Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.5 FtUSD388.65 FtCHF439.37 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Sk Laci #223. hozzászólásáraPersze, hogy rákérdeztem……azért tudom, hogy a lista ára nettó 170ezer meg még pár ezer…..
Egy év alatt 40-43ezret emelkedett(pályázathoz kértem ugyan ilyenre ajánlatot), mert hát dübörög a gazdaság……
Válasz ..,-:) #222. hozzászólásáraRákérdeztél egy újra márkakereskedőnél?
Én ezt szoktam csinálni, használt gép vásárlása estén, hogy legyen mihez hasonlítani az árat.
Vannak ügyeskedők, akik a használté szeretnék az új árárt, de ha többet kapnának érte, az se zavarná őket.
Új gép vásárlását elnapolom, még nem térnek vissza az árak az "ép ész" kategóriába.
Kivétel egy 8 000 L traktorvontatásu szippantókocsi, amire már régóta szükségem van. Futottam egy pár kört, hívtam jópár eladót, mire letettem a voksot a megrendelt szippantókocsi mellett.
Ami érdekes, némelyik üzletkötő nem is küldött árajánlatot. Biztos pereg az üzlet, ha nincsen szükségük vásárlási szándékkal érdeklődő kliens "megfogására".
Válasz .Feco. #219. hozzászólásáraJó, hát ezt nehéz számszerűsíteni, hogy mi mennyibe kerül, előállítással együtt. Az 50 éve gyártásban lévő, bizonyos körökben népviseletnek számító royal oak is belekerül ennyibe, pedig nehezen tudom elhinni, hogy ilyen sokba lenne a bekerülése. És még le sem tud szórni napi többezer mázsa ganét.
Válasz #bandi #218. hozzászólásáraOK, nektek is, nekünk is van olyan... azért annak a komplexitása, és valószínű előállítási költsége sem igazán hasonlítható mondjuk egy A-osztályos mercihez, ami ugyanennyibe kerül....
Válasz #bandi #216. hozzászólásáraA realitás még sokkal kevesebb lenne: Ma egy új 0 km-es nyergesvontatónak 100k eur. 7500 kg acél kb mindkettő. Az egyikben van 6 db nagyméretű kerék ami kicsit drágább azt, de akkor is csak 6 db kerék. azon kívűl két szál I gerenda, némi horganyzott lemez, pár cső, kábel.... A másikban van egy qrva bonyolult motor, váltó, elektronika, milliós ülések, hajtáslánc, iszonyat komoly technológia, és nyílván egy volvo/scania sem közalapítványként működik, ő is vastagon rak el hasznot abból, amit elad.... Hogy a pék faxába kerülhet az egyszerűbb a duplájába???
Másik összehasonlítás: egy 0 km-es nyerges-teknős kamion pótkocsi 35.000 eur, a 6 db kerék a különbség kb...
Nagyon újszerű, fullos asw 391-es(tridem) pótkocsiért, amihez van sima hátfal, trágyaszóró, mennyi€-t szabad adni ? Új, lista ára kb 170.000.-€(nettó)……
Válasz UTBSV445 #210. hozzászólásáraSzilikonzsírt ajánlanám. Felújítót nem biztos találsz hozzá, ezeknél általában csere a dolog.
Egy próbát megér, meg azt a kevés szilikonzsírt, ami kell hozzá.
Fliegl EDK90 pótkocsi (2011 évjárat) fékszelepe elkezdett engedni. Szétszedetem, a benne lévő enyhe "trutyit" kitakarítottam, a gumi tömítések, gyűrűk sérülésmentesnek látszanak.
Kérdés: a "trutyi" egy része mintha eredeti gyári zsír lett volna, ezért összeszereléskor zsírozva rakjam össze vagy szárazon? Ha zsírban kell akkor jó rá a lítiumos kenőzsír?
A fékszelep típusa WABCO 037 3609 gyári cikkszáma: 4710030200.
