Gázolaj árak 628 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 411.18 Ft USD 394.32 Ft CHF 441.5 Ft GBP 493.58 Ft

Fórum

Milyen traktor a T100-as?

Létrehozta: korni , 2010-01-19 16:58:06

Kedvencekhez Segítség

91 hozzászólás
#91 Pintér Zoltán
2016-03-23 17:28:23

Üzemképes T-130 önindító eladó.

Nincs profilkép
#90 tigar
2015-07-12 20:49:00

Válasz T100 M3 #68. hozzászólásáraSzia ! Milyen állapotú,és meg van hozzá minden része ??? Mennyit kérsz érte ???

Nincs profilkép
#89 a2457
2015-03-28 18:00:33

Válasz #88. hozzászólásra

úgy vagyok evvel a dologgal hogy lézerrel meg pgs koordinációval is be lehet állítani egy szöget, hogy merőlegesen menjen bele a falba, hogy a képkeret szépen áljon.
meg lehet úgyis hogy fogok egy kalapácsot, s beverem a szöget és kész.

biztos mindennek megvan az értelme, de nem biztos hogy mindent túl kell bonyolítani műszakilag.
én magam részéről úgy vagyok vele hogy van egy optimális összetettség, ha kevesebb ha több mindkettő csak árt.

Nincs profilkép
#88 Szilard97
2015-03-27 23:32:07

Válasz #62. hozzászólásra

ez igaz, de én hallottam olyant sajnos hogy a régi nyugatihoz meg örület drága az alkatrész, MTZ-hez negyede annyi

Nincs profilkép
#87 Szilard97
2015-03-27 23:25:42

Válasz #52. hozzászólásra

hasonló véleményen vagyok én is, 18 éves fejemmel MTZ-s meg Dutrás VAGYOK, és igenis egy új 35 milliós john deere nem ér fel azzal mikor az UE28-al 4hajtással felhúzom a meredek lejtőkön a 3 méter vetőgépet, és röhögök hogy mennyicske (5liter) gázolajjal elvetettem 1 hektárt

#86 jedi
2014-01-25 19:33:57

Én olvasok :), talán így kellett volna , a forduláshoz nincs fékpedál mint a réginél. De értjük smile thumbup.

#85 decsi
2014-01-25 19:30:54

Válasz #84. hozzászólásra

Olvass figyelmesebben!

#84 jedi
2014-01-25 19:20:42

A 130-ban nincs fékpedál ?? Én , nem így emlékszem. A 130-sokkal jobb mint a 100 , több a váltófokozat 9 míg régiben 5.100-at már nem szabad venni.

#82 Szeni
2014-01-25 18:57:31

Válasz #80. hozzászólásra

Tehát az újabb, 1 botost kell venni?

#81 Szeni
2014-01-25 18:56:33

Válasz #79. hozzászólásra

OK. Ezzel már el lehet indulni nézegetni. Köszi smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool Ha esetleg még bármi eszedbe jut, amit érdemes tudni, akkor benézek még. Köszi !!!!!!!!!!!!

#79 decsi
2014-01-25 18:51:40


Az 1 botosnak gyengébb az oldallehajtása.Mindenképp 2 botost kell venni.
Elég ha tolsz vele 1 kis földet ha van rajta totó lap,akkor is ki bukik,hogy
kapar e vagy sem.

#78 Szeni
2014-01-25 18:42:04

Válasz #77. hozzászólásra

Mondod, h. a két botos a régebbi. Van jelentősége, h. az egy botosat, v. a régi fajta két botosat veszem? Ha vennél egyet, fontosnak tartanád, h. próbából meghúzz vele valamit?

#77 decsi
2014-01-25 18:28:54

Válasz #76. hozzászólásra

A vezető görgő egy sinen fut azt látod hogy hol jár a sinen nagyon előre van tolva vagy hátrébb van?A görgőket újra lehet csapágyazni szimeringezni minden van hozzá sőt fel is szokták hegeszteni a kopásokat és leszabályozni.10 alsó görgő van a gépen össz,csak fogod látni hogy melyik kopott melyik nem.Már árulnak bakkot hogy a feső görgők helyett fentre is alsót tudjál berakni mert az erősebb.Elvileg meg lehet nézni hogy lógnak e a gőrgők de csak úgy ha meglazítod a láncot.A fordulás a fékszalag állapotán múlik és hogy mennyire tükrös a felület.sokszor megoldást jelent egy marék homok vagy por.A 130 ba nincs fék pedál Ott a karral csinálsz mindent mivel 1 botos.A régebbi 2 botosba volt pedál A bottal oldod a kormány kuplungot a pedállal le fékezed úgy fordúlsz sarkon.Míg valaki bele nem kötne van benne 1 fékpedál de az nem a forduláshoz kell.Az oldalkuplungot.onnan tudod hogy rosz ha terhelés alatt nem megy egyenesen álandóan korigálni kell az egyik oldalra a kormányzást,mivel csúszik a kormány kuplung.

