Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR414.94 FtUSD394.48 FtCHF446.43 FtGBP499.75 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Kicsit fére van a témával de kell segitségem a következő alkatrészel...
Hol tudok venni ilyen alkatrészt magyarországban és ha tudja vki mi a neve pontosan ennek?
Angolu lenne:
New Holland, flexible coupling ref:32, Part#450679
8080 model-Mercedes OM 421 engine.
Üdv. van nekem egy 8970-es New Holland traktorom, amin nem megy a munkalámpák. már megnézte egy villamosság szerelő és azt mondta ,hogy megvan égve a műszerfal kijelző ahol lehet kapcsólni.
ha volt már valakinek ilyen hiba,vagy tud rá valami megoldást,vagy ahol lehet venni kijelzőt,nagyon megköszönném ha segítene.
Kösz de már nem aktuális,tuti hogy nem az a hibás vagy elektromágnes vagy a hátramenet kuplungja.Jövő héten jön a szerelő és megnézi.Majd referálok mi volt a baja.
Alkatrésszel kapcsolatban keressék kollegáinkat bátran!
Tényleg megéri. New Holland és Case alkatrészek garantáltan meghökkentő áron.
www.mezonyek.hu
nhalkatresz@gmail.com
06303319467 Hegedűs Viktor
Válasz #23. hozzászólásra
Ami a tszvan gép 3000 óránál szét kellet dobni a váltót mert valami lemez darabka volt benne ami nem is kellet volna oda csak az volt a fő baj hogy szervizest is meglepte a gép mert ez mászófokozatos gép
Válasz #20. hozzászólásra
A 3/B kuplungja kompletten ennyibe került volna,és Ausztriából szereztem egy bontott jót 800 ezerért,így érte meg összeraknom a gépet.
mi került volna bele ennyibe?
Remélem a gyakoribb szériáknak megoldottabb lesz a javítása meg az alkatrészellátása a jövőben.
Nekem 155-ös van de hosszabb távon tervezek vele mert elejétől kezdve kímélve volt, meg 1szerűen horror árak vannak a géppiacon.
Válasz #16. hozzászólásra
Tudom melyik gépet mondod,Én is gondolkodtam rajta.
Nem tudom most mennyi lenne egy ilyen felújított variáció,de 5 ilyen kuplungsor van benne,és mikor felújításról beszélnek,akkor az azt takarja hogy mindegyiken lamellasorokat,meg karmantyúkat cserélnek a dugattyún,ezen a gépen viszont leszakadt az egyik tengelyről a kuplungház,és ezért azt cserélni kellett,nem lehetett felújítani.
Válasz #15. hozzászólásra
Értelek , IKR-esek mondták egy éve mikor volt benn egy G-210 az elsők közül való ami váltó hibás volt hogy felújított cseredarabos váltó 3milla+fa beszereléssel fél év garival . A gép akkor volt 2+fa
Azt nem mondom hogy nem lehet megoldani,de nem egyszerü.Ha van melletted egy olyan aki már látott ilyet,akkor talán belevághatsz,de gondold meg.
Meg tudni kell hogy mi a baja,mert ha nem találsz hozzá alkatrészt,akkor nem biztos hogy új alkatrésszel megéri megcsinálni,mert lehet hogy nem ér annyit a gép.
Amit Én vettem,ahoz az IKR-nél 3.5 milla lett volna az alkatrész,ezért nem csináltatta meg az előző tulaj.
Válasz #13. hozzászólásra
maga váltókalibrálás amit a karral kel csinálni nem gond megy tsz-ben egy G-210 ők javították már az első hidat hátsó lehajtásokat . széttolás emelés nem gond a zetorokat is megoldom mindig .
Válasz #12. hozzászólásra
A nagyon nagy javítást otthon nehéz eset megoldani,és mindenképp kell szervizes hozzá,mert a váltót kell kalibrálni,meg elég sok bíbelődni való van vele.
Meg ugye emelőgép is kell,szóval nehéz eset.
Én az öreg JD-ket tudom javítani otthon A_Z-ig,de az újabbakat már nem.
Válasz #10. hozzászólásra
Bocs nem úgy értetem hanem akkor jobb ha az ithoni javítást nem forszírozom ilyen gépnél sőt akkor inkább az olcsóbbjait is kerülni érdemes ?
A pontos történetet leírom Neked.
Én ezt a traktort szétszerelve vettem meg az IKR-nél,aztán hajtottam hozzá alkatrészt,és ott lett összerakva,azzal a szervíz szerelővel,aki szét is szedte.Ezért írtam hogy nem mindent Én csináltam.
