen irányba a JD nem fejleszt nagyon, így a gazdának kell megtalálni a saját technológiájára való megoldást. Ha nagyon nagy paplanba kell vetni, akkor mindenképpen fogazott kell a magárok rogyasztás egy jó irány.
Viszont gabonánál tök mindegy, mennyire zárja a magárkot, had pattogjon. Úgyis kikel. Csak a kis műanyag lemez legyen meg, meg a magnyomó kerék legyen jól beállítva és had repüljön.
Cirok, repce, szója vetéskor meg én lassabban megyek addig, míg nem lesz kitalálva a tökéletes megoldás. Ha érdekel, majd megosztom veled.
Válasz termelo #1573. hozzászólásáraA Pro Series a legjobb persze :D A 90-es kocsi előtte volt, az előtt a 60-as az előtt pedig az 50-es. Nagyvonalakba mind ugyanazt tudja, csak a csapágyak másak, illetve a karok. De lényegi különbség nincs. Talán annyi, hogy a 60-as kocsiknál a csoroszlya vastagabb és 2 részből áll, míg az 50-esek igazi no-till csoroszlyákkal rendelkeznek, de a 90-es már megint olyan, a Pro Series meg ugye a full. Azon már minden ami Needham AG-nél bevállt próbálták rá adaptálni. Úgy mint a flexibilis magnyomó kerék, a sorzáró kerék , illetve a csoroszlya máshogy van rögzítve mint a régebbieken, de igazából az azoknál gond akik nem tartották karban a vetőgépet régen (ha eltört a feszítő rugó lapka és nem cserélték). Az új sokkal tartósabb csapágyakkal rendelkezik (amcsi anyagok szerint kevesebbszer kell zsírozni is), meg a karbantartása is egyszerűbb. A régieket állandóan bújni kell. Ami fura, hogy a vetőmagot besimító lapkát miért spórolták el, a hosszabbat is rá tehették volna, ez mindnél hiba.
Nekünk 50-es kocsis van, 7,5"-os osztással (eredeti amerikai), így én azt ismerem jobban.
Üdv. Van egy 2021 4m rapidunk. Arra lettünk figyelmesek, hogy gépalj közepére dombot csinál. Agresszív rendszerrel volt rendelve, azt kicserélték, de még így is látom, hogy nem az igazi. Valaki tapasztalt e ilyet? Van valami megoldás? Vagy közel 30 m vettem egy szart?
Válasz kopasz1 #1569. hozzászólásáraA JD 750 egyike sem az agyonmuvelt talajok vetogepe. Arra a muvelesre amit leirtal arra a Rapid is boven sok. Ha elhagyod az elso ih tarcsat akkor meg tokeletes lesz. Ha viszont egy sor carrier tarcsa, vagy inkabb egy sor aprito hengerezes az ossz talaj munka akkor jobb valasztas a JD 750A, ha meg a notill akkor szinten nem kerdes. Foleg a 90-es kocsis JD a jo.
Nekem most rapid van
Csak nehéz húzás de amúgy meg vagyunk elégedve vele
Viszont cserélni is kéne és a jd z néztem helyére mert a letaposott forgóba a rapid nehezen teszi bele a magot
Válasz Mtz 550E #1562. hozzászólásáraHa 4 méterre teszed, az is teljesen jó, ha nem lötyög nagyon a fara, vagy tud jól kormányozni a gép. De ha semmmiképp nem akarsz szélesebb csatlakozót, akkor tedd 3,95-re, így a szélsők szűkebbek lesznek, van akinek a szemnek így kedvez. A csíkosság akkor valós veszély, ha mindig magad mellé fordulsz, azonnal kijön, ha oldalra húz a vetőgép. Hagyj ki 3 gépaljat, fordulj a negyedikre, és úgy forogd ki a fogást, akkor 24 méterenként egyszer fordulsz csak ellentésen magad mellé, addig viszont tutira jó lesz a térköz.
Válasz Mtz 550E #1558. hozzászólásáraA bal szélső vető tárcsa és a jobb szélső vető tárcsa közti távolság + egy sorköz. Ezt kell megadni a gpsben fogás szélességnek. Úgy emlékszem, valahová Kisvárda köré való vagy, én is. Milyen gpsel dolgozol?
