Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Aszály új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Napraforgó ára új
- Portálfejlesztés / Gépház / Fórum használat új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Őstermelői adószám, számla, nyugta, igazolvány, pecsételés stb.... új
Cikkajánló
Hirdetés
Trendforduló Magyarországon. Válts szójára!
Ahol a kukorica rosszul termelhető, ott érdemes megfontolni a minőségi cserét.
Sajtóközlemény
492 hozzászólás
Válasz Mihály #491. hozzászólására hű ha öregszem a dátumot meg nem nézzem
Válasz Szimo0517 #486. hozzászólására ved le alul a lemezt s lápával nézd meg mi történt mert valami van
üdv mindenkinek bal oldali ajtót keresnék köszönöm a segítséget előre
Szervusztok! Egy ismerősöm, Kisfüklés Mtz -50-re keres mindkét oldali ,eladó ajtót!!Tel: 06-302 429 409! Köszönöm!
Válasz Zsolt1988 #472. hozzászólásáraJol néz ki
Válasz mucsijani #480. hozzászólásáraŰdv én is légrugost tetem bele hát ha nem vagy nagy darab akor jo de ha igen akor nem kényelmes de tőb let a hejem anyibol jo mondjuk a gyári a joban rugozi mint a légrugos .
Egy kis tanács kéne van egy 50 es em és simitoztam a mai nap megáltam vele és mikor ki engetem a kuplongot valami kopogást halotam a kuplung felől mint ha rágot volna valamit asztán elindulam majd megáltam megint és utána semi nem csinálta mi lehet a baj? Foglalkozak e vele . Most használtam előszőr a tél alat ált.
Válasz Viktorr87 #484. hozzászólására178cm magas vagyok, van egy menetes orsó az ülés vázon azt kitekertem puha rugózásúra,nekem bevált. Beült a 192 cm magas haverom ő gödrös úton haladva simogatta a fejével a tetőt. Ja és belső bukócsöves az én gépem.
Válasz Balu86 #483. hozzászólásáraNem lett túl magas?
Válasz Viktorr87 #481. hozzászólásáraÉn Alfa Romeo 164 plüss vezetőülését hegesztettem bele kb 6-7 éve. Még működik bár a kárpit már kiszakadt. Átlagos testalkatú vagyok,az ülés és a kormány között pici a hely amikor beülök,viszont ha behuppantam onnantól királyság
Válasz Viktorr87 #481. hozzászólásáraAz utolsók egyes üléssel jöttek ki!
Sziasztok!
Van itt aki már kidobta a kisfülkés 50esből a gyári ülést, tett bele valami értelmeset? Légrugósat bele lehet faragni? vagy az nem fér bele?
Válasz csoppika #479. hozzászólására
Válasz mucsijani #477. hozzászólásáraJóvan má
Nálam van benne (szinte)minden...
Válasz black.rob #474. hozzászólásárahttps://www.agroinform.hu/data/forum/documents/agroinform_20170206221557_mtz50.pdf
Válasz csoppika #476. hozzászólásáraHello.A váltóba 85w-140 és 250-es hajtóműolajat tegyetek.Az való bele,felesbe.....
Válasz black.rob #474. hozzászólásáraA másik mtz forum keresőjébe írd be: pdf. Elvileg van fent kezelési.. Ha nincs, majd valaki tesz fel. Nekem papír alapon van, de csak kölcsönbe kaptam. A 80-asba is ugyanannyi ugyanolyan olajak kellenek...
Motor: 14 liter 15w40 motorolaj.
Hidraulika:kb 20 liter hidraulika olaj (viszkozitást fene tudja... amit szereznek, csak ne kombinált váltó/hidraulika olaj legyen, az szúrós szagú, összeveszhet a sima hidro olajjal)
Váltó: 40 liter 80w90 hajtómű olaj. Adagoló 1-2dl 15w40 motorolaj. Ha van a blokk felől túlfolyó csövecske akkor külön olajteres... (Nekem központi olajzású, nem tudom pontosan a decilitert, de van nívócsavarja)
Kormányszervó 15w40 motorolaj. Litert fene tudja, a betöltőnél benézve látható fogaskereket lepje el)
De jobb lenne könyv, nehogy a kuplungházat öntsd fel váltóolajjal
Válasz black.rob #474. hozzászólásáraSzia. Jófogáson van fent könyv kicsi pénzért.
