Hirdetés
Fórum
- AKG támogatás új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- John Deere traktorok, kombájn minden mennyiségben új
- Monosem NG új
- Körbálázót, de milyet? új
- John Deere 6110 új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Megjelent az új kertészeti pályázat, akár 35 millió Ft támogatással!
Sokan várták a Kertészeti üzemek technológiai fejlesztésének támogatása...
Hirdetés
131 hozzászólás
mindegyik tengelynek van kotyogása csak nem mindegy mekkora
ha rossz a turbó akkor eszi az olajat
Nekem soha nem volt rábám, de ez a kicsit kotyogás is relatív. Azt senki nem mondja meg h. üzemmelegen milyen a csapágyhézag. De ha nem eszi az olajat akkor nem hinném h. a tengellyel van a baj.
A berohadt csavarokra meg lángvágóval melegíts rá bátran, előbb utóbb megindul kifelé.
Válasz #128. hozzászólásra
Akkor teszerinted hogy kellene mérni. Mert a műszer még rajta van és hétvégén akarom visszaadni a havernak.
Válasz #122. hozzászólásra
Én azt javasolnám először, h. meg kellene mérni normálisan a túrbónyomást, mert 70 q sóval, kövesúton gurulva nem lehet egy ekkora motort megfékezni, legfeljebb úgy, h. bevágod a féket, és csúszik mind a négy kerék.
hosszirányban nem mozoghat a tengely csak oldalasan kicsit.
lhet elszökik valahol egy kis szél?
Válasz #125. hozzászólásra
na mert miért?
Válasz #124. hozzászólásra
Ez nem teljesen így van.
Válasz #122. hozzászólásra
hát ha a turbó beszarik van füst,olaj fogy,lefogja a motort,nálad nincs ilyen probléma,én nem nézem biztos mennyi a turbónyomás.
egy kicsit is kopik egyből hozzányul az olajhoz.
Válasz #121. hozzászólásra
Értem! Akkor vegyél bele egy középső részt azt bárki ki tudja cserélni.
Válasz #120. hozzászólásra
70 mázsa műtrágya volt utána.
Válasz #119. hozzászólásra
Nincs rendben mert már az ősszel szántásban hamarabb megfojlot és azóta is érződik hogy gyengébb a gép mint azelőtt.
Utána érdeklődtem és ennek a turbónak 0,6 és 0,8 bár között kell dolgoznia. A fuvaros kolléga akinek otthon a Renault 851 trakin is ez a motor van, hogyha 1500-as fordulaton nincs meg legalább a 0,5 bar akkor le is dobhatom róla mert csak nyűgnek van. Amúgy a motor oké mert hidegben is könnyen indult és barna fűst is csak terhelés alatt van.
Válasz #118. hozzászólásra
Hány pótkocsit, és mi volt rajta, úgy értem, hány mázsa?
Válasz #118. hozzászólásra
Azt még nem írtad,hogy miért zavar az alacsony nyomás ha minden rendben?
Válasz #117. hozzászólásra
Pótkocsit hosszba emelkedőn.
A fuvarozó ismerősöm azt tanácsolta, hogy a felújítása ne próbálkozzak mert nagyon gagyi munkát csinálnak és a gari addig van míg az ajtót becsuktad magad után. Mivel itt nincs intercooler ha baj van a törmelék megy a motorba.
Megnéztem egy ujjat is a Gránitnál de 560.000ft eredetinek volt kirakva de érdekesmód a kis táblán nem irt szinte semmit
Válasz #115. hozzászólásra
mit húzot a gép mérés közben?
Válasz #115. hozzászólásra
vidd el egy turbóshoz majd megmondja
szerinted?
Ismét turbó problémával vagyok itt.
Megmérettem a turbó nyomást és csak 0.4-0.5 bar nagy nehezen és csak 2000 fordulaton 1200-nál szinte semmi. A szívósor belseje egy kicsit olajas de nem annyira hogy csöpögjön csurogjon a füstön sem érezni az éget olaj szagát. A tengely kotyog de nem ér hozzá a házhoz, 100 motoróra alatt k.b. 1 liter olajat evett meg.
A turbó KKK K26-159/8.11 és úgy van ahogy 1988-ban a gyárban rátették.
Szerintetek az alábbi alternatívák közöl melyik volna a jó:
- felújítás csapágyazás egyensúlyozás 40.000ft
- komplett közép rész 80.000ft körül van + a szerelés.
-állítólag az orosz TKP6 egy az egy benn talál de csak 3 évet tart.
Ja és a kipufogó felől a csavarok rendesen megvannak rohadva mit le tenni hogy, a csigaházba ne szakadjanak bele.
Válasz #113. hozzászólásra
A turbó ha régi gépről van szó a sok felrakódott koksztol megáll, lassul v letiltja a számítógép ilyenkor kiszedni kitisztítatni vissza és nincs vele gond
Ha kopik a turbó elkezdi a gép enni az olajat, és ez az olaj 2 helyre mehet:
kipufogó fele ennek kisebb az esélye!
