Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR414.94 FtUSD394.48 FtCHF446.43 FtGBP499.75 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz kecskemeti88 #422. hozzászólásáraNekem is volt ilyen 2254-nél.Talán segit.A szemveszteség panelt kivéve a tetőn,csatlakoznak bele mindenféle vezetékek.Az egyik vezetékbe be van iktatva egy dioda.Le van zsugozcsövezve ,ott kicsit vastagabb a vezeték.Na azt a diodát kell áthidalni,kiiktatni,vagy ujra cserélni.Nekem 4 éve ki van iktatva azota nem produkálta ezt.
Ettől jobb napot!!!!
Olyan problèmával fordulok a tisztelt kollégákhoz, hogy adott egy z-kombájn ,indítás után töltèsjelző kialszik(töltès van) de a gèpen semmi nem működik (csiga nyitás, csèplő, asztal emelès, hűtő szita tisztító.....) hol keressem a hibát!!! Piros kapcsoló( közùt/mező) működik!!
Válasz Vinkó 75 #420. hozzászólásáraNem lett átkapcsolva a kapcsoló. Minden mást vezérel. A mágnes szelep odakintről működik ugyhogy valószínű valami elektormos baj lett.
Válasz Skodoo96 #419. hozzászólásáraMikro kapcsoló-relé-kábel-mágnes szelep-csatlakozási pontok. A többi funkció működik ? A biztonsági kapcsoló nem lett véletlen átkapcsolva ? A kihelyezett szelepről kézzel működik ?
Üdv Mindenkinek!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy 211e hibakódot ír a kombájn se le se fel nem mozdítja a ferdefelhordót.Biztosítékja jo. Valaki járt már igy? Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm a válaszokat.
Abban kérnék segítséget, hogy a hátra menet csipogót melyik kapcsoló kapcsolja? A Linde bowdwnél lévő vagy a karnál lévő? Cseréltem csipogót, de villany nem jön el odáig. A kapcsolókat is kimértem jó mind a kettő. Kábel problémára gondolok de jó lenne tudni merre induljak. Meg még esetleg annyi jó lenne tudni a kábel pozitívot vagy negetívot bont-e? Ha más nem lesz lengőbe dobok egy új kábelt.... Vagy eseteg kapcsolási rajzot honnan tudnék letölteni? :)
Válasz mitsubi #412. hozzászólásáraLindét hajtja a motor,lindénél kis kar amit a bowdennel mozgat ricnije nincs lemenve, váltó véglehajtás közti bordáshüvelyek, hidrosztatika olaj rendbe? Nem ilyen gépem van de ezek úgy előfordulhatnak.
Sziasztok!
Egy problémám akadt egy 2264-essel.Tavaly le lett állítva és most el akartam állni, de se előre se hátra nem megy!A linde bovden müködik.Hol keressem a hibát illetve volt e már valakinek hasonló gondja.
Válasz VaszuszTamás #408. hozzászólásáraAz ideális esetet mindig a gabona jelenlegi állapota mutatja. Napközben minimum 3 szor korrigál a pilóta. Vagy többször,ha úgy kell. A gyári alap beállítások csak viszony számok. Lényeg a minél kíméletesebb cséplés. Nem törekkel..nem nehezíti a szétválasztást a ládákon-rostán. Ha szalma van hagyva az sokat segít a pilótának. És a gabona állapota a tartályban. Őzikénél a 800-850 volt alighanem az alap a dobra,de ez körülmény függő.A dob hézag szintén körülmény függő.
hello.a rostaszekrény meghajtásanal cseréltem a csapágyakat es most uresen szij nélkul forgatom es egy helyen nehezen megy és ugrik egyet ez most igy jo vagy neki szépen egyenletesen kel forognia? légysi segitsetek mert nem tudok rájonni
Válasz laci92627 #400. hozzászólásáraIgen ms-sc volt. cseréltem is benne nem volt olcso mulatság. Azt hittem az asztalban van a hiba de nem. Most ugyan olyat vásároltam csak összecsukos ms-sc-t. Nem annyira csap nagyot de azért lehet érezni. Az lesz amit mondtatok. cséplő be és egybol az asztal. Köszönöm a válaszokat.
Válasz Vinkó75 #399. hozzászólásáraA Z-nél nem tudod az asztalt indítani amíg a cséplő nem megy,de egyszerre lehet indítani csak akkor az asztal reléjét fent a motornál ki kell támasztani,így a cséplő kapcsolásra egyszerre fog indulni a kettő.