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segiteni?
Nemrégiben vettem egy 50-est és le szeretnék cserélni benne mindenféle olajat.
Motor, váltó, hidrolika milyen olaj kell bele? És hány liter?
Előre is köszönöm a segitséget.
Boldog Karácsonyt Kívánok mindenkinek, aki,kedveli, tiszteli az örök márkát.Ez az én traktorom,becsben tartva.
Nagyon Boldog Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet Kívánok Mindenkinek!
Válasz laszlobartha.69 #470. hozzászólásáraAkkora mint a 80-as é!
Sziasztok,
meg tudja mondani valaki, hogy mekkora az MTZ 50-es hidraulika szivattyú kardán kihajtásának mérete?
http://agroshop.hu/mtz-hidraulika-szivattyu-50-es.html
Sziasztok!
Szerintetek hol érdemes nézegetni eladó 50-est?
Olyat ami motor hibás megéri megvenni?
Hozzászólásokat,segítségeteket előre is köszönöm!!!
Üdv.! Egyszerű B kategória Lassú jármű( max 25km/h) piros rendszám 1 pótkocsi vontathat(max ami a forgalmiban van össztömeg). Mg vontató fekete rendszám 65kw felett és 25km/h és 40km/h max, vagy ha fel van matricázva akkor az sebesség, max 750 kg ősztömegű utánfutó vagy pótkocsi ha találsz olyant. vagy kell B+E kat akkor egy pótkocsi C+2 vagy T+E akkor 2db pótkocsi de a max vontatási tömeg bent van a forgalmiban. De a vonópadon a matrica is fontos mert ha csak 10T akkor már nem húzhatod a 2 pótkocsit.
Válasz Zsolt1988 #431. hozzászólásáraA lényeg hogy a pótkocsi is piros rendszámos legyen. Egy vagy két tengelyes az mindegy, fontos hogy a traktor vontatási adatát ne haladja még.
Üdv!
Kéne nekem egy rossz adagoló! Atom várostól nem messze!
Válasz Celtises #464. hozzászólásáraszívesen de a 2015. április 9-én közzétett 90/2015. (IV. 9.) Korm. rendeletben értelmében nem vezethető B jogsival Mgv. nehéz pótkocsival csak 750 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó (könnyű) pótkocsit vagy munkagépeket
http://www.agroinform.com/gepeszet/igy-vezethet-mezogazdasagi-vontatot-es-lassu-jarmuvet-23452
kicsit érthetetlenül
http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK15048.pdf
Válasz Gergő80 #463. hozzászólásáraKöszönöm, de nem erre gondoltam.hanem arra amit Claaastra írt. B jogsi Mgv.+ 1db nehézpót. Ír lent valami törvénymódosítáról.
Válasz Celtises #462. hozzászólásárahttp://jogsikozpont.hu/hu/szoveg/kategoriak/2
A "B" kategóriára érvényesített vezetői engedéllyel vezethető még - az orvosi érvényesség lejártát követően is, de legfeljebb az engedély kiállítását követő tíz évig - a mezőgazdasági vontató és könnyű pótkocsija, a segédmotoros kerékpár, a lassú jármű és pótkocsija, a kerti traktor és az állati erővel vont jármű
. A "B+E" kombinált kategóriára érvényesített vezetői engedéllyel vezethető még - az orvosi érvényesség lejártát követően is, de legfeljebb az engedély kiállítását követő tíz évig - a segédmotoros kerékpár, a mezőgazdasági vontató és egy pótkocsija, a lassú jármű és pótkocsija, a kerti traktor és az állati erővel vont jármű.
T (16 éves kortól)
mezőgazdasági vontató és két nehéz pótkocsi
lassú jármű és pótkocsi
kerti traktor
állati erővel vont jármű
Válasz Claaastra #452. hozzászólására2 napja keresem már. Nem emlékszel melyik topicban lehet?
Esetleg kormányrendeletben?
