Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409.84 FtUSD388.95 FtCHF440.33 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Hali, mf 7347s kombajnnal tapasztalt már valaki olyat, hogy benne van egy sebességben és menne előre v hátra de mint ha fékezne, kiveszem a váltóval üresbe és simán meggurul
Minden fokozatban jártam így vele
Válasz lakatos gabesz #2635. hozzászólásáraLaverdás 5 ládás ferguson activa van a cégnek.
Ha bevan lemezelve legalább még anyira sen fogja törni.
Volt lusta kombájnos aki mindent kukorica kosárral vágott.
Válasz szanberg #2632. hozzászólásáraKukorica nem sok lesz vagy 20hektár de arra muszály átszerelni azért kérdeztem a szóját lehet e kuk kosárral és lemezelt dobbal.
Sziasztok.
Massey Ferguson 40-es kombájnom van és az lenne a kérdésem szóját milyen dobkosárral kell aratni kukorica vagy gabona?eddig sose vágtam most lesz bérmunkám nem saját.
Válaszotokat előre is köszönöm
Válasz lakatos gabesz #2626. hozzászólásáraSzia.
Száraz takarmány borsót gabona kosárral takaratlan dobbal vágtam mindig, bár nekünk JD van tudod, de szerintem a kosár lehet ez is az is, a takarást viszont biztos hogy nem raknám fel, nehogy daráljon.
Beállítást nézek holnap, ha gondolod, és mondjuk egy alap búzához hasonlítva rávetíted a Fergusonra.
Sziasztok! Van itt az országban olyan kombájn bontó ahol bontanak laverda kombájnt? Vagy esetleg valakinél fellelt állapotban nem e akad egy 2350 lx? Egy hűtőre lenne szükség!
Válasz Laci8670 #2609. hozzászólásáraKözben ránéztem a ferdére tényleg ott van minden luk előrébb is a láncvezetőnek, szóval csak hosszabb lánc kell meg pár kaparóléc. Volna még pár kérdésem, látom Beta-tok is van ,. Le szoktátok szerelni az utóverőről a lemezeket kuk.-ban? Mert a könyv írja hogy leszerelős, viszont én úgy látom hogy felhajtott MCS kosárnál nincs annak baja ha rajta marad, meg elég sz@r meló azt szerelgetni.
Válasz Laci8670 #2609. hozzászólásáraGabonában - naprában nincs gond, meg kokoricában sem volt addig még 1-3 tonnás felsülteket vágtam ,de amikor jött egy kis öntözött darab rögtön eltört vagy 3-4 . De hogy vettétek ki a hengert ? Felhordóláncot meghosszabbítottátok és előre a henger helyére lett téve a felhoró lánc vezetője?
Válasz csferri #2608. hozzászólásáraSzia igen műanyag golyópersely törik nem veszed észre veri szét a fészket stb és minden évben...
100-150 hektár kukorica es lehet komplett újítani
Mi úgy oldottuk meg hogy ki vettük a hengert akkor azt hiszem mi voltunk lehet az elsők mert után a start agro is kérdezte hogy hogy oldottuk meg stb
De azóta semmi gond vele se gabonában se naprában se kukoricában
Kollégák volt már valakinek gondja ezzel az adagolódobbal kukoricában, ha komolyabb anyag van a bedobóújak elfáradnak, a hengeren belül a műanyag rögzítője eltörik. Persze a dob átállítva kukoricára ahogy kell.
Válasz dutra0 #2599. hozzászólásáraNem biztos, hogy be van rohadva a nyereg. Bár ha felizzott akkor már eben guba. Nekem ugyan így vásárláskor lábon hazafelé jövet füstölt el a két nyereg. Egy karton ásványvíz oltotta el. nálam nem a nyereg volt berohadva. Hanem a pedálunkahengerekről volt lerohadva a porvédő. Az eladó rendbe tette rajta a világítást jóhiszeműleg, kipróbálták a féklámpát is. Egyszerűen a porvédő nélküli pedálhenger telement törekkel. A féket ezeken körülbelül sohase kell használni. Így amikor 1x be lett nyomva a por meg a törek megakasztotta a felső hengert és fogott a fék folyamatosan amíg el nem füstölt. Gyári fékbetét horror áron van hozzá, valamelyik jcb-é passzol bele az megvan fillérekből.