Válasz später77 #1560. hozzászólásáraElhúzza. Én hagyom a GPS eltolást. Az oldalsó támasztó lakatokkal oldom meg, mechanikában még nem csalódtam. Ha nincs GPS akkor a nyomjelzőn lehet látni, hogy melyik van közelebb állítva.
Válasz ..,-:) #1559. hozzászólásáraMármint, hogy elhúzza-e valamelyik irányba a művelő tárcsasor a vetőgépet, ami miatt pár cm antennaeltolást szokás alkalmazni. Ez jobban a gömbsüveg lapos gépeknél jön elő, pl. Pronto.
Válasz Mtz 550E #1552. hozzászólásáraMagasnál is kb 30-50 cm után már talajban a csoroszlya. Ez is sebesség kérdése.
Azokat a pálcikákat elég nehéz összehajtogatni az anyaga miatt de minden mást viszont nagyon könnyen. Pl az egész tartóját, majd a kerekekbe is beleállnak a pálcák is akár…alap beállítások itt is fontosak.
Többet vett, mint a leforgatott érték. Ezt majd a tapasztalat mutatja. Talajkerekesnél egy teljes tekerést vissza tekertem, úgy lett kb pontos, hidraulikusnál mínusz 6-8%.
Válasz ..,-:) #1551. hozzászólásáraHogyha én magas emeléssel használom akkor sincs ilyen probléma? Arra figyeljek hogy ne toljak hàtrafelé alacsony emelésen mert a talajpálcákat összehajtogatom!
Leforgatott mennyiséget jól adagolja?Köszönöm!
Válasz Mtz 550E #1550. hozzászólásáraEz sosem csinált ilyent….se a régebbi, talajkerék meghajtásos, sem az újabb hidraulikus meghajtásos.
Normálisan kell beállítani az alacsony kiemelési módját.
Üdv.Tudnátok segíteni abban, hogy egy Tempo vetőgépnél a 3500ha vetett terület az soknak számít ? Illetve milyen hibákra lehet számítani ,mik a tapasztalatok? Válaszokat előre is köszönöm
Válasz .Feco. #1546. hozzászólásáraJó, hogy nálatok lehet bérelni az Axiáltól.
Szlovákiai leányvállalatától nem lehet.
Én az ismerősömét húztam /6m pronto/ mert a traktorjában kiment a sebváltó.
Kisegítettem.
Meglepett, hogy az enyém is szépen viszi, annyira megtetszett, hogy majdnem sikerült megvennem a raktárkészleti darabot. Lecsúsztam róla, megvette más.
Ha 3 nappal elébb próbáltam volna az említett vetőgépet, akkor a raktárkészleti darab már nálam lett volna. Ha drága is, de bevállaltam volna.
A jövőévi meg már túlságosan is drága.
Válasz Sk Laci #1545. hozzászólásáraAzért tetszik a Pronto DC mert faék egyszerű gép a Vaderhez képest! Páréve béreltünk az Axiáltól néha, különösen a 4m-es nagyon meggyőző volt! a 6m-es már sokkal bonyolultabb ott is...
Válasz Géza bácsi #1542. hozzászólásáraProntó tárcsái jobban kevernek, viszont forgóban ottmaradnak a keréknyomok.
Spiriten fordulásnál is lent lehet hagyni a behúzó újakat, viszont a tárcsák kevésbé forgatnak a prontóhoz képest.
Mindkettő nagyon jó gép.
Ha újat akarsz venni, akkor csipkedd magadat még az idei vásárlással, mert új évtől mindkét gyártónál komoly áremelkedés lessz.
Válasz gumikrumpli #1533. hozzászólásáraHamár amazone, Debrecenben van boltjuk? D8 Superhez kellene a 2 kis munkahenger a nyomjelzők működtetésére. Áttőmítettük, bírta is egy napig, ill. nálunk is az van, hogy menetközben a baloldalsó lemegy, igaz csak síkon, de idegesítő mindig ki be szállni a traktorból. Kapcsoló automatát cseréltunk, partoldalakat is úgy vetjük, hogy mindig az az oldal nézzen felfelé, és úgy működik, ezért is gyanakodunk a hengerekre.
Válasz Ferror #1538. hozzászólásáramunkahengert kell elvinni hidraulikashoz. nekem is volt ilyen rapid 400s 2015 .van a vetogepen hidraulika szuro kozepen, azt is megneznnem. a rapid jo de idegbetegeknek nem valo ,gyors de karban kell tartani es mindenere figyelni. senkit se szeretnek bantani ezzel.
