Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.5 FtUSD388.65 FtCHF439.37 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gergő1220 #68. hozzászólásáraAz hogy életlen fos a kasza,ráadásul nincs rendesen beállítva,leszorítva! Alapfeltétel a jól beállított kasza! Ez nem korongos,hogy csak menni kell vele! Gondozni kell! A következő hogy kitépi az asztal oldalát,az egész felfogatással együtt! Olyan mint a kombájn!
Válasz gberenyi3 #57. hozzászólásáraClaas dominátor 106 kasza ujj ,a penge pedig alsó recés évek óta így kaszálok mindent visz ja és gyári 2db kaszasínnel és középen az asztalba is kasza ujj van nem csak ütköző sín
Válasz gberenyi3 #63. hozzászólásáraJól írta MEDIKUS kolléga,dobkaszával lehet normálisan vágni és haladni vele,eredeti kaszaujjakkal lehet szívni nagyokat főleg hogy igen koros-kopott már egy ilyen asztal.A TSZ időkben /gyerekként/ volt alkalmam látni mit össze próbálkoztak az adott kultúrához változtatni az optimális vágási szöget-pengét-ujjakat,a végén úgy hagyták hogy a borsónak felszedős kombájnasztal alá jó legyen.Ma ezt nem győzné az ember zsebbel.
Válasz medikus #62. hozzászólásáraEzt mindenki tudja hogy be kell állítani! Kérdésem a fórum felé az volt ki milyen kasza ujjat illetve pengét használ ami bevált!
Válasz gberenyi3 #61. hozzászólásáraAkkor elmondom hogy létezik síma penge,és síma védőujj! Ezeket azért találták ki,hogy ne ragadjon rá pl a száraz fű.Másik hogy egy kaszát be is kell állítani!Nem elég az,hogy ott a helyén el lődörög!Vagy ha ez sem,akkor létezik hozzá 4 korongos kasza!
Válasz Ares 826 #54. hozzászólásáraEz kérlek E302 gépnek az asztalából mentettem ki, érdekelne? Mentettem még magamnak egy komplett hajtóművet de azzal terveim vannak.
Vannak még asztalemelőhöz rugók amit a simítóhoz terveztem rakni de nem kell rá annyi.
Kollégák keresek bontásra E kaszához bontásra gyári asztalát vagy motolla tengelyt és egyéb alkatrészeket. Akinek van esetleg alkatrésze és már "kinőtte' az E kaszákat érdekelne az elfekvő alkatrészei ha esetleg megmaradtak. Minden segítséget előre köszönök.
szia ilyen nekünk is volt mikor turta a rendfelszedö. de a miénk az fiatagri heston 5650 es kb 120*140 es bálát tud. kint használták fél évet de kicsinyelték a bálát azért adták el. a festék a bálakamrában helyenként még látszott ugyhogy tényleg uj volt(mi 100 bála után csak fényes volt az oldala) na a lényeg h a rendfelszedöben a csigák lehettek ki meg az ujjak kevesek lehettek miután kijavítottam 1x re jo lett pedig igen kicsi a felszedöje
azért egy rotácios kaszával sokkal nagyobb sebességel lehet kaszálni ,a 301-esek selejtezésekor a motorját áttették mtz-be mert semmi baja nem volt és abba több évet elcsettegett
Válasz #21. hozzászólásra
Mi az hogy nincs sebesség? Az E-300-zal is tudsz gyorsan menni. Területteljesítményen meg kár vitatkozni, sokmindentől függ. Lehet hogy valaki lekaszált egyszer mondjuk akárhány ha-t de kora reggeltől-késő estig. És az sem mindegy hogy első kaszálásos lucernában mész, vagy sarjfüvet vágsz. Sőt olyan is volt hogy csak félasztallal ment az E-300, mert teleasztallal akkora rendet rakott, hogy utána nemtudtak vele mit kezdeni.
E-301-es kékszínű, 2-5 év múlva mindenhol motorcsere, mert 50-es gyengébb, azért 80-as erősebb.
