Gázolaj árak 628 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 411.35 Ft USD 392.31 Ft CHF 442.67 Ft GBP 494.32 Ft

Fórum

MOL Farm Kenőanyagok

Létrehozta: Doki1017 , 2009-04-01 21:57:37

Kedvencekhez Segítség

72 hozzászólás
#72 Szőlős
2012-02-09 18:00:53

Válasz #69. hozzászólásra: nekem is megdöglött a kormos tegnapelőtt hótúrás közben.
Ment bele a benzin.

#71 Czanik Sanyi
2012-02-09 17:58:29

Válasz #70. hozzászólásra

Kimaradt, odakint "keleten".

#70 Czanik Sanyi
2012-02-09 17:57:46

Válasz #69. hozzászólásra

Mióta a világ világ ilyen, még aktív koromban odakint benzint, itthon petróleumot tettünk bele.Akkor sohasem volt gond.

#69 Claastra
2012-02-09 17:55:04

a qrva mol kisporolja a dermedésgátlót a naftábol,tegnap meg ma megállt az élet(-20-25), mi is a benzines kannához nyultunk,hogy tudjunk dolgoznismile cursingsmile cursingsmile cursingsmile cursing

Nincs profilkép
#68 .Szabi.
2011-07-20 22:35:20

Válasz #67. hozzászólásra
az szerintem nem gond,én beletennémsmile thumbupcool

Nincs profilkép
#67 4964
2011-07-20 22:01:28

Válasz #66. hozzászólásra

én is erre gondolok de a második olajnál mégsincs nh330g jóváhagyás valamiért. Ez amúgy omv truck m plus olaj lenne.

Nincs profilkép
#66 .Szabi.
2011-07-20 21:26:35

Válasz #65. hozzászólásra

elvileg ki,a g hátrébb van,mint az f az abc-ben tehát jobb olaj elvileg.

Nincs profilkép
#65 4964
2011-07-20 20:41:39

tudna valaki segíteni?
api cf4/sg olajat ki lehetne váltani api cg-4/sl jelzésűre?
A viszkozitása mindegyiknek 15w40.

Nincs profilkép
#64 Doki1017
2011-07-20 20:11:38

Válasz #62. hozzászólásra

06-30-428-73-81
itt lehet tudnak neked segíteni:

#63 BNC
2011-04-26 15:57:35

Válasz #62. hozzászólásra

én ezt ismerem: http://www.motus-cee.hu/hu/

Milyen az árak szerinted?

#62 Sanyee
2011-04-26 13:11:50

Tudnátok nekem mondani olyan helyet, ahonnan viszonylag olcsón lehet nagyobb tételben kenőanyagot rendelni?

#61 Sz J
2009-04-07 21:44:59

Válasz #59. hozzászólásra

Valamire való, Magyarországon forgalmazott olajhoz meg kell hogy találd a neten a az adatlapját az összes lényeges paraméterével. A márkanév csak reklámfogás. És árfelhajtó tényező. A lényeg a "műszaki adatlapon" van. Ha azon jók az értékek akkor a márkanév lényegtelen.

Nincs profilkép
#60 Doki1017
2009-04-07 21:39:58

Válasz #55. hozzászólásra

Ez így van, úgyhogy én döntöttem. Kiszórom az udvaromról az összes "szart" és csak Molt fogok használni(kaptam mindenre nagyon jó ajánlatot)
talán ezzel is hozzájárulok egy kicsit ahhoz, hogy több száz munkahely megmaradjon itthon/vagy még több):)

Nincs profilkép
#59 Jani X
2009-04-07 21:38:57

Válasz #55. hozzászólásra

Nem tom, hogy van ez, de vannak "no name" olajok, amik nagyon magas teljesítmény szintűek, és nagyon sokkal olcsóbbak, mint a márkásabb társaik.
Szal nem tom, hogy ezek gagyik, vagy a márkát kell megfizetni?
Mert nem igen lehet megállapítani, hogy tudják- e a megadott adatokat.

#58 Sz J
2009-04-07 21:31:00

Én erről beszéltem:

http://hardt.hu/images/termlap/MULTIAGRI%2015W40%20STOU.pdf

100°C-on viszkozitása 11. MFnek pedig kell 13,5 vagy 14,5 nem is emlékszem már. De mind1 ez tutira kevés. Pedig a Mf minősítés ott szereped az adatlapján. Mfpistit kell megkérdezünk ő biztos tudja a választ. :)

#57 Sz J
2009-04-07 21:26:05

Válasz #56. hozzászólásra

Értem abba biztos jó. De van a challoils-nak poweres váltóba való olaja is. De a fergi powerjébe az se jó és valószínűleg más powerokba se.

#56 Hús Futár
2009-04-07 21:18:38

Válasz #55. hozzászólásra
Zetor váltókba tesszük . Challoli tramsmission-t használunk ez szerintem nem jó a póverokba .

