Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.84 FtUSD388.95 FtCHF440.33 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Földönfuto #446. hozzászólásáraHa az ár vonzó, akkor meggondolandó. Az újab traktorok 12-16 000 órásak jó néhányszor drágábak, és a régi kitartás-nyühetetlenség már hiányzik belőlük. Az örök életből átléptünk a fogyasztói társadalomba. Mint kicsi az újat nem termelném ki.
Válasz Sk Laci #443. hozzászólásáranem tudok sokkal többet, Tomszi szokott magnumokról regélni. Ha ő erre jár akkor majd kifejti novellában a traktort.
Válasz Sk Laci #438. hozzászólásáraElső hídjuk beteges amúgy, azt kell megnézni mert piszok drága ha rendbe kell rakni, többe kerül mint a használtgép ára kb...
Bontott meg kevés van jó belőle mivel azoknak is sokszor ez a vesztük
Oldalhajtásokból csavart kivenni, elvileg mágneses, megkell nézni reszelékes e vagy sem.
Válasz csoppika #442. hozzászólásáraPraga V3S már lassan múzeumi darab lesz
A boronák megvannak. Jövőhéten megyek a 8,5 m-esel szolgáltatni, a 9,5 m-es meg úgy el van téve, hogy csak krízishelyzetben húzom elő. "Biztos tartalék"
Válasz Full Random #441. hozzászólásáraHa tudod mi a gyenge pontja ezeknek a traktoroknak, szivesen hallanám, ha elmegyek megnézni és kipróbálni, azt a részét is megnézzem. Ilyen traktorhoz még nem volt szerencsém, úgy hogy simán "elnézhetem" a hibát. Ha olyan Zetort, vagy NH-t néznék, amin járok, ott azért más lenne az áttekintés.
Válasz csoppika #439. hozzászólásáraCsak a kert mögött levő hátsó telket, amit már 30 éve használtam-tunk.
Inkáb úgy mondanám, ha van olyan gép kínálatban ami nekem megfelelne és az ára is jó, akor megveszem.
Nem ártana 240+ lovas traktor lazítóba kompaktorba, mert oda azért kellenek lovak.
És ha öszejönne az erőseb traktor, akor "feliratkozom" mint érdeklődő az egyik cég vetőgépjére, ha eladó lenne.
Válasz Full Random #436. hozzászólásáraKöszönöm a választ. Tegnap ép az orom elől vittek el egy Case 7240-et, de van még Steyr 9270 kínálatban, jelenleg szétszedet állapotban. A hátsó lehajtások "tropák". Nem tudom ki-e cserélnek benne mindent, vagy csak anyit, hogy kimenjen az udvarból. Természetesen az ára is majd érdekelni fog. 20 000 óra felett jár, a szerelők szerint a motor szépen megy, jó a hangja, de a többit nem tudták kipróbálni, mert tréleren hozták a mühelybe. Őszel még szántot.
Válasz Sk Laci #435. hozzászólásáraKét kérdésre tudok válaszolni, kiköpött tök egyformák. A STEYR FÜLKÉBEN van case felirat, olyan sokat fáradoztak az egyediségen. Ezzel vetették a búzat -onnan tudom. A másik az alkatrész, valszeg minden van hozzá, de talán Tomszi ezt majd jobban tudja. Ennek a váltóját javították fel békés megyeiek 25 ezer óránál és 10 ezer óra garanciát vállaltak rá- összesem 3 millió forint volt a javitás. Azt mondta a gazda, ha lát valahol eladót akkor vesz mégegyet.
Lenne kérdésem azokhoz akik használtak-nak Case 7250 vagy Steyer 9270 traktort, mennyire van hozájuk alkatrész, és hol érdemes hozá minőségi alkatrészt veni szolid áron? Mennyi különbség van a Case és a Sayer közöt, ha van? Esetleg bontot alkatrészeket hol lehet venni?
Válasz Mfpisti #423. hozzászólásáraMF, és Same névvel láttam én is. Ilyen tipusú sebváltó, ami a videóban volt a Df-ben mintha az 1979-83 körül gyártot Casekben is lenne. Ami hirdetés volt itt az agroinformon az árverésről, ott is volt olyan Case, amit írtam. Pontos tipusát nem tudom.
Válasz bububer #413. hozzászólásáraHát ha igaz az a 3000 óra akkor az jó vétel lenne,mert ha az enyémhez viszonyitom,az 2010-es évjárat és 2100 óra van benne.20 ha van ,a betakaritáson kivűl mindent én csinálok.Ha jól megnézem,évente 1-1.5 hónapot dolgozik a gép,igy jött össze a 2100 óra.Igy ha utána érdeklődsz,tudsz viszonyitani,hogy a 3000 óra reális-e.Az enyém még teljesen újszerűnek néz ki,eddig csak kisebb elektromos hibái voltak.