#76 Szeni
2014-01-25 17:57:28

Válasz #73. hozzászólásra

Van olyan a hírdetésben, h. 70%-os járószerkezet, ez mit jelent? Hol látom pontosan, h. meddig mehet még az első kerék kifelé? Ha új a lánc, mennyi utja van kifelé az első keréknek? A vezető görgőket lehet újra csapágyazni? Látom a hírdetésben, h. uj görgők....... A régi, kopott görgőknek gondolom az a része kopik, amelyik súrlódik a lánccal ?????? mekkora kopásnál dobják ki? Lehet az alsó görgőket valahogy megbillegtetni? pl felmásztatni a hátsó kereket egy jó 30 centis fára, és ekkor tehermentesülnek az alsó járógörgők, és megnézni a görgők tengelyét, és a görgőpárok felfüggesztésének kopását?????? Mi az h. hogy fordul? Nem tudom, h. lehet vele fordulni, karral, v. pedállal.Mondod, h. pedál munkahenger....olyan a rendszere, mint a sima olajos féknek? főfékhenger, és munkahenger? Hogy fordul jól, és hogy rosszul???? Kicsit konkrétabban, ha lehet.

#75 decsi
2014-01-25 17:51:28

Válasz #74. hozzászólásra

Régen sok erdőt telepítettünk bér munkába ahoz kellett.Tuskót hasítani
meg szántani.Tizen évig tolta a silót.Terep rendezések.Utána meg egy jó pár évet szeméttelepen húzott le.Nem szerettem vele dolgozni inkább átengedtem másnak.

#74 .Norbert
2014-01-25 17:36:21

Válasz #73. hozzászólásra

Látom eléggé képbe vagy smile cowboy Ti mire használjátok?? smile confused

#73 decsi
2014-01-25 17:26:22

Válasz #71. hozzászólásra

Eleve az esztétikai állapot is sokat elmond.Járószerkezet görgök állapota
100e körül van darabja.Lánc kígyó állapota menyire van kinyúlva,abból
lehet megállapítani hogy az eső vezető kerék menyire van kinyomatva.
Bár lehet kivenni a láncból is szemet.Kb 800-1 mill párja a láncnak papucsok és csavarok nélkül,de van cég ráállva aki seperc alatt átteszi a régi papucsokat az új lánc kígyóra.Oldal lehajtásnál olaj folyás megnézni,ott csak csapágy probléma szokott lenni,bár általában olyankor szokott lenni egy két fogaskerék foghiány is.Hátsó csillag kerék menyire kopott?Hogy fordul?Oldal kuplung,abból is van kpl felújított 150e körül,de lehet hozzá kapni lamellákat.Kuplung munkahengert lehet még széttaposni akkor folyik az olaj a pedál munkahengerből.Kuplung váltó között van bordás hüvely abból szokott a borda kimenni.A motort meg látod magad is.Váltóval még nem volt problémánk.Mindent lehet hozzá kapni egyre drágábban.Egyébként egy kis fogyasztású lomha gép.
Egy 100 lovas d5 cat 3 szor megkerüli igaz 3 szor többet is eszik.

#72 Pintér Zoltán
2014-01-25 15:18:32

Válasz #71. hozzászólásra

Igen, nem szívesen mondják el idegennek.:) de egyébként , csak egy javaslat részemről, ha nem ismered ezeket a gépeket, akkor tedd meg magadnak azt a szívességet hogy viszel magaddal olyan szakit , akiben megbízol, aki ismeri ezeket a gépeket kipróbálja és elmondja Neked hogy ő mit tapasztalt. Mert elmondhatom hogy mit nézz meg, de ehhez gyakorlott ember sokkal egyszerűbb lenne.

#71 Szeni
2014-01-25 14:30:16

Közben megtaláltam a topikját is, de ebbe semmi szakmai hozzászólás nincs. Csupán annyit tudtam meg, h. van itt jópár ember, aki ismeri ezt a témát. Valakinek hátha megjön a kedve az íráshoz......