Válasz Ares 826 #2605. hozzászólásáraIgazából nem télen volt mosva csak novemberben és nem tud kiszáradni a raktárban, így rohad minden és a fék is. Ez volt 15 éve a lexionon. Azóta csak levegő, nagyja lefúvatva.
Leszedtem a féknyergeket. Mind a 4 dugattyú könnyen mozdul. Nincsenek berágódva.
Főfékhengerek mögött van egy öntvény amibe bejön a főfékhengerből a fékolaj és megy a féknyereghez. Annak mi a szerepe? Katalógusból nem derül ki.
Válasz dutra0 #2597. hozzászólásáraMi is jártunk így más típusú géppel, a víz a nagy ellensége. Ősszel lemosod aratásra összerohad. Nekünk is vörös volt a tárcsa mire észrevettük, azóta nincs téli mosás...
Válasz szanberg #2598. hozzászólásáraKöszönöm! Kár lenne a gépért, mert nem sok üzemóra van benne.
Leálltam utána a tarlóról és ottmaradt éjszakára. Ma este hoztam haza, és hideg volt a fék pedig jöttem vele 3-4 km-t. Valószínűleg menet közben fogott be, talán a munkahengerrel lehet a gond, nem a fékaggyal. Holnap leveszem a fékagyat biztos, ami biztos. Kézifékkel meg lehet állítani a gépet, ha nincs hidraulika nyomás (elszakad egy cső, vagy a meghajtószíj)? Esetleg a linde szivattyúban van valami automatikus szelep ami elzár, ha lecsökken a nyomás és akkor megáll a gép?
Válasz dutra0 #2597. hozzászólásáraHa sós munka van nyisd meg a légtelenítő csavart és engedd el belőle a nyomást.
Egyébként mindent fel kell újítani, főfék hengert, nyergeket! Szóval most ne használd amíg nincsen ez így rendbe rakva, mert hamar kimegy a kéményen a masina.
Vettem egy MF 7272 kombájnt. Tegnap kezdtük vele az aratást.
A második ürítéskor nem akart megmozdulni a gép. A balodali tárcsafék teljesen befogott, és vörösen izzott, aztán kétszer lángra kapott, de sikerült elfújnom. Kár nem keletkezett. Van valami praktika, hogy, hogyan kell a féket karban tartani? Én csak lefújtam, és amikor hoztam haza a gépet kipróbáltam, de azóta nem nyúltam hozzá. Vegyem le? Ne rakjam vissza? Szét kell szedni, és kitisztítani a dugattyúkat évente? Tippek?
Sziasztok!
Laverda m306 ról van valakinek valamilyen tapasztalata? Milyen nyűgjei vannak vagy esetleg típus hiba amire vásárlás előtt oda kell figyelni? Válaszokat előre is köszönöm
Üdv:
Mf 187 kombájnt használ valaki ???
Szeretnék kérni elsősorban alkatrész katalógust,ha van valakinek...
De bármilyen kezelési,használati könyv, jöhet !!!
Természetesen nem ingyen kívánom !!!
Bármilyen segítséget szívesen fogadok,akár telefonon is ,visszahívom !!!
Köszönöm...
Válasz Peti 8310 #2592. hozzászólásáraIsmerem a gépet, haverok vagyunk a tulajjal. A 4kerékhajtást irigylem tőle, de amúgy nincsen itt szükség plussz gépre. Ha reám szakadna az OTP akkor csak úgy passióból is megvenném, mert sárgában ez a 3 nagy rotoros van az országban,a többi mf színű, aztán egy helyen lennének a tesók
2641 hozzászólás
Válasz bubu13 #2640. hozzászólásáraEreszd le a váltó olajat, abból látni fogod nem e esett szét benne valami.