Válasz .Feco. #422. hozzászólásáraEzek szerint elég vén vagyok.....
2db volt (van) belőle Szekszárd környékén, zöld színben. Ugyanaz mint az MF9240 zöld színben, a motor kivételével.
Az egyik váltójához volt szerencsém.
Válasz Pippó89 #419. hozzászólásáraVagy a normandiai partraszállásnál szált alá, vagy Feco megtalálta a pajta eldugott sarkában az egyik elfeledett gyerekkori játékát
járt már úgy valaki, hogy vett egy nem lelakott, nem szétbarmolt, 6400 órás, tizen egypár éves, nem ótvar régi használt traktort kereskedőtől, és hazafelé menet 15 km megtétele után elfüstölte az olajat a váltóból?
De akkor hogy lehet az, hogy az okmányirodában ha ev veszi a teherautót akkor illetékmentes az átírás, ha magánszemély akkor meg nem.Mikor a forgalmiba így is úgy is ugyanaz kerül.
Válasz Hogel #407. hozzászólásáraA rendőr ott, helyben nem tudja, de azért amikor hazudsz neki, a hatóság félrevezetése megvalósult. Ezzel ma még egy sima ellenőrzéskor nemigen lehet lebukni, de csak idő kérdése, hogy ezt az infót is összekapcsolják az ő rendszerükkel.
Viszont a NAV is kérheti. Mondjuk nekik egy kilóméternyivántartás is elég kellene, hogy legyen, amit utólag is lehet vezetni, de menetlevelet fognak kérni, és nem túl életszerű, hogy valaki mindkettőt vezeti.
Válasz Hogel #407. hozzászólásáraNekem csak a nevem szerepel benne. A menet levelet ha kérték akkor mondom nekik hogy nem kell vezetnem mivel mentes vagyok a vezetése alól. Az már más kérdés, ha más vezeti az autót vagy más áruját viszem mivel akkor oda már kellene menet levél meg fuvarozói is szerintem.
Sziasztok , nem tudja valaki véletlen, hogy kisteherautó vásárlásakor ha egyéni vállalkozó vásárol, akkor a forgalmiban feltüntetik hogy vállalkozó, vagy csak simán a neve címe szerepel?
Mert ha csak a neve címe, akkor a rendőr honnan tudja hogy céges autó e vagy sem, és kérheti e a menetlevelet.
451 hozzászólás
Válasz kori01 #450. hozzászólásáraMeglehet az lesz a vége, de 10-12 000 eurós eladási árak elég vonzók tudnak lenni ilyen teljesítmény kategóriában.
Válasz Sk Laci #448. hozzászólásáraHanyagolnám a trákokat amiket írtál.lehajtásuk egy kalap szar főleg alkatrész ellátásuk semmi és nagyon drága.
Köszönöm a hozászóllásokat
Válasz Földönfuto #446. hozzászólásáraHa az ár vonzó, akkor meggondolandó. Az újab traktorok 12-16 000 órásak jó néhányszor drágábak, és a régi kitartás-nyühetetlenség már hiányzik belőlük. Az örök életből átléptünk a fogyasztói társadalomba. Mint kicsi az újat nem termelném ki.
Válasz Sk Laci #443. hozzászólásáranem tudok sokkal többet, Tomszi szokott magnumokról regélni. Ha ő erre jár akkor majd kifejti novellában a traktort.
Válasz Sk Laci #444. hozzászólásáraNekem az a 20-25000 óra eléggé ijesztően hangzik.Megéri ilyenbe belemenni?
Válasz Sk Laci #438. hozzászólásáraElső hídjuk beteges amúgy, azt kell megnézni mert piszok drága ha rendbe kell rakni, többe kerül mint a használtgép ára kb...
Bontott meg kevés van jó belőle mivel azoknak is sokszor ez a vesztük
Oldalhajtásokból csavart kivenni, elvileg mágneses, megkell nézni reszelékes e vagy sem.
Válasz csoppika #442. hozzászólásáraPraga V3S már lassan múzeumi darab lesz
A boronák megvannak. Jövőhéten megyek a 8,5 m-esel szolgáltatni, a 9,5 m-es meg úgy el van téve, hogy csak krízishelyzetben húzom elő. "Biztos tartalék"
Válasz Full Random #441. hozzászólásáraHa tudod mi a gyenge pontja ezeknek a traktoroknak, szivesen hallanám, ha elmegyek megnézni és kipróbálni, azt a részét is megnézzem. Ilyen traktorhoz még nem volt szerencsém, úgy hogy simán "elnézhetem" a hibát. Ha olyan Zetort, vagy NH-t néznék, amin járok, ott azért más lenne az áttekintés.
