Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR414.94 FtUSD394.48 FtCHF446.43 FtGBP499.75 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz dr.T #154. hozzászólásáraÉs van e valamilyen hibája? ezalat azt értem hogy kombájn nézésekor mit kell leginkább nézni rajta ? s milyen évjárattol érdemes venni? Mármint nem szeretnénk nagyon bonyolult technikájut venni hogy ha netalán romlik ne legyen nagy költség, de azért jobb volna ha kényelmesebb lenne vele dolgozni
Válasz vazi #153. hozzászólásáraEzeket dicsertek itt is nalunk,meg 2 vagy 3 eve jartak is veluk aratni berbe a helyi tsz hez,ugy nezem ez a uj kisebb laverda pontos masa vagy a mf 7200 szeria (ugye mert ezek laverda szerzemenyek).
Sziasztok!
Kombájn vásárlás előtt állok, egy használt Laverda ra gondoltam, kb 200 loerős legyen, én személy szerint kb egy l517, v egy l521 es re gondoltam de nincs tapasztalatom még, Szatmárnemeti-ben lakok itt sok jót hallani róla de remélem hallok még valamakiet rolla, Valamilyen vélemenyek? vagy ajánlások?
Válaszokat előre is köszönöm
Üdv én most "Tesztelgetek" eggy LAVERDA 304LS 4Wd kombájnt. Megkell mondjam kellemeset csalódtam benne. Egyszerü mint a fa ék,és talán ez a sikere. Erős massziv szerkezet. A nagy gyártók fele olyan anyagból csinálják a gépeket,mint ez. 2000üz környékén van és eggy két szijat leszámítva mindene eredeti. Még a felvonó láncok is.Találkoztam már pár géppel de ilyen magtisztaságot,ilyen beálítási paraméterekkel még nem láttunk.Pedig a környéken van pár "prémium" kategóriás gép is.Annó még az AXI is ki ment és "megcsodálta". Talán ha ők árulnák nagyobb sikere lenne.
Szóljon akkor egy bejegyzés a kérdezett Laverda kombájnokról: A butaság határtalan itt is bebizonyosodik. Nem szerelni kell egy gépet, hanem jól karbantartani és dolgozni vele. Aki nem tud egy csapágyat, vagy ékszíjat kicserélni annak egy vasgolyónál bonyolultabb eszközt megvásárolni felesleges. Az AXIAL-nál azonnal van minden alkatrész, mert a 95%-a helyettesíthető termék, mint ahogy bármelyik más márka alkatrészei is oda-vissza.Szíjat, csapágyat, olajat, szűrőt bármelyik kereskedőnél lehet venni. Hét év alatt ennyit kellett egy 2050LX típuson cserélni. Összehasonlítani csak úgy érdemes ha van fogalma a többi gépről is az embernek. Egy kaptafára készül az összes kombájn és bármennyire tud fájni, a működést és használhatóságot jelentősen befolyásoló fejlesztéseket a Laverda után évekkel később vezetett be a Claas, miután volt kitől megvenni az ötletet. Az, hogy a burkolat milyen színűre van festve csak harmadlagos kérdés, alatta nagy csodák nincsenek. Dióhéjban ennyi, szerintem...
Hat pedig majdnem(kiveve a legnagyobb kategoriat) az osszes AGCO kombajn Laverda ma mar es ahogy hallottam az AGCO-nak nagy resze van a gyarban. Tehat megiscsak jo kell legyen a laverda ha at mertek mazolni MF-nek Fendt-nek Chalengernek meg stb. Vagy ha nem hat az lessz elobb utobb mert ezek rendbe teszik.
Nem!
Adott kategóriában,adott célra számításba veszi,és ha többe is kerül mint a többi,vagy uram bocsá: "szarabb",de akkor is megveszi!
Már elnézést,de szerinted miért vesznek annyi laverdát itáliában?
Pedig van azért jobb kombájn,nem?
Vagy fendt,deutz németország?
Vagy steyr ausztria,bár azért ez sokat kopott mostanában.....
Vezette is az eladási listát!
Mondjuk nem a hazai termék titulus miatt:-))
De ha mondjuk lenne egy félig olyan fitt gép mint a jd,háromnegyed áron,akkor nagyon sokan elgondolkodnának,hidd el!
És nem lenne baj hogy zörög,meg az sem ha sokat eszik,csak húzzon!
Szerintem a magyarban is van ennyi nacionalitás!
Hát elég érdekesek az olaszok,de szerintem nem ennyire primitívek!
Nekik nem volt 40 év kihagyás gazdálkodásban,és szemléletben sem.
Ők ugyanúgy tudják hogy az jó gép!
