Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
72 hozzászólás
Válasz #69. hozzászólásra: nekem is megdöglött a kormos tegnapelőtt hótúrás közben.
Ment bele a benzin.
Válasz #70. hozzászólásra
Kimaradt, odakint "keleten".
Válasz #69. hozzászólásra
Mióta a világ világ ilyen, még aktív koromban odakint benzint, itthon petróleumot tettünk bele.Akkor sohasem volt gond.
a qrva mol kisporolja a dermedésgátlót a naftábol,tegnap meg ma megállt az élet(-20-25), mi is a benzines kannához nyultunk,hogy tudjunk dolgozni
Válasz #67. hozzászólásra
az szerintem nem gond,én beletenném
Válasz #66. hozzászólásra
én is erre gondolok de a második olajnál mégsincs nh330g jóváhagyás valamiért. Ez amúgy omv truck m plus olaj lenne.
Válasz #65. hozzászólásra
elvileg ki,a g hátrébb van,mint az f az abc-ben tehát jobb olaj elvileg.
tudna valaki segíteni?
api cf4/sg olajat ki lehetne váltani api cg-4/sl jelzésűre?
A viszkozitása mindegyiknek 15w40.
Válasz #62. hozzászólásra
06-30-428-73-81
itt lehet tudnak neked segíteni:
Válasz #62. hozzászólásra
én ezt ismerem: http://www.motus-cee.hu/hu/
Milyen az árak szerinted?
Tudnátok nekem mondani olyan helyet, ahonnan viszonylag olcsón lehet nagyobb tételben kenőanyagot rendelni?
Válasz #59. hozzászólásra
Valamire való, Magyarországon forgalmazott olajhoz meg kell hogy találd a neten a az adatlapját az összes lényeges paraméterével. A márkanév csak reklámfogás. És árfelhajtó tényező. A lényeg a "műszaki adatlapon" van. Ha azon jók az értékek akkor a márkanév lényegtelen.
Válasz #55. hozzászólásra
Ez így van, úgyhogy én döntöttem. Kiszórom az udvaromról az összes "szart" és csak Molt fogok használni(kaptam mindenre nagyon jó ajánlatot)
talán ezzel is hozzájárulok egy kicsit ahhoz, hogy több száz munkahely megmaradjon itthon/vagy még több):)
Válasz #55. hozzászólásra
Nem tom, hogy van ez, de vannak "no name" olajok, amik nagyon magas teljesítmény szintűek, és nagyon sokkal olcsóbbak, mint a márkásabb társaik.
Szal nem tom, hogy ezek gagyik, vagy a márkát kell megfizetni?
Mert nem igen lehet megállapítani, hogy tudják- e a megadott adatokat.
Én erről beszéltem:
http://hardt.hu/images/termlap/MULTIAGRI%2015W40%20STOU.pdf
100°C-on viszkozitása 11. MFnek pedig kell 13,5 vagy 14,5 nem is emlékszem már. De mind1 ez tutira kevés. Pedig a Mf minősítés ott szereped az adatlapján. Mfpistit kell megkérdezünk ő biztos tudja a választ. :)
Válasz #56. hozzászólásra
Értem abba biztos jó. De van a challoils-nak poweres váltóba való olaja is. De a fergi powerjébe az se jó és valószínűleg más powerokba se.
Válasz #55. hozzászólásra
Zetor váltókba tesszük . Challoli tramsmission-t használunk ez szerintem nem jó a póverokba .
Válasz #11. hozzászólásra
Milyen traki váltójába teszitek a challoil-t? Mert az a poveresekbe elméletileg nem jó, legalább is a fergikbe. MFpisti szerint azokbaq olyan kell aminek a viszkozitása 100°C-on 14,5 vagy e fölötti a challoil STOU olaja pedig csak 11,5 vagy 12,5 ha jól emlékszem. De a neten meg lehet keresni az adatlapját.
Amúgy pedig szerintem nem a márka a lényeg hanem a minősítés. A motorgyártó előír egy követelményszintet és amelyik olaj azt teljesíti azzal nem lesz gond. Tudtommal a molnak és mogulnak van olyan eljárású finomítója ami a legfejlettebb technikával dolgozik és a legjobb minőségű kenőolajokat képesek előállítani. (Állítólag a ömvnek ezért is fájt a foga a molra tavaly.)
Válasz #53. hozzászólásra
neked is imi
Válasz #52. hozzászólásra
Nyugodalmast,jó éjt.
Válasz #51. hozzászólásra
szia
jó éjt
Válasz #50. hozzászólásra
A főtengelycsapágyai kőzül fög megforogni 1 vagy több elöbb utóbb és az komoly pénz.
jó éjt megyek pihizni!
Válasz #49. hozzászólásra
amugy már érezni meg látni is a válat a hüvelyek falán
szerintem nem fogja sokáig birni nekik
Válasz #47. hozzászólásra
amég birja birja. :-)
Nekem is van 1 ilyen az dolgozik az erdőirtáson, meg néha a tornádót húzza.