Válasz Atika44 #396. hozzászólásáraSzét fogja csapni a hajtőműveknél. A kis körmöket. Mik közözött a műanyag betétek vannak. Legalább is az MS-Sc-nél így volt. Egyszerre kell indítani az elejét és a cséplést. Azaz a WTS-nél lehetett előbb bekapcsolni az elejét, majd később a cséplést. A Z-nél nem próbáltam de lehet működik ott is. Nincs más lehetőség..mivel itt egy nagy mágnes van.
Üdv a tagoknak! John deere 2264 kombajn. Geringhoff kukorica adapter van rajta. Ha bekaocsolom az asztalt hirtelen elindul es reccsen az asztal. Mit tehetnek, hogy ne kapcsoljon hirtelen az asztal. Be kapcsolom es 1.5 masodperc mulva kaocsol az asztal ....
Válasz Malaguti91 #387. hozzászólásáraElőször van a kartámaszban az irányító karon a mikro kapcsolók. És a hozzá kapcsolódó vékony vezetékek. Majd a kabin alján a csatlakozó. Mi be megy a kabin jobb oldalán lévő (alap lapra). Azon az adapter felőli oldalon az első függőleges 4 kis relé az emelés és leengedés jeleit adja tovább. Innen ismét vezetékek-csatlakozók a nagy központi dobozig. Majd onnan a szelepekig. Tehát van pár hely plusz alaplap problémák. Esetleg egy központi relé hibája mi bezavarja a többi funkciót. Legutóbb a K25-ös nagy relé ami nyilván az ürítésé, zavarta be az adapter vezérlését is. Tehát biztosítékok,relék-csatlakozók. És utána a drágább alaplap problémák. Kivételesen most a szeleptől indulnék. Mivel lehet csak földelés probléma.
Válasz Malaguti91 #378. hozzászólásáraAkkor a leengedés áram körön lesz a gond. Kábel-relék,csatlakozók,esetleg biztosíték. Legutóbb egy kolléga hasonló esettel küzdött. Ott is kontakt probléma volt....ha jól emlékszem.
428 hozzászólás
Válasz kecskemeti88 #426. hozzászólásáraAkkor biztosan változtattak.Azért lefotozom mire gondoltam.A szigszalagos részen volt a dioda.
Válasz kecskemeti88 #426. hozzászólásáraSzakembör!!!!!!
Válasz Charlie Firpo #424. hozzászólásáraA miénk 2066 os, de ebben nem találtam ott a vezetèkeken semmit.
Válasz JD 4630 #423. hozzászólásáraTestelèsek rendben vannak, csatlakozók átnèzve befujkálva, de a helyzet változatlan!
Válasz kecskemeti88 #422. hozzászólásáraNekem is volt ilyen 2254-nél.Talán segit.A szemveszteség panelt kivéve a tetőn,csatlakoznak bele mindenféle vezetékek.Az egyik vezetékbe be van iktatva egy dioda.Le van zsugozcsövezve ,ott kicsit vastagabb a vezeték.Na azt a diodát kell áthidalni,kiiktatni,vagy ujra cserélni.Nekem 4 éve ki van iktatva azota nem produkálta ezt.
Válasz kecskemeti88 #422. hozzászólására1. nézd át a testeléseket a paneleknél és az oldalán is, bontsd ki csiszold meg.
Ettől jobb napot!!!!
Olyan problèmával fordulok a tisztelt kollégákhoz, hogy adott egy z-kombájn ,indítás után töltèsjelző kialszik(töltès van) de a gèpen semmi nem működik (csiga nyitás, csèplő, asztal emelès, hűtő szita tisztító.....) hol keressem a hibát!!! Piros kapcsoló( közùt/mező) működik!!
Válasz Vinkó 75 #420. hozzászólásáraNem lett átkapcsolva a kapcsoló. Minden mást vezérel. A mágnes szelep odakintről működik ugyhogy valószínű valami elektormos baj lett.
Válasz Skodoo96 #419. hozzászólásáraMikro kapcsoló-relé-kábel-mágnes szelep-csatlakozási pontok. A többi funkció működik ? A biztonsági kapcsoló nem lett véletlen átkapcsolva ? A kihelyezett szelepről kézzel működik ?
