Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.5 FtUSD388.65 FtCHF439.37 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok! olyan probléma lenne a TX66-ossal ,hogy vacakol egy ideje a motorfordulatszám nem ment 2150 fölé ,a gázkar állító kismotort gondoltam hibásnak ,hogy nem tolja ki eléggé a kart az adagolón ezért a gumibak mögé alátéteket raktam a probléma megszűnt 2200 motorfordulat meglett. Pár napig üzemelt majd volt, hogy nem akarta visszavenni a gázt vagy felfelé venni. volt mikor magától egy pillanatra leesett majd visszament. Most pedig csak alapjárat van ,cseréltem kismotort újra de nem reagál az állító gombra se fel se le mindez melegen. Valakinek hasonló vagy ,hogy merre keressem a hibát. Kösz előre a segítő infókat.
Udv. Olyan kérdésem lenne (tx63) hogy miért remeg be a kombájn mikor bekapcsolom a cséplést és ráadom a fordulatot? Elöre is köszönöm a hozzászolásokat.
Válasz bredacsbenjamin #272. hozzászólásáraPanel csere! Az amibe a kis fenykabel vezetéke van tekerve. Bontóba keress, vagy valakinél, két három guriga is lehet, új még több......
üdv segítséget szeretnék kérni new holland tx 66 az alany
Nem kapcsolja a szecskázót, nem engedi a gázt felvenni néha jó sokszor nem , cséplés bekapcsolás utéán sem változik.
A monitorom nem mutat motorfordulatot ugrál 0-3300 -2400- 0 alapjáraton. Kalibrálás se segít.
A generátornál az érzékelő el lett mozgatva szíj cserénél az próbáltuk állítgatni de semmi.
Válasz R Sándor #270. hozzászólására5-6 valahol? Most! Bár én egy jó 524 et vennék!Ahogy képről láttam,abban fejlettebb az elektronika!Csak a fülkében látom az eltérést talán?
Válasz medikus #262. hozzászólásáraTudom nagyon sokat olvasok de szerintem a hasznalt géptipusok ára tükrözi a megbizhatóságát pl egy fortshritt zt nek az ára lent van a picsába, az kb a 106 tal egyenlő, szerintem . egyébként tx 63-64 vagy 65 öt keresnék de nem találok azért maradna a medion ,
Válasz R Sándor #260. hozzászólásáraÉn is így voltam anno! Azt hittem majd világmegváltó leszek!Nagy teljesítmény,stb.stb!Végén vissza a régihez!Amihez van anyag,akár még bontott is!A Dominatoron eltört a kasza excenter!!1db volt az országban!Szolnokon.Volt rá 2 órám hogy oda érjek érte!Javítottam egyfolytában!De olyanokat,amit egy 514 nél soha!Letört a hátsó kerék,tolatásban!pl.Minden nap javítottam,annak ellenére hogy már áprilisban javítani szoktam!Új alkatrész!Gondoltam az ezekhez tartósabb mint egy E gépnél!Semmivel.Egy dobszíj,ami ugyan akkora mint az 514-esen van,csak a profil más,akkor 10 szeres áron volt! 120 ezer!Szóval én ehhez nem voltam hozzászokva! Nem beszélve az üzemanyag fogyasztásról! Napi 230 lityi!Többet meg nem tudtam megcsinálni,mint a régivel!Én visszatértem a kezdetekhez!Legyen szerencséd,ha így döntöttél! Csak azért írtam,mert meg van a rizikó!
Válasz R Sándor #254. hozzászólásáraNem tudom, mennyit engedhetsz meg magadnak, de ilyen öreg kombájnokat ha nézel min. 5000 eurónak megfelelő forintot számolj, hogy 99% fog kelleni a kombájnt nagyjából hejrepofozni.
Nagyon kételkedek benne, hogy ilyen öreg gépeket 100 % állapotban árulnának.
Én is futkostam eleget kombájn ügyben, még eldőlt, mire a Case 2388 lett a befutó.
Sikeres választást kívánok!
Válasz Sk Laci #253. hozzászólásáraElvileg medion van most tervben. tc 56 ot akartam venni de nem nagy elöre lépés a CASE IH 521 - hez képest, de csak hidróst minden féle képen mert ez még mechanikus váltós. De ugye mint legtöbb embernek a pénztárca is véges . nem akarom eladni az 521-et mig nem vettem valamit , nehogy két szék közé essek.
Válasz R Sándor #252. hozzászólásáraNekem az axial Case kombájnom 380 cm széles 650 gumikkal.