Válasz szanberg #2639. hozzászólásáraTehát megy előre v hatra de nem a megfelelő sebességgel mert mintha fékezne , ezt miért csinalhatja
Válasz bubu13 #2638. hozzászólásáraSebességben nem engedi gurulni a hidrosztatika
Hali, mf 7347s kombajnnal tapasztalt már valaki olyat, hogy benne van egy sebességben és menne előre v hátra de mint ha fékezne, kiveszem a váltóval üresbe és simán meggurul
Minden fokozatban jártam így vele
Valaki tud segíteni?? Köszi
Válasz lakatos gabesz #2635. hozzászólásáraLaverdás 5 ládás ferguson activa van a cégnek.
Ha bevan lemezelve legalább még anyira sen fogja törni.
Volt lusta kombájnos aki mindent kukorica kosárral vágott.
Válasz lakatos gabesz #2635. hozzászólásáraLehet
Válasz szanberg #2632. hozzászólásáraKukorica nem sok lesz vagy 20hektár de arra muszály átszerelni azért kérdeztem a szóját lehet e kuk kosárral és lemezelt dobbal.
Válasz Norbi6330 #2633. hozzászólásáraGabona kosár van bent.szem méretét a szójának nem láttam nekem nincs szójám bérvágás lesz .
Válasz lakatos gabesz #2631. hozzászólásáraSzója milyen a szem mérete? Mint a kukoricaé.. Ha kukorica kosár van benne én nem cserélném.
Válasz lakatos gabesz #2631. hozzászólásáraTeljesen mindegy.
Ha nem vágsz kukoricát, ne szereld át, ha vágsz, akkor meg igen.
Sziasztok.
Massey Ferguson 40-es kombájnom van és az lenne a kérdésem szóját milyen dobkosárral kell aratni kukorica vagy gabona?eddig sose vágtam most lesz bérmunkám nem saját.
Válaszotokat előre is köszönöm
Válasz lakatos gabesz #2629. hozzászólásáraLehet! Még búzát is vágtam egyszer úgy, igaz az a TC-kombájnnal volt
Válasz szanberg #2628. hozzászólásáraAkkor attól hogy be van lemezelve a dob nyugodtan lehet vágni
Válasz lakatos gabesz #2626. hozzászólásáraLehet hogyne!
Én legtöbbször úgy vágtam, szezon előtt átszereltem.
Válasz lakatos gabesz #2626. hozzászólásáraSzia.
Száraz takarmány borsót gabona kosárral takaratlan dobbal vágtam mindig, bár nekünk JD van tudod, de szerintem a kosár lehet ez is az is, a takarást viszont biztos hogy nem raknám fel, nehogy daráljon.
Beállítást nézek holnap, ha gondolod, és mondjuk egy alap búzához hasonlítva rávetíted a Fergusonra.
Sziasztok.mf 40esel szóját belemezelt dobbal és kukorica kosárral lehet vágni?válaszotokat előre is köszönöm
Sziasztok! Van itt az országban olyan kombájn bontó ahol bontanak laverda kombájnt? Vagy esetleg valakinél fellelt állapotban nem e akad egy 2350 lx? Egy hűtőre lenne szükség!
Válasz bazsoadrian861 #2623. hozzászólásáraSzerintem AgroAlfa
Sziasztok. Győr környékén hol lehet ferguson kombájn alkatrészeket kapni?
Sziasztok!
Valakinek van-e esetleg mf34 kombájnhoz kezelési útmutató és alkatrész katalógus?
Szívesen megvásárolnám.
Köszönöm.
Válasz MrPoke #2620. hozzászólásáraBejöhettél volna pár szóra .
Válasz mtz1221 #2618. hozzászólására
Válasz mtz1221 #2618. hozzászólásáraKössz!