Üdv Mindenkinek!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy 211e hibakódot ír a kombájn se le se fel nem mozdítja a ferdefelhordót.Biztosítékja jo. Valaki járt már igy? Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm a válaszokat.
Válasz laci92627 #417. hozzászólásáraItt a teljes service manual benne a kapcsolási rajz is!
Válasz osztro.m #416. hozzászólásárahttp://storage6.fermer.ru/2013/02/160506/john_deere_2066_diagnostika.pdf
Sziasztok!
Abban kérnék segítséget, hogy a hátra menet csipogót melyik kapcsoló kapcsolja? A Linde bowdwnél lévő vagy a karnál lévő? Cseréltem csipogót, de villany nem jön el odáig. A kapcsolókat is kimértem jó mind a kettő. Kábel problémára gondolok de jó lenne tudni merre induljak. Meg még esetleg annyi jó lenne tudni a kábel pozitívot vagy negetívot bont-e? Ha más nem lesz lengőbe dobok egy új kábelt.... Vagy eseteg kapcsolási rajzot honnan tudnék letölteni? :)
Válasz mitsubi #412. hozzászólásáraLindét hajtja a motor,lindénél kis kar amit a bowdennel mozgat ricnije nincs lemenve, váltó véglehajtás közti bordáshüvelyek, hidrosztatika olaj rendbe? Nem ilyen gépem van de ezek úgy előfordulhatnak.
Válasz mitsubi #412. hozzászólásáraTedd sebességbe!
Válasz mitsubi #412. hozzászólásáraSzia! Az Agroinform facebook csoportban is tedd fel a kérdést, ott talán hamarabb választ kapsz.
Sziasztok!
Nem tud senki mondani valamit?
Sziasztok!
Egy problémám akadt egy 2264-essel.Tavaly le lett állítva és most el akartam állni, de se előre se hátra nem megy!A linde bovden müködik.Hol keressem a hibát illetve volt e már valakinek hasonló gondja.
Köszönöm előre is!
Válasz VaszuszTamás #408. hozzászólásáraOlcsóbb gépen gyakorolni kellett volna!!
Válasz VaszuszTamás #408. hozzászólásáraAz ideális esetet mindig a gabona jelenlegi állapota mutatja. Napközben minimum 3 szor korrigál a pilóta. Vagy többször,ha úgy kell. A gyári alap beállítások csak viszony számok. Lényeg a minél kíméletesebb cséplés. Nem törekkel..nem nehezíti a szétválasztást a ládákon-rostán. Ha szalma van hagyva az sokat segít a pilótának. És a gabona állapota a tartályban. Őzikénél a 800-850 volt alighanem az alap a dobra,de ez körülmény függő.A dob hézag szintén körülmény függő.
Buza aratáskor ideális esetbe mennyinek kell lenni e a dobhézagnak meg a fordulatnak?
5 km/h és ordit a dob benne
Sziasztok 2264, olyan hibakodot dob ki hogy 72E, valaki találkozott már ezzel a koddal? Előre is köszi.
hello.a rostaszekrény meghajtásanal cseréltem a csapágyakat es most uresen szij nélkul forgatom es egy helyen nehezen megy és ugrik egyet ez most igy jo vagy neki szépen egyenletesen kel forognia? légysi segitsetek mert nem tudok rájonni
Válasz Atika44 #401. hozzászólásáraÉn a CWS-nél rögtön egymás után indítom a csépléssel + még közbe az asztalt is emelem , így lassabban indul kicsit.
a dobvariatoron megfordil a dugatyu es megfolyik a gumigyuru mi lehet a gond
Válasz laci92627 #400. hozzászólásáraNem emlékeztem rá..oros asztalnál nem csinált gondot. Köszi !
Válasz laci92627 #400. hozzászólásáraIgen ms-sc volt. cseréltem is benne nem volt olcso mulatság. Azt hittem az asztalban van a hiba de nem. Most ugyan olyat vásároltam csak összecsukos ms-sc-t. Nem annyira csap nagyot de azért lehet érezni. Az lesz amit mondtatok. cséplő be és egybol az asztal. Köszönöm a válaszokat.
Válasz Vinkó75 #399. hozzászólásáraA Z-nél nem tudod az asztalt indítani amíg a cséplő nem megy,de egyszerre lehet indítani csak akkor az asztal reléjét fent a motornál ki kell támasztani,így a cséplő kapcsolásra egyszerre fog indulni a kettő.
