Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
374 hozzászólás
Válasz #373. hozzászólásra
......
Csak annyi amit a képen is láthattok, amivel mi foglalkozunk működik és segít.
Ha valaki szeretne többet megtudni rólunk, személyesen megtalál az Agromashon a C pavilonban
növeljétek a teljesitminyt
hamá 1x nincs nekije-------
Válasz #369. hozzászólásra
Megvan minden motor tesztadata mikor tesztelik és addig novelik a teljesitmenyt mig szet nem repul a motor. Ezáltal a bennelevo szoftvert tudjuk optimalizálni.
Válasz #368. hozzászólásra
Ahhoz honnan szedtek nagyobb szoftvert,hisz ő a legnagyobb abban a szériában?
Válasz #366. hozzászólásra
Elvállaljuk
Válasz #364. hozzászólásra
JD 6910 6,8 USA? Elvállalom
Hol és mikor
Válasz #359. hozzászólásra
Jd6910s bosch vp44 adagolóval elvállalod?
Válasz #359. hozzászólásra
Jd6910s bosch vp44 adagolóval elvállalod?
Válasz #359. hozzászólásra
Jd6910s bosch vp44 adagolóval elvállalod?
Válasz #359. hozzászólásra
Jd6910s bosch vp44 adagolóval elvállalod?
Válasz #359. hozzászólásra
Jd6910s bosch vp44 adagolóval elvállalod?
Válasz #360. hozzászólásra
Mi csak a szoftvert cseréljük és hozzáálítjuk a váltóvezérlőt is mint egy nagyobb kategóriás gép....tehát a komplett elektornikai rendszert áttálítjuk T6060 -ra.
Válasz #356. hozzászólásra
Még gyári minden, de gondolkodunk hogy a t6060(most t6020) gyári vezérlő elektronikáját rárakatjuk, névleges 20 lóerő lenne pluszban.
Elektromos kézigázzal szoktál dolgozni például szántásnál? én úgy veszem észre mitha elektromos kézigázzal erősebb lenne a gép,simábban viszi az ekét.
Válasz #357. hozzászólásra
Akkor beállítjuk újra....és még ami fontos ay eredeti szoftver archiválva van és bármikor vissza tudjuk állítani az eredeti állapotba plusz költségek nélkül.
Azért mérjük fékbadon, hogy az adott teljesítmény és a megegyezett teljesítmény legyen.
Válasz #344. hozzászólásra
Visszatérve a méréshez. A mérés a legnagyobb fordulaton automatikusan a fékpad fékezi meg és ez kb. 15-30 mp.
Válasz #355. hozzászólásra
és mi van akkor,ha nem lesz meg az ígért + lóerő a beavatkozás után?
Válasz #354. hozzászólásra
Nálatok megemelték a teljesítményt utólag?
Válasz #353. hozzászólásra
Igen. Minden elektronikusan vezérelt motornál megoldható. A lényeg, hogy a gázpedál eletromossan vetzérelt legyen.
Válasz #344. hozzászólásra
Üdv!
Az NH-nál ráadják a maximális lóerőt amit ráad maga is a traktor bizonyos esetekben(amikor a zöld visszajelző kigyullad a műszerfal közepén), nekünk a t6000-nél ezt automa váltó funkcióba adja rá 13-16. sebességbe ill TLT nél ha megnövekedik a teljesítmény igény
http://www.agroecopower.hu/l--new-holland/c--traktor/s--t-6000-elite
(és a PS előttinél a névleges teljesítményt adják meg a PS utáninál meg a maximális teljesítményt, nekünk rá van írva a 4hengeres blokkra hogy 98KW névleges teljesítmény a maximum, afelé én biztos nem mennék..)
Válasz #352. hozzászólásra
bosch vp elektromos adagolós motort tudtok tuningolni?
Válasz #349. hozzászólásra
Nálunk egy teljesítmény emelés (motor optimalizálás) 325.000,- Ft. Nincs kiszállási költség .....ez az egy ár van ami tartalmaz mindent. Fékpados mérés előtte utána, 2 év garancia. Az egész művelet a méréssel együtt 1-2 óra.
több info
www.agroecopower.hu
Válasz #342. hozzászólásra
Nem kell mindent elhinni.
Válasz #348. hozzászólásra
Kerékről sehogy.Motorfelújítás után mérettem meg a kitével tlt-n.És ott mutatták egy táblázatban ezeket az adatotokat.
Válasz #346. hozzászólásra
Nem a görbéket töltögették neten keresztül, hanem a programot amit belejátszottak. Felhívták a cégjüket, lejátszották azt ami a traktorban volt, beírták a gyártási számokat és újrajátszották a programot. Ti is így csináljátok? Mennyi másodpercig megy nálatok a traktor a fékpadon eredeti programmal, és az új megnövelt teljesítménnyel? Mibe kerül nálatok a teljesítménynövelés az ügyfélnél?
Válasz #347. hozzászólásra
A keréken leadott teljesítményt hogy mérték?
Ahhoz már komoly cuccok kellenek szerintem
Én régebben mérettem a 8200-ast nyugis tempóban egy délelőtt rá ment.
De ott megvallatták a gépet rendesen.210+20 le nek van eladva,tlt-ről 186 le kerékről meg 156 le .