Válasz MrPoke #2617. hozzászólásáraVajdaságban, mint mindent.
Ki hol gyártattja a szalma oszlató léceket? :)
Sziasztok?Massey Ferguson 9380 delta kombájnról vélemény szeretnénk kérni ha valaki tud ebben segíteni?
Sziasztok .massey 40es kombájnál tudja valaki mennyi a ferde fordulatszáma?és hanyas fogszámú fogaskerékkel mennyire lehet laasitani gyorsitani?
Válasz csferri #2613. hozzászólásáraBármikor nyugodtan keress :)
Válasz Laci8670 #2612. hozzászólásáraOk. köszi, holnap rádcsörgök. Mikor jó?
Válasz csferri #2611. hozzászólásáraÍrtam provátba :D
Válasz Laci8670 #2609. hozzászólásáraKözben ránéztem a ferdére tényleg ott van minden luk előrébb is a láncvezetőnek, szóval csak hosszabb lánc kell meg pár kaparóléc. Volna még pár kérdésem, látom Beta-tok is van ,. Le szoktátok szerelni az utóverőről a lemezeket kuk.-ban? Mert a könyv írja hogy leszerelős, viszont én úgy látom hogy felhajtott MCS kosárnál nincs annak baja ha rajta marad, meg elég sz@r meló azt szerelgetni.
Válasz Laci8670 #2609. hozzászólásáraGabonában - naprában nincs gond, meg kokoricában sem volt addig még 1-3 tonnás felsülteket vágtam ,de amikor jött egy kis öntözött darab rögtön eltört vagy 3-4 . De hogy vettétek ki a hengert ? Felhordóláncot meghosszabbítottátok és előre a henger helyére lett téve a felhoró lánc vezetője?
Válasz csferri #2608. hozzászólásáraSzia igen műanyag golyópersely törik nem veszed észre veri szét a fészket stb és minden évben...
100-150 hektár kukorica es lehet komplett újítani
Mi úgy oldottuk meg hogy ki vettük a hengert akkor azt hiszem mi voltunk lehet az elsők mert után a start agro is kérdezte hogy hogy oldottuk meg stb
De azóta semmi gond vele se gabonában se naprában se kukoricában
Kollégák volt már valakinek gondja ezzel az adagolódobbal kukoricában, ha komolyabb anyag van a bedobóújak elfáradnak, a hengeren belül a műanyag rögzítője eltörik. Persze a dob átállítva kukoricára ahogy kell.
Válasz dutra0 #2599. hozzászólásáraNem biztos, hogy be van rohadva a nyereg. Bár ha felizzott akkor már eben guba. Nekem ugyan így vásárláskor lábon hazafelé jövet füstölt el a két nyereg. Egy karton ásványvíz oltotta el. nálam nem a nyereg volt berohadva. Hanem a pedálunkahengerekről volt lerohadva a porvédő. Az eladó rendbe tette rajta a világítást jóhiszeműleg, kipróbálták a féklámpát is. Egyszerűen a porvédő nélküli pedálhenger telement törekkel. A féket ezeken körülbelül sohase kell használni. Így amikor 1x be lett nyomva a por meg a törek megakasztotta a felső hengert és fogott a fék folyamatosan amíg el nem füstölt. Gyári fékbetét horror áron van hozzá, valamelyik jcb-é passzol bele az megvan fillérekből.
Válasz Ares 826 #2605. hozzászólásáraIgazából nem télen volt mosva csak novemberben és nem tud kiszáradni a raktárban, így rohad minden és a fék is. Ez volt 15 éve a lexionon. Azóta csak levegő, nagyja lefúvatva.
Válasz Drisa #2602. hozzászólásáraTélen semmi gépet de még autót sem szabad mosni!
Leszedtem a féknyergeket. Mind a 4 dugattyú könnyen mozdul. Nincsenek berágódva.