Adott egy rapid 400C, időközönként az egyik oldali nyomjelzőt menetközben engedi le, ilyenkor a másik oldalon lévőt sor végén, fordulàskor nem vagy csak sokadik próbálkozásra emeli fel. Valamikor tökéletesen működik. Hideg/meleg olaj nem befolyásolja.
Az normális,hogy felváltáskor 2-3 másodpercig kevesebbet,vissza váltáskor meg többet adagol a monitor szerint ez a radaros vacak?Eddig nem csinálta vagy csak nem tűnt volna fel?Radar kalibrálva,olaj mennyiség is rendben,kevesebbel-többel is ezt csinálja.....
Válasz J.Z.6600 #1531. hozzászólásáraéppen ma hoztam el Debrecenből a vetőgépre a magasítót. Nagyobbat akartam venni ebben az évben, pont amelyik topicban vagyunk olyat, de az aszály közbe szólt meg rájöttem, hogy végül is nem olyan rossz ez a D9-40. Így magasítóval meg meglesz a nagyobb térfogat is
1580 hozzászólás
Traktor iker kerekezve, nincs súlyozva, van pivot.
Válasz Sajó100 #1571. hozzászólásáraTraktor nyoma mély és a pivot kerék/kocsi vagy nincs vagy arra kevés súly esik.
Válasz MTZ1221.3 #1577. hozzászólásáraAz usanka kollégák szerint pont a "nagy súlytól" pattog be. A güttlerhez hasonló sem jó ha nehéz.
Azt olvastam kint a vékony lemezszerű műanyagra esküsznek...
Fogalmam sincs az enyém hány menetes majd megnézem de nem a rugóerővel van a baj hanem a nagy tömeg miatti tehetetlenséggel az a műanyagnál meg nincs, ha igaz...
Válasz termelo #1576. hozzászólásáraNeked a gyári nem a vastag güttler jellegű prizmás?
Az elég jó súllyal rendelkezik. A rugó neked azon 5menetes? Rugó maxra ki van feszítve?
Én a mienkre a gyáritól 2mm-el nagyobb köracél anyagból fogok tekertetni 4menetest, ha sikerül oda érnem.
Tüskés sok talajt fog mozgatni, illetve az is tud pattogni, mert a súlya a fele se neki, ha az van amire gondolok. Szerintem attól egyenlőre nincs jobb megoldás.
Én Thomson kereket fogok rá vágatni, meg Martintill-ből is csinálok párat aztán van mihez nyúlni, ha véletlen változik a körülmény. Illetve a chicken tracker fél oldalas megoldása sem tűnik ördögtől valónak. Ezek ha megveszed is a gyári árának töredéke, érdemes kirpóbálni többet is. Sajnos ezen irányba a JD nem fejleszt nagyon, így a gazdának kell megtalálni a saját technológiájára való megoldást. Ha nagyon nagy paplanba kell vetni, akkor mindenképpen fogazott kell a magárok rogyasztás egy jó irány.
Viszont gabonánál tök mindegy, mennyire zárja a magárkot, had pattogjon. Úgyis kikel. Csak a kis műanyag lemez legyen meg, meg a magnyomó kerék legyen jól beállítva és had repüljön.
Cirok, repce, szója vetéskor meg én lassabban megyek addig, míg nem lesz kitalálva a tökéletes megoldás. Ha érdekel, majd megosztom veled.
Válasz MTZ1221.3 #1575. hozzászólásáraRajta van a besímító az alap de a magárok záró ha gyorsan mész bepattog max 9 km/h ha jó a talaj esetleg 9.5
Jó talajon Prontóval meg a 15 sem sok.
Nem tudom ha a magárokzárót kikönnyíteném és vagy tüskésíteném az segítene?
Vagy eladni és újat helyette?
de melyiket?
Lemezcsíllag?
Műanyag csillag?