Válasz Sk Laci #440. hozzászólásáraEladtad a boronákat meg a Praga-t is???
Válasz Sk Laci #438. hozzászólásáraolaj nélkül futhatott, nem az a gyenge ppntja annak s konstrukciónak szerintem.
Válasz csoppika #439. hozzászólásáraCsak a kert mögött levő hátsó telket, amit már 30 éve használtam-tunk.
Inkáb úgy mondanám, ha van olyan gép kínálatban ami nekem megfelelne és az ára is jó, akor megveszem.
Nem ártana 240+ lovas traktor lazítóba kompaktorba, mert oda azért kellenek lovak.
És ha öszejönne az erőseb traktor, akor "feliratkozom" mint érdeklődő az egyik cég vetőgépjére, ha eladó lenne.
Válasz Sk Laci #438. hozzászólásáraMi ez a nagy gépesítés? Vettél még egy telket?
Válasz Full Random #436. hozzászólásáraKöszönöm a választ. Tegnap ép az orom elől vittek el egy Case 7240-et, de van még Steyr 9270 kínálatban, jelenleg szétszedet állapotban. A hátsó lehajtások "tropák". Nem tudom ki-e cserélnek benne mindent, vagy csak anyit, hogy kimenjen az udvarból. Természetesen az ára is majd érdekelni fog. 20 000 óra felett jár, a szerelők szerint a motor szépen megy, jó a hangja, de a többit nem tudták kipróbálni, mert tréleren hozták a mühelybe. Őszel még szántot.
Válasz Full Random #436. hozzászólására
Válasz Sk Laci #435. hozzászólásáraKét kérdésre tudok válaszolni, kiköpött tök egyformák. A STEYR FÜLKÉBEN van case felirat, olyan sokat fáradoztak az egyediségen. Ezzel vetették a búzat -onnan tudom. A másik az alkatrész, valszeg minden van hozzá, de talán Tomszi ezt majd jobban tudja. Ennek a váltóját javították fel békés megyeiek 25 ezer óránál és 10 ezer óra garanciát vállaltak rá- összesem 3 millió forint volt a javitás. Azt mondta a gazda, ha lát valahol eladót akkor vesz mégegyet.
Lenne kérdésem azokhoz akik használtak-nak Case 7250 vagy Steyer 9270 traktort, mennyire van hozájuk alkatrész, és hol érdemes hozá minőségi alkatrészt veni szolid áron? Mennyi különbség van a Case és a Sayer közöt, ha van? Esetleg bontot alkatrészeket hol lehet venni?
Válasz máris szomszéd #433. hozzászólásáraMindjárt itt a vége.Kíváncsi vagyok a nepperek meddig mennek el.
Válasz Drisa #432. hozzászólásáraRemélem kifizettetik vele több nullát nyomott.
Valószínűleg kupec,mert mindegyikben partiban van.
Válasz máris szomszéd #431. hozzászólásáraYEZ 352-t figyeled, mit tudhat ennyi pénzért?:)
Valami infója valakinek ezekről?
Pár mtz-nek este lejár a licitje,kupecek tuti szemmel tartják.
http://www.nemzetimenesbirtokaukcio.hu/category/mezogazdasagi-gepek/?page=1&sort=ending_asc
Válasz Mfpisti #423. hozzászólásáraMF, és Same névvel láttam én is. Ilyen tipusú sebváltó, ami a videóban volt a Df-ben mintha az 1979-83 körül gyártot Casekben is lenne. Ami hirdetés volt itt az agroinformon az árverésről, ott is volt olyan Case, amit írtam. Pontos tipusát nem tudom.
Válasz .Feco. #427. hozzászólásáraEz egy valodi hadi titok.
Válasz .Feco. #427. hozzászólásáraUSS Hornet
Válasz .Richard. #426. hozzászólásáraMost derül ki ki olvas független sajtót...
Had találgatásnak meg ne áruljuk meg el hol van...
Válasz Pippó89 #419. hozzászólásáraRepülőgèp hordozo.