Főfékhengerek mögött van egy öntvény amibe bejön a főfékhengerből a fékolaj és megy a féknyereghez. Annak mi a szerepe? Katalógusból nem derül ki.
Válasz dutra0 #2601. hozzászólásáraA tegyél bele belsőt, a puklit meg szúrd ki
Válasz dutra0 #2597. hozzászólásáraMi is jártunk így más típusú géppel, a víz a nagy ellensége. Ősszel lemosod aratásra összerohad. Nekünk is vörös volt a tárcsa mire észrevettük, azóta nincs téli mosás...
A baj nem jár egyedül, akkor vettük észre mikor oltottunk, hogy így néz ki az első gumi is. Lett rajta egy tenyérnyi pukli. Gondolom ez is kuka?
A baj nem jár egyedül, akkor vettük észre mikor oltottunk, hogy így néz ki az első gumi is. Lett rajta egy tenyérnyi pukli. Gondolom ez is kuka?
Válasz szanberg #2598. hozzászólásáraKöszönöm! Kár lenne a gépért, mert nem sok üzemóra van benne.
Leálltam utána a tarlóról és ottmaradt éjszakára. Ma este hoztam haza, és hideg volt a fék pedig jöttem vele 3-4 km-t. Valószínűleg menet közben fogott be, talán a munkahengerrel lehet a gond, nem a fékaggyal. Holnap leveszem a fékagyat biztos, ami biztos. Kézifékkel meg lehet állítani a gépet, ha nincs hidraulika nyomás (elszakad egy cső, vagy a meghajtószíj)? Esetleg a linde szivattyúban van valami automatikus szelep ami elzár, ha lecsökken a nyomás és akkor megáll a gép?
Válasz dutra0 #2597. hozzászólásáraHa sós munka van nyisd meg a légtelenítő csavart és engedd el belőle a nyomást.
Egyébként mindent fel kell újítani, főfék hengert, nyergeket! Szóval most ne használd amíg nincsen ez így rendbe rakva, mert hamar kimegy a kéményen a masina.
Sziasztok!
Vettem egy MF 7272 kombájnt. Tegnap kezdtük vele az aratást.
A második ürítéskor nem akart megmozdulni a gép. A balodali tárcsafék teljesen befogott, és vörösen izzott, aztán kétszer lángra kapott, de sikerült elfújnom. Kár nem keletkezett. Van valami praktika, hogy, hogyan kell a féket karban tartani? Én csak lefújtam, és amikor hoztam haza a gépet kipróbáltam, de azóta nem nyúltam hozzá. Vegyem le? Ne rakjam vissza? Szét kell szedni, és kitisztítani a dugattyúkat évente? Tippek?
Sziasztok!
Laverda m306 ról van valakinek valamilyen tapasztalata? Milyen nyűgjei vannak vagy esetleg típus hiba amire vásárlás előtt oda kell figyelni? Válaszokat előre is köszönöm
Üdv:
Mf 187 kombájnt használ valaki ???
Szeretnék kérni elsősorban alkatrész katalógust,ha van valakinek...
De bármilyen kezelési,használati könyv, jöhet !!!
Természetesen nem ingyen kívánom !!!
Bármilyen segítséget szívesen fogadok,akár telefonon is ,visszahívom !!!
Köszönöm...
Sziasztok! MF 34 kombàjnhoz keresnèk magràzó asztalt, ki forgalmaz hozzà alkatrèszt?
Válasz Peti 8310 #2592. hozzászólásáraIsmerem a gépet, haverok vagyunk a tulajjal. A 4kerékhajtást irigylem tőle, de amúgy nincsen itt szükség plussz gépre. Ha reám szakadna az OTP akkor csak úgy passióból is megvenném, mert sárgában ez a 3 nagy rotoros van az országban,a többi mf színű, aztán egy helyen lennének a tesók
Válasz szanberg #2521. hozzászólásáraNem akarsz egy harmadikat is a gyűjteménybe?
Ezt most láttam a piactéren.