159 hozzászólás
Sziasztok most vettem egy laverda M305-os kombajnt es egy kukorica adapter erdeklen amihez van napraforgo szerelek is koszonom
sziasztok kukorica kosár laverda 3790 hez valakinek van eladó? vagy hol lehetne be szerezni jobb áron?
Válasz vazi #155. hozzászólásáraHat ebben en nemtudok sajna segiteni.
Válasz *** HM *** #152. hozzászólásáraA ruszki Ck-ban is négy izé volt,ez a három izé nem olyan meggyözöen morzsol...
Válasz dr.T #154. hozzászólásáraÉs van e valamilyen hibája? ezalat azt értem hogy kombájn nézésekor mit kell leginkább nézni rajta ? s milyen évjárattol érdemes venni? Mármint nem szeretnénk nagyon bonyolult technikájut venni hogy ha netalán romlik ne legyen nagy költség, de azért jobb volna ha kényelmesebb lenne vele dolgozni
Válasz vazi #153. hozzászólásáraEzeket dicsertek itt is nalunk,meg 2 vagy 3 eve jartak is veluk aratni berbe a helyi tsz hez,ugy nezem ez a uj kisebb laverda pontos masa vagy a mf 7200 szeria (ugye mert ezek laverda szerzemenyek).
Sziasztok!
Kombájn vásárlás előtt állok, egy használt Laverda ra gondoltam, kb 200 loerős legyen, én személy szerint kb egy l517, v egy l521 es re gondoltam de nincs tapasztalatom még, Szatmárnemeti-ben lakok itt sok jót hallani róla de remélem hallok még valamakiet rolla, Valamilyen vélemenyek? vagy ajánlások?
Válaszokat előre is köszönöm
Ez a mcs megoldás hasznos lehet az alatt a izé ..........3000 óra alatt ( Fecónál 6500 ) amíg meg nem szabadulunk az új morzsolótól?
Válasz papa maci #150. hozzászólásáraIdenézz papamacó petőfit hallgat a ürge
Válasz #149. hozzászólásra
Heki agro ité metál mi a akar lenni Amúgy frankó kis gép !
Válasz #148. hozzászólásra
agrometált birja?........... a fődeken
Válasz #147. hozzászólásra
6 láda, öszkerék hajtás,szintező rendszer (levelling sistem !
306 ls 4wd amminő?
Üdv én most "Tesztelgetek" eggy LAVERDA 304LS 4Wd kombájnt. Megkell mondjam kellemeset csalódtam benne. Egyszerü mint a fa ék,és talán ez a sikere. Erős massziv szerkezet. A nagy gyártók fele olyan anyagból csinálják a gépeket,mint ez. 2000üz környékén van és eggy két szijat leszámítva mindene eredeti. Még a felvonó láncok is.Találkoztam már pár géppel de ilyen magtisztaságot,ilyen beálítási paraméterekkel még nem láttunk.Pedig a környéken van pár "prémium" kategóriás gép is.Annó még az AXI is ki ment és "megcsodálta". Talán ha ők árulnák nagyobb sikere lenne.
Válasz #144. hozzászólásra
http://www.agroinform.com/forum.php?act=addAddon&re=144&tid=1660#
Szóljon akkor egy bejegyzés a kérdezett Laverda kombájnokról: A butaság határtalan itt is bebizonyosodik. Nem szerelni kell egy gépet, hanem jól karbantartani és dolgozni vele. Aki nem tud egy csapágyat, vagy ékszíjat kicserélni annak egy vasgolyónál bonyolultabb eszközt megvásárolni felesleges. Az AXIAL-nál azonnal van minden alkatrész, mert a 95%-a helyettesíthető termék, mint ahogy bármelyik más márka alkatrészei is oda-vissza.Szíjat, csapágyat, olajat, szűrőt bármelyik kereskedőnél lehet venni. Hét év alatt ennyit kellett egy 2050LX típuson cserélni. Összehasonlítani csak úgy érdemes ha van fogalma a többi gépről is az embernek. Egy kaptafára készül az összes kombájn és bármennyire tud fájni, a működést és használhatóságot jelentősen befolyásoló fejlesztéseket a Laverda után évekkel később vezetett be a Claas, miután volt kitől megvenni az ötletet. Az, hogy a burkolat milyen színűre van festve csak harmadlagos kérdés, alatta nagy csodák nincsenek. Dióhéjban ennyi, szerintem...
Válasz #125. hozzászólásra
Hat pedig majdnem(kiveve a legnagyobb kategoriat) az osszes AGCO kombajn Laverda ma mar es ahogy hallottam az AGCO-nak nagy resze van a gyarban. Tehat megiscsak jo kell legyen a laverda ha at mertek mazolni MF-nek Fendt-nek Chalengernek meg stb. Vagy ha nem hat az lessz elobb utobb mert ezek rendbe teszik.