Fényképet mellékelek az állapotról. Van esély, hogy megjavul a kitakarítástól, vagy a gumi alkatrészeket is ki kellene benne cserélni ilyenkor (ha van felújító készlet?), vagy kidobandó lesz az egész és újat kell venni (ca. 100 eFt)?
Hozzáértők segítő válaszát előre is köszönöm!
A "nagy" fricc is az eredeti kínai lapanyagból dolgozik? Marketingben jók, de ha ez nem lenne akkor egy tyúkólas összeszerelő üzem lenne mint a kínaiak.
Valami pontosabb infó kellene a rugóról, mert lehet hogy tudnék megoldást. Cég ahol melózok a télen egy állattartó telepen lévő kéttengelyes fligi kocsinak Kínából Török országon keresztül tudott eredeti rugót beszerezni.
Ott is ugyanez volt a mese letört a bal hátsó rugó fligiék meg mind a négyet ki akarták cserélni mivel kiderült, hogy már egy másik Kínai cégel "rugóznak".
Válasz #201. hozzászólásra
Valamit szerintem nem értettél meg, azért kellene kettő köteget cserélnem mert a fliegl nem tud biztosítani egy eredetivel azonosat és ezt csak párban lehet cserélni. Egy köteg ára 108000 ft. Valóban nem gyárt a fliegl rugót de a pótkocsijaihoz valakivel csak legyártatja és mivel én a pótot tőlük vettem ezért neki kell biztosítani a pótalkatrészt.
egy rugókötegből ilyen gondot,röhely,a fliegl szerintem nem is gyárt,egy héten belül le lehet gyártatni bármi rugót,vagy rendelni rugós cégtől.lehetetlen nincs csak tehetetlen (keresd A TAKÁCS KFT-t)
Eltört egy rugóköteg/kettő lap / öt éves a pótom és már nem tudnak adni hozzá rugót. Csatoltan küldöm milyen kedves levelet kaptam fliegl józsibácsitól. Mivel nem tudnak adni egy köteget a régiből ezért én vegyek kettő köteget az újból, a közlekedésfelügyelet szerint pedig mind a négy kötegnek egyformának kell lenni, így már négy köteget kellene cserélnem.
Azt hittem valamikor hogy ez egy jó márka, már tudom nem az, hanem egy fostalicska csak most újra megbizonyosodtam róla. A büdös fricc meg leszarja a magyar parasztot, csak a pénze kell.
Nekem teccik a fliegl, de sok olyan amatőr hiba van rajta ami már a gagyi kategóriába sorolja, pl . Dacára annak hogy a traktor pontos típusát méreteit megkell adni rendeleskor az elektromos kábelek es a hidraulikatomlok alig ernek ek el, a pontban rögzítő spaniferet a magasított közepére tette, 2*800 as tehat, 2,40 cm magasan van a foldtol, apró bosszantó hibák amik
Csalódást okoztak,
Teljes értékű trágya szóró lesz, attól ne félj... Csak az ara... Mert egy hátsó szóró adapter árából adnak egy komplett szórót... Es akkor meg a kocsi is többe kerül, ha hatra kell vinni TLT-t, hidraulikat, mindent..
Ha az a cél, hogy egész évben használd, akkor jo. Amúgy lehet jobb valami egyéb szorot venni külön... Mert az azert mégiscsak ket külön gép... En inkabb így csinálnám...
Az lenne a kérdésem hogy asw-k jók e amolyan univerzális kocsinak, trágyaszórás, szemszállítás egyéb szállításra. Vagy erre is igaz hogy az öszvér dolgok nem jók annyira. Vagy teljes értékű trágyaszóró lenne?
Ez így van nem mind1 hogy egy gazdás volt vagy céges!beszéltem a forgalmazóval(persze ő azt mondja amit a vevő hallani szertne) ő is azt mondat hogy sokat eladtak a többség nem panaszkodik van olyan is aki csak fikázza! ki hogy használta azon rengeteg múlik!ahol nem kímélik ott minde1 hogy milyen pótkocsi ,mi van rá írva előbb vagy utóbb úgy is leharcolják!
