Hirdetés
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Fiat 180-90-es traktorok új
- Grubber új
- Milyen gépek a JUMZ traktorok? új
- Talajművelés gépei - tárcsa választás: Horsch, Amazone vagy Väderstad? új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- S.O.S. új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
1414 hozzászólás
Válasz RkTomi #1401. hozzászólásáraEz olcsóbb nem lesz. Volt ki próbálta hogy Osztrák szervízzel szervizelt. Az sem volt olcsóbb.
Válasz Adorex #1412. hozzászólásáraDecember helyett januárban szerettek volna nekem vetőgépet eladni + 25 000 euró az árkülönbség az új év miatt. Mindjárt elálltam az érdeklődéstől.
Válasz Sk Laci #1408. hozzászólásáraPont az említett társaság 1,10 eur/km kiszállási díjja ütötte ki a biztosítékot nálam....
Válasz ..,-:) #1410. hozzászólásáraSosem a dolgozó ember kapja a nagy pénzt.
Nekem egy ismerős szerelő magyarázta el a matekot.
Válasz máris szomszéd #1409. hozzászólásáraSzerinted a szerelő ebből mennyit kap ?
Oda-vissza 150 km, kb 1-1 óra az út is de mondjuk mennek, nyomják neki a gázt, aztán átmegy a kollégához a másik utcába, oda is ki van számlázva a 150 km, majd átmegy a szomszéd faluba, oda már 160 km van kiszámlázva. Ez simán 460 km kiszámlázva, ami durván 150.000.- HUF, mikor “csak” 160-170 km lenne a valós……egy kamion nem tud ennyit keresni egy nap…….Menetlevél ??? Majd lassan kezdem őket is sajnálni….
Válasz ..,-:) #1406. hozzászólásáraA "taxi" díjban benne van a szerelő autóban eltöltött idejének az óradíja is.
Válasz Adorex #1402. hozzászólására"Hriadel"-al nem is próbálkozol???
Vagy már ismered, hogy milyen "vastagon fog a ceruzájuk"?
Válasz Drisa #1404. hozzászólásáraEz nincs egy hetes számla kép:
Válasz RkTomi #1401. hozzászólásáraTaxi is lehet olcsóbb…….
Tudnék adni NAV-nak ötlet, ezekkel a szervizes km-ekkel…….
Válasz Drisa #1404. hozzászólásáraMinden lehet, de akkor miért nem frissítik? Nem az lenne a helyes piaci magatartás?
Válasz RkTomi #1403. hozzászólásáraAzóta eltelt lassan 4 hónap... Lehet a cégautó adó stb megtolta.
Válasz Adorex #1402. hozzászólásáraDíjcsomagok
Válasz RkTomi #1401. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod!
Ez nagyon érdekes, mert nekem 450 Ft feletti kiszállási díjjat akarnak lenyomni a torkomon...
Válasz Adorex #1400. hozzászólásáraKiszállási díj: 320 Ft/km. Szerviz szerződés nélkül: 23200 Ft/óra, az átalánydíjas az egyedi árképzésű.
Sziasztok Fendtesek, azt szerertném megérdeklődni, mennyi az Axiál kft kiszállási díjja Ft/km alapon ha telephelyre jön traktort javítani, valamint mennyi a szervízköltség díjja Ft/munkaóra alapon, szervízszerződés esetében ill. anélkül. Konkrétan egy 516 os ról van szó......
Válasz Fendt34 #1398. hozzászólásáraPróbáld az Axiált....vagy nézd meg ezt :)
Katalógus
Fendt online alkatrész katalógusra nem tud valaki valami linket?
Válasz szanberg #1395. hozzászólásáraSzintén zenész, lazítózáskor. Ha hagynám szabadon dolgozni a laza részeken leesne 1200 ra aztán ha beleér a szíkfpltba szinte megfullad.
Én 1600 ig felemeltem az alapfordulatot. Azon már nem torpan meg. Jók ezek a váltók csak oda kell figyelni. Nem is adnám ki a kezemből nehéz munkakor.
Válasz MrPoke #1394. hozzászólásáraén arról a papucsról beszélek, amit bakancs helyett hordani szoktak ezek az emberek. nah az vágja össze. meg a zokni.
Válasz MrPoke #1394. hozzászólásáraNem is a rövidtárcsához kell a fordulat, hanem nehéz kultivátor meg lazító elé.
