Hirdetés
Fórum
Massey Ferguson 5445/5455 traktorok
Létrehozta: gergigergo , 2009-12-18 17:31:37
Kedvencekhez
Segítség
Cikkajánló
Támogatott tartalom
612 hozzászólás
Válasz RARGAkèny #610. hozzászólásáraAkkor meg vedd le és tomitsd újra valami jobb pasztaval.Ha jól emlexem akkor alul van egy furat a csapágyaknàl ott jön a víz ha tomszelence hibás
Válasz RARGAkèny #610. hozzászólásáraAz a kérdés hová néz a dekni, ha a két csapágy közé vagy a szelence és a hátsó csapágy közé(úgy gondolom oda hogy szereléskor látni lehessen a rotor mennyire van a háztól), akkor tömbszelence, ha rotorra akkor meg ott ereszt.
Válasz R Sándor #609. hozzászólásáraPerkins motoros...A fedelet 2 napja levettem belekukkantani milyenek a lapátok, összeraktam, 1 darabig nem volt semmi problèm..
Válasz RARGAkèny #608. hozzászólásáraSisu motor ? szerelő lemez a neve , nézd nmeg a csavarokat nem e lazák, ha nem a tömszelence szart be akkor ha újrapasztázod jó lesz. Ha a tömszelence , kell egy új viz szivattyú.
Üdv. Valaki tudna választ adni, hogy mi lehet a vízpumpa oldalán ez a lemez, ahol megindult a víz?? Na meg mi lehet a hiba??
Szép napot gazdatársak. Keresnék MF 5445 traktorhoz magyar kezelési,és egyébb gépkönyvet,illetve,ha lenne valakinek pár darab orr súlya elfekvőben öntvény súly tartóra,az is érdekelne. Köszönöm
Válasz F-A-R-M-E-R \ #605. hozzászólásáraKöszönöm!!!
Meg próbálom.
Válasz pangi #603. hozzászólásáraA süllyesztès emelès billenőkapcsot ajánlották hogy szedjem szèt, ès hajlîtani azon a nyelven valamennyit, nekem bejött, ès müködött is rendesen utána
Válasz mtz zoli #602. hozzászólásáraMassey Ferguson 3690
Válasz F-A-R-M-E-R \ #598. hozzászólásáraSzia.
Meg oldódott a hiba?Nálam ugyan ez van 5465-ön.
Sziasztok nincs véletlen valakinek gépkönyve vagy robantot rajza Messy Ferguzon 3690 eshez köszönöm a választ
Válasz gazda28 #600. hozzászólásáraGenerátor szénkeféket nézted már???????? Milyen gencsi van rajta ISKRA?????????
Sziasztok egy 5455 ös ről lenne szó az a hiba hogy elmegy a gáz hiába nyomom nem megy
Le kell állitani a gépet és utána ujból müködik de van amikor csak masodik vagy harmadik inditasra müködik csak a gáz. És a fordulatszámmérő ugrál össze vissza
Mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm
Sziasztok egy 5455 ös ről lenne szó az a hiba hogy elmegy a gáz hiába nyomom nem megy
Le kell állitani a gépet és utána ujból müködik de van amikor csak masodik vagy harmadik inditasra müködik csak a gáz. És a fordulatszámmérő ugrál össze vissza
Mi lehet a probléma?
Előre is köszönöm
Üdv.
Olyan gondom van hogy automata difizár munkagép kiemelèsre nem kapcsol ki. Hol lehet a hiba?
Választ előre is köszönöm..
Válasz Mézga #596. hozzászólásárahátha majd most
Válasz VMisi #595. hozzászólásáranem jött meg
Válasz Mézga #587. hozzászólására Küldtem itt pü-t!
Válasz F-A-R-M-E-R \ #593. hozzászólásáraOk, ügyes vagy!
A kersztirányú lógást mindenképp ellenőrizd, mert baj lehet belőle ha túlemel!
Válasz Mfpisti #592. hozzászólásáraNa az imént bellítottam úgy hogy levettem a csatlakozót a jobb oldali emelőkar alatti csavarról, gondolom ez a poti, és kitekertem néhány fordulatot, és bellítottam a felső végállás előtt 3-5mm ig emeljen.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #589. hozzászólásáraOtt kezdjük hogy terheletlen állapotban nézd meg hogy a felső emelő tengely lóg-e kereszt irányban.