Sikerült venni 2 db 14 t -as gyári állapotút!szinte újszerűek nincs sehol össze nyomva ,törve!Szerintem nálunk is örök élet lesz!
Ez így van nem mind1 hogy egy gazdás volt vagy céges!beszéltem a forgalmazóval(persze ő azt mondja amit a vevő hallani szertne) ő is azt mondat hogy sokat eladtak a többség nem panaszkodik van olyan is aki csak fikázza! ki hogy használta azon rengeteg múlik!ahol nem kímélik ott minde1 hogy milyen pótkocsi ,mi van rá írva előbb vagy utóbb úgy is leharcolják!
Sikerült venni 2 db 14 t -as gyári állapotút!szinte újszerűek nincs sehol össze nyomva ,törve!Szerintem nálunk is örök élet lesz!
Fecó leírta a frankót: ezeket nem szabad túlterhelni, és akkor - ha egyéb nagy trauma nem éri őket - örök élet.
Volt egy idő, amikor nagyon jó áron "szórták ezeket, így több is jött a környékre, köztük hozzánk is. Amelyik elejétől egy gazdás, az mind hibátlan, repcebiztos a mai napig.
Aztán jött a szomszédba kettő, amit banki árverésen lehetett megszerezni. Két fiatal, mondjuk úgy, fullos, 14 tonnás, és mindegyiknek enyhén deformált az alváza, az oldalajtók kampóit meg kellett erősíteni, mert ki tudtak akadni. Valószínűleg aki ezeket a kocsikat újonnan vette, nem is tervezte, hogy kifizeti, hanem egy évig ütötte, ahogy bírta.
Hát ennyi.
Olvastam ebben a témában hogy törnek a fliegl vázak!Érdeklődnék hogy pontosan hol törnek a váz melyik részén?esetleg tudna valaki képet küldeni a törésekről?
Válasz #186. hozzászólásra
A műtrágyámat 1 Szerb srác hozta pont 1 ilyen könnyített póttal, ő nem jósolt sok időt neki. Nagy cég 4. vagy 5. pótot hozta lefele. Az oldalnak neki tették a zsákot és kivágta, a fél zsák műt. szét is szórt mire leért.
Kint osztrákban egyik barátom kamionpótkocsi gyárban dolgozik.
Berger Ecotrail, Gerhard Berger cége ez egyébként.
4,7tonnák a ponyvás darabárus kocsik, kb 2tonnával könyebbek mint a konkurens termékek.
Másabb a kialakításuk és anyagfelhasználásuk azt mondják, így tartósak is. Sokéve ott doglozik egyikkel sem volt még baj, nincsenek negatív visszajelzések.
és az a 2tonna többlet amit eltudsz húzni, folyamatosan hajtó kamionnál nem gyengén és rövid idő alatt visszakeresi az új pótkocsi árát.
Kint nagyon szeretik folyamatosan dolgoznak nagygőzzel, igaz nem egy nagy gyár napi 4 pótkocsit szerelnek készre de ezt folyamatosan stabilan.
Mi nem arra vagyunk hanem Kecskemét Lajosmizse szakaszon, de ott is ki vannak tiltva. Mi ezzel nem igazán foglalkozunk ha menni kell megyünk rajta, de az ritkán van.
Szerintem a Fox egyszerűsített, gyári kialakítású változat, ahol nem sok extra vagy opció van. Készletre gyártják, és fogjad vigyed ahogy van. De anyagminőségben nem hiszem hogy lenne lényeges különbség...
nyergesnél a Fliegl azzal reklámozza magát, hogy neki legkisebb az önsúlya, az azért nem a semmitől kevesebb! Ott valahol anyagból vesznek el, és a fővázon kívűl nem sok helyen lehet! De pl. a Schwarzmüller is egy hajlékony gyenge xar, rakottan szinte hasa van...
mezőgazdaságban szerintem ez nem olyan lényeges dolog..