Nincs profilkép
#70 T100 M3
2014-01-17 21:21:56

Ha érdekel írj egy e-mail-t és ott megbeszéljük.
gyimre123@gmail.com

#69 decsi
2014-01-11 17:32:04

Válasz #68. hozzászólásra

Mennyit kérsz érte?

Nincs profilkép
#68 T100 M3
2014-01-11 17:30:15

Sziasztok.
Eladnám a mezőgazdasági hátsó felfüggesztésem,T100 vagy T130-ra.
Ha valakit érdekelne írjon.

Üdv.

#67 Pintér Zoltán
2012-11-02 10:16:19

A kőkemény élet északon.

#66 Pintér Zoltán
2012-11-02 10:02:22

Válasz #65. hozzászólásra

Nem gond hogy gyenge az akksi.smile thumbup

#65 Pintér Zoltán
2012-11-02 10:01:10

smile thumbup


Moderálta: (575) 2012-11-02 10:01:36

#64 Pintér Zoltán
2012-11-02 09:59:00

A Cseljabinszki Traktorgyár története.

#63 Pintér Zoltán
2012-11-02 09:53:10

Ahol ezek a nagy dózerek készülnek készül a V12 harckocsi motorja is, a videóban jól látható amit máshol sehol sem láttam , a V12 golyvás hajtókarja,érdemes megnézni.


Moderálta: (575) 2012-11-02 09:54:23

#62 Pintér Zoltán
2012-01-09 08:21:57

Válasz #61. hozzászólásra

Szia , nem azt mondtam hogy nem jók. Csak egy kisgazdaságban iszonyú dolog ezek árát kigazdálkodni,szinte lehetetlen.
Sőt ,amit írtál hogy a nyugatiban is a régebbi gépek jobbak voltak, ezt másoktól is hallom.

#61 korni
2012-01-08 22:35:18

Válasz #52. hozzászólásra

azért a nyugati gépek jók most akármit mondazs nekem van rába is de azért van annak is elég gyári baja.
a régi nyugati gépek jók volt ott ész .

Nincs profilkép
#60 Sanya 49
2012-01-08 18:52:41

Szia Zoltán!
Keresni foglak!Köszönöm előre is!
Üdv.sanya

#58 Pintér Zoltán
2012-01-08 18:38:05

Válasz #57. hozzászólásra

Üdv Sanya . Igaz amit írtam,volt és lesz más is máskor.:)
Klikkelj a nevemre kiadja az adatlapomat,minden rajta van.
Az nem baj hogy nem ismerlek ,majd megismerlek.:)
Ja és a meghívás megbeszélt időben valós. Nem kamu.


Moderálta: (575) 2012-01-08 18:40:05

Nincs profilkép
#57 Sanya 49
2012-01-08 18:30:31

Szia Zoltán!
Ez most komoly?Örülök!Csak így ismeretlenül meghívsz hogy nosztalgiázzak egy kicsit?El sem hiszem!Hát igen, vannak még rendes emberek!Köszönöm!Köszönöm!!
Ha megadod az email címed akkor megbeszéljük.
Üdv.sanya

#56 Pintér Zoltán
2012-01-07 17:35:57

Válasz #55. hozzászólásra

Üdv, el kell hozzám jönni és ki lehet próbálni.

Nincs profilkép
#55 Sanya 49
2012-01-07 17:11:52

Üdv minden Kedves fórum társnak!
Én is dolgoztam t-100-al úgy 30 éve még a talajjavító vállalatnál,szkréper ládáztunk napi 10-12 órát.nagyon szerettem csinálni, 20éves fejjel rám mertek bízni az akkori komoly gépet.Rég volt! jó lenne még egyszer beleülni, megmutatnám a fiamnak is hagy tudja meg milyen technikákkal dolgoztunk anno!

#54 Pintér Zoltán
2011-12-08 19:25:09

Válasz #53. hozzászólásra
A lényeg az hogy nincs adósság.

#53 Bálint bá
2011-12-08 18:21:55

Válasz #52. hozzászólásra
Nekem csak a boszantó hogy itt a fórumon, a kocsmába úgy tudnak dógozni hogy ihaj!Tandijjat meg kell fizetni,igaz én még a régi időbe fizettem most is igaz csak egyenes hidas MTZ m van meg régi clas kombájn de hitel nélkül!