Házilag nem nagyon tudsz ilyen nagy javítást megoldani rajta szerintem,meg ugye a végén az elektronika is igényelt elég sok szakértelmet,leírást,ami nekem nem volt ehez a géphez.
Az alkatrész méreg drága hozzá,és nagyon nehéz szerezni elfekvőt.
Válasz #6. hozzászólásra
Nem de néha elég jó áron van külföldön G-nyuszi és gondolom nem hiába olyan olcsó . Mérlegelés képpen kérdezősködök olyantól aki csinált már ilyet .
55 hozzászólás
Sziasztok!
Kicsit fére van a témával de kell segitségem a következő alkatrészel...
Hol tudok venni ilyen alkatrészt magyarországban és ha tudja vki mi a neve pontosan ennek?
Angolu lenne:
New Holland, flexible coupling ref:32, Part#450679
8080 model-Mercedes OM 421 engine.
Elöre is köszönöm!
Üdv
sziasztok egy 8970 en eltuntek az 1-8 sebesseg. mi lehet a gond?
ÜDV azért nézd meg a világítás reléit,nincsenek össze olvadva nekem ez okozta a hibát.
Üdv. van nekem egy 8970-es New Holland traktorom, amin nem megy a munkalámpák. már megnézte egy villamosság szerelő és azt mondta ,hogy megvan égve a műszerfal kijelző ahol lehet kapcsólni.
ha volt már valakinek ilyen hiba,vagy tud rá valami megoldást,vagy ahol lehet venni kijelzőt,nagyon megköszönném ha segítene.
Válasz #50. hozzászólásra
Relét cserélt benne a szervizes meg a műszerfalban is babrált valamennyit
Válasz #49. hozzászólásra
A világítással mi volt?
Válasz #48. hozzászólásra
Megoldódott lett kerék is így hazaértem
Válasz #47. hozzászólásra
Miért nem hívtál fel,hoztam volna egy kereket hogy ne ott kelljen dekkolnod.
A telephelyemtől 15 perc bátaszék.
Trakin csak világítás baj volt ellenben az ekén defektet kaptam így Bátaszéken éjszakáztam
Válasz #45. hozzászólásra
A supersteerel lesznek majd gondjai.
Válasz #44. hozzászólásra
Arról tudok Én is mert hívott.
Amúgy nagyon tuti szerintem a gép
Válasz #43. hozzászólásra
Apró gondokról hallottam ,azt hiszem a világítás.
Válasz #42. hozzászólásra
Nem adtam el az ekét.
Mi a gondja??? A világítás???
Vagy van más is????
Válasz #41. hozzászólásra
Akkor elárulhatod mennyiért ment el a 4 es vf kühne eke
Reméljük holnapra azért csak hazaér vele Futi mert adódtak apró gondok az úton.
Válasz #35. hozzászólásra
Jó az infó
Válasz #38. hozzászólásra
Bond,James Bond
Válasz #38. hozzászólásra
Ennyi idő után elővette a topikot, akkor sokat tud, mi meg nem leszünk felhomályosítva.
Válasz #37. hozzászólásra
aztán felvilágosultunk....
Válasz #36. hozzászólásra
Aki a piros eké(me)t árulta
Válasz #35. hozzászólásra
( ammeg kilehet )
Válasz #32. hozzászólásra
állítólag a G.P. 8870-ét
Válasz #33. hozzászólásra
Kösz de már nem aktuális,tuti hogy nem az a hibás vagy elektromágnes vagy a hátramenet kuplungja.Jövő héten jön a szerelő és megnézi.Majd referálok mi volt a baja.
Válasz #31. hozzászólásra
Kicsit jobban leszek kiszerelem ám ha még aktuális !!!!???
Válasz #31. hozzászólásra
Addig mig discoba ment meséljé......
Hús Futár mesélj mit vettél
Alkatrésszel kapcsolatban keressék kollegáinkat bátran!
Tényleg megéri. New Holland és Case alkatrészek garantáltan meghökkentő áron.
www.mezonyek.hu
nhalkatresz@gmail.com
06303319467 Hegedűs Viktor
Válasz #28. hozzászólásra
Neked is szép estét!
Ha kérdésed van keress nyugodtan!
Válasz #27. hozzászólásra
ja értelek Köszi az infókat , további jó estét
Válasz #26. hozzászólásra
Használtam,de nem sokat.
Én John Deere hívő vagyok:)
Válasz #25. hozzászólásra
Sajnos vannak .
Te használtad ezt a traktort vagy egyből ment piacra ?
Válasz #24. hozzászólásra
Sokszor vannak meglepetések sajna.
