Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.5 FtUSD388.65 FtCHF439.37 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok most került hozzánk egy t088.as kardán malac kivan belezve fixre zárva. Univerzális kardán kuplungot szeretnék rá tenni hány nm-es kellene rá tenni (mert van 900nm, 1500nm es) hogy rendben müködjön minden szituációba? John deere 6r huzná. Köszi
Válasz szanberg #25032. hozzászólásáraÉrdekes ez a park fokozat dolog, mert azt a kar mechanikusan zárja, még ezeken is, nem tudom mi akadhatott össz, hogy a kart nem tudja üresbe tenni.
Megírod majd, ha szétszedik, kíváncsi vagyok.
Válasz szanberg #25023. hozzászólásáraPowershift váltós JD-ken van az a kar, hogy a kereket szétkapcsolja a váltótól, mert besül a power kenés nélkül, mert vissza hajt rá a kerék.
Viszont Park fokozatból, ha nem lehet kivenni, akkor csak emelve, úgy ahogy SKLaci leírta fentebb.
Motorhiba volt tavaly, de ott elejét megemelve (hárompontra csináltun olyan horgos megodást, minta kamionmentőn, aztán le a táskasúlyokat és a súlytartóról emelve) vontatási helyzetben hazahúztam.
Válasz Ares 826 #25025. hozzászólásáraEzzel csak az a baj, hogy az eső hajtás kardánját is le kell hozzá venni, mert az visszahajt, hiába nincs bekapcsolva.
Válasz szanberg #25022. hozzászólásáraElső meghajtás kardánját lekapcsolod, hátuljához odaálltok nagyobb traktorral, megemelitek, és lépésben elballagtok a kútról.
Hasonlóan vittem haza a Zetort, amikor leblokkolt a hátulja.
De a helyi tsz-ben is így vitték be a Claas Axion traktort.
Válasz Ares 826 #25025. hozzászólásáraNekem nincsen műszaki a rakodón, nem megyek ki telepről vele. Szomszéd céggel meg nincsen jóba a kolléga. Több lehetőség nincs.
Válasz szanberg #25022. hozzászólásáraMeg kell emelni a hátulját egy teleszkópos vagy sima rakodó géppel s odébb tolni, erre te mint vén "motoros" nem gondoltál??
Válasz szanberg #25022. hozzászólásáraA guminak hamarabb kell csúszni minthogy szétszakadjon. Az nhnál a szervizeseknek van egy spec kulcsa amivel lehet oldani. Jdnél nem tudom
Szomszédos gazdának 7810-es traktoron szét ment a váltón valami és fújja az olajat ha jár a motor. Benzinkútra beállva történt ez, azóta nem tud arrébb állni, fogja a parklock és ki sem old.
Nem tudja valaki, hogy kintről hogy lehetne ezt oldani esetleg?
Csak hogy arrébb tudnánk húzni, így blokkoló kerekekkel szerintem szét szakítanánk benne valamit ha neki állnék elcibálni a kútoszlopról.
Válasz RkTomi #25020. hozzászólásáraUgyanezt mondta más is. Minden kart megmozgattam lassan gyorsan uszóba rántottam de semmi. A testvérem mondja a hátsó horgot is mozgatta de semmi. Szerelők vagyunk meg 6-ik john deere gépünk de egyben sem virnyíkol így semmi. Köszönöm a válaszokat!
Válasz ÁdámZoltán #25017. hozzászólásáraValószínűleg ki van vezérelve valami. Vagy valamelyik SCV karja nincs közép állásban vagy ahogy előttem írták a hárompont függesztésen mozdíts valamerre.
Vettünk egy 6115M traktor és hallani hátulról egy vékony hangot, olyan mintha hidraulika szivattyú volna. Mintha vezérelve lenne a szivattyú. Esetleg van valakinek ilyen? A barátom azt mondja az övé is ilyen. Mi a véleményetek róla?