#55 Sz J
2009-04-07 20:42:12

Válasz #11. hozzászólásra

Milyen traki váltójába teszitek a challoil-t? Mert az a poveresekbe elméletileg nem jó, legalább is a fergikbe. MFpisti szerint azokbaq olyan kell aminek a viszkozitása 100°C-on 14,5 vagy e fölötti a challoil STOU olaja pedig csak 11,5 vagy 12,5 ha jól emlékszem. De a neten meg lehet keresni az adatlapját.

Amúgy pedig szerintem nem a márka a lényeg hanem a minősítés. A motorgyártó előír egy követelményszintet és amelyik olaj azt teljesíti azzal nem lesz gond. Tudtommal a molnak és mogulnak van olyan eljárású finomítója ami a legfejlettebb technikával dolgozik és a legjobb minőségű kenőolajokat képesek előállítani. (Állítólag a ömvnek ezért is fájt a foga a molra tavaly.)

#53 biga imi
2009-04-06 23:14:31

Válasz #52. hozzászólásra

Nyugodalmast,jó éjt.

Nincs profilkép
#51 JD 4630
2009-04-06 23:11:42

Válasz #50. hozzászólásra

A főtengelycsapágyai kőzül fög megforogni 1 vagy több elöbb utóbb és az komoly pénz.

jó éjt megyek pihizni!

#50 jd /4650
2009-04-06 23:07:55

Válasz #49. hozzászólásra

amugy már érezni meg látni is a válat a hüvelyek falán
szerintem nem fogja sokáig birni nekik

Nincs profilkép
#49 JD 4630
2009-04-06 23:06:01

Válasz #47. hozzászólásra

amég birja birja. :-)

Nekem is van 1 ilyen az dolgozik az erdőirtáson, meg néha a tornádót húzza.

#48 biga imi
2009-04-06 23:05:45

Válasz #38. hozzászólásra

Főleg ha szereted az adagolót.

#47 jd /4650
2009-04-06 23:01:29

Válasz #46. hozzászólásra

otthon :)))
ujj tömités + hf. csavar garnitura és kész

Nincs profilkép
#46 JD 4630
2009-04-06 22:59:24

Válasz #44. hozzászólásra

Hol újítják fel neki a motort?

Nincs profilkép
#45 JD 4630
2009-04-06 22:57:26

Válasz #44. hozzászólásra

A spanyol tömítés a 1. és a 6. nál, ha 2 szomszédos dolgozik egybe akkor az gázosabb, de ritka 1-2 estről tudok, igaz felénk nem várták meg a motorok végét, 18-20 e nél új fűzöttblok.

#44 jd /4650
2009-04-06 22:52:29

Válasz #43. hozzászólásra

hát nem is tudom
ti biztos többet látatok ilyet
és ez a 2-es henger töbször is elöfordult már ??
és a még melyik szokta csinálni a hepalyt ?,

Nincs profilkép
#43 JD 4630
2009-04-06 22:49:01

Válasz #42. hozzászólásra

ebbe ne keress logikát, mitől szkadtak el a csavarok, nagyon ritka eset JDnél.

#42 jd /4650
2009-04-06 22:45:23

Válasz #41. hozzászólásra

ez érdekes
de a csavarok elszakadása miatt amik ráadásul szemben voltak már nem birta a tömités a nyomást
ezért szerintem még jó kellene lennie

Nincs profilkép
#41 JD 4630
2009-04-06 22:43:37

Válasz #39. hozzászólásra

Nem repedés vagy olyesmi, hanem szerintem az anyagszerkezet változik, de sajnos tudok olyat aki ilyennel megjárta, és magamnak el sem viném a blokkot felújítani, de ez sokmindentől függ,látni kéne.

#40 jd /4650
2009-04-06 22:43:11

Válasz #38. hozzászólásra

na ezért szeretjük az öreg vasakat :)))))

#39 jd /4650
2009-04-06 22:40:01

Válasz #37. hozzászólásra

a sérülést milyen szinten következik be ??
nem láttam rajta semmit amugy

Nincs profilkép
#38 MTz -s
2009-04-06 22:39:09

Válasz #36. hozzászólásra

26 ű.óra van benne olyan fekte fűstőt nyom az én mtz 20 évesen is olyat fűstől.

Nincs profilkép
#37 JD 4630
2009-04-06 22:38:18

Válasz #34. hozzászólásra

22000 fölöttit még eredetiben nem láttam, de minden lehet, szerncsétlen a cimbitek mert ha 2 henger között nyom át akkor a blokk is sérülhet a gátnál és felújítás után hamar ugyanott lesz gubanc.