#52 Pintér Zoltán
2011-12-08 18:05:15

Nagyon igaza van. De én ezért hogy "parizel" gyerek nem szoktam elítélni senkit,nem tehet róla.
Ebben az időben már a másokét csináljuk ,mert az új gépek tudománya megállt. Csak azt nem tudom akkor mire valók, mert nem mindig optimálisak a körülmények a talajmunkára.Sőt legtöbbször nem.
Amúgy nem irigylem őket, sosem irigyeltem ,van éppen elég gondjuk, mire azokat az új gépeket kigazdálkodják....
Nekem kisgazdaságba nem kell, a hitelfelvétel meg mindig szinte egyenlő volt az öngyilkossággal.
Tegnap a földben az egyik ismerősöm az egyéves Werk ekét szétszaggatta,akkor jött rá hogy csak kár volt .
Vett egy nagy Rábát és egy függesztett Tigart , na az bírja,szóval ilyen ez.
Rendszerváltáskor (vagy módszer váltáskor) mindenki el volt szállva hogy a nyugati gépek milyen jók.
Ami régi volt kidobták,összevágták, s nagy hitelekkel vettek nyugati semmire való gépeket,csak nem tudom mi lesz velük ha lejár a garancia, vagy kipurcan az elektronika.Ököráron már jön is a szerviz, vagy az alkatrész.Természetesen ez csak az én véleményem, s az ő bajuk.

#51 Bálint bá
2011-12-08 17:03:27

Válasz #50. hozzászólásra
Ez pontosan így igaz!igaz 30 éve dolgoztam ilyennel,dec elejére mire bejöttek a nagyob fagyok befejeztük a szántást és le téliesítettük a gépet.
Nem tudom hogy birnának ki egy 12 órás műszakot,a mostani jövőnyári legények akik csak a johndeert ismerik és istenitik.Kiváncsi lennék rá,vannak itta fórumon akkora szájhősök, de kurblival bese tudnák indítani a gépet lelökné őket a lánról a kurbli,.

smile lol

#50 Pintér Zoltán
2011-12-08 16:49:33

Válasz #49. hozzászólásra

Tiszteletem.Mi meg még dolgozunk T100M-el és Tigar ekével,vagy Vibrolaz lazítóval,ennek valóban nem számít milyen az idő, a munkát eltudjuk végezni az a lényeg.
Nyáron valóban meleg, de levesszük a fülkét és rögtön jó.:)
Télen meg kell az a meleg, egy szál gatyában is lehet benne dolgozni.:)

#49 Bálint bá
2011-12-08 16:39:40

Válasz #46. hozzászólásra
Üdvözletem! Én még dolgoztam T100 assal, 3 fejes tigor ekével csináltuk a nyári ,őszi mélyszántást.Elég brutál gép volt,a nyári melegbe.nem volt semi benne kibirni a napot.

smile thumbupcool

#48 Pintér Zoltán
2011-12-08 16:16:10


Nagy dolognak tartom ha az emberek megmentik a jövő számára a múlt egy darabját,legyen szó bármiről is.
Nem szétrombolják,összevágják.

#47 Pintér Zoltán
2011-12-08 13:30:58

A gyárban.

#46 Pintér Zoltán
2011-12-08 13:12:33


ЧТЗ т-100м3 2011

#45 Pintér Zoltán
2011-04-18 18:53:02

Válasz #44. hozzászólásra

sz-60 A kép 1933-ban készült Sz-60-as -t ábrázol.



cstz-60 Sztalinyec a múzeumban.

#44 Pintér Zoltán
2011-04-18 18:49:20

100
Az új T100MZ indítómotor része. Mit mondjak nagyon szép.

#43 Marti Miklós
2010-02-18 16:02:11

Válasz #42. hozzászólásra

Az offtopikban ott a kép.

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


AKG támogatási kérelem: Mit érdemes tudni a területmérésről?
Hirdetés
Trendforduló Magyarországon. Válts szójára!
Trendforduló Magyarországon. Válts szójára!
Ahol a kukorica rosszul termelhető, ott érdemes megfontolni a minőségi cserét.
Ifa pótkocsi
Ifa pótkocsi

3.900.000 Ft

Zetor 5611 traktor
Zetor 5611 traktor

1.200.000 Ft

Geo FLP-180 gyűjtőtartályos szárzúzó,  mulcsozó
Geo FLP-180 gyűjtőtartályos szárzúzó,...

1.050.000 Ft

Eladó egy Claas Rollant 250 bálázó
Eladó egy Claas Rollant 250 bálázó

2.920.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]