Válasz #344. hozzászólásra
Mi nem a netről töltögetünk le görbéket a mérést és mindent a helyszínen mérünk...házhoz megyünk a fékpaddal együtt. Cégünknek több min 4 fékpadja van. Referenciát tudok adni ha érdekel akinél voltunk. És ha érdekel valakit akkor az előzőkben elküldött videón láthatja a féfpados mérést.
Szerintem előtte is meg utána is meg kellene mérni.
Nekem a claas axion cpm rendszere a szimpatikus, b csoportban max 200 le van, c d csoportban 8 km fölött meg 230, Ez így védi a váltót a túlerőltetéstől.
5-6 km/órás szántásnál vagy lazításnál úgy is inkább a tömeg kevés nem a lóerő. Tárcsázásban meg grubberrel nagyon haladósan megy.
Válasz #340. hozzászólásra
Amikor méritek a fékpadon honan tudjátok hogy a megnövelt teljesítmény nem a powerbost vagy hogyan hívják amit a motor tud talán 10-15 másodpercig? Nálam a fékpadon történő mérés se volt több ideig mint pár másodperc. A laptopon meg huzigatták a teljesítménygörbét meg a nyomatékgörbét. A programot a neten keresztül játszották be. Igaz hogy jobban megy a motor, de váltásnál füstöt dobál.
Válasz #342. hozzászólásra
Ez a Rapid.....van egy dobozod mondnak max 20%-kal tobb LE-t de nem mérik.....
Válasz #341. hozzászólásra
154 LE-ből 250LE Csak azt ne merje mondani nekem valaki,hogy ez normális.Ez az "ész nélkül tuningolunk" tipikus esete
Válasz #333. hozzászólásra
Mértem pár ügyfélnél Rapidos gépet a mérések a köv.:
JD 6920 alap 164 LE - rapiddal 178 LE és + 20 Nm nyomaték
JD 6920 alap 164 LE - rapiddal 190 LE és + 14 Nm nyomaték
Valtra M181 alap 154 LE - rapiddal 204 LE és + 250 Nm nyomaték
McCormick alap 154 LE - rapiddal 250 LE és + 350 Nm nyomaték
és még sorolhatnám
Válasz #334. hozzászólásra
Mi tudjuk, mivel minden gépet mérünk fékpadon és nem dobozzal de a gyári szoftvert használva növeljük a teljesítményt és a váltóvezérlőt is beállítjuk.
http://www.youtube.com/watch?v=pJEfDCj04Lw
Válasz #338. hozzászólásra
Köszi az infókat . A 8 ezres is mutatja digitálisan a hutofolyadek es a hidraulika olaj hőmérsékletét is
Válasz #307. hozzászólásra
Az ekét kb 7.5 km/h val viszi.Nem Én használom,pontosan nem tudom hányadikba.Ezt a sebességet tarjuk nagyjából vele és az ekén veszünk összébb,ha nehezebb a talaj.Olyan 800 üzemóra lehet amit mentünk vele,mármint a 8200 vel,semmi gond nélkül.A 6920 4-5000 körül,semmi gond.Persze mi is csak szántásnál és tárcsázásnál használjuk ahová teljesen jó és kell is.
Korábban hallottam,hogy a KITE egy helyen gépeket váltott ki és bizony gyengének sikerültek az új trakik és a KITE is Rapidosokkal oldotta meg a problémát.
Csak a 6930 mutatja számokkal a hőmérsékletet.94-97.Mikor milyen irányba megy a traki.Persze a normál mutató messze elkerüli a piros tartományt,valamivel magasabb mint nélküle....
Válasz #334. hozzászólásra
Azt mondom, amit nekem mondtak: továbbképzéseken vesznek részt, meg Rapidos előírásokból nézik ki, melyik típuson mi a beállítás.
Válasz #332. hozzászólásra
Csak akkor használom, ha kell az erő. 10 lóval nagyobb gép kellett volna, amikor erre váltottunk, de így alakult.
Idővel okosodik az ember, ez van.
Válasz #334. hozzászólásra
Ez igaz,nem tudom nekem mennyit tettek rá. De bírja,igaz nem zöld
Válasz #331. hozzászólásra
Ez a bajom a rapidal hogy sacra meg fülre dolgoznak!Honnan tudjátok
hány % pluszt tettek rá?Sehonnan mivel nem mérték!
Válasz #330. hozzászólásra
Lehet 1000-ből én vagyok az az 1 aki beszopta.Attól a tietek lehet jó!
Az enyém melegedett vele 98-99 c volt a víz.
Válasz #330. hozzászólásra
Kapcsolgatod? Én nem szoktam kikapcsolni,ha könnyebb munkák vannak semmit nem veszek észre egy ki-be kapcsolásnál.
Válasz #329. hozzászólásra
Nem húztátok túl a motort?
Én úgy tudom csak addig lehet tuningolni egy motort,ameddig az adott motortípusból van gyárilag is az a teljesítmény.
Válasz #327. hozzászólásra
Volt, aki ugyanezt mondta ezerrel ezelőtt.
Egyébként a Rapidot az üzem kb. 15-20%-ában használom.
Válasz #328. hozzászólásra
Nekem 3000 körül olvadt el a dugó teteje.
Válasz #327. hozzászólásra
Akkor én már tervezzem a motorcserét?
Válasz #324. hozzászólásra
Meg egy ezres van benne.utána...
Válasz #325. hozzászólásra
Ott voltál? Miért nem szóltál?
Válasz #324. hozzászólásra
Pénteken berregtem egy 930-as Axionban