Ha igen, a bal oldali végéről le ki kell venni a csavart, nagy alátét alól annyi hézagolót vegyél ki, hogy ne lógjon.
Ha akkor sem emel fel teljesen, állítani kell a potin úgy, hogy 3mm-rel a felső végállás előtt kapcsoljon ki az emelés.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #588. hozzászólásáraés ha teljesen feltekered ezt a potmétert nem világít mellette egy piros led???
Aztán ha a függesztett gép lengéscsillapítás is bevan kapcsolva alapból lejjebb ereszti a hárompontot, hogy tudjon játszani vonulás közben
Válasz F-A-R-M-E-R \ #589. hozzászólásáraA tekerők melett ha kikapcsolod a rúgózást akkor fixen fogja tartani a hótsó karokat viszont ráemel addig ameddig a sárvédőről is szoktad kiemelni.
Válasz tri #586. hozzászólásáraJobb oldali emelőkar alatti csavarral kell állítani , vagy hogy?
Válasz Mézga #587. hozzászólásáraAz fel van tekerve teljesen max magasságig..
Válasz F-A-R-M-E-R \ #585. hozzászólásárajobb oldalt van 3 tekerős gomb. abból az egyiket ( most így fejből talán a harmadik) tekerd az óramutató járásával megegyező irányba
Válasz F-A-R-M-E-R \ #585. hozzászólásáraHátul az emelőkarok helyzetérzékelője nincs jól beállítva. Emeld fel a belső gombokkal vagy a sárvédőn lévő gombbal teljesen, jelöld be a tengelynél és úgy állítsd be a helyzetérzékelőt a vonal előtt 5 mm-el állítsa meg.
Valaki megtudja mondani hogy az 5455 hidraulikát hogy lehet beállítani hogy fűlkéből is kiemelje teljesen, mert így vetőgépnek lóg a fara kiemeléskor, kivülről rá lehet még emelni rengeteget. Minden fordulónál nem sok kedvem van kiszállni emelgetni kűlső vezérlőröl. Válaszokat előre is kössz...
5455 ben ki milyen motorolajat és váltóolajat használ? Mennyi üzemóránként cserélitek? Valamint a váltót a katalógus által megadott 1200 üzemóránként kalibráljátok vagy nem fontos olyan sűrűn? Egy kicsit áthaladtam már, de egyenlőre hibátlanul vált szerintem és nem tudom hogy kalibráltassam vagy felesleges még.
Válasz tibi16 #582. hozzászólásáraNa az nem itt van a környékünkön, de ha lesz időm kirándulni, felétek veszem az irányt!
Válasz Berkó_ #577. hozzászólásáraVajdaság, Sombor környéke, szívesen látunk bármikor amikor van egy kis időnk, pl aratás után
Válasz jonny 6930 #580. hozzászólásáraNo ezt jól benéztem.
Válasz lala1 #578. hozzászólásáraAzota biztos már kicserélték
Az a bejegyzés 2013 évi
Válasz .Norbert #571. hozzászólásáraEz felénk már megoldódott. Egy forgácsoló-manufaktúra rájött,miért törnek a csapok,s tökélesítették. Azóta nemigen van gond.
Válasz F-A-R-M-E-R \"83\" #556. hozzászólásáraÉn a helyedben legalább a perselyeket kicserélném,mert most még hátha nem kopott bele a csap a furatba,januárig meg esetleg megteszi.
Válasz tibi16 #576. hozzászólásáraKöszönöm hogy megosztottad a tapasztalatodat. Sokat segített! Merre gazdálkodtok? Elmennék megnézni egy referencia traktort.
Válasz Berkó_ #575. hozzászólásáraSzia, mi tavaly vásároltunk egy 5455 ös MF-et, szanberg annyi jót írt rá hogy bevállaltuk . 150 hektár körül dolgozunk, a nehezét az MF csinálja, de besegít neki egy Foton 824es is..... 1es és 2es sebességben 105 v 107 lóerős ha jól emlékszem 3ban és 4ben 112 lóerőt ad a motor valamint 4ben 125öt is tud állítólag ha szükség van rá......ebből én nem sokat evttem észre, a lényeg h húz mindent szépen amit kell neki. 3.2es vetéselőkészítől üresen viszi akár 15el is ha sima a föld és lehet hajtani. 3 vasú váltvaforgó ekét 45cm-re kinyitva húz 3A-3B 8-10km/h 2.8as nehéz vontatott tárcsával is simán szaladgál. 2 darab 8 tonnás póttal is lazán elbánik. Eddig más nyugati traktor nem volt nálunk ezért összehasonlítani nem tudom de a lényeg h meg vagyok elégedve vele, a váltó is nagyon tetszik (dyna4), hiba eddig csak egy hangszóró a kabinban. Ha nem fog romlani ezután sem akkor azt fogom mondani 10 év múlva hogy nagyonis megérte ennyi pénzt adni érte. Remélem, hogy segítettem valamennyit.
