Hirdetés
Fórum
- Lamborghini traktorok új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Kukorica vetőmagok új
- Műtrágya árak új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Kukorica terményárak új
- Kertészeti géptámogatás új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
28 hozzászólás
Sziasztok érdeklődnék Massey Ferguson 9240 traktorrol valaki tudna-e véleményt mondani?
Üdvözletem!
Látom hozzáértő emberek vannak itt :) Így volna egy kérdésem. Nekünk van egy 1997 évjáratú MF9240 típusú traktorunk nem tudom hány üzemórával mert nem működik a digitális kijelzője. 3 éve vásároltuk magán embertől és nagyon megszerettük hát amikor ment :( pl most már 1,5 éve csak áll mert fel kellene újjítani és ebben kéne nekem a segítségetek hogy honnan lehet olcsó alkatrészt hozzá vásárolni és szakértelem is kellenne de ha már egy cikszámos könyv volna valakinek hozzá akkor már jobban hozzámernénk mi is piszkálni mert semmi könyvünk nincs hozzá úgy hogy ez is érdekelne. Hát amit felkellen rajta újjítani az a motor mert elég nagy a kartel gázza meg az utóbbi időbben már láng jött a kipufogon :( a hidraulikája és a váltóhoz is hozzá kéne nyúlni mert nagyon nagyokat ugrik váltás közben meg néha eltünik a felső csoport kerekek. Hát nagy vonalakban elmondtam mi a baja összegezve az egész traktor :) de valamilyen szinten a szívünkhöz nőt és nem volna szívük eladni mert megszeretük ezt a robusztus gépet.
Ehhez kérnék segítséget. Előre is köszönöm.
Válasz #25. hozzászólásra
Szia Jólaci.
Hát SZJ nagyjából lerajzolta a 3655-öst úgy általában,de azért egy generációval frissebb traktor mint az övé.
Nedves kupplung,zárt központos hidraulika.
SZF meg igen jó gazdája a gépnek,és nagyon szereti.
A másikat alvázszám nélkül nem tudom jellemezni,de a 9240-es tipikus amerikai traktor (White),nagy,robosztus,masszív,eccerű mint a faék,strapabíró,visont brilliáns fogyasztást ne várj tőle.
És végül:minden használt gép akkor mükszik megbízhatóan,ha az esetleges hibáikat (rejtetteket is) kijavították.
Akkor viszont nem biztos hogy rosszabb egy újnál!
Válasz #24. hozzászólásra
Az első hozzászólásra kérünk választ!
Válasz #23. hozzászólásra
Kérdezzed nyugodtan,meglátom tudok-e válaszolni.
De inkább az MF fórumban ha lehet.
MF 8937 teleszkópos rakodóval kapcsolatban lenne egy két kérdésem!!!!Tudtok vkit aki tudna segíteni????
Válasz #20. hozzászólásra
Munkagépeim utána kötött talajon: rabewerk 4fejes forgatós eke 140-es fogásszélességgel, pont utána való. IH 4,2nehéztárcsa kapcsolt cambridge hengerrel elvitte, picit nyögött vele partokon volt hogy rá kelett emelnem. Ezt összel lecseréltem egy 3m carierre vígan viszi de nem mondanám hogy nincs kiasználva a gép. Fogyasztásba kb 3literrel beljebb vagyok vele mint az IHval. És vonulni is sokkal könnyebb vele. volt hozzá még a rau5,6 kombinátorom vitte szépen. Most egy 3m-es 7kapás szárnyaskéses grubbert vettem hozzá de azt még csak ép hogy kipróbáltam, húzta szépen.
Nagy hibája még az én gépemnek hogy nincs rajta légfék kiépítés, pótkocsizásnál észnél kell lenni nagyon. Ezt lehetne orovosolni utólag is de zsebbenyúlós dolog. MFpisti tud erre is árat mondani.
Csak ez az egy trakim van kaszálást, rendsodrást, bálázást, műtrágyaszórást, permetezést, mindent ezzel csinálok. Könnyű munkáknál alig eszik többet mint mondjuk egy MTZ, de kényelmi szempontból megéri ez a pici töblett költség klíma, simán működő kezelő szervek stb.
