Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409.84 FtUSD388.95 FtCHF440.33 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok!
Segitséget kérnék hogy akinek van tc 56 nem nézné meg rajta a szem veszteség érzékelőn a kábelek hogy vannak rajta a rostáéra gondolok nekem kék és barna vezeték van de leszakadtak és nem tudom hogy melyik vezeték hol volt vagy esetleg egy eladó értékelőt nem tudtok.
Sziasztok!
Volna egy kérdésem, a dob előtt, ahol a ferdefelhordó csatlakozik a képen jelölt porvédő lemezt napraforgóban is ki kell szerelni? Mert ha olyan naprát vágok amiben vannak még nagy zöld fejek is, erről a helyről borzalmas lemezhangot produkál a gép és erre a lemezre gondolok. Előre is köszi a válaszokat.
Válasz kgmaci #243. hozzászólásáraVagy ereszd le a hidrosztatika olajat, ha rendszeren belül van gond telelessz bronzos forgáccsal.
Ha ez utóbbi van akkor nagy a baj és az egész rendszert szétkell szedni kipucolni de mindenét.
Válasz kgmaci #243. hozzászólásáraSzerintem nem a szivattyú adja a hangot, hanem ahová felkell rakni abban a nagy pajzslemezben van a bordáshűvely amibe a szivattyú tengelye pászol. No szóval ebben van két csapágy, a számára már nem emlékszem. Ez időnként csapágyas szokott lenni. Csak igenjó minőségű csapágyat szabad odarakni, illetve amikor feltolod a szivattyút a pajzslemezre a négy felfogató csavart ne húzd meg! Indítsd be a motort és járás közben húzd le keményre. Ha nem így teszel akkor sokkalsokkal megrövidíted az élettartamát.
Válasz -subi #216. hozzászólásáraSzia!
Nekem sajnos volt már. Kettő is elszállt.
Valamikor a relé volt a hibás. A melegtől kilágyultak a relén lévő saruk, és emiatt égett le az egyik. Ezt úgy oldottam meg, kifúrkáltam a relé lábait, és csavarral tettem hozzá a vezetékeket.
Az egyik szerelő kiokosított a leállítóval kapcsolatban. Két tekercs van benne, egy erősebb, ami behúz, meg egy gyengébb, ami bent tart. Ha behúz de utána elenged, akkor a gyengébb tekercs van tönkre, ellenkező esetben a másik. Nekem volt, hogy szétnyílt a teteje a behúzónak a melegtől.
Üdv:
G.
Válasz #233. hozzászólásra
Nekem a létra csak a motorvédelmet iktatja ki, le nem állitja csak ég a led folyamatosan. tavasszal végigkerestem kapcsolási rajz hijján centiről centire,pedig csak el kellett volna olvasni a kezelési utmutatót rendesen.A létrát nem szoktam becsukni csak föltolom,a kapcsoló meg kiiktatva.
Válasz #216. hozzászólásra
mi a tünet?
nekünk volt olyan, h aratás közben, egyszer csak megállt, se kép se hang, aztán vagy beindúlt rögtön, vagy 1perc vagy 5 perc, vagy 20perc.
máskor több héten keresztűl ment rendesen.
Gyárilag adtak a TC-khez egy forgós kefét amit a szitára lehetett állítani és aktívan pucolt mert forgott együtt a kotlával.
Persze mi sem tettük rá akkor, de sajnos odaadtuk a géppel együtt....
Egyébként van egy egyszerű megoldás, egy ruganyos lemez végére kell egy gyökérkefét tenni amit elég közel kell állítani a kotlához. Menetközben úgyis imbolyog a gép főleg forgókban és olyankor hozzárúgózik a kefe s leveri róla a lihát.
Nekem a Challengeren sincen porelszívó, kétéve tapadt néha rá a liha mittudomén pár naponta lekellett pucolni rendesen, mert akkorra ittis elkezdett felmenni a hőfok de aztis este csinálta mikor jött le a harmat és tapadt az anyag már.
Aztán van mégegy megoldás, nézzétek meg az új kombájnokat, mindegyiken elvan rejtve a kotla. TC-n egyszerű is mert bevan süllyesztve elég jól. EGy jóképű lemezt sárgára festve szépen lelehet takarni és akkor inkább csak felülről szív levegőt, nem húzza fel a lentről jövő anyagot, márpedig a liha is lentről jön nem az égből.
