Hirdetés
Cikkajánló
Hirdetés
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
153 hozzászólás
standard műszerfalon , hogy lehet a mph - kmh ra állítani a digitális kijelzőn ? Hol a gomb ? :D
JD 6630 standard traktorról van valakinek tapasztalata?
Válasz #149. hozzászólásra
szállítás=fuvarozás:)
Válasz #148. hozzászólásra
Nudli nagyon jó!Ha saját magad hajtod a gépet és hosszú távra tervezel akkor alap!!!
Használatkor veszed majd észre,hogy mennyire jól döntöttél!!!:)))
Válasz #148. hozzászólásra
Nem csak szántásnál, vetésnél, hanem fuvarozásnál is nagyon jó.
Válasz #145. hozzászólásra
Norbi köszönöm az információkat, ha lehet még arra lenné kíváncsi érdemes a rugózott hídra pénzt áldozni vagy annyira nem lényeges?
A nagyon nem látom annyira nagy szükségét a szántásnál és a talaj készítésnél, és különben is eggyel több hiba lehetőségnek tartom annál.
De hallom a kereskedőtől meg aki használja, hogy nagyon jó vetésnél és szállításnál. De itt írták, hogy 4000 EURO az ára ennek a kis plusznak.
Válasz #141. hozzászólásra
Nem értem, hogy még a lista árat sem lehet beírni !
Az miért nem publikus ? Azt még telefonba is bemondják, hogy ennyi forint ilyen euróval számolva.
Válasz #145. hozzászólásra
Ez a fogyasztás nagyon talajfüggő, meg az sem mindegy hogy milyen ekét húz
Nudli a fogyasztása szántás 23-26l h 30cm mélyen. Vetés 3-5l h Fuvarozás 170q 40 km oda vissza 15-20l. Bálázás 0,5l 1 bála
Válasz #141. hozzászólásra
Meg tudtam vele egyezni az árban, a Robi meg javít
Válasz #141. hozzászólásra
szerintem és meg van a cég név is mi?!
Válasz #141. hozzászólásra
köszi, majd kérdezem
Válasz #140. hozzászólásra
Árat sajnos tényleg nem írhatok, azt csak Csongi mondhat néked :-(
Válasz #136. hozzászólásra
Sárbogárd 2008. 06.30.-i gépátvétel, mondjam az alvázszámot is 6630 ST típus L06630G564---
És a gép alapára amire rá jön az a 4000 euro
Válasz #138. hozzászólásra
Válasz #137. hozzászólásra
Ámen.
Válasz #136. hozzászólásra
Én nem értem hogy miért titkolózik a Kite az áraival.
Miért kell egy majom, öntelt , beképzelt üzletkötőnek könyörögni azért hogy egy k.va árat kapjon a leendő vásárló,vagy csak érdeklődő,miért nem lehet azt közzétenni pl. it a fórumon, vagy ha már létezik a magyar nyelvü oldalaa deere-nek akkor ott.
A német oldalon, van egy konfigurátor ,amin mindenki megnézheti az árakat, igaz hogy sokkal magasabbak mint az az ár amiért meglehet vásárolni , de legalább van kiinduló pont.
Tudom hogy Te nem foglalkozol értkesitéssel, üzletkötéssel, és hogy Te sem értesz egyet 100%-ig a búvárszivattyúüzletpolitikával, de azért annyit tudomásukra hozhatsz a kollégáidnak (remélem olvassák a fórumot), hogy azért mert egy nagy cég áll a hátuk mögött még ugyanolyan emberei a térsadalomnak mint az a parszt aki megveszi azt amit árulnak.
Lényeg, hogy a komunizmusnak már 20 éve vége, és ezt jó lenne ha Nádudvaron is észrevennék.
Válasz #134. hozzászólásra
Milyen célból?
Ha KITE-től vetted akkor biztosan én rendeltem, ha nem akkor biztosan nem :-)
Az áremelkedés olyan 9,5%-os, de ez specifikáció bővítést is tartalmaz (3SCV, 3sebTLT, 80literes szivattyú, utasülés ... ). A TLS híd a 24/24-es válóval együtt további ~4000 Euro
Válasz #133. hozzászólásra
Hozzávetőlegesen milyen áron tudnám beszerezni idén?
Válasz #133. hozzászólásra
Mondjak motorszámot, vagy alvázszámot?
Válasz #132. hozzászólásra
Ha a KITE-től származik, akkor én.
Válasz #131. hozzászólásra
Tudom, hogy utólag fel lehet szerelni a 2-2 tető lámpát előre és hátra nekem 2008-ban simán jött télen vettem le a tetőt és tettem fel a 2-2db lámpát.
A szántásnál a motorháztetőben lévé lámpa az nagyon jó.
Tényleg te rendelted az enyémet is tavaj?
Válasz #130. hozzászólásra
nem tehetem.