226 hozzászólás
Válasz später77 #225. hozzászólásáraSoha + 4 nap….
Válasz ..,-:) #224. hozzászólásáraAzt értem, hogy egy új kombájn soha, de ez mikorra fog megtérülni?
Válasz Sk Laci #223. hozzászólásáraPersze, hogy rákérdeztem……azért tudom, hogy a lista ára nettó 170ezer meg még pár ezer…..
Egy év alatt 40-43ezret emelkedett(pályázathoz kértem ugyan ilyenre ajánlatot), mert hát dübörög a gazdaság……
Válasz ..,-:) #222. hozzászólásáraRákérdeztél egy újra márkakereskedőnél?
Én ezt szoktam csinálni, használt gép vásárlása estén, hogy legyen mihez hasonlítani az árat.
Vannak ügyeskedők, akik a használté szeretnék az új árárt, de ha többet kapnának érte, az se zavarná őket.
Új gép vásárlását elnapolom, még nem térnek vissza az árak az "ép ész" kategóriába.
Kivétel egy 8 000 L traktorvontatásu szippantókocsi, amire már régóta szükségem van. Futottam egy pár kört, hívtam jópár eladót, mire letettem a voksot a megrendelt szippantókocsi mellett.
Ami érdekes, némelyik üzletkötő nem is küldött árajánlatot. Biztos pereg az üzlet, ha nincsen szükségük vásárlási szándékkal érdeklődő kliens "megfogására".
Válasz .Feco. #217. hozzászólásáraHa csak 100 lenne…….
Válasz #bandi #216. hozzászólására70-et gondoltam érte de még ez is horrorrrrrrrr
Válasz .Feco. #219. hozzászólásáraJó, hát ezt nehéz számszerűsíteni, hogy mi mennyibe kerül, előállítással együtt. Az 50 éve gyártásban lévő, bizonyos körökben népviseletnek számító royal oak is belekerül ennyibe, pedig nehezen tudom elhinni, hogy ilyen sokba lenne a bekerülése. És még le sem tud szórni napi többezer mázsa ganét.
Válasz #bandi #218. hozzászólásáraOK, nektek is, nekünk is van olyan... azért annak a komplexitása, és valószínű előállítási költsége sem igazán hasonlítható mondjuk egy A-osztályos mercihez, ami ugyanennyibe kerül....
Válasz .Feco. #217. hozzászólásáraIgaz! Bár említette a szóró hàtfalat is, ami most hasraütve is van 25k €
Válasz #bandi #216. hozzászólásáraA realitás még sokkal kevesebb lenne: Ma egy új 0 km-es nyergesvontatónak 100k eur. 7500 kg acél kb mindkettő. Az egyikben van 6 db nagyméretű kerék ami kicsit drágább azt, de akkor is csak 6 db kerék. azon kívűl két szál I gerenda, némi horganyzott lemez, pár cső, kábel.... A másikban van egy qrva bonyolult motor, váltó, elektronika, milliós ülések, hajtáslánc, iszonyat komoly technológia, és nyílván egy volvo/scania sem közalapítványként működik, ő is vastagon rak el hasznot abból, amit elad.... Hogy a pék faxába kerülhet az egyszerűbb a duplájába???
Másik összehasonlítás: egy 0 km-es nyerges-teknős kamion pótkocsi 35.000 eur, a 6 db kerék a különbség kb...
Válasz ..,-:) #213. hozzászólásáraÉn azt modanám, a fele a realitás…
Válasz Sk Laci #214. hozzászólásáraTermészetesen……
Válasz ..,-:) #213. hozzászólásáraEz az ár komoly???
Nagyon újszerű, fullos asw 391-es(tridem) pótkocsiért, amihez van sima hátfal, trágyaszóró, mennyi€-t szabad adni ? Új, lista ára kb 170.000.-€(nettó)……
Válasz Malaj #211. hozzászólásáraKöszönöm, azért még megkérdezem a pótkocsi javítás topicban is.