Válasz *** HM *** #573. hozzászólásáraMese vagy sem, de szívesen fogadok minden hozzászólást, ami segít a döntésben! Hozzáteszem egyből Szanbergre gondoltam, mikor képbe került a Massey. Na de Te is írhatsz ám valamit a Fergáról, vagy a hozzád legközelebb álló traktorról.
Válasz .Norbert #571. hozzászólásáraHat ezzel mar talalkoztam enis nemis egyszer! na meg a gazpatronokkal
Válasz Berkó_ #572. hozzászólásáraKicsit vársz Szasza kezdi az ódázást róla.......
Vagy lehet más lesz a műfaj mondjuk ...... őőő..... mese????
Az 5455-ös valójában hány lóerős? Olvasok én a hirdetésekben 105-től 125-ig mindent. A katalógus szerint 105... Erősen gondolkozom egy ilyenen, csak kérdés mit bírna, mert a portán van 3 késes lazító, 11 késes gruber, 3,2es V-tárcsa, 3,8as kombi, 1200 literes műtrágyaszóró, és 1200 literes vegyszerező. Homoktól a réti öntéstalajig van minden. Mtz-t kiváltva szinte mindenes lenne. Az 5465-öt lenne az igazi talajra, de nehezen férnék vele a kapásokba, plusz sokat taposna a kalászosakban is. Kinek mi a véleménye, tapasztalata?
Válasz #560. hozzászólásra
Válasz #569. hozzászólásra
Ja,nem is kell esztergálni semmit.
Válasz #568. hozzászólásra
A két csonk úgysem ér össze így közé férne a zsír minden esztergálás híjján is
Válasz #565. hozzászólásra
Ott kúpcsapágyak vannak a szerelő szerint,de meg kéne nézni a katalógusban. Amúgy amit írtál a bordáshüvely zsírzásáról az jó ötlet. Az E kombálynoknál is zsírozható a kerékmeghajtó bordáshüvely,nem is verődik ki olyan gyorsan.Csak ki kell esztergálni a bordák közepénél egy gyűrűt a zsírnak.
Válasz #566. hozzászólásra
A nagygépen mégis zsírozható a csonknál ahol kilép a váltó alól az elsőhajtás és egy bordáshűvellyel kapcsolja a hajtó rudat aminek a végén van a kardán ami az elsőhídra csatlakozik.
Szóval azon gyárilag zsírozható gomb van rajta meg tömítő gumigyűrűk a két végén és fain zsíros is belül mindig.
Válasz #563. hozzászólásra
Hülyeség zsírozni, ha vonalban van akkor az ott meg se moccan. Ha meg nincs vonalban úgyis széteszi magát.
Válasz #560. hozzászólásra
Igen a rugózott elsőhíd a király de egyszer ottis elkopik valami azért ezt ne feledjük!
Bár nemtudom, hogy a 6497-es csuklópontjai milyen megoldásúak, remélem csapágy van bennük
Válasz #562. hozzászólásra
Nem, tengelycsonkot lehet cserélni benne
Válasz #557. hozzászólásra
Node akkor lóg, ha kikopik és kikopik ha nincsen kenve koma!
Szóval csak a zsírzás az egyik lényege neki...
Tavasszal kicserélem a perselyeket benne, meg a bordáshűvelyt is megcsinálom kenhetősre.
Különben nem is értem miért nem bírtak egy nyomorult kardánt rácsapni, a nagygépeken kardán van pedig az Xtra-n hátulról ugyanott és ugyanúgy jön ki az elsőhajtás csonkja és egy vasrúddal van ezis szintén előreközvetítve csak épen a hídra mégis kardán megy szépen ahogy kell