A turbó általában befele szívja az olajat ilyenkor az intercouler belseje tiszta olaj.Itt levesz az ember egy csövet és ha gond van az olajos
Ha ezek nincsenek kár nézegetni a turbót egy tengelytörés védhetetlen.
Szerintem az új turbónak is van egy kis kottyanása ami minimális, mivel nem csapágy van hanem olaj film rétegen való futás
Válasz #112. hozzászólásra
A cégnél a főnök SAAB turbójának egy az egyben letörött menetközbe a tengelye, kilyuggatta a coolert és állítólag a motorba is jutott a törmelékből.
Ezek után tegnap én is körebsasholtam a Fendt turbóját és rájöttem, hogy van ez a kis kotyogás.
Válasz #111. hozzászólásra
0.5 mm-el még elmegy szerintem. A felújítás az annyi,hogy a középső részt kicserélik újra. Amig nem tolja az olajat a cooler,vagy a kipufogó felé addig nem kell cserélni.Időnként majd nézd meg,hogy változik a kotyogás,ne érjen meglepetés..
Válasz #110. hozzászólásra
De nem javítható?
Egyébként nem olajas és pörög is rendesen csak axiálisan van kb. 0,5 mm kotyogás.
Válasz #109. hozzászólásra
Nem lehet kotyogása. Teherautó szervizben dolgozom,ha axiálisan kotyog a turbó tengelye akkor csere...tipustol független.
MWM motoron kévő KKK turbónak mekkora kotyogás van megengedve axiálisan?
Válasz #106. hozzászólásra
ott tényleg nem kell neki több
mi csak talajmunkázunk velle ,de azt keményen!!
Válasz #105. hozzászólásra
jó éjt!
Válasz #103. hozzászólásra
Ja nagyából akkor egyformán, de ez csak talajmunkánál, meg a tornádónál, vegyszerezésnél 1600-1800 és vetésnél is 1800 körül.
Válasz #103. hozzászólásra
jó éjt neked!
Válasz #102. hozzászólásra
lassan meni kéne nem ???
majd holnap folyt. köv
Válasz #102. hozzászólásra
mi úgy 2000 körül pörgetjük
persze + -150/100 a tólig
Válasz #101. hozzászólásra
2100 aszhiszem, az 50 est meg 2200-n
és van egy annak elég sz*r a motorja az 2000 et forog max gáznál.
Válasz #98. hozzászólásra
tartósan terhelve milyen f. használjátok??
Válasz #97. hozzászólásra
T*köm tudja, mind1 lényeg hogy megy.
Válasz #96. hozzászólásra
lényegében munkára nem kell
gondolom ez egy méröfok hogy tudja e a gép ezt az adatott
Válasz #94. hozzászólásra
mert aszhiszem vhol olvastam hogy a 30-ast lehet tekerni 2500 ig és akkor 8.ban 20.8-as kerékkel 40fölött megy csak úgye nincs rajt levegő ezért nem lehet vele pótot húzni, így meg nemsok értelme van megpiszkálni.
Válasz #92. hozzászólásra
nem akarok hülyeséget állitani a 30-as esetében nem tudom hogy terhelve mennyi a max.
de sok a rudazat be lehett álitani ezekett
miénk böl is le kellett venni mert a kitések 2500-on hagyták üresen mi meg szépen belötük 2350-re
Válasz #94. hozzászólásra
oksa, de akkor téppen mire jó a 2200 fölötti fordulat?
Válasz #93. hozzászólásra
stimt
Válasz #92. hozzászólásra
lassú üresjárati fordulat - 800f/perc
szabályozható fordulat-800-2400
üzemi fordulat-1500-2200
Válasz #90. hozzászólásra
ja ez kifejezetten hidegen van induláskor
ahogy melegszik a motor azzonal emelkedik a fordulat
Válasz #89. hozzászólásra
Pdig nekem terhelten is ott a vége mint üresen, valamit akkor elqrtak volna nádudvaron?
Válasz #90. hozzászólásra
igy van
mig hiddeg
ez kb melegben 2-3 perc
hidegben 4-5 perc
Válasz #87. hozzászólásra
Ez stimmel, de 1000 alatt csak rövid idejid hagyom ketyegni.
Válasz #88. hozzászólásra
álló gép ,terhelés nélkül.
ennyinek kel lenni gyárilag a 4650-nek
Válasz #84. hozzászólásra
mit értesz az alatt hogy üresen, nekem még nem járt a motorom 2200 fölött.
alsó üresjárat hidegen 850 f
melegen 1000
hosszabb ideig min.1200
Válasz #83. hozzászólásra
ok.
Válasz #82. hozzászólásra
Ja.
Válasz #83. hozzászólásra
a 4650-nél 2350 ig megy fel üresen
Válasz #81. hozzászólásra
általában 2200 szokott lenni a névleges fordulat
persze nem minden traktornál
igy van!
max terhelt felsö járat 2200
max üres járat 2400-ig