Válasz #141. hozzászólásra
jóéjt!
én is elhúztam.........
Válasz #138. hozzászólásra
Na holnap is nap lessz !!!! JÓ szakát!!!
Válasz #138. hozzászólásra
áááááááááááá.............ilyet magyarországon nem csinálnak!.......
Válasz #138. hozzászólásra
Bedob 1 vezércselt.( állati poén vót)
Válasz #136. hozzászólásra
Vagy valamék vezér átakarja játszani magának!!!
Válasz #136. hozzászólásra
:DDD
Válasz #134. hozzászólásra
Ennek nagyobb az esélye :-)))))
ló?
Válasz #131. hozzászólásra
Az nem lehet, h. vagon javítás?
:D
Válasz #132. hozzászólásra
traktor?
Válasz #131. hozzászólásra
Nem hinném (kizárt )
Válasz #129. hozzászólásra
Valami román cég kibérelte a dedreceni máv javitót!!!
Konbájngyártás???
Válasz #129. hozzászólásra
Nem is azt mondtam hogy minden áron:-))))
Válasz #127. hozzászólásra
azt akartam irni, csak lemaradt, hogy itt még működik kombájn gyár SEMA, de senki se veszi , inkább a 20 éves klász t, vagy donzsirt
Válasz #126. hozzászólásra
Ennyi!
Volt kollégám mondta(isten nyugosztalja):ilyen helyre ilyen köll,különb helyre különb köll!
Válasz #123. hozzászólásra
Én is láttam ilyet!
Így egész jól néz ki!
Közelről elég gáz:-)
Sokat gyártottak ebből?
Ami Laverdáról tudok, az elég szolíd járgány.
Akiknek dolgozik elégedettek.
Válasz #119. hozzászólásra
Nem!
Adott kategóriában,adott célra számításba veszi,és ha többe is kerül mint a többi,vagy uram bocsá: "szarabb",de akkor is megveszi!
Már elnézést,de szerinted miért vesznek annyi laverdát itáliában?
Pedig van azért jobb kombájn,nem?
Vagy fendt,deutz németország?
Vagy steyr ausztria,bár azért ez sokat kopott mostanában.....
Válasz #122. hozzászólásra
Nam tudm !! Holnap vágjuk tovább!
Válasz #118. hozzászólásra
Válasz #120. hozzászólásra
tristar?? ( az enyémet is 15-20 ra saccolták )
Válasz #114. hozzászólásra
Vezette is az eladási listát!
Mondjuk nem a hazai termék titulus miatt:-))
De ha mondjuk lenne egy félig olyan fitt gép mint a jd,háromnegyed áron,akkor nagyon sokan elgondolkodnának,hidd el!
És nem lenne baj hogy zörög,meg az sem ha sokat eszik,csak húzzon!
Szerintem a magyarban is van ennyi nacionalitás!
Válasz #117. hozzászólásra
Katasztrófa 15 körűl!!
Válasz #118. hozzászólásra
A rész. előnyben mit jelent????
Kőkeményen megveszi! Nem??????
Válasz #113. hozzászólásra
MONDOM:"RÉSZESÍTI ELŐNYBEN!!!!!" !!!!! b...meg!
Én sajna elég nehezen tűröm a keletieket:-))
Válasz #111. hozzászólásra
ign, (fürdő)
mennyit ad????? ( a borsó)
Válasz #113. hozzászólásra
Nem is rossz autó csak ne állj vele fejre. Másodiknak tökéletes.
Válasz #111. hozzászólásra
Na és milyen?????????
Ha a haverod tudná, hogy klíma van a régi kombájnjában! :DDDD
Válasz #110. hozzászólásra
Lásd; SUzUKI
Válasz #110. hozzászólásra
De van 1 igazi jó magyar autó!
Te nem azt veszed???????? :-DDDDD
Válasz #107. hozzászólásra
Hát elég érdekesek az olaszok,de szerintem nem ennyire primitívek!
Nekik nem volt 40 év kihagyás gazdálkodásban,és szemléletben sem.
Ők ugyanúgy tudják hogy az jó gép!
Válasz #109. hozzászólásra
Voltál a falunkban ????
Vágtúnk ma brosót!!!
Válasz #106. hozzászólásra
Nem lehet kisarkítani ennyire!
De nagy részben szivesebben vásárolják a hazai terméket!
Ha lenne egy igazi jó magyar traktor,Te nem ezt vennéd?
Arról nem is beszélve hogy hazai munkahely.......stb!