Hirdetés
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
12 hozzászólás
Válasz IHC #11. hozzászólásáravan gyűrűleragadás elleni adalékanyag az autósboltokban lehet kapni!!
Válasz medikus #9. hozzászólásáraÉs lehet hogy egyáltalán nem fog? Akkor mik a lehetőségeim?
Károsítja a motort hogy így használom?
Üdv
Válasz csipi145 #7. hozzászólásáraNagyon köszönöm a választ.
Igen nincs tápszivattyúja.
hogy megy a légtelenítés aksival?
Mit lehet tenni ha nem szűnik meg? mi lehet még az ok erre az olajfröcsögésre? Lehet hogy üzemanyag fröcsög ki?
Lehet hogy mivel így használtam akkor elkoptattam a gyűrűket és csökken a motor teljesítménye?
Legutóbb nagyon könnyen indult.hidegen és melegen is.
Mennyi időn belül kell megszűnjön a jelenség?Vagyis ha lecserélem az olajat és járatom, terhelem a motort akkor mennyi idő múlva aggódhatom hogy nem oldódik így meg?
Mi lehet a következménye ha így használom? vagyis ha fröcsög az olaj.
Köszönöm az olaj ötletet.
Nekem a gépkönyv Akcela no1 engine olajat ír ami azt hiszem 15w40.
Az jó ötlet hogy akkor rakok be most 10w40 et és később lecserélem az akcelára?
A full szintetikus nem lenne jobb?
Tudnál gyártót javasolni? Csak gondolkodom hogy ha bemegyek egy autósboltba pl hogy vegyek dízelbe 10w40 est akkor ott még van több egyéb paraméter mint acea érték stb. ezek számítanak nekem?
Üdv
Válasz IHC #8. hozzászólására1-2 nap alatt nem fog! Fokozatosan!
Válasz medikus #6. hozzászólásáraNagyon köszi.
Mi van ha nem múlik el vagyis nem járatódik be?
Üdv
Válasz IHC #5. hozzászólásáraSzia!
Az első probléma valószínűleg az, hogy az üzemanyagrendszer lelevegősödik. Az üzemsnyagcsap és a szűrők alatti tömitéseket nézném meg elsőnek. Utána a légtelenités egy erős akksival, lévén hogy kézi tápszivattyú a D-206 on sincsen.
Második probléma valószínűleg a gyűrűk leragadása, ahogyan azt előttem is írták. Terhelni kell a motort, hogy az olaj felmelegedjen és a motoralkatrészek elérjék az öntisztulási hőmérsékletet. Bár én előtte csinálnék egy olaj+olajszűrő cserét, de 10W40es jó minőségű félszintetikus olajat tennék bele. Ebben több a motortisztitó adalék és üzemi hőfokon ugyanolyan sűrű, mint a 15W40. Hidegen viszont higabb, könnyebb szivattyúzni, hamarabb elér a kenési helyekre. És sajna üzemi hőmérséklet eléréséig többet is eszik majd belőle. Nyugi, nem lesz túl híg bele, gyárilag 10W a téli olaja. Remélem segítettem.
Válasz IHC #5. hozzászólásáraA sok állásban a gyűrű leragadt!Járasd,terheld is kissé,lehet bejáródik!
Sziasztok
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy IHC 624-esem és most van egy kis gond vele.
Állt 4 évig és most beindítottam és a következőket produkálta. több dolog is volt vele:
- először szépen beindult aztán a hirtelen gázadásoknál lefulladt és nehezen indult el. aztán ez megismétlődgetett idönként, vagyis egyszer csak leállt és nehezen indult el.közben egy másik jelenség is lett:
- a kipufogón el kezdte köpködi kifelé az olajat vagy valamit.Levettem a kipufogót és a csonknál most látszik ahogy köpködi kifelé.
Az üzemanyag csapot tekergettem hátha az tömődött el és levettem a légszűrőjét(olajos szűrő), hogy hátha onnét szívta be az olajat. most szépen indult és ment ma de az olaj köpködés még mindíg van. Nem tudom hogy összefüggésben vannak e ezek a dolgok.
Van valakinek ötlete mi lehet ez?
Előre is köszönöm
Gábor
Válasz #3. hozzászólásra
No, mail ment. A másodiknál lesz egy link, amire kattintva letöltheted a cuccot. Remélem hasznát veszed, és ez a fajta hidraulika van a gépeden.
69pisti@gmail.com
Válasz #1. hozzászólásra
Szia!
A későbbi szériákat jobban ismerem, de talán tudok segíteni. Egy emil címet adj légyszi, ahová a linkekekt és a képeket küldhetem.
Segitséget szeretnék kérni ha valaki javított már IHC 430 ast vagy ennek a sorozatnak a hidraulika rendszerét.Mert az enyémen egyik percöl a másikra nem emel az olaj simán viszafolyik a tartályba aki tud kérem segítsen.