Válasz mtz1221 #25004. hozzászólásáraJobban utánaszámolva, annyit nem ment, olyan 5000 körül cserélgettem, annyit simàn elment. Mondjuk nem 10 èv alatt, hamarabb ment bele az óra.
Válasz A.I. #25002. hozzászólásáraNa csak sikerült oldani a kötést, vízpumpafogóval ráfogva ki lehetett hajtani a csavart belőle, sérülés nélkül, és visszafele is ugyanígy működik. Először azt hittem, hogy ez egy biztosító alátét csak, hogy a csavar a csapágyban maradjon, de ez az a persely, amit te is említettél. Többieknek is köszi a segítséget! Hashtag: 4200 óra van benne, 6000-nél én is ledobnám, most megpróbálom ezt a csapágycserés lowbudget beavatkozást, ha a következő 2000 órát így kibírja, akkor bőven megérte, akkor pedig kap mindenből újat.
Válasz später77 #25001. hozzászólásáraa kép alapján a "speednut" fogja, az a három körmös alátét féle.
abból nem igen lehet kitekerni, csak kiütni.
Utána viszont nem hiszem hogy bele megy újra a csavar, vagy megfogja rendesen
Válasz später77 #25001. hozzászólásáraCsináltam mát csapágycserét annàl a tipusnàl, ami könnyebben szerelhető, de ha jó helyről veszed nem annyira vészes 6-7000 óránként a gyári szerelt, és nyugodtan vagy. Úgyis kell kb szíjat is cserélni, akkor a ventillátort felfogató kis csavarokat is újra kell cserélni.
Válasz später77 #25001. hozzászólásáraNa ez most jó kérdés, enyémen egyik gépen sem ilyen fazonú van, bár ezek öreg vasak, az újakon lehet már direkt csinálják tényleg bonthatatlanra.
Azért én megpróbálnám kiütni a csavart, legfeljebb kuka lesz, ha már úgy is oda a csapágy.
Aztán legfeljebb esztergálnék új perselyt, megfelelő magasságút, meg tennék új csavart.
Igazából a két fél lemez szíjtárcsára kell "vigyázni", a többi házilag pótolható.
Válasz später77 #24997. hozzászólásáraSzia
Nekem valahol 6-7000 óra körül repült el a szabadon futó. A feszítőket, meg ha hallja az ember, hogy zajos, vagy van ideje néha fellazítani a szíjat, kézzel megforgatni és valami gyanús, akkor csere. Mi csak csapágyat szoktuk, szétfúrjuk, aztán D fejű csavarral összerakjuk önzáró anyával.
Csapágyat meg úgy szoktuk a boltnak mondani, hogy hová kell, úgy adják. Valami C-s, de nem csak azt tudja, hanem többet.
Így simán 1/3-ból megvan.
4 hengeres motornál a generátor alatt lévő rugós szíjfeszítő hány üzemóránál cserés? Indításkor gyenge kattogás hallatszódik, generátor kap most egy felújítást, mert a szabadonfutója már gyenge, új görgők, de a feszítőt is cseréljük kompletten vagy elég a benne lévő csapágyat?
Válasz nagypeter1205 #24995. hozzászólásáraTLT fordulatszám jeladó.
Beindítod mutatja az aktuális TLT fordulatot, míg le nem áll? Ha nem mutat fordulatot, akkor az amit írtam. (6330-nál szívatott meg)
Ha nem akkor lehet a fülkében a kapcsoló. Felhúz elfordít, így megy, lenyom akkor meg leáll. Ez a típus van benne, akkor abban van egy filléres mikrokapcsoló, az szokott még szarozni(6910-nél szívatott).
Legrosszabb esetben az elektrohidraulikus szelep, vagyis azon még úgy van, ha jól gondolom, hogy a mágnes leszerelhető, a 6x10-n olyan volt, ha csak nem már a sorozat végén váltottak.
Sziasztok! Kardán problémám van egy 6310-essel. elindul a kardán de pár másodperc múlva leáll. Mindegy, hogy üresen vagy valamilyen munkaeszközt hajtva. Valaki járt már így, vagy esetleg valakinek valami ötlete?! Válaszokat előre is köszönöm!