E-302 barnaszínű kevés problémát, nem mindig szétszereltek. De motorblokk védőlemezek mindig eldobtak.
MDW E-303 világoszöld ritkán láttam, szomszéd faluban egy volt, nagyon szép állapot, kevés problémát volt. Tsz-én 90-es éveken elején, 3-5 év múlva már eladtak.
E-303-es sokat jobb, mint 301/302-é, mert zajcsökkenő és porvédők van benne.
Válasz #36. hozzászólásra
kölcsön MTZ (nekünk csak zetorok vannak ) Hesston 5800-as bálázónak látszó piros ócskavas . Minden bála mdzagját nekem kellett elvágni ezért kiszááltam bálánként és ollóval elvágtam . Meg hát ha 3.-as bírtam felezővel akkor más iszonyú száguldás volt amúgy 2.-al mentem . Mindig turt a bálázó mert kicsi rendfelszedője. Soroljam még ?
Válasz #32. hozzászólásra
Én kocsin viszem a 4,2-est . Idén volt olyan folt az árpában ahol még az 1-es zeljesen visszavariálva is gyors volt igaz ott volt vagy 80 mázsa az átlag meg összeroskadva 1 méter a szalma én meg teljes tövön vágtam mert báláztam a szalmát
Válasz #31. hozzászólásra
amivel melóztam 5,6 os asztala volt első évben utána le lett belőle vágatva 4,2 re így jobb volt vele dolgozni is és közlekedni is
Válasz #30. hozzászólásra
Jó kis gép nagyon szeretem , Ha marad akkor lessz benne klíma a nyárra , meg ha sikerül még az idén meghosszabíttatom az ürítő csigát 1 méterrel hogy kényelmesen felérje a 8,3-ast
Válasz #19. hozzászólásra
Nem kötekedésből írtam , én nem dolgoztam még kaszával egy métert se csak abból indultan ki haver mit mesélt . Nemzeti parkban nyom le 60-65 Ha-t a 4 dobossal .
69 hozzászólás
Válasz Gergő1220 #68. hozzászólásáraAz hogy életlen fos a kasza,ráadásul nincs rendesen beállítva,leszorítva! Alapfeltétel a jól beállított kasza! Ez nem korongos,hogy csak menni kell vele! Gondozni kell! A következő hogy kitépi az asztal oldalát,az egész felfogatással együtt! Olyan mint a kombájn!
1 órán belül 2x is eltört ez a tartólemez a kasza meghajtásnál, mi lehet az oka?
Válasz Zsolty 79 #65. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget
Kollégák keresek E-302 géphez kezelési gépkönyvet, ha esetleg valakinek van feleslegben megvenném, köszönöm előre is.
Válasz gberenyi3 #57. hozzászólásáraClaas dominátor 106 kasza ujj ,a penge pedig alsó recés évek óta így kaszálok mindent visz ja és gyári 2db kaszasínnel és középen az asztalba is kasza ujj van nem csak ütköző sín
Válasz gberenyi3 #63. hozzászólásáraJól írta MEDIKUS kolléga,dobkaszával lehet normálisan vágni és haladni vele,eredeti kaszaujjakkal lehet szívni nagyokat főleg hogy igen koros-kopott már egy ilyen asztal.A TSZ időkben /gyerekként/ volt alkalmam látni mit össze próbálkoztak az adott kultúrához változtatni az optimális vágási szöget-pengét-ujjakat,a végén úgy hagyták hogy a borsónak felszedős kombájnasztal alá jó legyen.Ma ezt nem győzné az ember zsebbel.
Válasz medikus #62. hozzászólásáraEzt mindenki tudja hogy be kell állítani! Kérdésem a fórum felé az volt ki milyen kasza ujjat illetve pengét használ ami bevált!
