Hirdetés
Fórum
Ifa e 5/2 fixes pótkocsi átalakitása
Létrehozta: Kisszemán , 2009-11-15 08:35:08
Kedvencekhez
Segítség
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- Gazdálkodási napló/táblatörzskönyv új
- Napraforgó ára új
- Elektronikus Permetezési Napló új
- Zetor traktorok új
- Aszály új
- Lucerna telepítése, termesztése új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
Digitális átállás: két pályázat is megjelenik a közeljövőben
Ki kell aknázni a digitalizációban rejlő lehetőségeket.
Támogatott tartalom
18 hozzászólás
Sziasztok! Érdeklődnék hogy van gyártanak-e rá új felépítményt ha igyen akkor hol?
köszönöm
Válasz Garfield #16. hozzászólásáraKöszi
Válasz broll79 #15. hozzászólására4.2*2.2
Az E5/2-es pótnak mekkora a gyári rakfelülete???
Válasz #13. hozzászólásra
Ez romániában van. Itt ugy müködik, hogy az önkormányzatnál be kell jelenteni az igénynt majd adnak egy sárga alapszinü rendszámot meg forgalmit ahová felvan irva a hejségneve is. Biztositást is lehet kötni rá és elméletileg minden évben le kellene ellenőrizze müszakilag egy a feledatra ki jelölt szakember, de ez a gyakorlatbann ugy megy, hogy bemegyünk a tanácshoz kifizetjük az éves dijjat (apropénz kb. 3000ft) és szépen lepecsételik a forgalmit.
Ahejséghez közigazgatásilag hozzátartozó területeken lehet vele közlekedni. Viszont europai utra nem szabad vele rámenni fügetlen attol, hogy átmegy az adott helységenn vagy nem.
Válasz #8. hozzászólásra
Üdv mindenkinek!
Olvasgatok itt a forumok között, hogy megtudjak arról valamit hogy egy adásvételivel forgalmival nem rendelkező gyárilag benzines de dieselre átalakított UAZ-t hogyan vezethetném közúton legálisan. Elolvastam a piros, zöld rendszámos forumokat, de nem találtam semmi megvalósíthatót. Ezért érdekelne hogyan értette forumozó kolega a "hejség rendszám" -ot???
Válasz #10. hozzászólásra
Ha meg mégis beleöltél akkor BELEÜLNIIIIII!!!!!
És nyomni velük a napi 16ot!!! hehehheheeeee
Szupikis 150Sek!
Válasz #10. hozzászólásra
Hát erről beszélek!!!!!
Nem szabad eladniiiiiii!!!!
Még vlk. kúúúúúúúrvajól járna...
Ilyenekbe ha lehet ne öljün az ember mer ez kakukk befektetés... heheheheeeee
Válasz #9. hozzászólásra
Én darabokra szedtem a T-150-es trakijaimat mindent megcsináltar rajtuk amit a gyárban elbasztak a ruszkik, na ezért nem adom el őket mert azt a melót senki sem fizeti meg. Érded totál darabokra motor váltó difik, teljes festés meg idő idő idő!!!!!!
Válasz #6. hozzászólásra
Az meg = a lóvéval!
Nemigaz Alexander?
Ha meg el kell adni a KUTYASE!!! fogja megfizetni azt a sok energiát meg baxakodást amibe az került!!!!
MELLŐZNI A BAXAKODÁST EMBEREK!!!!
Töményen a lényegre koncentrálni!!!!!!
Haver is vett egy lerobbant W50-es billencs ifát Morahalomról 300.000ft-ért azzal a céllal, hogy összevágja egy jó egytengelyes potkocsinak. Megondolta kicsit rendbesszedte tett rá hejség renszámot és azzal hord be mindent a mezőről erdőről, első ősszel visszahozta azdt a 300.000ft-ot.
Levizsgáztatni se lenne egyszerű.
Válasz #3. hozzászólásra
Semmi értelme vele foglalkozni meg az időt pocsékolni rá vegyél billencset amit gyárilag csináltak meg. Számolj vasanyag munkahenger sok vágás hegesztés stb, meg idő idő idő!!!!!!!!!!
Válasz #4. hozzászólásra
hali én is átalakitottam ,csak egy magyar fixest,400-ba van eddig,de állitolag mérnökkel átalakitási tervet kell csináltatni,egyenlőre itt megakadtam
Válasz #3. hozzászólásra
Számold az anyagot... még ha ezt-azt össze is szedsz hozzá imitt-amott akkor is rámennek százezre. Kell rá egy komplett platót csinálni, mert a fixesnek csak az alváza van bedeszkázva. Két billentő mh. Az alvázat is át kell alakítani , helyet kell csinálni a m.hengereknek. Konzolok kellenek az alvázra amin billen a plató. Hidraulika csövezés. 3-400e simán rámegy. Kewll hozzá egy pót is ami alsó hangon is 100-150e ft.Dolgozol vele egy csomót... 6-700ért pedig már látni 60-11est ha nem is a legszebb állapotút. De ha megcsinálod és megvan a végső elszámolás és megéri akkor szólj. Nekem van egy ilyen pótom akkor belevágok én is. :)
viszonylag olcsón hozá lehet jutni műszakishoz és akkor végülis csak az anyag kerülne pénzbe nem????????
Válasz #1. hozzászólásra
Én is gondolkodtam már ilyenen. Szerintem annyiba kerülni hogy abból majdnem megvesz az ember egy HW-t. :s
nem tudom ,hogy valaki csinált már ilyet vagy akart e csinálni de megfordult a fejemben hogy az ifa fixes pótkocsit átalakitanám bilencsnek kinek milyen hozá szolása van előre is köszönöm:)