Már a TX 63-asok is ilyenek voltak 10éve.
képet tudsz róla küldeni???? Esetleg valami cikkszámot szívesen beleoperálnám az enyémbe is fárasztó úgy aratni hgoy fél szemem a hőfokot lesi!!!
Nincs baj mert a gép lekapcsol, de sok idő a tisztítás!
van valakinek porleválasztóban, (hűtő előtti forgó szitában) kefe? Nekem kicsit melegedni szokott de csak kukoricában minden második ürítésnél gyökérkefével letakarítom és szépen visszahűl a víz, eddig csak egyszer állította le a motort az automatika, ma szétszedtem és teljesen kifújattam legalábbis amennyire kilehet fújatni!
A lemezen volt két gumicsík ami már jó kopott volt azokat kicseréltem, de rémlik valahonnan hogy lehet bele kefét is tenni!
ezt lehet jövőre rá is szerkesztem! Szezon előtt szeretném a hűtőt rendbe tenni elég koszos már ha szétszedem akkor biztos kitalálok valamit! bár nekem nem melegszik csak ha teljesen eldugul, az éven úgy néz ki hogy dupla vízhűtéssel aratunk!
ismerős a helyzet az az igazság hogy én is meglepődtem mikor először tapasztaltam. kicsit olyan volt mikor kis koromban folyton ráültem a cetrifugázó mosógépre, :)
az segít hogy ki be kapcsolgatod, de egy idő múlva csillapodik, egyébként én 430 al vágom a kukit!!! elég az neki! nekem a szójába szokott ilyen lenni az is keméyn terep ilyen szempontból!
Válasz #209. hozzászólásra
A kefe irányában tenni kell belülre egy lemezt,hogy ott ne legyen akkora szívóerő,s a kefe le tudja húzni. Anno a 105-ös domingóba volt így gyárilag.
Válasz #208. hozzászólásra
Mondjuk elég kis fos az a kefe lehet rá kellene tuningolni egy rendeset. Én is szenvedek vele de van egy opciós tételként árult fél percenként bekapcsoló kefe direkt kukoricára amire azt mondta a kereskedő hogy fölösleges. Hát nem az.
253 hozzászólás
Válasz attisfz6s #252. hozzászólásáraa ferdefelhordo dobjat felemelte, azt hiszem 112 mm re kell
Nekem a ferde felhordó feltekeri magara a forgoszarat. Meg a tengerit is. Meg tudna nekem mondani valaki miert csinalja ezt.
Válasz ermike #250. hozzászólásáraKöszi a képet!
Válasz kolbász #249. hozzászólására
Sziasztok!
Segitséget kérnék hogy akinek van tc 56 nem nézné meg rajta a szem veszteség érzékelőn a kábelek hogy vannak rajta a rostáéra gondolok nekem kék és barna vezeték van de leszakadtak és nem tudom hogy melyik vezeték hol volt vagy esetleg egy eladó értékelőt nem tudtok.
Válasz motros #246. hozzászólásáraIgen,szereled ki!
Akinek van TC54-es ,legyen kedves véleményt írni róla. Sampo helyett gondolkodom ezen. Köszönöm a válaszokat.
Sziasztok!
Volna egy kérdésem, a dob előtt, ahol a ferdefelhordó csatlakozik a képen jelölt porvédő lemezt napraforgóban is ki kell szerelni? Mert ha olyan naprát vágok amiben vannak még nagy zöld fejek is, erről a helyről borzalmas lemezhangot produkál a gép és erre a lemezre gondolok. Előre is köszi a válaszokat.
Válasz kgmaci #243. hozzászólásáraVagy ereszd le a hidrosztatika olajat, ha rendszeren belül van gond telelessz bronzos forgáccsal.
Ha ez utóbbi van akkor nagy a baj és az egész rendszert szétkell szedni kipucolni de mindenét.