Válasz UTBSV445 #210. hozzászólásáraSzilikonzsírt ajánlanám. Felújítót nem biztos találsz hozzá, ezeknél általában csere a dolog.
Egy próbát megér, meg azt a kevés szilikonzsírt, ami kell hozzá.
Fliegl EDK90 pótkocsi (2011 évjárat) fékszelepe elkezdett engedni. Szétszedetem, a benne lévő enyhe "trutyit" kitakarítottam, a gumi tömítések, gyűrűk sérülésmentesnek látszanak.
Kérdés: a "trutyi" egy része mintha eredeti gyári zsír lett volna, ezért összeszereléskor zsírozva rakjam össze vagy szárazon? Ha zsírban kell akkor jó rá a lítiumos kenőzsír?
A fékszelep típusa WABCO 037 3609 gyári cikkszáma: 4710030200.
Fényképet mellékelek az állapotról. Van esély, hogy megjavul a kitakarítástól, vagy a gumi alkatrészeket is ki kellene benne cserélni ilyenkor (ha van felújító készlet?), vagy kidobandó lesz az egész és újat kell venni (ca. 100 eFt)?
Hozzáértők segítő válaszát előre is köszönöm!
Fliegl DK180XL vélemények tapasztalatok valakinek valami? Mire kell odafigyelni?
Válasz erdőmérnök #207. hozzászólásáraÍgy elméleti síkon, én megpróbálnák valami írást keresni rajt, mert valószínűleg a Fliegl is beszállítótól kapja.
Az első gugli találat , de ha megvan a típus valszeg több helyen is nézelődhetsz.
Tisztelt Fórumtársak!
Véleményetek szerint hol tudok beszerezni egy 2003-as évjáratú Fliegl DK 110 típusú pótkocsihoz légfék munkahenger javítókészletet venni?
Válasz #205. hozzászólásra
lásd ellenpéldának a brantner-t. Ott osztrák a tervezőtől a portásig mindenki, és az ára 2,5x-ese a lengyelnek, és 2x-e a fliegl-nek!
Válasz #204. hozzászólásra
A "nagy" fricc is az eredeti kínai lapanyagból dolgozik? Marketingben jók, de ha ez nem lenne akkor egy tyúkólas összeszerelő üzem lenne mint a kínaiak.
Válasz #202. hozzászólásra
Valami pontosabb infó kellene a rugóról, mert lehet hogy tudnék megoldást. Cég ahol melózok a télen egy állattartó telepen lévő kéttengelyes fligi kocsinak Kínából Török országon keresztül tudott eredeti rugót beszerezni.
Ott is ugyanez volt a mese letört a bal hátsó rugó fligiék meg mind a négyet ki akarták cserélni mivel kiderült, hogy már egy másik Kínai cégel "rugóznak".
Válasz #202. hozzászólásra
álom álom, édes álom....
irígylem, hogy neked ez ekkora probláma! nyugodt egy életed lehet..
Válasz #201. hozzászólásra
Valamit szerintem nem értettél meg, azért kellene kettő köteget cserélnem mert a fliegl nem tud biztosítani egy eredetivel azonosat és ezt csak párban lehet cserélni. Egy köteg ára 108000 ft. Valóban nem gyárt a fliegl rugót de a pótkocsijaihoz valakivel csak legyártatja és mivel én a pótot tőlük vettem ezért neki kell biztosítani a pótalkatrészt.
Válasz #200. hozzászólásra
egy rugókötegből ilyen gondot,röhely,a fliegl szerintem nem is gyárt,egy héten belül le lehet gyártatni bármi rugót,vagy rendelni rugós cégtől.lehetetlen nincs csak tehetetlen (keresd A TAKÁCS KFT-t)
Eltört egy rugóköteg/kettő lap / öt éves a pótom és már nem tudnak adni hozzá rugót. Csatoltan küldöm milyen kedves levelet kaptam fliegl józsibácsitól. Mivel nem tudnak adni egy köteget a régiből ezért én vegyek kettő köteget az újból, a közlekedésfelügyelet szerint pedig mind a négy kötegnek egyformának kell lenni, így már négy köteget kellene cserélnem.