Válasz #38. hozzászólásra
Főleg ha szereted az adagolót.
Válasz #46. hozzászólásra
otthon :)))
ujj tömités + hf. csavar garnitura és kész
Válasz #44. hozzászólásra
Hol újítják fel neki a motort?
Válasz #44. hozzászólásra
A spanyol tömítés a 1. és a 6. nál, ha 2 szomszédos dolgozik egybe akkor az gázosabb, de ritka 1-2 estről tudok, igaz felénk nem várták meg a motorok végét, 18-20 e nél új fűzöttblok.
Válasz #43. hozzászólásra
hát nem is tudom
ti biztos többet látatok ilyet
és ez a 2-es henger töbször is elöfordult már ??
és a még melyik szokta csinálni a hepalyt ?,
Válasz #42. hozzászólásra
ebbe ne keress logikát, mitől szkadtak el a csavarok, nagyon ritka eset JDnél.
Válasz #41. hozzászólásra
ez érdekes
de a csavarok elszakadása miatt amik ráadásul szemben voltak már nem birta a tömités a nyomást
ezért szerintem még jó kellene lennie
Válasz #39. hozzászólásra
Nem repedés vagy olyesmi, hanem szerintem az anyagszerkezet változik, de sajnos tudok olyat aki ilyennel megjárta, és magamnak el sem viném a blokkot felújítani, de ez sokmindentől függ,látni kéne.
Válasz #38. hozzászólásra
na ezért szeretjük az öreg vasakat :)))))
Válasz #37. hozzászólásra
a sérülést milyen szinten következik be ??
nem láttam rajta semmit amugy
Válasz #36. hozzászólásra
26 ű.óra van benne olyan fekte fűstőt nyom az én mtz 20 évesen is olyat fűstől.
Válasz #34. hozzászólásra
22000 fölöttit még eredetiben nem láttam, de minden lehet, szerncsétlen a cimbitek mert ha 2 henger között nyom át akkor a blokk is sérülhet a gátnál és felújítás után hamar ugyanott lesz gubanc.
Válasz #35. hozzászólásra
most mit mondjak erre :)))))))))))
az ujj gépek ilyenek sajnos szinte alig van kivétel
Válasz #34. hozzászólásra
itt a cég nél bérbe van aza claas ami a képen van 2 ű.órát ment mig elhozta 40 km ert regelre cseppetn a főtengelynéla szimerring!
Válasz #33. hozzászólásra
értelek :)
hát igen ennyit a spanyol cucokról!!
mit add isten az egyik havernek pont most fujta átt az 1-ik gátnál a tömitést mert két csavar is elszakadt a 2-es hengernél
eredeti tömitésü motort bontottak meg 24500 üóra !!!!
mit szólsz hozzá??
Válasz #32. hozzászólásra
hál Istennek nem végleg :-))
A spanyol hengerfejtömítés a 6. hengernél kifingott, ismerősöm 50-esében 100 órát birt ez a tőmítés nekem 980-at ment el vele, most jenkit kapott, azzal talán nem esik meg ilyen csúfság, eddig még egyszer sem húztak , mindig lábon mentem haza.
Válasz #31. hozzászólásra
az xar ügy :((((
mi volt a vég oka ??
Válasz #30. hozzászólásra
neki sem álltam még sajna :-(
De 2 hete kifeküdt a 50-es moci a 30-asban
Válasz #29. hozzászólásra
mizu ???????????
kész az 50-es ??:))))
Válasz #24. hozzászólásra
Persze a motortól is függ ,de az olajon is múlik 1*rábeszáltek a liqi mol (a franc tudja mi a neve)-ra
annál 100 óra utánn kokszos volt az olaj és büdös ha 250ig benthagyom 100% csapágyas a motor.
Van különbbség a magyar és nem magyar Agip között, ahol veszem ott az öregekbe (4650-es) rakták a magyart, a külföldi a 6.7.8.as szériás JDbe megy és mivel már nincs 4650-esük így nekem is a drágább jut, más a szine és mindt írtam kicsit szebb mint a magyar mikor cserélem, de a magyar agippal sem volt soha bajom, viszont megkérdeztem a sakit a cégnél soha nem használták a magyart az új JDbe.
Válasz #25. hozzászólásra
A Kite meg Molt használ a John Deere-ba
Válasz #25. hozzászólásra
Illetve nem mondtam én hogy nem jó.
Válasz #25. hozzászólásra
A wv meg mol-t rak a passatokba is...
Válasz #24. hozzászólásra
Az axiál is agipot rak a Fedtekbe is úgy hogy az se lehet rossz .
Válasz #23. hozzászólásra
A színe, és a szaga az a motortól függ, nem?
Amúgy a mol semmivel se gyárt gyengébb minőséget azonos kategóriába, mint a külföldiek, pláne nem az agip-nál.
Válasz #22. hozzászólásra
A molos is jó volt, de azt már nem rendel a "beszállítóm" , ezt a külföldit most cseréltem először 250-nél még szép volt a szine és nem volt büdös.