Válasz kgmaci #243. hozzászólásáraSzerintem nem a szivattyú adja a hangot, hanem ahová felkell rakni abban a nagy pajzslemezben van a bordáshűvely amibe a szivattyú tengelye pászol. No szóval ebben van két csapágy, a számára már nem emlékszem. Ez időnként csapágyas szokott lenni. Csak igenjó minőségű csapágyat szabad odarakni, illetve amikor feltolod a szivattyút a pajzslemezre a négy felfogató csavart ne húzd meg! Indítsd be a motort és járás közben húzd le keményre. Ha nem így teszel akkor sokkalsokkal megrövidíted az élettartamát.
Hidrosztatika szivattyúval volt e valakinek már gondja? Elkezdett süvítő hangot adni, mintha csapágyas lenne.
Valakinek valami ötlet?
Válasz -subi #216. hozzászólásáraSzia!
Nekem sajnos volt már. Kettő is elszállt.
Valamikor a relé volt a hibás. A melegtől kilágyultak a relén lévő saruk, és emiatt égett le az egyik. Ezt úgy oldottam meg, kifúrkáltam a relé lábait, és csavarral tettem hozzá a vezetékeket.
Az egyik szerelő kiokosított a leállítóval kapcsolatban. Két tekercs van benne, egy erősebb, ami behúz, meg egy gyengébb, ami bent tart. Ha behúz de utána elenged, akkor a gyengébb tekercs van tönkre, ellenkező esetben a másik. Nekem volt, hogy szétnyílt a teteje a behúzónak a melegtől.
Üdv:
G.
Üdv. tc-56 os kombánj kapcsolási rajza nincs meg valakinek?
tc 56-os kombájnhoz hátsó gumit nem tud valaki eladót 13-65r18?
Válasz #237. hozzászólásra
Aksi is új!
Válasz #236. hozzászólásra
Most látom, hogy újjal se jó
Válasz #234. hozzászólásra
Akks jó mert nekem a G-s nyuszi csinált olyat hogy 8 volt alá esik az aksi akkor a mágnestekercs elenged és eláll .
Válasz #232. hozzászólásra
Ismerős dolog, szakadt a tekercs !
Csere
Válasz #233. hozzászólásra
Nekem a létra csak a motorvédelmet iktatja ki, le nem állitja csak ég a led folyamatosan. tavasszal végigkerestem kapcsolási rajz hijján centiről centire,pedig csak el kellett volna olvasni a kezelési utmutatót rendesen.A létrát nem szoktam becsukni csak föltolom,a kapcsoló meg kiiktatva.
Válasz #233. hozzászólásra
Te már jártál így?!
Válasz #232. hozzászólásra
subi a hátso letrakapcsolo
Válasz #231. hozzászólásra
Pedig elejti,ma folytatom a keresést.
Válasz #230. hozzászólásra
Ha áram alatt van a tekercs,akkor jár a motor?Ha egyszer behúz az nem engedhet el,csak ha valami kontakt hiba van...
Válasz #229 hozzászólás
Elméletileg 11.6V.
Válasz #228. hozzászólásra
Akkor,mikor a tekercsen áram folyik...
Válasz #227. hozzászólásra
Az a baj,hogy már ezen is túl vagyok,de még mindig fent áll a probléma!
Válasz #226. hozzászólásra
Akkor voltot mérjél,esik a feszültség valahol...
Válasz #225 hozzászólásr
Már kettő vadi ujjat kipróbáltam és ugyan azt csinálja!
Válasz #224. hozzászólásra
Mérd meg az áramfelvételét.lehet menetzárlatos...
Válasz #223. hozzászólásra
Nálam nem tartja bent a tekercset,beindul leáll,de ha egy picit kézzel rá segítek bent marad, és jár a motor.Ha elengedem leáll!
Válasz #216. hozzászólásra
mi a tünet?
nekünk volt olyan, h aratás közben, egyszer csak megállt, se kép se hang, aztán vagy beindúlt rögtön, vagy 1perc vagy 5 perc, vagy 20perc.
máskor több héten keresztűl ment rendesen.
Válasz #219. hozzászólásra
Holnap csinallok rola kepet,de nekem meg nincs beszerelve.
Gyárilag adtak a TC-khez egy forgós kefét amit a szitára lehetett állítani és aktívan pucolt mert forgott együtt a kotlával.
Persze mi sem tettük rá akkor, de sajnos odaadtuk a géppel együtt....