Válasz termelo #1573. hozzászólásáraA Pro Series a legjobb persze :D A 90-es kocsi előtte volt, az előtt a 60-as az előtt pedig az 50-es. Nagyvonalakba mind ugyanazt tudja, csak a csapágyak másak, illetve a karok. De lényegi különbség nincs. Talán annyi, hogy a 60-as kocsiknál a csoroszlya vastagabb és 2 részből áll, míg az 50-esek igazi no-till csoroszlyákkal rendelkeznek, de a 90-es már megint olyan, a Pro Series meg ugye a full. Azon már minden ami Needham AG-nél bevállt próbálták rá adaptálni. Úgy mint a flexibilis magnyomó kerék, a sorzáró kerék , illetve a csoroszlya máshogy van rögzítve mint a régebbieken, de igazából az azoknál gond akik nem tartották karban a vetőgépet régen (ha eltört a feszítő rugó lapka és nem cserélték). Az új sokkal tartósabb csapágyakkal rendelkezik (amcsi anyagok szerint kevesebbszer kell zsírozni is), meg a karbantartása is egyszerűbb. A régieket állandóan bújni kell. Ami fura, hogy a vetőmagot besimító lapkát miért spórolták el, a hosszabbat is rá tehették volna, ez mindnél hiba.
Nekünk 50-es kocsis van, 7,5"-os osztással (eredeti amerikai), így én azt ismerem jobban.
Válasz kopasz1 #1569. hozzászólásáraPronto, Spirit 50-60 ha per nap; 750A meg 30-40 ha csak hogy ezt is figyelembe kell venni
Válasz MTZ1221.3 #1570. hozzászólásáraMilyen a 90 es kocsi nekem ProSeries van miben különböznek?
Válasz Sajó100 #1571. hozzászólásáraNem szar az csak 33 éves, ekkor ezt tudták a gépek. A ráncfelvarrás elektronika+festék
https://www.vaderstad.com/hu/rolunk/hirek/news-archive/2016/nemzetkozi-hirek/25-eves-a-rapid/
Üdv. Van egy 2021 4m rapidunk. Arra lettünk figyelmesek, hogy gépalj közepére dombot csinál. Agresszív rendszerrel volt rendelve, azt kicserélték, de még így is látom, hogy nem az igazi. Valaki tapasztalt e ilyet? Van valami megoldás? Vagy közel 30 m vettem egy szart?
Válasz kopasz1 #1569. hozzászólásáraA JD 750 egyike sem az agyonmuvelt talajok vetogepe. Arra a muvelesre amit leirtal arra a Rapid is boven sok. Ha elhagyod az elso ih tarcsat akkor meg tokeletes lesz. Ha viszont egy sor carrier tarcsa, vagy inkabb egy sor aprito hengerezes az ossz talaj munka akkor jobb valasztas a JD 750A, ha meg a notill akkor szinten nem kerdes. Foleg a 90-es kocsis JD a jo.
Nekem most rapid van
Csak nehéz húzás de amúgy meg vagyunk elégedve vele
Viszont cserélni is kéne és a jd z néztem helyére mert a letaposott forgóba a rapid nehezen teszi bele a magot
Válasz kopasz1 #1567. hozzászólására750A direktvetőgép a Rapid meg kombinált nem ugyanaz
A John Deerenak kell 150 ló a 6 méterre a Rapidnak meg 200 ló a 4méterre !
A JD soronkénti mélységállítással van a Rapidon meg 4 méterre állítod egyszerre.
Nekem volt mindkettő most JD van.
Nézz meg egy Rapidot amikor megy a kövesúton, át lehet látni a kerekek alatt
A jdnek elég 1 tárcsa de a Rapidnak késes henger után az sem kell
Melyik vetőgepet javasoljatok jd 750a vagy waderstad rapid
Napraforgo után egy tárcsa és cerrier
Melyik után szebb a kelés
Közép kötött talaj
Melyik vetőgepet javasoljatok jd 750a vagy waderstad rapid
Napraforgo után egy tárcsa és cerrier
Melyik után szebb a kelés
Közép kötött talaj
Válasz Mtz 550E #1562. hozzászólásáraCsak megsugom hogy a sortáv nem 15 cm hanem 12.5cm!
12.5x32=400
Válasz Mtz 550E #1562. hozzászólásáraHa 4 méterre teszed, az is teljesen jó, ha nem lötyög nagyon a fara, vagy tud jól kormányozni a gép. De ha semmmiképp nem akarsz szélesebb csatlakozót, akkor tedd 3,95-re, így a szélsők szűkebbek lesznek, van akinek a szemnek így kedvez. A csíkosság akkor valós veszély, ha mindig magad mellé fordulsz, azonnal kijön, ha oldalra húz a vetőgép. Hagyj ki 3 gépaljat, fordulj a negyedikre, és úgy forogd ki a fogást, akkor 24 méterenként egyszer fordulsz csak ellentésen magad mellé, addig viszont tutira jó lesz a térköz.