Válasz #23. hozzászólásra
Ami a tszvan gép 3000 óránál szét kellet dobni a váltót mert valami lemez darabka volt benne ami nem is kellet volna oda csak az volt a fő baj hogy szervizest is meglepte a gép mert ez mászófokozatos gép
Válasz #21. hozzászólásra
Ennek is egyedi volt a hibája a szervizes szerint.
Állítólag nem szokott ez előfordulni rajtuk.
Válasz #20. hozzászólásra
A 3/B kuplungja kompletten ennyibe került volna,és Ausztriából szereztem egy bontott jót 800 ezerért,így érte meg összeraknom a gépet.
Válasz #20. hozzászólásra
Pedig G széri gyakorin és megbízható széria
Válasz #15. hozzászólásra
mi került volna bele ennyibe?
Remélem a gyakoribb szériáknak megoldottabb lesz a javítása meg az alkatrészellátása a jövőben.
Nekem 155-ös van de hosszabb távon tervezek vele mert elejétől kezdve kímélve volt, meg 1szerűen horror árak vannak a géppiacon.
Válasz #18. hozzászólásra
Az nem semmi . Én hasonló álapotú gépen gondolkodnák mint az a 210-es volt
Válasz #16. hozzászólásra
Tudom melyik gépet mondod,Én is gondolkodtam rajta.
Nem tudom most mennyi lenne egy ilyen felújított variáció,de 5 ilyen kuplungsor van benne,és mikor felújításról beszélnek,akkor az azt takarja hogy mindegyiken lamellasorokat,meg karmantyúkat cserélnek a dugattyún,ezen a gépen viszont leszakadt az egyik tengelyről a kuplungház,és ezért azt cserélni kellett,nem lehetett felújítani.
Válasz #15. hozzászólásra
Az baj nincs aki még javított volna ilyet a környékben
Válasz #15. hozzászólásra
Értelek , IKR-esek mondták egy éve mikor volt benn egy G-210 az elsők közül való ami váltó hibás volt hogy felújított cseredarabos váltó 3milla+fa beszereléssel fél év garival . A gép akkor volt 2+fa
Válasz #14. hozzászólásra
Azt nem mondom hogy nem lehet megoldani,de nem egyszerü.Ha van melletted egy olyan aki már látott ilyet,akkor talán belevághatsz,de gondold meg.
Meg tudni kell hogy mi a baja,mert ha nem találsz hozzá alkatrészt,akkor nem biztos hogy új alkatrésszel megéri megcsinálni,mert lehet hogy nem ér annyit a gép.
Amit Én vettem,ahoz az IKR-nél 3.5 milla lett volna az alkatrész,ezért nem csináltatta meg az előző tulaj.
Válasz #13. hozzászólásra
maga váltókalibrálás amit a karral kel csinálni nem gond megy tsz-ben egy G-210 ők javították már az első hidat hátsó lehajtásokat . széttolás emelés nem gond a zetorokat is megoldom mindig .
Válasz #12. hozzászólásra
A nagyon nagy javítást otthon nehéz eset megoldani,és mindenképp kell szervizes hozzá,mert a váltót kell kalibrálni,meg elég sok bíbelődni való van vele.
Meg ugye emelőgép is kell,szóval nehéz eset.
Én az öreg JD-ket tudom javítani otthon A_Z-ig,de az újabbakat már nem.
Válasz #10. hozzászólásra
Bocs nem úgy értetem hanem akkor jobb ha az ithoni javítást nem forszírozom ilyen gépnél sőt akkor inkább az olcsóbbjait is kerülni érdemes ?
Válasz #9. hozzászólásra
Vagy a forszírozás alatt azt érted hogy Te otthon megjavítsd?
Válasz #9. hozzászólásra
De nyugodtan kérdezz,nincs mit titkolnom:)
Válasz #8. hozzászólásra
Ja értelek már akkor jobb ha nem forszírozom a dolgot ?
Válasz #5. hozzászólásra
A pontos történetet leírom Neked.
Én ezt a traktort szétszerelve vettem meg az IKR-nél,aztán hajtottam hozzá alkatrészt,és ott lett összerakva,azzal a szervíz szerelővel,aki szét is szedte.Ezért írtam hogy nem mindent Én csináltam.
Házilag nem nagyon tudsz ilyen nagy javítást megoldani rajta szerintem,meg ugye a végén az elektronika is igényelt elég sok szakértelmet,leírást,ami nekem nem volt ehez a géphez.
Az alkatrész méreg drága hozzá,és nagyon nehéz szerezni elfekvőt.
Válasz #6. hozzászólásra
Nem de néha elég jó áron van külföldön G-nyuszi és gondolom nem hiába olyan olcsó . Mérlegelés képpen kérdezősködök olyantól aki csinált már ilyet .
Válasz #5. hozzászólásra
A Zetor le cserélve?