Sziasztok. Tudna nekem esetleg valaki egy Mtz 50-es gepkonyvet alkuldeni az e-mail cimemre pdf formaban. Elore is koszonom a segitseget. tisztelettel.
fijan@freemail.hu
Válasz medikus #459. hozzászólásáraKettő pótkocsit húzhatsz T -vel, de minek ha vehetsz egyet de kétszer akkorát és B-vel mehetsz is.
Válasz Dozer #458. hozzászólásáraAkkor újabban a feketét is lehet B-vel vezetni? Akkor minek a T?!!
Válasz medikus #457. hozzászólásáraMezőgazdasági vontatónak vizsgáztatják le itt fehér rendszámosnak mondják(fekete), 70km/h -val nem mehetsz az már szabálytalan, de tud annyival menni némelyik.
Válasz Dozer #455. hozzászólásáraA 2-300 lovat,és a 70 km/órát levizsgáztatják B-re?
Válasz Dozer #455. hozzászólásáraA hivatalos szerveknél, és azok rendeleteiben, szabályaikban, ne keresd a logikát sem a józan észt, mert az arrafelé hiánycikk....
Válasz Claaastra #452. hozzászólásáraHát ez elég aggályos és nem kevésbé veszélyes, magyarul ha B jogsival rendelkező emberke vesz mondjuk pl:. JCB Fastrac-ot 200-300Le-et plusz egy 24t pótkocsit 70Km/h-val száguldozhat. Azokról a vizsgákról már nem is beszélve amit le kell rakni a traktoros vizsgán (biztonságos üzemeltetés,árurögzítés,stb.).Sokan még egy könnyű pótkocsival
sem képesek közlekedni nem egy ekkora méretű, tömegű géppel. Aki ezt engedélyezte vagy ennyire hülye vagy traktort csak képen látott. A segédmotoros kerékpárt meg kiakarták venni a B-ből pár éve mert, az emberek nem rendelkeznek megfelelő rutinnal a vezetésükhöz.
Válasz rigás #453. hozzászólásáraEzt csináltam korábban, ez egy némileg átalakított 80-as pedál és rudazat. így kevesebb a meló és a beállítás is könnyebb.
Válasz prütyi #426. hozzászólásáraVégre ideértem!
Ezt az átalakítást nemrég csináltam ebben nincs gyári alkatrész. ínagyon jól kézre, őőő... illetve lábra esik viszont munka igényesebb mint amit előzőleg csináltam.
Válasz a2457 #451. hozzászólásáraNem külön vizsga ,jött egy rendelet,valahol ki van vesézve a fórumon,B-vel feher traki fehér pót de csak 1 db két póthoz kell a T
de nehézpótkocsi az még külön vizsga akkor is nem ?
leszámítva a pirosrendzsámost pirosrendsámos póttal.
(bazira nem vagyok vele tisztában, erdőebn ilyen jogosítvány meg egyebek.. nem annyira menő dolog. )
Válasz Claaastra #447. hozzászólásáraAz fasza. Akkor felesleges volt levizsgáznom tavaly!?
Válasz Claaastra #447. hozzászólásáraez is igaz
Válasz a2457 #446. hozzászólásáraigaz
Válasz a2457 #446. hozzászólására
b-vel már fehér traki fehér pót is megy 14-óta
na, mostmár teljesen összekevertetek,
nem úgy volt hogy B vel piros rendszámos lassú járművet meg a piros rendszámos pótkocsiját lehet húzni ?
Válasz T.f. #442. hozzászólásáraKeverem a szezont a fazonnal. Fekete rendszámos traktorral nem lehet húzni csak könnyű pótkocsit.
Köszi a javítást.
Válasz Zsolt1988 #443. hozzászólásáraSZIA vendéglátós szakmával 4 mtz-m van és az 50-es most szedtem szét mert öszzefolyt az olaj a vízzel olyan mint a lego szétszeded azt összerakod ,ha rosszul akkor úgy sem indul.
Már nagyon várom hogy tulajdonosa lehessek egy ilyen gépnek!Kezdésnek nagyon jó szerintem meg arra amire nekem kell bőven megfelelne!Szívesen gyűjtöm az infókat róla!