Válasz gberenyi3 #61. hozzászólásáraAkkor elmondom hogy létezik síma penge,és síma védőujj! Ezeket azért találták ki,hogy ne ragadjon rá pl a száraz fű.Másik hogy egy kaszát be is kell állítani!Nem elég az,hogy ott a helyén el lődörög!Vagy ha ez sem,akkor létezik hozzá 4 korongos kasza!
Válasz medikus #60. hozzászólásáraLucerna és fű széna
Válasz gberenyi3 #59. hozzászólásáraValószínű nem nagyon értesz hozzá!Minden attól függ,mit vágsz!
Válasz medikus #58. hozzászólásáraNekünk nem vált be,amiket most gyártanak nem jo a minősége, kombájn kasza ujjakat ajánlottak
Válasz gberenyi3 #57. hozzászólásáraMi bajod a gyári kaszaujjal?
Sziasztok! Érdeklődni szeretnék fortschritt e 302 gyári kasza ujjak illetve penge helyett ki milyen fajtát használ ami bevált??
Köszönöm a segítséget
Válasz Gepi #55. hozzászólásáraMerre laksz helyileg??
Válasz Ares 826 #54. hozzászólásáraEz kérlek E302 gépnek az asztalából mentettem ki, érdekelne? Mentettem még magamnak egy komplett hajtóművet de azzal terveim vannak.
Vannak még asztalemelőhöz rugók amit a simítóhoz terveztem rakni de nem kell rá annyi.
Kollégák keresek bontásra E kaszához bontásra gyári asztalát vagy motolla tengelyt és egyéb alkatrészeket. Akinek van esetleg alkatrésze és már "kinőtte' az E kaszákat érdekelne az elfekvő alkatrészei ha esetleg megmaradtak. Minden segítséget előre köszönök.
sziasztok szeretnék érdeklődni hogy van-e valakinek gépkönyve 301-hez és hogy valaki letudná-e irni nekem hogyan csináljam a pengék hézagolását?
Válasz #51. hozzászólásra
Arra kevés a gép, nagyon lefogja a motort!!
Nekem egy E-301 van de ez is nagyon jó a maga nemében, bár készültek ezek négykorongos Mezőgépes kaszával is.
Válasz #5. hozzászólásra
Nekem van egy 280-281 silózó gépkönyv.
Válasz #48. hozzászólásra
Nem ismerem a Bálázókat nagyon még csak tavaly kezdtem bálázni .
Válasz #47. hozzászólásra
1998-99 évjáratok vékony anyagok és gyengébb? nem?
Válasz #46. hozzászólásra
Ez még eredeti Hesston . Olyan öreg mint az országút
Válasz #45. hozzászólásra
Mi különbség? Hesston szolnoki mezőgép 1990 előtt vagy 1990 után melyik jobb?
Válasz #44. hozzászólásra
Az a baj hogy olyan 140cm-es rendet hagy a 14-es még az 5800-nak 1 méteres a rendfelszedője
Válasz #37. hozzászólásra
szia ilyen nekünk is volt mikor turta a rendfelszedö. de a miénk az fiatagri heston 5650 es kb 120*140 es bálát tud. kint használták fél évet de kicsinyelték a bálát azért adták el. a festék a bálakamrában helyenként még látszott ugyhogy tényleg uj volt(mi 100 bála után csak fényes volt az oldala) na a lényeg h a rendfelszedöben a csigák lehettek ki meg az ujjak kevesek lehettek miután kijavítottam 1x re jo lett pedig igen kicsi a felszedöje
Válasz #42. hozzászólásra
azért egy rotácios kaszával sokkal nagyobb sebességel lehet kaszálni ,a 301-esek selejtezésekor a motorját áttették mtz-be mert semmi baja nem volt és abba több évet elcsettegett
Válasz #40. hozzászólásra
Szépen elcsetteg az 50-es motorral is.