Válasz Mtz 550E #1558. hozzászólásáraA bal szélső vető tárcsa és a jobb szélső vető tárcsa közti távolság + egy sorköz. Ezt kell megadni a gpsben fogás szélességnek. Úgy emlékszem, valahová Kisvárda köré való vagy, én is. Milyen gpsel dolgozol?
Válasz ..,-:) #1561. hozzászólásáraÚgy értem hogy 4m a vetőgèp akkor 4m a teljes munkaszélesség vagy csak 3.85m!
Válasz später77 #1560. hozzászólásáraElhúzza. Én hagyom a GPS eltolást. Az oldalsó támasztó lakatokkal oldom meg, mechanikában még nem csalódtam. Ha nincs GPS akkor a nyomjelzőn lehet látni, hogy melyik van közelebb állítva.
Válasz ..,-:) #1559. hozzászólásáraMármint, hogy elhúzza-e valamelyik irányba a művelő tárcsasor a vetőgépet, ami miatt pár cm antennaeltolást szokás alkalmazni. Ez jobban a gömbsüveg lapos gépeknél jön elő, pl. Pronto.
Válasz Mtz 550E #1558. hozzászólásáraMit ?
Ezeknél a gabona vetőgépnél például Rapid 400 nyomvonaltérközt mennyire állítjátok mennyi átfedést adtok neki? Köszönöm!
Válasz Mtz 550E #1554. hozzászólásáraMinden körülmény közt utólag.
Válasz Mtz 550E #1554. hozzászólásáraHa a rapiddal előre forgózol nedves vizes földet akkor ott nem sok fog teremni a forgóba!
Válasz Mtz 550E #1554. hozzászólásáraKi hogy, ha van szomszéd akkor igen, ha nincs akkor nem muszály
Földet körbe fogózni azzal kezditek vagy utólag forgóztok vele? Köszönöm!
Válasz Mtz 550E #1552. hozzászólásáraMagasnál is kb 30-50 cm után már talajban a csoroszlya. Ez is sebesség kérdése.
Azokat a pálcikákat elég nehéz összehajtogatni az anyaga miatt de minden mást viszont nagyon könnyen. Pl az egész tartóját, majd a kerekekbe is beleállnak a pálcák is akár…alap beállítások itt is fontosak.
Többet vett, mint a leforgatott érték. Ezt majd a tapasztalat mutatja. Talajkerekesnél egy teljes tekerést vissza tekertem, úgy lett kb pontos, hidraulikusnál mínusz 6-8%.
Válasz ..,-:) #1551. hozzászólásáraHogyha én magas emeléssel használom akkor sincs ilyen probléma? Arra figyeljek hogy ne toljak hàtrafelé alacsony emelésen mert a talajpálcákat összehajtogatom!
Leforgatott mennyiséget jól adagolja?Köszönöm!
Válasz Mtz 550E #1550. hozzászólásáraEz sosem csinált ilyent….se a régebbi, talajkerék meghajtásos, sem az újabb hidraulikus meghajtásos.
Normálisan kell beállítani az alacsony kiemelési módját.
Üdv!
Rapid 4m mik a tapasztalatok mire kell figyelni? Ez is olyan mint a többi gabona vetőgép hogy letétel után kb 4-5m múlva kezd el vetni? Köszönöm!
Üdv.Tudnátok segíteni abban, hogy egy Tempo vetőgépnél a 3500ha vetett terület az soknak számít ? Illetve milyen hibákra lehet számítani ,mik a tapasztalatok? Válaszokat előre is köszönöm
Válasz .Feco. #1546. hozzászólásáraJó, hogy nálatok lehet bérelni az Axiáltól.
Szlovákiai leányvállalatától nem lehet.
Én az ismerősömét húztam /6m pronto/ mert a traktorjában kiment a sebváltó.
Kisegítettem.
Meglepett, hogy az enyém is szépen viszi, annyira megtetszett, hogy majdnem sikerült megvennem a raktárkészleti darabot. Lecsúsztam róla, megvette más.