#36 jd /4650
2009-04-06 22:37:54

Válasz #35. hozzászólásra

most mit mondjak erre :)))))))))))
az ujj gépek ilyenek sajnos szinte alig van kivétel

Nincs profilkép
#35 MTz -s
2009-04-06 22:35:54

Válasz #34. hozzászólásra

itt a cég nél bérbe van aza claas ami a képen van 2 ű.órát ment mig elhozta 40 km ert regelre cseppetn a főtengelynéla szimerring!

#34 jd /4650
2009-04-06 22:34:19

Válasz #33. hozzászólásra

értelek :)
hát igen ennyit a spanyol cucokról!!
mit add isten az egyik havernek pont most fujta átt az 1-ik gátnál a tömitést mert két csavar is elszakadt a 2-es hengernél
eredeti tömitésü motort bontottak meg 24500 üóra !!!!
mit szólsz hozzá??

Nincs profilkép
#33 JD 4630
2009-04-06 22:31:15

Válasz #32. hozzászólásra

hál Istennek nem végleg :-))

A spanyol hengerfejtömítés a 6. hengernél kifingott, ismerősöm 50-esében 100 órát birt ez a tőmítés nekem 980-at ment el vele, most jenkit kapott, azzal talán nem esik meg ilyen csúfság, eddig még egyszer sem húztak , mindig lábon mentem haza.

#32 jd /4650
2009-04-06 22:26:41

Válasz #31. hozzászólásra

az xar ügy :((((
mi volt a vég oka ??

Nincs profilkép
#31 JD 4630
2009-04-06 22:25:10

Válasz #30. hozzászólásra

neki sem álltam még sajna :-(

De 2 hete kifeküdt a 50-es moci a 30-asban

#30 jd /4650
2009-04-06 22:22:25

Válasz #29. hozzászólásra

mizu ???????????
kész az 50-es ??:))))

Nincs profilkép
#29 JD 4630
2009-04-06 22:15:35

Válasz #24. hozzászólásra

Persze a motortól is függ ,de az olajon is múlik 1*rábeszáltek a liqi mol (a franc tudja mi a neve)-ra
annál 100 óra utánn kokszos volt az olaj és büdös ha 250ig benthagyom 100% csapágyas a motor.

Van különbbség a magyar és nem magyar Agip között, ahol veszem ott az öregekbe (4650-es) rakták a magyart, a külföldi a 6.7.8.as szériás JDbe megy és mivel már nincs 4650-esük így nekem is a drágább jut, más a szine és mindt írtam kicsit szebb mint a magyar mikor cserélem, de a magyar agippal sem volt soha bajom, viszont megkérdeztem a sakit a cégnél soha nem használták a magyart az új JDbe.

Nincs profilkép
#28 Doki1017
2009-04-06 22:11:42

Válasz #25. hozzászólásra

A Kite meg Molt használ a John Deere-ba

Nincs profilkép
#27 Jani X
2009-04-06 22:10:00

Válasz #25. hozzászólásra

Illetve nem mondtam én hogy nem jó.

Nincs profilkép
#26 Jani X
2009-04-06 22:09:11

Válasz #25. hozzászólásra
A wv meg mol-t rak a passatokba is...

#25 Hús Futár
2009-04-06 22:07:43

Válasz #24. hozzászólásra
Az axiál is agipot rak a Fedtekbe is úgy hogy az se lehet rossz .

Nincs profilkép
#24 Jani X
2009-04-06 22:06:40

Válasz #23. hozzászólásra

A színe, és a szaga az a motortól függ, nem?
Amúgy a mol semmivel se gyárt gyengébb minőséget azonos kategóriába, mint a külföldiek, pláne nem az agip-nál.

Nincs profilkép
#23 JD 4630
2009-04-06 22:02:16

Válasz #22. hozzászólásra

A molos is jó volt, de azt már nem rendel a "beszállítóm" , ezt a külföldit most cseréltem először 250-nél még szép volt a szine és nem volt büdös.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Támogatott tartalom
Jobb lenne egy rövid ellátási lánc? Jön a pályázat!
Jobb lenne egy rövid ellátási lánc? Jön a pályázat!
Társadalmi egyeztetésen a "Rövid Ellátási Láncok (REL) fejlesztése" című...
20 éve nem történt ilyen Németországban
20 éve nem történt ilyen Németországban
Nemcsak az ipar, de a mezőgazdaság is nagy bajban van.
Lucerna
Lucerna

12.000 Ft

RAU Ecomat 330 as nagy rugókapás dupla rögtörős kombinátór hydralikus csukású
RAU Ecomat 330 as nagy rugókapás dupla...

630.000 Ft

Vaddisznó biztos vadháló a P-Technél
Vaddisznó biztos vadháló a P-Technél

425 Ft

Can-Am Outlander 650 Max XT
Can-Am Outlander 650 Max XT

4.490.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]