25044 hozzászólás
Új fajta JD vágóasztal Mexikóból
https://www.tiktok.com/@carneshildebrandt/video/7416740478177119494
Válasz JDFERI #25042. hozzászólásáraMég nem de az Amazon hoz rá találatot 214 dodoért.
Sziasztok . ILYEN O-gyűrű készlethez volt már szerencsétek ? (,,halandóként" )
Üdv. JD6930 traktornak hullámzik az alapjárata,mintha rugdosnák a gázpedált.Tudja valaki hogy mitől van ez. Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok most került hozzánk egy t088.as kardán malac kivan belezve fixre zárva. Univerzális kardán kuplungot szeretnék rá tenni hány nm-es kellene rá tenni (mert van 900nm, 1500nm es) hogy rendben müködjön minden szituációba? John deere 6r huzná. Köszi
Válasz Sk Laci #25038. hozzászólására2001-2003 között már volt AutoPowr is.
Konedata
Válasz szanberg #25036. hozzászólásáraJD 7810 volt fokozatmentes váltó?
Azt hittem, hogy full powershift, meg power quad váltókkal voltak gyártva.
Válasz szanberg #25036. hozzászólásáraHát akkor passzolom. Azt hittem power váltós. Fokozat mentest váltóhoz nem volt szerencsém.
Válasz A.I. #25034. hozzászólásáraDe várj!!! Ez fokozatmentes váltó!!!
Válasz Sk Laci #25029. hozzászólásáraa claas axionon van egy ru
dazat,amit 19 kulcsal ha betekersz koccra oldja a parklockot.
Válasz szanberg #25032. hozzászólásáraÉrdekes ez a park fokozat dolog, mert azt a kar mechanikusan zárja, még ezeken is, nem tudom mi akadhatott össz, hogy a kart nem tudja üresbe tenni.
Megírod majd, ha szétszedik, kíváncsi vagyok.
Meg lett így emelve, csak Mf-en van olyan csavar ami oldja parklock-ot, azért kérdeztem. Dehát ez nem mf.....
Válasz szanberg #25023. hozzászólásáraPowershift váltós JD-ken van az a kar, hogy a kereket szétkapcsolja a váltótól, mert besül a power kenés nélkül, mert vissza hajt rá a kerék.
Viszont Park fokozatból, ha nem lehet kivenni, akkor csak emelve, úgy ahogy SKLaci leírta fentebb.
Motorhiba volt tavaly, de ott elejét megemelve (hárompontra csináltun olyan horgos megodást, minta kamionmentőn, aztán le a táskasúlyokat és a súlytartóról emelve) vontatási helyzetben hazahúztam.
Válasz Ares 826 #25025. hozzászólásáraEzzel csak az a baj, hogy az eső hajtás kardánját is le kell hozzá venni, mert az visszahajt, hiába nincs bekapcsolva.
Válasz szanberg #25022. hozzászólásáraElső meghajtás kardánját lekapcsolod, hátuljához odaálltok nagyobb traktorral, megemelitek, és lépésben elballagtok a kútról.
Hasonlóan vittem haza a Zetort, amikor leblokkolt a hátulja.
De a helyi tsz-ben is így vitték be a Claas Axion traktort.
Válasz Ares 826 #25025. hozzászólásáraVagy két tábla lemez a kerék alá, hátha elcsúszik rajta
Válasz SzikiSzokeveny #25024. hozzászólásáraParklock szét szakad. Át kéne húzni a beton lassítón is a kutoszlop mellett.
Válasz Ares 826 #25025. hozzászólásáraNekem nincsen műszaki a rakodón, nem megyek ki telepről vele. Szomszéd céggel meg nincsen jóba a kolléga. Több lehetőség nincs.
Válasz szanberg #25022. hozzászólásáraMeg kell emelni a hátulját egy teleszkópos vagy sima rakodó géppel s odébb tolni, erre te mint vén "motoros" nem gondoltál??