Válasz #21. hozzászólásra
Mi az hogy nincs sebesség? Az E-300-zal is tudsz gyorsan menni. Területteljesítményen meg kár vitatkozni, sokmindentől függ. Lehet hogy valaki lekaszált egyszer mondjuk akárhány ha-t de kora reggeltől-késő estig. És az sem mindegy hogy első kaszálásos lucernában mész, vagy sarjfüvet vágsz. Sőt olyan is volt hogy csak félasztallal ment az E-300, mert teleasztallal akkora rendet rakott, hogy utána nemtudtak vele mit kezdeni.
E-301-es kékszínű, 2-5 év múlva mindenhol motorcsere, mert 50-es gyengébb, azért 80-as erősebb.
E-302 barnaszínű kevés problémát, nem mindig szétszereltek. De motorblokk védőlemezek mindig eldobtak.
MDW E-303 világoszöld ritkán láttam, szomszéd faluban egy volt, nagyon szép állapot, kevés problémát volt. Tsz-én 90-es éveken elején, 3-5 év múlva már eladtak.
E-303-es sokat jobb, mint 301/302-é, mert zajcsökkenő és porvédők van benne.
Válasz #38. hozzászólásra
Hali
Válasz #37. hozzászólásra
értem már, szevasz
Válasz #36. hozzászólásra
kölcsön MTZ (nekünk csak zetorok vannak ) Hesston 5800-as bálázónak látszó piros ócskavas . Minden bála mdzagját nekem kellett elvágni ezért kiszááltam bálánként és ollóval elvágtam . Meg hát ha 3.-as bírtam felezővel akkor más iszonyú száguldás volt amúgy 2.-al mentem . Mindig turt a bálázó mert kicsi rendfelszedője. Soroljam még ?
Válasz #35. hozzászólásra
azzal egy kicsit haladósabb mi idegelt ki?
Válasz #34. hozzászólásra
Én gurigáztam amig bírtam idegekkel utána visszadtm a bálázót meg a traktort a gazdájának mielőtt még felgyújtom azokat .
Válasz #33. hozzászólásra
516os 7m es asztal után báláztam kis bálázóval egymást érték a bálák volt hogy egymás tetejére rakta őket
Válasz #32. hozzászólásra
Én kocsin viszem a 4,2-est . Idén volt olyan folt az árpában ahol még az 1-es zeljesen visszavariálva is gyors volt igaz ott volt vagy 80 mázsa az átlag meg összeroskadva 1 méter a szalma én meg teljes tövön vágtam mert báláztam a szalmát
Válasz #31. hozzászólásra
amivel melóztam 5,6 os asztala volt első évben utána le lett belőle vágatva 4,2 re így jobb volt vele dolgozni is és közlekedni is
Válasz #30. hozzászólásra
Jó kis gép nagyon szeretem , Ha marad akkor lessz benne klíma a nyárra , meg ha sikerül még az idén meghosszabíttatom az ürítő csigát 1 méterrel hogy kényelmesen felérje a 8,3-ast
Válasz #29. hozzászólásra
én egy ifa motorossal dolgoztam pár évet
Válasz #28. hozzászólásra
125 lovas 6 hengeres turbó perkinsz
Válasz #27. hozzászólásra
figyi az 514 esetekbe hány lovas a motor?
Válasz #26. hozzászólásra
nincs semmi
Válasz #25. hozzászólásra
ja értem bocs hogy bele szoltam
Válasz #24. hozzászólásra
Fan a haladási sebességre értette hogy nincs sebesség
Válasz #21. hozzászólásra
heló.a 302 en 1, 2 ik sebességel lehet kaszálni és a variátorral tudod változtatni a sebességet!
meg az se mindegy h leborotválják vagy rohadt nagy torzsot hagy mert már akkor sem ugyanaz a tempo
Válasz #21. hozzászólásra
OKÉ értem
Válasz #18. hozzászólásra
az E 302-n nincs sebesség,ez ennyit tud
Válasz #19. hozzászólásra
Nem kötekedésből írtam , én nem dolgoztam még kaszával egy métert se csak abból indultan ki haver mit mesélt . Nemzeti parkban nyom le 60-65 Ha-t a 4 dobossal .