Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
23 hozzászólás
A TM 190 szar, a TM165-t tuningolták meg, csak a hülyék azt nem gondolták,hogy a váltót is át kellene méretezni a kuplunggal. A TM165-be mi 16500 üzemórát raktunk bele, egy vezeték köteget kellett cserélni 8500 üzemóránál kellett cserélni, de azt meg garanciába cserélte az ikr.
A T7040-t meg ajánlani tudom, a TM190-es feljavított változata, 4500 óra, gond soha nem volt vele, egyszerű, jó. Keres John Deere-be ilyet és hasonlítsd össze az árát, 5millióval többe kerül, plussz még a fentartása is jóval többe kerül. Szerintem a legjobb választás ebben a kategóriában a 7040-7050. De csak magántól vegyed, Kistelekről meg kereskedőtől nagyon kerüld el, átbasznak ott ahol tudnak.
Persze gondolom az sem mindegy hányan tépik, vagy csak a gazdája aki 15 éve gyűjt rá, kényezteti a gépet!
Temesvár mellet van ismerősöm 120ha gazdálkodik.
A sok román traki között van egy 2003-as Sapard-os New Holland TM120 sima szinkronos váltoval. Kérdezdtem mennyit birt ki javitás nélkül mire ő kinyitotta a fülkét beinditott a motort majd oda hivott és megmutatta a müszerfalat ahhol 7210 ora volt. Utánna körbejártuk és megmutatta hogy a fődarabokon mindenütt a vastag gyári "máz" van egyszóval 7000 tú lvolt és nem volt megbontva.
Jó, de az NDP(volt cukorrépás települések) AZ 40-os vissza nem térítendő támogatás, akkor pedig jó árban kapok újat ezért aduk be most arra...
Válasz #16. hozzászólásra
Ezért kellene inkább használtban megvenni......
Válasz #17. hozzászólásra
Szerintem a nyugatiakra gondoltak itt elsősorban inkább és ott is a szállítási feladatokra.
Ahhoz nagyon sokat kellene használni egy évben, hogy annyira a kényelemre menjen az ember,,, mert hát gyakorlatilag csak azt a célt szolgálja... Több ezer HA-s gazdaságban biztosan megvan az értelme, de ott meg már jönnek a nagy 250-30 Le-s gépek, varióval
Válasz #12. hozzászólásra
Ilyet én nem mondtam, de a +3 milkát nem fogja senki értékelni amikor majd el kell adni (és ez márkátol függetlenül érvényes)
Én a mikor a pályázatot beadtuk, végigkérdeztem mindenkit felszereltség + ár... Alapban a Jd nevetséges 180 LE mondja ami max szállításnál tud annyit és olyan árat, hogy az vicc! És még a kereskedő mondja is, hogy tele van kínai csapágyakkal cuccokkal...
A Fendt az 105 EUr lett volna az kicsit sok. Ez volt ami mellső rud híddal, elég sok extrával jó árban volt, és nem rossz a NH, bárki bármit mond.
Ár érték arányba a new holland korrekt! Amugy én a 70es szériáról eddig csak jót hallottam!
A full automata kocsit is utálom, abban semmi élvezet...
Az NDP-be be van adva a pályázat csak azért érdeklődöm tapasztalatról, és ha nyerek van mozgástér, hogy melyik típus...
K.P ne hogy azt hidd hogy a new holland egy szar. Sztem kurva jók a fejlesztések .Nekünk igaz t6000es széria van de sztem nem rossz! A john deere-nál is akadnak hibák egyes szériákba bőven !!
Majd amikor leadod a MÉH telepre biztos értékelni fogják
Válasz #9. hozzászólásra
Úgy van, olyan bő 3 miskával hosszabb.....de a jővő erre megy, halad, aki hamarébb lép, kettőt lép !
Bár én írtózom a variótól.
K...va jó lehet de gondolom vagy 15ezer EUR-al drágább.... A NH nagyon sokat fejlesztett és jók is. Kombájnokban is nagyon jók, a környéken elég sok van és jók...
Válasz #7. hozzászólásra
Állítólag ez az eddigi konkurensekéből levont tapasztalatokból egy saját fejlesztésük.
http://www.youtube.com/watch?v=D4gYyFBIHk4
http://www.youtube.com/watch?v=NxAvUgy3PMs
http://www.youtube.com/watch?v=Rnho84HNKmA
Akkor mint a fendt variója...
Mert automataváltó a simában is van a powercommandba, de akkor ez csak siklik mint a fendt :) Persze kérdés mennyire kiforrott ez még mint a fendé, bár gondolom jól lekoppintották :)
Válasz #5. hozzászólásra
Az új CNH corporation vario-s(fokozatmentes) váltó.
7050-es van egyik ismerősünknek, eszméletlen jó sztem, úgy visz mindent és olyan teljesítménye van, hogy szenzációs... azért gondoltam arra...
AutoCommandos az micsoda? Mivel tud az töbeta simánál?
Válasz #3. hozzászólásra
Ha jól állsz, mindenkép vegyél 1 auto commandosat !
A kettő nem ugyan az... A TM190-el nagyon sok gond volt IKR-nél nagyon sok használt van 1-2000 Üa-val, bagóért, azért az jelent valamit... Elég volt az a TM190 amit láttam a falunkban...
7040 más motorral van már váltó is más stb..
Válasz #1. hozzászólásra
5 misiért tudok tm-190-et.
Tudna valaki infót mondani NH T7040-ről? Tapasztalat stb???