Ha 3 nappal elébb próbáltam volna az említett vetőgépet, akkor a raktárkészleti darab már nálam lett volna. Ha drága is, de bevállaltam volna.
A jövőévi meg már túlságosan is drága.
Válasz Sk Laci #1545. hozzászólásáraDe miért maradnak ott a forgóban a keréknyomok?
Válasz Sk Laci #1545. hozzászólásáraAzért tetszik a Pronto DC mert faék egyszerű gép a Vaderhez képest! Páréve béreltünk az Axiáltól néha, különösen a 4m-es nagyon meggyőző volt! a 6m-es már sokkal bonyolultabb ott is...
Válasz Géza bácsi #1542. hozzászólásáraProntó tárcsái jobban kevernek, viszont forgóban ottmaradnak a keréknyomok.
Spiriten fordulásnál is lent lehet hagyni a behúzó újakat, viszont a tárcsák kevésbé forgatnak a prontóhoz képest.
Mindkettő nagyon jó gép.
Ha újat akarsz venni, akkor csipkedd magadat még az idei vásárlással, mert új évtől mindkét gyártónál komoly áremelkedés lessz.
Válasz Géza bácsi #1542. hozzászólásárahttps://www.vaderstad.com/hu/drilling/spirit-vetgepek/spirit-cs/
Válasz Géza bácsi #1542. hozzászólásárapronto-t....
sziasztok! ki milyen vetőgépet venne? 4m-s csukhatós kéne.
Válasz kajszi_71823 #1540. hozzászólásáraott van a központjuk, nagyon készségesek
https://amazone.hu/hu-hu/bemutat%C3%B3k-v%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1s/v%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1s/kapcsolat-keresked%C5%91vel/el%C3%A9rhet%C5%91s%C3%A9gek
Válasz gumikrumpli #1533. hozzászólásáraHamár amazone, Debrecenben van boltjuk? D8 Superhez kellene a 2 kis munkahenger a nyomjelzők működtetésére. Áttőmítettük, bírta is egy napig, ill. nálunk is az van, hogy menetközben a baloldalsó lemegy, igaz csak síkon, de idegesítő mindig ki be szállni a traktorból. Kapcsoló automatát cseréltunk, partoldalakat is úgy vetjük, hogy mindig az az oldal nézzen felfelé, és úgy működik, ezért is gyanakodunk a hengerekre.
Válasz Ferror #1538. hozzászólásáramunkahengert kell elvinni hidraulikashoz. nekem is volt ilyen rapid 400s 2015 .van a vetogepen hidraulika szuro kozepen, azt is megneznnem. a rapid jo de idegbetegeknek nem valo ,gyors de karban kell tartani es mindenere figyelni. senkit se szeretnek bantani ezzel.
Válasz Ferror #1537. hozzászólásáraHol keressük a probléma megoldását?
Adott egy rapid 400C, időközönként az egyik oldali nyomjelzőt menetközben engedi le, ilyenkor a másik oldalon lévőt sor végén, fordulàskor nem vagy csak sokadik próbálkozásra emeli fel. Valamikor tökéletesen működik. Hideg/meleg olaj nem befolyásolja.
Válasz gumikrumpli #1533. hozzászólására
Válasz Agronomus #1534. hozzászólásáraMinden xarra negatívan reagál….Egy rakás xar.
Az normális,hogy felváltáskor 2-3 másodpercig kevesebbet,vissza váltáskor meg többet adagol a monitor szerint ez a radaros vacak?Eddig nem csinálta vagy csak nem tűnt volna fel?Radar kalibrálva,olaj mennyiség is rendben,kevesebbel-többel is ezt csinálja.....
Válasz J.Z.6600 #1531. hozzászólásáraéppen ma hoztam el Debrecenből a vetőgépre a magasítót. Nagyobbat akartam venni ebben az évben, pont amelyik topicban vagyunk olyat, de az aszály közbe szólt meg rájöttem, hogy végül is nem olyan rossz ez a D9-40. Így magasítóval meg meglesz a nagyobb térfogat is
Válasz J.Z.6600 #1531. hozzászólásáraköszi :)
Válasz gumikrumpli #1528. hozzászólására7.5 km/h A vetés az a művelet ami nagyban meghatározza a további életét a növénynek .
Tehát nem sietünk vele ......