350 Megát nézzél, az szükebb /olyan 350-360 széles lehet/. Mega tulajdonosok megmondják.
Válasz i.batyity #251. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, pont ezért nem tudok venni tx 66 ot mert a kombájn garazsom beton szélessége 390cm.akkor ilyen re mereteztem meg hát ennyire volt pénz.
Válasz R Sándor #248. hozzászólásáraHelló!
A TX68-as 390 cm a gumi szélétől-széléig. 800 mm-es gumival (a kasztni ugyanakkora mint a 66-os). A bajai Türr István hídon átjöttem, a szalagkorlátok között 430cm simán. (Mondjuk a zabszem nem mer volna fel, éjszakai világításnál.)
Válasz Cyberparaszt #193. hozzászólásáraA szelelőnek vannak gumi csíkjai ami tömít és megakadályozza a mag beömleset a szeleőbe.
Ezeknek a csereléséhez a szelelőt le kell venni.
Válasz Gumóka #241. hozzászólásáraA régi cx 6090be én is ezt használtam.
Tökéletes, sőt az összes gépembe ezt rakom. Minősítése alapján szerencsére mindbe megfelel. Az új amíg garis, addig megy csak a gyári.
Válasz bubu13 #240. hozzászólásáraGondolom éves szinten nem cserélsz benne 3-4-szer olajat, hanem évente egyet.
Kell bele egy bő kanna olaj, 22 liter,
Valami más gyártó által kapsz 30-35-ért ennyit.
Ennyi pénzen nem rizikozunk mi.
Mert ha taccsol a gép a bérmunka vagy a motorgenerál 100szora ennek az összegnek.
KB mint ha az ember a szürőn akarna így 2000et spórolni.
Üdvözlet. Tx 66 ahogy benne ülünk jobb oldalán a dobtol lehajt a variator szij és az alsó variator tarcsan belül a legbelso csapágy számát valaki tudja?
Üdvözlet a tagoknak! Olyan kérdesem lenne hogy 1 tx63 nál van a hidró hajtásnál fenn a szivatyúnál 1 hardi tárcsa! Cserélt már valaki olyat? Meg kb hány üzemórát bír ki? Válaszokat előre is köszönöm!
Köszi mindenkinek a hétvégén meg is vásároltuk első tx66 kombájnunk, mert egészen jó állapotban volt és az ára is korrekt volt! Szóval boldog tulajdonosok lettünk és még biztosan fogok jelentkezni. Pozitívum, hogy kézikönyve bent volt, ha kell vkinek jelentkezzen és szkennelem is ????
275 hozzászólás
Sziasztok! olyan probléma lenne a TX66-ossal ,hogy vacakol egy ideje a motorfordulatszám nem ment 2150 fölé ,a gázkar állító kismotort gondoltam hibásnak ,hogy nem tolja ki eléggé a kart az adagolón ezért a gumibak mögé alátéteket raktam a probléma megszűnt 2200 motorfordulat meglett. Pár napig üzemelt majd volt, hogy nem akarta visszavenni a gázt vagy felfelé venni. volt mikor magától egy pillanatra leesett majd visszament. Most pedig csak alapjárat van ,cseréltem kismotort újra de nem reagál az állító gombra se fel se le mindez melegen. Valakinek hasonló vagy ,hogy merre keressem a hibát. Kösz előre a segítő infókat.
Udv. Olyan kérdésem lenne (tx63) hogy miért remeg be a kombájn mikor bekapcsolom a cséplést és ráadom a fordulatot? Elöre is köszönöm a hozzászolásokat.
Válasz bredacsbenjamin #272. hozzászólásáraPanel csere! Az amibe a kis fenykabel vezetéke van tekerve. Bontóba keress, vagy valakinél, két három guriga is lehet, új még több......
üdv segítséget szeretnék kérni new holland tx 66 az alany
Nem kapcsolja a szecskázót, nem engedi a gázt felvenni néha jó sokszor nem , cséplés bekapcsolás utéán sem változik.
A monitorom nem mutat motorfordulatot ugrál 0-3300 -2400- 0 alapjáraton. Kalibrálás se segít.
A generátornál az érzékelő el lett mozgatva szíj cserénél az próbáltuk állítgatni de semmi.
Válasz R Sándor #270. hozzászólására5-6 valahol? Most! Bár én egy jó 524 et vennék!Ahogy képről láttam,abban fejlettebb az elektronika!Csak a fülkében látom az eltérést talán?
Válasz medikus #269. hozzászólásáraPerkins 150 ló 6 henger turbó. Viszi mint a sz@rt.
Válasz R Sándor #268. hozzászólásáraNem tudom,annyira nem ismerem!Volvó motoros?