Egyébként van egy egyszerű megoldás, egy ruganyos lemez végére kell egy gyökérkefét tenni amit elég közel kell állítani a kotlához. Menetközben úgyis imbolyog a gép főleg forgókban és olyankor hozzárúgózik a kefe s leveri róla a lihát.
Nekem a Challengeren sincen porelszívó, kétéve tapadt néha rá a liha mittudomén pár naponta lekellett pucolni rendesen, mert akkorra ittis elkezdett felmenni a hőfok de aztis este csinálta mikor jött le a harmat és tapadt az anyag már.
Aztán van mégegy megoldás, nézzétek meg az új kombájnokat, mindegyiken elvan rejtve a kotla. TC-n egyszerű is mert bevan süllyesztve elég jól. EGy jóképű lemezt sárgára festve szépen lelehet takarni és akkor inkább csak felülről szív levegőt, nem húzza fel a lentről jövő anyagot, márpedig a liha is lentről jön nem az égből.
Már a TX 63-asok is ilyenek voltak 10éve.
Válasz #218. hozzászólásra
Az nagyon jó,nekem 100-t hoznák!Hol vettétek?
Válasz #217. hozzászólásra
képet tudsz róla küldeni???? Esetleg valami cikkszámot szívesen beleoperálnám az enyémbe is fárasztó úgy aratni hgoy fél szemem a hőfokot lesi!!!
Nincs baj mert a gép lekapcsol, de sok idő a tisztítás!
Válasz #216. hozzászólásra
Most cseréltük! 32e
Válasz #215. hozzászólásra
Igen abba lehet kefet tenni,nekem is adtak a cx-hez.
Sziasztok!Volt már valakinek a motorleállító mágnes tekercsel problémája?
van valakinek porleválasztóban, (hűtő előtti forgó szitában) kefe? Nekem kicsit melegedni szokott de csak kukoricában minden második ürítésnél gyökérkefével letakarítom és szépen visszahűl a víz, eddig csak egyszer állította le a motort az automatika, ma szétszedtem és teljesen kifújattam legalábbis amennyire kilehet fújatni!
A lemezen volt két gumicsík ami már jó kopott volt azokat kicseréltem, de rémlik valahonnan hogy lehet bele kefét is tenni!
ermike nállad a pont
Válasz #206. hozzászólásra
A búzában még nem tudom biztosan,de a kukiban a léha rátapad a szitára.
Válasz #210. hozzászólásra
ezt lehet jövőre rá is szerkesztem! Szezon előtt szeretném a hűtőt rendbe tenni elég koszos már ha szétszedem akkor biztos kitalálok valamit! bár nekem nem melegszik csak ha teljesen eldugul, az éven úgy néz ki hogy dupla vízhűtéssel aratunk!
Válasz #202. hozzászólásra
ismerős a helyzet az az igazság hogy én is meglepődtem mikor először tapasztaltam. kicsit olyan volt mikor kis koromban folyton ráültem a cetrifugázó mosógépre, :)
az segít hogy ki be kapcsolgatod, de egy idő múlva csillapodik, egyébként én 430 al vágom a kukit!!! elég az neki! nekem a szójába szokott ilyen lenni az is keméyn terep ilyen szempontból!
Válasz #209. hozzászólásra
A kefe irányában tenni kell belülre egy lemezt,hogy ott ne legyen akkora szívóerő,s a kefe le tudja húzni. Anno a 105-ös domingóba volt így gyárilag.
Válasz #208. hozzászólásra
Mondjuk elég kis fos az a kefe lehet rá kellene tuningolni egy rendeset. Én is szenvedek vele de van egy opciós tételként árult fél percenként bekapcsoló kefe direkt kukoricára amire azt mondta a kereskedő hogy fölösleges. Hát nem az.
Már teljesen ráálitottam és akkor is szenvedek vele.
Válasz #206. hozzászólásra
Állitsd közelebb a kefét a forgódbhoz.
Buzábban csak egy picit, kukoricában megnagyon. Mi lehet a baj?
Válasz #204. hozzászólásra
Csak a kukiban vagy a búzában is melegszik?
Nekem is volt már ilyen vizzes kukoricábban, kipucoltuk és ment tovább. Nekem a forgoszitával van bajom, mindig melegszik a vizzem.