Válasz szanberg #25022. hozzászólásáraA guminak hamarabb kell csúszni minthogy szétszakadjon. Az nhnál a szervizeseknek van egy spec kulcsa amivel lehet oldani. Jdnél nem tudom
Hátulján bal oldalon van valami kar, de hiába mozgatja az ember, nem működik az oldás.
Szomszédos gazdának 7810-es traktoron szét ment a váltón valami és fújja az olajat ha jár a motor. Benzinkútra beállva történt ez, azóta nem tud arrébb állni, fogja a parklock és ki sem old.
Nem tudja valaki, hogy kintről hogy lehetne ezt oldani esetleg?
Csak hogy arrébb tudnánk húzni, így blokkoló kerekekkel szerintem szét szakítanánk benne valamit ha neki állnék elcibálni a kútoszlopról.
Válasz RkTomi #25020. hozzászólásáraUgyanezt mondta más is. Minden kart megmozgattam lassan gyorsan uszóba rántottam de semmi. A testvérem mondja a hátsó horgot is mozgatta de semmi. Szerelők vagyunk meg 6-ik john deere gépünk de egyben sem virnyíkol így semmi. Köszönöm a válaszokat!
Válasz ÁdámZoltán #25017. hozzászólásáraValószínűleg ki van vezérelve valami. Vagy valamelyik SCV karja nincs közép állásban vagy ahogy előttem írták a hárompont függesztésen mozdíts valamerre.
Válasz Dávid94 #25018. hozzászólásáraHolnap megnézem!
Válasz ÁdámZoltán #25017. hozzászólásáraHa lejjebb engeded a 3.pontot akkor is csinálja?!
Vettünk egy 6115M traktor és hallani hátulról egy vékony hangot, olyan mintha hidraulika szivattyú volna. Mintha vezérelve lenne a szivattyú. Esetleg van valakinek ilyen? A barátom azt mondja az övé is ilyen. Mi a véleményetek róla?
Válasz _NB_ #25015. hozzászólásáraFörtelmesen ronda
irónia on
Német is "gyászol", gondolom, mert ilyen feketére festett vasakkal kevernek.
https://www.facebook.com/AgrarGmbhZiegelheim
irónia off
Válasz Norbi6330 #25013. hozzászólásáraBíztam benne, de ez kapufa.
Köszönöm!
Válasz schmidtk36 #25012. hozzászólásáraHáát nem.
Válasz Norbi6330 #25009. hozzászólásáraHűtő kiszerelés nélkül, akkor nem is lehet hozzáférni?
Klimakompresszor felújitással érdemes foglalkozni ?? van olyan cég amelyik csinál ilyet ?? egy jd 6920 as ra kellene .
Válasz Norbi6330 #25009. hozzászólására ott van a törölköző alatt
Válasz schmidtk36 #25008. hozzászólásáraHűtő alatt van egy fekete lemez ot van a munkahenger felső része.
Sziasztok!
A képen látható munkahenger felső részéhez honnan/hogyan lehet hozzáférni? (6170M)
Tanácsokat előre is köszönöm.
Válasz mtz1221 #25004. hozzászólásáraJobban utánaszámolva, annyit nem ment, olyan 5000 körül cserélgettem, annyit simàn elment. Mondjuk nem 10 èv alatt, hamarabb ment bele az óra.
Válasz A.I. #25002. hozzászólásáraNa csak sikerült oldani a kötést, vízpumpafogóval ráfogva ki lehetett hajtani a csavart belőle, sérülés nélkül, és visszafele is ugyanígy működik. Először azt hittem, hogy ez egy biztosító alátét csak, hogy a csavar a csapágyban maradjon, de ez az a persely, amit te is említettél. Többieknek is köszi a segítséget! Hashtag: 4200 óra van benne, 6000-nél én is ledobnám, most megpróbálom ezt a csapágycserés lowbudget beavatkozást, ha a következő 2000 órát így kibírja, akkor bőven megérte, akkor pedig kap mindenből újat.