Azt hittem valamikor hogy ez egy jó márka, már tudom nem az, hanem egy fostalicska csak most újra megbizonyosodtam róla. A büdös fricc meg leszarja a magyar parasztot, csak a pénze kell.
Nekem teccik a fliegl, de sok olyan amatőr hiba van rajta ami már a gagyi kategóriába sorolja, pl . Dacára annak hogy a traktor pontos típusát méreteit megkell adni rendeleskor az elektromos kábelek es a hidraulikatomlok alig ernek ek el, a pontban rögzítő spaniferet a magasított közepére tette, 2*800 as tehat, 2,40 cm magasan van a foldtol, apró bosszantó hibák amik
Csalódást okoztak,
K
Válasz #195. hozzászólásra
Már vagy 15 éve húzkodnak egy ismerősnél két ilyet, ők elégedettek.
Leírhatnád, neked miért nem jött be!
Válasz #195. hozzászólásra
Es most ettől neked jobb? A te problémád megoldódott?
fliegl ddk 240 egy rakás szar. részletek szilágyi zsolt nyíradony 304382888
Válasz #193. hozzászólásra
Teljes értékű trágya szóró lesz, attól ne félj... Csak az ara... Mert egy hátsó szóró adapter árából adnak egy komplett szórót... Es akkor meg a kocsi is többe kerül, ha hatra kell vinni TLT-t, hidraulikat, mindent..
Ha az a cél, hogy egész évben használd, akkor jo. Amúgy lehet jobb valami egyéb szorot venni külön... Mert az azert mégiscsak ket külön gép... En inkabb így csinálnám...
Az lenne a kérdésem hogy asw-k jók e amolyan univerzális kocsinak, trágyaszórás, szemszállítás egyéb szállításra. Vagy erre is igaz hogy az öszvér dolgok nem jók annyira. Vagy teljes értékű trágyaszóró lenne?
Ez így van nem mind1 hogy egy gazdás volt vagy céges!beszéltem a forgalmazóval(persze ő azt mondja amit a vevő hallani szertne) ő is azt mondat hogy sokat eladtak a többség nem panaszkodik van olyan is aki csak fikázza! ki hogy használta azon rengeteg múlik!ahol nem kímélik ott minde1 hogy milyen pótkocsi ,mi van rá írva előbb vagy utóbb úgy is leharcolják!
Sikerült venni 2 db 14 t -as gyári állapotút!szinte újszerűek nincs sehol össze nyomva ,törve!Szerintem nálunk is örök élet lesz!
Ez így van nem mind1 hogy egy gazdás volt vagy céges!beszéltem a forgalmazóval(persze ő azt mondja amit a vevő hallani szertne) ő is azt mondat hogy sokat eladtak a többség nem panaszkodik van olyan is aki csak fikázza! ki hogy használta azon rengeteg múlik!ahol nem kímélik ott minde1 hogy milyen pótkocsi ,mi van rá írva előbb vagy utóbb úgy is leharcolják!
Sikerült venni 2 db 14 t -as gyári állapotút!szinte újszerűek nincs sehol össze nyomva ,törve!Szerintem nálunk is örök élet lesz!
Válasz #188. hozzászólásra
Fecó leírta a frankót: ezeket nem szabad túlterhelni, és akkor - ha egyéb nagy trauma nem éri őket - örök élet.
Volt egy idő, amikor nagyon jó áron "szórták ezeket, így több is jött a környékre, köztük hozzánk is. Amelyik elejétől egy gazdás, az mind hibátlan, repcebiztos a mai napig.