Válasz Atika44 #396. hozzászólásáraSzét fogja csapni a hajtőműveknél. A kis körmöket. Mik közözött a műanyag betétek vannak. Legalább is az MS-Sc-nél így volt. Egyszerre kell indítani az elejét és a cséplést. Azaz a WTS-nél lehetett előbb bekapcsolni az elejét, majd később a cséplést. A Z-nél nem próbáltam de lehet működik ott is. Nincs más lehetőség..mivel itt egy nagy mágnes van.
Válasz Szabolcs80 #397. hozzászólásáraOlaj .
Válasz Atika44 #396. hozzászólásáraOlaj vagy áram kapcsol?
Üdv a tagoknak! John deere 2264 kombajn. Geringhoff kukorica adapter van rajta. Ha bekaocsolom az asztalt hirtelen elindul es reccsen az asztal. Mit tehetnek, hogy ne kapcsoljon hirtelen az asztal. Be kapcsolom es 1.5 masodperc mulva kaocsol az asztal ....
Válasz Vinkó75 #379. hozzászólásáraIgen szívtam vele rendesen. A biztosíték táblában csúszott ki egy csoki egy picit...
Válasz Malaguti91 #393. hozzászólásáraOtt már nem kicsi lehet a baj ha a Z kombi kódol!!!
joestet kivanok a 120e hibakodot ismeri valaki vagy tud rola valamit? az utmutatoban pont ez nincs meg.
Válasz Vinkó75 #391. hozzászólásárakiszi szepen
Válasz Malaguti91 #390. hozzászólásáraÜdv ! A hajtóművekbe API GL-5 való. Ebből választható 75W-90...vagy 80W-90. Az utóbbit használtuk.
Válasz Vinkó75 #388. hozzászólásárajonapot van a motoron a koztes hajtomu abba mijen olajat kel onteni?
Válasz Vinkó75 #388. hozzászólásáranagyon koszon a segisegedet holnap fogom nezni tovabb mar keso az ido es hiiiideg van
Válasz Malaguti91 #387. hozzászólásáraElőször van a kartámaszban az irányító karon a mikro kapcsolók. És a hozzá kapcsolódó vékony vezetékek. Majd a kabin alján a csatlakozó. Mi be megy a kabin jobb oldalán lévő (alap lapra). Azon az adapter felőli oldalon az első függőleges 4 kis relé az emelés és leengedés jeleit adja tovább. Innen ismét vezetékek-csatlakozók a nagy központi dobozig. Majd onnan a szelepekig. Tehát van pár hely plusz alaplap problémák. Esetleg egy központi relé hibája mi bezavarja a többi funkciót. Legutóbb a K25-ös nagy relé ami nyilván az ürítésé, zavarta be az adapter vezérlését is. Tehát biztosítékok,relék-csatlakozók. És utána a drágább alaplap problémák. Kivételesen most a szeleptől indulnék. Mivel lehet csak földelés probléma.
Válasz Vinkó75 #385. hozzászólásáraabban a nagy dobozban jobboldalt van miden igaz mashol nincs rele biztositek?
Válasz 2266 #384. hozzászólásáraminden biztositekot atneztem ugyvan hogy ha gyengen nyomom lefele nemmegy ha erosebben kiirja a hibat felfele gyengen megyen erosebben megintcsak hibakod
Válasz 2266 #384. hozzászólására Ilyen ez a maszek világ !
Válasz Vinkó75 #379. hozzászólásáraEngem egyszer egy biztosíték viccelt meg át raktam a kürtét és mentem aratni igaz kürt nélkül...
Válasz Malaguti91 #382. hozzászólására Remélem segít !
Válasz Vinkó75 #381. hozzászólásáravan igen de az emeles sujesztesrol nemtalalok semmit
Válasz Malaguti91 #380. hozzászólásáraPedig a kezelésiben benne van. 100-8 oldaltól a kezelésiben benne kell hogy legyen
Válasz Vinkó75 #379. hozzászólásárade nemis tudom mit merre nezzek a konyvben nemmutat semmi relet semmi biztositekot
Válasz Malaguti91 #378. hozzászólásáraAkkor a leengedés áram körön lesz a gond. Kábel-relék,csatlakozók,esetleg biztosíték. Legutóbb egy kolléga hasonló esettel küzdött. Ott is kontakt probléma volt....ha jól emlékszem.