Válasz später77 #25001. hozzászólásáraa kép alapján a "speednut" fogja, az a három körmös alátét féle.
abból nem igen lehet kitekerni, csak kiütni.
Utána viszont nem hiszem hogy bele megy újra a csavar, vagy megfogja rendesen
Válasz hashtag #25003. hozzászólására6-7000 elmegy szíj is ??? Eszem megáll akkor a vásári 1000 órásoktól.
Válasz später77 #25001. hozzászólásáraCsináltam mát csapágycserét annàl a tipusnàl, ami könnyebben szerelhető, de ha jó helyről veszed nem annyira vészes 6-7000 óránként a gyári szerelt, és nyugodtan vagy. Úgyis kell kb szíjat is cserélni, akkor a ventillátort felfogató kis csavarokat is újra kell cserélni.
Válasz später77 #25001. hozzászólásáraNa ez most jó kérdés, enyémen egyik gépen sem ilyen fazonú van, bár ezek öreg vasak, az újakon lehet már direkt csinálják tényleg bonthatatlanra.
Azért én megpróbálnám kiütni a csavart, legfeljebb kuka lesz, ha már úgy is oda a csapágy.
Aztán legfeljebb esztergálnék új perselyt, megfelelő magasságút, meg tennék új csavart.
Igazából a két fél lemez szíjtárcsára kell "vigyázni", a többi házilag pótolható.
Válasz A.I. #25000. hozzászólásáraErre gondolok. A csavarra mintha rá lenne préselve, nem sikerült belőle kicsavarni. Elforog a menetes részen, de le nem jön róla.
Válasz später77 #24999. hozzászólásáraA hatlapfej alattira gondolsz, mert az szerintem egyben van a hátlappal.
Erre gondolsz?
A csavar és a csapágy között van még egy persely is(ha jól emlékszem).
Válasz A.I. #24998. hozzászólásáraKöszi! A vezetőgörgőben (AL201362) lévő csavar végéről az az alátét hogy jön le?
Válasz später77 #24997. hozzászólásáraSzia
Nekem valahol 6-7000 óra körül repült el a szabadon futó. A feszítőket, meg ha hallja az ember, hogy zajos, vagy van ideje néha fellazítani a szíjat, kézzel megforgatni és valami gyanús, akkor csere. Mi csak csapágyat szoktuk, szétfúrjuk, aztán D fejű csavarral összerakjuk önzáró anyával.
Csapágyat meg úgy szoktuk a boltnak mondani, hogy hová kell, úgy adják. Valami C-s, de nem csak azt tudja, hanem többet.
Így simán 1/3-ból megvan.
4 hengeres motornál a generátor alatt lévő rugós szíjfeszítő hány üzemóránál cserés? Indításkor gyenge kattogás hallatszódik, generátor kap most egy felújítást, mert a szabadonfutója már gyenge, új görgők, de a feszítőt is cseréljük kompletten vagy elég a benne lévő csapágyat?
Válasz nagypeter1205 #24995. hozzászólásáraTLT fordulatszám jeladó.
Beindítod mutatja az aktuális TLT fordulatot, míg le nem áll? Ha nem mutat fordulatot, akkor az amit írtam. (6330-nál szívatott meg)
Ha nem akkor lehet a fülkében a kapcsoló. Felhúz elfordít, így megy, lenyom akkor meg leáll. Ez a típus van benne, akkor abban van egy filléres mikrokapcsoló, az szokott még szarozni(6910-nél szívatott).
Legrosszabb esetben az elektrohidraulikus szelep, vagyis azon még úgy van, ha jól gondolom, hogy a mágnes leszerelhető, a 6x10-n olyan volt, ha csak nem már a sorozat végén váltottak.
Sziasztok! Kardán problémám van egy 6310-essel. elindul a kardán de pár másodperc múlva leáll. Mindegy, hogy üresen vagy valamilyen munkaeszközt hajtva. Valaki járt már így, vagy esetleg valakinek valami ötlete?! Válaszokat előre is köszönöm!