Válasz #20. hozzászólásra
Az enyém kb 1millával kevesebbe van most. első gumijaim újak hátsók viszont eléggé viseletesek, nincsen front sulyom és póttankom. Bár ha a képen látható gép kormányfordítós akkor a fellépő alatt nem a póttankja látható hanem a fő. Az én tankom 250literes ami szántáskor, hosszú műszakban volt már hogy kevésnek bizonyult. Motorja elnyűhetetlennek bizonyult eddig, pici kartergáza van de az olajat folyamatos talajmunkánál 250óra alatt max az alsó nívóig eszi le vagy addig se. -15fokba még pöcc-röff ha jó az akksi. váltó power része eléggé strapabíró csak az olajszintre oda kell figyelni benne. Úgy tudom a 3690be is ugyanez a power van amit ugye 35pacival nagyobb erő gyötör. Nagy hátránya a gépnek hogy a hidraulikaszivattyúja csak 40literes. Állítólag a fiatalabb gépeket már nagyobbal szerelték. És zártkörös hidrauliakrendszerrel ami talán dugattyús hidraulika szivattyút rejt de ezt MFpisti tudná tutira megmondani. Vásárláskor amire oda kellene figyelni az az olajfolyások, minden elektronikus funkciót kipróbálni rajta: váltó, EHR kardán 4x4, difizár, datatronic. Adagolóján van egy pci töltetnövelő munkahenger amit a turbónyomás működtet (70e körül van ha cserélni kell Szemmel lehet látni gázadáskor hogy működik-e) Első híd királycsapjai lógnak e? Ezen a típuson csak egy bordás végű rúd a kardántangely, csukló nincs benne. Ha a királycsap perselyeit nem cserélik időben akkor "megül" az elsőhíd, a kardán elmegy központból és szép lassan leszopogatja a bordát a kúpkerék végéről. Kúp-tányérkerék pár kb 350-400e ft ezt is MFpisti tudja megmondani pontosan. Ehhez még hozzászámolod a csapágyakat, szimeringeket perselyeket és nagyon drága elsőhíd lesz belőle. Szóval meg kell nnézni az első hídfelfüggesztését rendesen hogy lóg e, és hogy a kardánt umbuldálták e? Gyárilag csak egy bordás hüvellyel van öszetoldva és a hüvelybe van egy biztosító "szög" hogy ne tudjon elcsúszni. A kardán váltó felöli végén pont ugyanilyen rögzítésnek kell lennie. Ha nem egyforma a kettő akkor ott már buhertek.
Válasz #18. hozzászólásra
Légyszi akkor kattincs a linkre,és mondj róla véleményt,ár érték arány,milyen munkagépeket lehet utánna,stb.
Válasz #17. hozzászólásra
Nem váltok a szarvas bejöt!!!
Válasz #1. hozzászólásra
3655ről bármit kérdezhetsz. 10000órável vettem egy ilyen leamortizáltat 3éve. Azóta belement még majdnem 3ezer. Ismerem a porcikáit. MFpisti rengeteget segített hogy lábra álljon, azóta megy.
Menyire tartósak ezek a vasak???Üó?
Maszek azért nem váltasz ugye? :)
A design nem minden!!!! :)
Válasz #15. hozzászólásra
Igy van !!!
Válasz #13. hozzászólásra
Örülök!
Nekem is tetszik, baszott jól eltalálták a formáját, csak tartós legyen!
Válasz #12. hozzászólásra
na ja szípegíp az biztos:)))))))))))))
mennyi egy ilyen kb????
Válasz #12. hozzászólásra
Igen!!!
Válasz #11. hozzászólásra
<-------8690,erre gondolsz?
Válasz #10. hozzászólásra
Fergis !! Ezek a MF-8000-es széria kúrva jól néz ki!!!
Minden elism!!!
Válasz #9. hozzászólásra
Cegléd,Mezőhegyes,Mezőhék,B.csaba,Mernye,Igal,Detk,Döbrőköz,Gelej,Nyékládháza...
Válasz #8. hozzászólásra
itt nem voltak ilyenek
/kite árnyékában / :)))
de biztos jók
Válasz #7. hozzászólásra
90-es évek végén, nagy Mg-i üzemekbe hozták be őket, majd a kb 15.000 üó-ra után kikerűltek maszek gazdaságokba, és most ott is korszerűsítik a gépparkot, azért cserélik.
150 ha-s gazdaságban még ideális, és megfizethető, bár ez egy misivel kevesebbet ér, szerintem!
Válasz #6. hozzászólásra
hát nem hangzik rosszul :)))
Válasz #5. hozzászólásra
Semmi gáz, amúgy egy strapabíró Cummins motoros JD váltós Amcsi traktor!
Válasz #4. hozzászólásra
na ezt bebuktam :)))
mindenesetre sok gépet kintröl hoz be.......
Válasz #2. hozzászólásra
Magyarországi, én meg a traktort ismerem!
1-ként nem ajánlom 1-ket se
jobb választás a JD 47 -4955
és árban sem több de minöségben ezeket veri garantáltan
Válasz #1. hozzászólásra
a tisotzki féle az biztos külföldi gép
ismerem a fickót
Érdemes ilyet venni?Minden információ érdekel.Mfpisti véleményt kérek.
http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/mezogazdasagi/showAdvert11887661.html
http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/mezogazdasagi/showAdvert12878257.html