Én 1500-at megadok neki ilyenkor alsó fordulatszámnak, no nem is nagyon akar kevesebbet forogni ezekkel az eszközökkel,de dombon lefelé se legyen ilyen, mert ha jön a felfelé,akkor sok a terhelés váltás és sokat kell neki variálni.
Jellemzően 1600-1750 között jár ő ilyenkor, ha jobban hajtom akkor 1800-1900-at diktálja, de szerintem kell is, ilyenkor már habzik a cultus alatt a főd.
Válasz envagyok2 #1393. hozzászólásáraCsak éppen a fendtnek taposhatod akkor sem fog pörögni...... 3m es rövidtárcsával 1400 as motorfordulaton 16km/ha val dolgozok vele....
Be lehet persze úgy is állítani, de azt a traktorost át kell ültetni egy MTZ re.....
Válasz MrPoke #1392. hozzászólásáraén tudok olyan pilótáról, aki alól 2800nál húzták ki a harmadik váltót. meg olyanról is, aki 9000ig problémamentesen elvitte, talajmunkában. nem a nehéz munka öli meg, hanem a pilóta papucsa.
Válasz Fendt34 #1391. hozzászólásáraHát ha teljesen szabadjára engedem nehéz munkában az biztos kinyírna mindent.
Itt 1000 óra kb 5 év lesz. De 2 évente azért fogok olajat cserélni. :D
Válasz MrPoke #1390. hozzászólásáraAzért egy kicsit komolyabb, egy traktortipusnak több mint egy évbe telik a Fendt informatikusoknak a hajtásprogramok megírása. A Amúgy a 800-as széria a Fendt legbizhatóbb szériája. Mielőtt kereskedelmi forgalomba került a vario váltó rengeteg teszten átment, nem kell aggodni miatta. Nagyban kezelő függő a hidraulikus váltók élettartama, és persze a kosz az ellensége. Megfelelő szervíz nagyon fontos.
Válasz #bandi #1388. hozzászólásáraAz Axial szervizeseket szeretném minnél jobban elkerülni. Tisztelet a kivételnek.
Meg szeretwk bütykölni. Ez sem bonyolultabb mint egy MTZ.
Válasz .Feco. #1387. hozzászólásáraTermészeresen ezeket az apróságokat én os ott fogom megvenni. És jelenleg nincs is tervben semmi amit venni kellene.
Motor frissen lett felújjítva.
Váltó meg 40 fokban lazítás közben max 70C° ig ment fel, szerintem ha kezdene kopni az axial egységek biztos jobban melegedne.
Válasz MrPoke #1386. hozzászólásáraAkkor végis az axiálos beszerelés és kalibrálás munkadíját akarod megúszni? Mert maga a felújítás kb ugyanannyiba kerül mindkét nyugati cégnèl.
Válasz MrPoke #1385. hozzászólásáramondjuk a második bekezdés a honlapon, hogy a mi cégünk valószínűleg az egyetlen franciaországban, aki javítja ezeket a váltókat, és a világ többi részén sincsenek túl sokan.
gumiszilent nem nagy tétel, én simán megvenném az axiáltól, hidraulikát fel kell perselyezni, bármelyik szakavatott cég megcsinálja, nem nagy különlegesség. Nagyon sok minden van amúgy hozzá Kramp-nál és Gránit-nál, (kapcsolók, lámpák, tükrök, ilyenek, véglehajtások, elsőhíd alkatrészek, karosszériaelemek, ilyenek) motorhoz akár a bárdinál is, specrkó dologra meg axiál, ahogyan javítani is. Az, hogy mennyire értenek hozzá alközpontfüggő, a Debreceniek meg a székesfehérváriak jók, azt tudom, nyíregnyieket nem dicsérik nagyon...
Válasz Gandhy #1383. hozzászólásáraOlcsót úgy gondoltam 3-4milláért cserélik a váltót.
Nekik az fél napos meló ha már ott a váltó.
A kiszerelésért meg nem fogok 3millát fizetni.... Az csak csavarozgatás, és tökéletesen van dokumentálva.
Válasz szanberg #1384. hozzászólásáraHa az axial szivattyú, motor rész elkopik akkor kell szakszervíz. Minden mást meg lehet oldani othon.
https://www.hydro-tg.com/fendt-vario-gearbox-reparation-tractor/
Ez csak egy a sok cég közül.