Válasz bububer #413. hozzászólásáraHát ha igaz az a 3000 óra akkor az jó vétel lenne,mert ha az enyémhez viszonyitom,az 2010-es évjárat és 2100 óra van benne.20 ha van ,a betakaritáson kivűl mindent én csinálok.Ha jól megnézem,évente 1-1.5 hónapot dolgozik a gép,igy jött össze a 2100 óra.Igy ha utána érdeklődsz,tudsz viszonyitani,hogy a 3000 óra reális-e.Az enyém még teljesen újszerűnek néz ki,eddig csak kisebb elektromos hibái voltak.
Válasz Mfpisti #423. hozzászólásáravalahol elnéztél egy sort...
Válasz .Feco. #422. hozzászólásáraEzek szerint elég vén vagyok.....
2db volt (van) belőle Szekszárd környékén, zöld színben. Ugyanaz mint az MF9240 zöld színben, a motor kivételével.
Az egyik váltójához volt szerencsém.
Válasz ND #421. hozzászólásáraamikor ezzel utoljára játszottak még nem hogy én, de még a szüleim sem voltak pajzán gondolat sem....
Válasz Pippó89 #419. hozzászólásáraVagy a normandiai partraszállásnál szált alá, vagy Feco megtalálta a pajta eldugott sarkában az egyik elfeledett gyerekkori játékát
Válasz Pippó89 #419. hozzászólására
Válasz .Feco. #416. hozzászólásáraEz valami szonárral készült kép?
Olyan mintha víz alatt lenne
Sziasztok! Van valakinek tapasztalata New Holland TM 120-as géppel?
Ha lenne ilyen, kérem hogy ossza meg. Előre is köszönöm!
Ilyen deutz-ot látott már valaki.Felénk egy sincs,pedig elég komolynak néznek ki,a maguk idejéből.
Eladó egygazdás megkímélt traktor kevés üzemórával.
Felrakás és szállítás a vevő költsége!
Válasz Dave #414. hozzászólásáraEgyenes hidas cooleres
Válasz bububer #413. hozzászólásáraUgyan olyan mint a többi MTZ, ha egyenes hidas annyival jobb. Ha intercooleres akár még jobb is.
Üdv.mtz 82 mellé szeretnénk még egy gépet. Véleményeteket kérném hogy az mtz 920.3 as milyen gép? Egy 2007 es 3000 párszáz üzemórás lenne kilátásban.
Válasz envagyok2 #411. hozzászólásáraIsmerős sajnos...
járt már úgy valaki, hogy vett egy nem lelakott, nem szétbarmolt, 6400 órás, tizen egypár éves, nem ótvar régi használt traktort kereskedőtől, és hazafelé menet 15 km megtétele után elfüstölte az olajat a váltóból?
De akkor hogy lehet az, hogy az okmányirodában ha ev veszi a teherautót akkor illetékmentes az átírás, ha magánszemély akkor meg nem.Mikor a forgalmiba így is úgy is ugyanaz kerül.
Válasz Hogel #407. hozzászólásáraA rendőr ott, helyben nem tudja, de azért amikor hazudsz neki, a hatóság félrevezetése megvalósult. Ezzel ma még egy sima ellenőrzéskor nemigen lehet lebukni, de csak idő kérdése, hogy ezt az infót is összekapcsolják az ő rendszerükkel.
Viszont a NAV is kérheti. Mondjuk nekik egy kilóméternyivántartás is elég kellene, hogy legyen, amit utólag is lehet vezetni, de menetlevelet fognak kérni, és nem túl életszerű, hogy valaki mindkettőt vezeti.
Válasz Hogel #407. hozzászólásáraNekem csak a nevem szerepel benne. A menet levelet ha kérték akkor mondom nekik hogy nem kell vezetnem mivel mentes vagyok a vezetése alól. Az már más kérdés, ha más vezeti az autót vagy más áruját viszem mivel akkor oda már kellene menet levél meg fuvarozói is szerintem.
Sziasztok , nem tudja valaki véletlen, hogy kisteherautó vásárlásakor ha egyéni vállalkozó vásárol, akkor a forgalmiban feltüntetik hogy vállalkozó, vagy csak simán a neve címe szerepel?
Mert ha csak a neve címe, akkor a rendőr honnan tudja hogy céges autó e vagy sem, és kérheti e a menetlevelet.
Válasz matics71 #405. hozzászólásáranincs már eladó,
Válasz Claastra #37. hozzászólásáraheló ifa tartályod vanmég eladó?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #403. hozzászólására?????????
Valaki vásárolt már Ettől a kereskedőtől? És a traki egyébként mennyire bevált széria, vagy egyebek??
Válasz 72 #401. hozzászólásáraBár ha cseréled akkor kb semmit nem engednek!
A tied milyen árban van?