Válasz medikus #263. hozzászólásáraSzerined mennyi a reális ár, gabona asztallal ?
Válasz Balázs. #265. hozzászólásáraBe jön az úgy is!
Válasz Balázs. #265. hozzászólásáraTegnapi hirdetések,betakarítógép!
Válasz medikus #263. hozzászólásáraHol nézed? A névre kattintással már nem jön be a hirdetés is, vagy csak én nem látom?
Válasz medikus #262. hozzászólásáraTudom nagyon sokat olvasok de szerintem a hasznalt géptipusok ára tükrözi a megbizhatóságát pl egy fortshritt zt nek az ára lent van a picsába, az kb a 106 tal egyenlő, szerintem . egyébként tx 63-64 vagy 65 öt keresnék de nem találok azért maradna a medion ,
Válasz R Sándor #261. hozzászólásáraKicsit jobb! Az árat nem javítottad!
Válasz R Sándor #260. hozzászólásáraÉn is így voltam anno! Azt hittem majd világmegváltó leszek!Nagy teljesítmény,stb.stb!Végén vissza a régihez!Amihez van anyag,akár még bontott is!A Dominatoron eltört a kasza excenter!!1db volt az országban!Szolnokon.Volt rá 2 órám hogy oda érjek érte!Javítottam egyfolytában!De olyanokat,amit egy 514 nél soha!Letört a hátsó kerék,tolatásban!pl.Minden nap javítottam,annak ellenére hogy már áprilisban javítani szoktam!Új alkatrész!Gondoltam az ezekhez tartósabb mint egy E gépnél!Semmivel.Egy dobszíj,ami ugyan akkora mint az 514-esen van,csak a profil más,akkor 10 szeres áron volt! 120 ezer!Szóval én ehhez nem voltam hozzászokva! Nem beszélve az üzemanyag fogyasztásról! Napi 230 lityi!Többet meg nem tudtam megcsinálni,mint a régivel!Én visszatértem a kezdetekhez!Legyen szerencséd,ha így döntöttél! Csak azért írtam,mert meg van a rizikó!
Válasz medikus #257. hozzászólásáraNa most nézd meg a hírdedetést, hülyeséget irtam.
Válasz medikus #259. hozzászólásáraSzerintem 3-4 szezont.volt nálam Kéne valami kicsivel nagyobb olyan 220-250 ló körül
Válasz R Sándor #258. hozzászólásáraOk!Nem sokat volt nálad,ha jól emlékszem.
Válasz medikus #257. hozzászólásáraMert meg gondoltam magam,az tegnap volt ez meg ma van.
Válasz R Sándor #254. hozzászólásáraHa nem akarod eladni,miért hirdeted?Jó sok óra van benne!
Válasz Sk Laci #255. hozzászólására Köszönöm .majdnem van annyi meg ha utána elmegy a régi abból még valamennyi jut feujjításra.
Válasz R Sándor #254. hozzászólásáraNem tudom, mennyit engedhetsz meg magadnak, de ilyen öreg kombájnokat ha nézel min. 5000 eurónak megfelelő forintot számolj, hogy 99% fog kelleni a kombájnt nagyjából hejrepofozni.
Nagyon kételkedek benne, hogy ilyen öreg gépeket 100 % állapotban árulnának.
Én is futkostam eleget kombájn ügyben, még eldőlt, mire a Case 2388 lett a befutó.
Sikeres választást kívánok!
Válasz Sk Laci #253. hozzászólásáraElvileg medion van most tervben. tc 56 ot akartam venni de nem nagy elöre lépés a CASE IH 521 - hez képest, de csak hidróst minden féle képen mert ez még mechanikus váltós. De ugye mint legtöbb embernek a pénztárca is véges . nem akarom eladni az 521-et mig nem vettem valamit , nehogy két szék közé essek.
Válasz R Sándor #252. hozzászólásáraNekem az axial Case kombájnom 380 cm széles 650 gumikkal.
350 Megát nézzél, az szükebb /olyan 350-360 széles lehet/. Mega tulajdonosok megmondják.
Válasz i.batyity #251. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget, pont ezért nem tudok venni tx 66 ot mert a kombájn garazsom beton szélessége 390cm.akkor ilyen re mereteztem meg hát ennyire volt pénz.
Válasz R Sándor #248. hozzászólásáraHelló!
A TX68-as 390 cm a gumi szélétől-széléig. 800 mm-es gumival (a kasztni ugyanakkora mint a 66-os). A bajai Türr István hídon átjöttem, a szalagkorlátok között 430cm simán. (Mondjuk a zabszem nem mer volna fel, éjszakai világításnál.)