De még 4 évig nem számít van biztosítás.
A váltó jó állapotban van, évi 150 üzemóra alatt nem kophat el.
Válasz MrPoke #1382. hozzászólásáraAz osztan már biztos, hogy nyugaton olcsó pénzért lehet bármit is végeztetni...
Elmondanám, hogy ott sokhelyen még a gépek mosását is a szerviz végzi, nem nyúl hozzá a paraszt, vagy nem nyúlhat, mert nem ám otthon a sáncparton moshatja a szennyezett gépét...
Szerintem ezt nagyon benézted, ha bajod lesz vele neadjIsten hívd az axiált, vagy ha nincsen messze inkább vidd be a gépet és készen jól hozhatod majd haza. Garanciát vállalt javításért!!!!
Úgyis bele van kalkulálva 5-8milla azt mondtad
Válasz MrPoke #1382. hozzászólásáraJártál te már nyugaton?
Válasz szanberg #1380. hozzászólásáraMármint úgy gondoltam, hogy kiveszem a váltót. Nyugaton meg dögivel van szerelő akik erre rá álltak olcsó pénzért. Természetes, hogy hidraulika rendszert nem lehet otthon szerelni.
Válasz szanberg #1380. hozzászólására820
Válasz MrPoke #1379. hozzászólásáraVario Váltót az axial sem javít, kiveszi régit,küldik gyárba,te meg kapod helyette a jót. Sem alkatrészt nem tudsz venni hozzá,sem szerviz leírás nincsen hozzá.
Milyen is a trakid?
Válasz .Feco. #1377. hozzászólásáraVáltót az biztos nem viszem az Axialhoz :D Inkább szétdobálom én....
Válasz .Feco. #1377. hozzászólásáraGumibak az első rugózás alá, meg ki van kopva a hidraulika emelő perselye. Kb más baja nincs.
Válasz MrPoke #1375. hozzászólásáraAmúgy mire van szükséged? váltó nemnagyon van máshol, de pl motoralkatrészt lehet venni sok helyről...
Válasz MrPoke #1375. hozzászólásáraAgro-Derner Kft.
Alkatrész forrást tud valaki az Axial-on kívűl nem gond ha nem magyar sőt....
Pár alkatrész katalógus ha nem lenne meg.
https://parts.agcocorp.com/en_US/apbsearch/model
Az AgroVario Kft. fogja forgalmazni a traktorok kivételével a teljes Fendt termékpalettát.
Szép idő volt. Ildi bikinibe füdött le.
Üdv mindenkinek. Szeretnék kapcsolatba kerülni olyan kollégával akinek 516-os fendről van használati tapasztalata. Volna pár kérdésem. Küld egy telefonszámot a 06/30-9685978-as számra és visszahívlak. Kérem akinek van tapasztalata segítsen. Minden információt előre is hálásan köszönök.
Sziasztok! Leírnátok a véleményeteket a 936-osrol és a 930as-rol.Váltó, motor, hány üzemóráig stabil... Stb. Előre is köszi
Válasz RkTomi #1367. hozzászólásáraCsinál az Efendire egy külön céget...oszt jónapot. a Fendt-nek is az az érdeke,hogy gördülékenyen menjen. Idő-pénz ment bele a kapcsolat építésbe-ápolásba. Szakmai felkészítésbe. Ezt egyik napról a másikra,nulláról nem egyszerű. Mára már nem belépőszintű gépről beszélünk.
Kicsit furcsállom is, hogy még nem, de a kisgömböc is felébred a mézeshetekből, és újra munkábaáll. Felékészül: Minden fontosabb ágazat minden kicsit is komolyabb cége
Válasz Drisa #1365. hozzászólásáraÚgy volt,hogy a DM-ker(lölőé) lesz az efendis,mert axi nem forgalmazza az Ideal kombájnokat amit fájlal az agco.
Régi sztori már ez egyébként.
Válasz Drisa #1365. hozzászólásáraTavaly olyan hír is volt, hogy gyári márkaképviselet lesz. Mivel az Ax nem forgalmazza a teljes termékpalettát a Claas miatt.
Válasz Drisa #1365. hozzászólásáraMár 2 éve is ezt hallottam……..
Az a hír mennyire valós hogy az ország leggazdagabb embere fogja forgalmazni a traktorokat?