A TLS híd csak a 24/24-s váltóval jöhet. A fülketetőre gyárilag csak 1-1 pár munkalámpát lehet tenni, a többit itthon kell szerelni. Az 1+2 vezetékes légfék, a 3 SCV (és az 540E TLT) nálunk alap. A lámpák nem drága dolgok (kivéve a saroklámpa a motorháztetőben, az utólag combos, de nálunk alap)
Válasz #129. hozzászólásra
Hozzávetőleges árat is tudsz mondani 6330 ST változat, 3 kihelyezett hidraulikakör 1+2 körös légfék, elöl 6db, hátul 4db munkalámpa, sárga villogó, és a normál orr súly +4db plusz, 24/24 váltó és a rugózott híd kellene a felszereltséghez
Válasz #128. hozzászólásra
Majd később. Olyan április vége körülre tudok most rendelni TLS-es Standard traktort.
Még nem kérdeztem a KITE-t hogy mennyi lenne íz ára de szerintem egy st változatra meg tudunk velük alkudni, főleg azon is már rugózott az első híd úgy tudom.
Mi is ki szeretnénk váltani az MTZ-t, ezért érdeklődöm.
a nagy az már JD és nagyon meg vagyok vele elégedve, de mindenki azzal riogat, hogy nagy a fogyasztása 90-100LE-s JD traktoroknak.
Igazából kényelem miatt cserélnénk a munka az vetés, vegyszerezés, műtrágya szórás és szllítás lenne és a könnyű munkák.
Válasz #125. hozzászólásra
Nem,
Nyírmeggyes
Válasz #124. hozzászólásra
tomi te hódmezövására való vagy??
Válasz #123. hozzászólásra
A 6310-est csak ajánlani tudom, mi tavaly adtuk el 6évesen szinte hibátlan volt , nekünk fogyasztásban megverte az MTZ-t.100Le és azt le is adja.
Sokkal simábban járt finomabb volt a hangja mint , az új 4hengeres 30-as szériának.
A 6330 Standard vagy Premium-ra gondolsz?
Válasz #122. hozzászólásra
A 6310 és a 6330 között nagy különbség van?
Azért érdeklődöm, mert le szeretném cserélni a MTZ-t is egy JD-re és gondolkodtam már a használt gépvásárláson is és nézegettem egy 6310-s gépet, ha az nem jön össze akkor marad az új 6330-s.
Amennyiben lehetséges a információkat kérnék mindkettőről fogyasztás, stb.
Válasz #121. hozzászólásra
st
6330 st vagy prémium?
Válasz #119. hozzászólásra
6110 6310 6330
Válasz #118. hozzászólásra
Maszek milyen a JD géped a 6000-k közül?
Énekem már pezseg a vérem bár jöhetnének kifele a gépszínböl a 6000-sek!!!!!!!!!!!
Moderálási elveink miatt törölve.
2009-02-05 17:42:18
Itt a teljes rendelet, az első mellékletet kell megnézni:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A0000035.BM
Korzo tippje alapján. ;-)
Válasz #114. hozzászólásra
Eü érvényesség lejárta után is(!!! ???) vezethető járművek!!!
Válasz #112. hozzászólásra
6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
link:
http://www.opal-autosiskola.hu/szakm/torv/6-1990.doc
Még csak átfutottam, de úgy néz ki, ebben van sokmindenre a válasz.
Válasz #111. hozzászólásra
Én speciel hálás lennék érte!
Válasz #110. hozzászólásra
No, akkor majd holnap elkérem az anyagát, oszt' kiollózom belőle a mivel mit.
Válasz #106. hozzászólásra
Na ez a piros rendszámos nehézpót, és a B jogsi itt örök vita téma.
Válasz #108. hozzászólásra
Arra írtam.
Ha nem vontathat, akkor igazából bármelyik traktor, csak onnantól kezdve nem traktornak hívják, hanem "önjáró eszközhordozó alváz"-nak
Ha vontatnia is tudni kell, akkor, max 88LE és max 6tonna (emelőkapacitással együtt!). Nagyobb nem.
Mi az 5020-asokat alapból feketére vizsgáztatjuk, de egyediben minden fennforgás nélkül mehet rá a piros is.
Válasz #106. hozzászólásra
Nem erre gondoltam, hanem hogy mi lehet lassú jármű. De majd keresgélek.
Válasz #106. hozzászólásra
Ja persze: a fekete+2pót mehet T vagyis TR, avagy régi nevén MGV kategóriával is.
Válasz #104. hozzászólásra
Passz. Van nálunk egy ember aki az ilyesmi ügyeket intézi. Pont ma volt róla szó, azért van még a fejemben.
B jogsi:
Piros rendszámos trakival húzhatsz piros rendszámos pótot
Fekete rendszámossal csak könnyűt (750 kg)
Függesztett eszköz bármi mehet.
Fekete rendszámos + egy pót: B+E vagy D+E
Fekete rendszámos + két pót: C+E
Ha jól emlékszem.
Csá mindenkinek jd hol van nem tudja valaki
Válasz #95. hozzászólásra
Hol van ez pontosan leírva, mert tényleg átolvasnám a jogszabályt. Régebben úgy tudtam, csak annyi volt a kritérium, hogy önerejéből ne tudjon 25-nél gyorsabban menni.