Válasz VW passat #249. hozzászólásáraNem de majd lábán hoznom Szombathelyről
Válasz R Sándor #248. hozzászólásáraVettél kombájnt? Már trélert keresel hozzá?
420 cm körül van a kerék szélénél.
Jó estét valaki megmérné vag megmondaná ,nekem hogy a tx 66 kombájn legnagyobb szélessége mennyi, az első gumi két szélére gondoltam. Köszönöm ,
Hali nincs valakinek bosch adapter vezérlő panel elfekvoben
Válasz Cyberparaszt #193. hozzászólásáraA szelelőnek vannak gumi csíkjai ami tömít és megakadályozza a mag beömleset a szeleőbe.
Ezeknek a csereléséhez a szelelőt le kell venni.
Válasz kollarbalazs92 #237. hozzászólásárahivj mert ennyit nem irok 203339210
Válasz Gumóka #241. hozzászólásáraA régi cx 6090be én is ezt használtam.
Tökéletes, sőt az összes gépembe ezt rakom. Minősítése alapján szerencsére mindbe megfelel. Az új amíg garis, addig megy csak a gyári.
Válasz bubu13 #240. hozzászólásáraGondolom éves szinten nem cserélsz benne 3-4-szer olajat, hanem évente egyet.
Kell bele egy bő kanna olaj, 22 liter,
Valami más gyártó által kapsz 30-35-ért ennyit.
Ennyi pénzen nem rizikozunk mi.
Mert ha taccsol a gép a bérmunka vagy a motorgenerál 100szora ennek az összegnek.
KB mint ha az ember a szürőn akarna így 2000et spórolni.
Válasz bubu13 #238. hozzászólásáraBardis WÜRTEMBERG 15w40.Simán megy vele.
Válasz bubu13 #240. hozzászólásáraIveco motor, mi teherautókba ezt öntöttük.
Mobil 1
Válasz GREVEN #239. hozzászólásáraMotorby igen, eddig nekem is gyári ment, csak most H 50000 Ft egy kanna.... Keresnék vmi más megoldást ha lehet
Válasz bubu13 #238. hozzászólásáraMotorba?
Mi a baj a gyárival?
Eddig ambra master gold ment nálunk.
Tavasszal próbára ment bele John deere olaj. Nem tudok nagyon nyilatkozni, keveset arattunk a nyáron.
Tx66 ba ki milyen olajat szokott tenni? Gyárin kívül! Ami bevált....
Most vásároltam new holland tx66 kombájt. linde kar középállásába a gép nem áll meg. Mi lehet a hiba?
Sziasztok! Tx66-nál jelenleg nem működik a km/h mérő. Az akksi sokáig ki volt véve előtte, korábban jól működött. Tudja vki mi lehet a baj? Köszi
Üdvözlet. Tx 66 ahogy benne ülünk jobb oldalán a dobtol lehajt a variator szij és az alsó variator tarcsan belül a legbelso csapágy számát valaki tudja?
Válasz Dudás Rudolf #233. hozzászólásáraIgen persze.
Válasz GREVEN #118. hozzászólására Üdv! A napraforgóhoz belemezelitek a dobot? Köszi a választ
Üdvözlet a tagoknak! Olyan kérdesem lenne hogy 1 tx63 nál van a hidró hajtásnál fenn a szivatyúnál 1 hardi tárcsa! Cserélt már valaki olyat? Meg kb hány üzemórát bír ki? Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz Sötét Paraszt #223. hozzászólásáraAlig használt véghajtás bemenő tengely eladó.
Ugyanit menetelő panel + 2 ajándék pótméter új árának feléért elvihető.
Válasz Kelemen.istvan.1987 #227. hozzászólásáraMunkával töltsd a napot,ne a könyv olvasással!!!!!
Válasz Kelemen.istvan.1987 #227. hozzászólásáraÉn megköszönném ha elküldenéd
Válasz Kelemen.istvan.1987 #227. hozzászólásáraSok hibamentes üzemórát vele.
Mindent ne higgy el a könyvébe. Vannak benne félre fordítások.
Sziasztok!
Köszi mindenkinek a hétvégén meg is vásároltuk első tx66 kombájnunk, mert egészen jó állapotban volt és az ára is korrekt volt! Szóval boldog tulajdonosok lettünk és még biztosan fogok jelentkezni. Pozitívum, hogy kézikönyve bent volt, ha kell vkinek jelentkezzen és szkennelem is ????
Válasz Sötét Paraszt #223. hozzászólásáraNa azt már mi is néztük. Elég érdekes.