Aztán jött a szomszédba kettő, amit banki árverésen lehetett megszerezni. Két fiatal, mondjuk úgy, fullos, 14 tonnás, és mindegyiknek enyhén deformált az alváza, az oldalajtók kampóit meg kellett erősíteni, mert ki tudtak akadni. Valószínűleg aki ezeket a kocsikat újonnan vette, nem is tervezte, hogy kifizeti, hanem egy évig ütötte, ahogy bírta.
Hát ennyi.
Neküknk 2008-óta van 2darab DK180-as semmi probléma nem volt még velük, az idén jött egy ASW261 is.
Olvastam ebben a témában hogy törnek a fliegl vázak!Érdeklődnék hogy pontosan hol törnek a váz melyik részén?esetleg tudna valaki képet küldeni a törésekről?
Válasz #186. hozzászólásra
A műtrágyámat 1 Szerb srác hozta pont 1 ilyen könnyített póttal, ő nem jósolt sok időt neki. Nagy cég 4. vagy 5. pótot hozta lefele. Az oldalnak neki tették a zsákot és kivágta, a fél zsák műt. szét is szórt mire leért.
Válasz #179. hozzászólásra
Feco!
Kint osztrákban egyik barátom kamionpótkocsi gyárban dolgozik.
Berger Ecotrail, Gerhard Berger cége ez egyébként.
4,7tonnák a ponyvás darabárus kocsik, kb 2tonnával könyebbek mint a konkurens termékek.
Másabb a kialakításuk és anyagfelhasználásuk azt mondják, így tartósak is. Sokéve ott doglozik egyikkel sem volt még baj, nincsenek negatív visszajelzések.
és az a 2tonna többlet amit eltudsz húzni, folyamatosan hajtó kamionnál nem gyengén és rövid idő alatt visszakeresi az új pótkocsi árát.
Kint nagyon szeretik folyamatosan dolgoznak nagygőzzel, igaz nem egy nagy gyár napi 4 pótkocsit szerelnek készre de ezt folyamatosan stabilan.
Válasz #184. hozzászólásra
Mi nem arra vagyunk hanem Kecskemét Lajosmizse szakaszon, de ott is ki vannak tiltva. Mi ezzel nem igazán foglalkozunk ha menni kell megyünk rajta, de az ritkán van.
Válasz #183. hozzászólásra
Kecskemét - KKfélegyháza szakaszra gondoltam.
Válasz #182. hozzászólásra
Csak átmegyünk rajta, utána földút. Amúgy logikus hogy ahol 4 sáv oda nem engedjük fel a mg gépeket, de ahol csak 2 oda igen:::
Válasz #181. hozzászólásra
Az régi 5-ön (50) egyáltalán nem lehet traktorral menni, ott hogy közelítetek meg a földeket?
köszönöm a sok segítséget..
Válasz #178. hozzászólásra
Ulw 20 fox a nevem alatt a hirdetéseknél látsz egy normált ,a fox 7,5 milla a mienk 12
Válasz #176. hozzászólásra
Szerintem a Fox egyszerűsített, gyári kialakítású változat, ahol nem sok extra vagy opció van. Készletre gyártják, és fogjad vigyed ahogy van. De anyagminőségben nem hiszem hogy lenne lényeges különbség...
nyergesnél a Fliegl azzal reklámozza magát, hogy neki legkisebb az önsúlya, az azért nem a semmitől kevesebb! Ott valahol anyagból vesznek el, és a fővázon kívűl nem sok helyen lehet! De pl. a Schwarzmüller is egy hajlékony gyenge xar, rakottan szinte hasa van...
mezőgazdaságban szerintem ez nem olyan lényeges dolog..
Válasz #176. hozzászólásra
A fox egy gyengébb egyszerübb kivitel,pl ulw 20 fox csak 350-es csiga van a sima mint a mienk 450-es
Válasz #175. hozzászólásra
Annyit tudok mondani hogy a 13,6-os nyerges fox pótkocsikat "fos"-nak is hallottam már becézni meg elég gyengék is csavarodnak össze vissza