Hirdetés
Fórum
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- AKG támogatás új
- Grubber új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Egészséges életmód, sport szabadidő... /fotelból nézve is/ új
- Földvétel, elővásárlási jogok új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
48 hozzászólás
Válasz sz.bela #47. hozzászólásáraA Konedata szerint 47l/perces szivattyú van rajta
Sziasztok. Van egy 2140-es, 1982-es, „OPU” fülkés traktorom. Hamarosan rá fogunk szerelni egy homlokrakodót is. Viszont itt van egy dilemmánk, azzal kapcsolatosan, hogy milyen kapacitású (joystick típusú) hidraulika vezérlő szelepet használjunk, mármint mennyit nyom a hidraulika szivattyú. Vannak, aki azt állítják, hogy a 40 liter/perces kapacitású elosztó lesz jó és vannak, akik a 80 liter/ perceset ajánlanak.
Igazából mi történik ha mondjuk 40 liter/ perces hozammal rendelkezik a traktor hidraulika pumpája, és rákerül egy nagyobb kapacitású elosztó szelep?
Nem tudjuk eldönteni most mi is legyen. Esetleg ebben valakinek van tapasztalata és tudna segíteni? Köszönöm előre is.
Ha tudsz románul odaát van bontott!
Bocs a kép lemaradt.
Válasz Guszti #43. hozzászólására Szia!
Próbáld meg az MTZ orbitot.
Szerintem egy próbát megér, ha van valakinek...
Sziasztok
tönkrement a 2140 es kormány orbitja nem tud valaki bontottat esetleg utángyártottról információt, hogy azok mennyire jók a gyári 220 utángyártott 120 ha jók az infóim. Előre köszönöm a válaszokat...
[kep1]
Üdvözlet!
Gondoltam hozok néhány képet, hátha újraéledne ez a fórum...
Válasz #35. hozzászólásra
ijet kel veni nem jonit
Válasz #35. hozzászólásra
Azóta gondolom vettél valamit, vagy még nem?
2140-eset kerestél vagy keresel te is?
Üdv
Válasz #32. hozzászólásra
De igen,a Zetor erröl van koppintva...
Válasz #34. hozzászólásra
Én a tavasszal megnéztem jó párat mivel traktor vásár előtt álltam de sajnos mind olyanok voltak a mit a nepperek frissen behoztak után lefestettek.
Minden esetre jól nézd meg mert amit én láttam tíz -ből kilenc darabokból összelegeozott, gányolt, kokányolt frissiben festett ócskavas volt.
Üdvözlök mindenkit.
Szeretnék egy kicsit többet megtudni erről a típusról.
Használhatóság, megbízhatóság, fogyasztás, alkatrész árak.
Egy 2140-est szeretnék venni,az mtz és zetor traktorokban jártas vagyok, van viszonyítási alapom.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Üdvözlettel jd2140
Válasz #32. hozzászólásra
ott olyan? azt is megnézem akkor.
Válasz #31. hozzászólásra
Hacsak nem a kardáncsonkot lehet kihúzni mint a zetornál.
Válasz #29. hozzászólásra
a többi újabb 2140-esekbe van,de ebbe én még nem találtam hol lenne a kapcsolója
Válasz #28. hozzászólásra
http://www.tractordata.com/farm-tractors/001/8/0/1802-john-deere-2140.html
Itt a azt írja elvileg van benn 1000-res.
Válasz #28. hozzászólásra
Üdv.Nekem2130-as volt, abba csak 540 volt.
van egy régi 2140-esem,kocka fülkés
tudna valaki segíteni abban hogy megmondja hol ebben a tlt 540-1000-es kapcsoló?
vagy nincs is benne 1000?
Válasz #24. hozzászólásra
jA csak mellé jártál ,akkor értem értettlenségedet
Minden motor amelynél nagy a kartergáz az már a motor erőteljes kopása, csökken a teljesítmény megnő az olaj és az üzemanyag fogyasztás is/jobban erölködik többet fogyaszt/. Többen adtak itt jó tanácsot, kompresszió mérés stb..,de a hangja is nagyon fontos, mert ha kopog akkor mielőbb szét kell szedni, szedetni a nagyobb kár megelőzés végett,/kikönyökölés, csapszeg, gyűrű felsértheti a még megmunkálható hűvelyt!
Válasz #24. hozzászólásra
Hol irta, hogy nagy a kartergáz?
Én még mindig nem látom át mi a gondja, mert nem írta le rendesen a tüneteket.
Válasz #16. hozzászólásra
Arrol volt a szó, hogy nagy a kartergáz!!!!
Te err jössz a töröttdugós mesével.
Én nem főiskolára jártam, de hamár itt tartunk nem mindenki tanul ugy mindt az elefánt.
Az utb felujitást meg honnat tudod hogy mennyibe kerül?
Válasz #22. hozzászólásra
Amcsi márka de, hogy ki kié azt szerintem igazán senki sem tudja.
Az viszont biztos, hogy nem rossz minőség.
Válasz #21. hozzászólásra
A clevite , az mahle, nem?
Válasz #20. hozzászólásra
Clevite
MaxiForce
Válasz #18. hozzászólásra
Az milyen?
Válasz #17. hozzászólásra
Remélem mértél előtte kompressziót, mert szétszedés után szinte lehetetlen megállapítani, melyik a törött dugó
Válasz #16. hozzászólásra
Annyira nem veszélyes 25-30 között van darabja a hüvely+dugó+csapszeg+gyűrűk csomagnak, igaz nem jd.
Válasz #16. hozzászólásra
Dugványtörést csináltunk nemis 1x.
És minőőőőőő szerencse h. van a háznál mindig rezervadugvány........
Nemis veszünk fendet,valtrát azoknak ilyen nincs.
Fendes parasztól elvenni mindenét az csal, annyit traktoré nem lehet adni.
Válasz #14. hozzászólásra
Igen,épp ezért kell kompressziót mérni ,mert ezáltal megtudod állapitani hogy milyen állapotban van a motor ,ha 1 henger nagyonrossz és a többi még jó,(volt már ilyen eltört egy dugó,vagy gyűrű)akkor elég csak a rossz hengert kicserélni(de ezt a főiskolán nem tanítják hanem az élet) ez JD ,1 hüvelygarnitúra többe kerül mint az utb teljes felújítása
Válasz #14. hozzászólásra
Igen,épp ezért kell kompressziót mérni ,mert ezáltal megtudod állapitani hogy milyen állapotban van a motor ,ha 1 henger nagyonrossz és a többi még jó,(volt már ilyen eltört egy dugó,vagy gyűrű)akkor elég csak a rossz hengert kicserélni(de ezt a főiskolán nem tanítják hanem az élet) ez JD ,1 hüvelygarnitúra többe kerül mint az utb teljes felújítása
Válasz #10. hozzászólásra
Ez igen!
Azdt mondond, hogy egyszerre egy vagy két hengert érdemes furatni (hüvelyezni) a többit meg "jővő héten"
Válasz #11. hozzászólásra
Elöbb írd le mi a bajod a kartergázzal?
1 kicsi an az természetes.
Válasz #11. hozzászólásra
Nem indul hidegen eszi az olajat.
Igazából ha ilyen tünetei nem erősek, akkor nincs nagy gond.
Megszorulni vagy e miatt lerobbanni nem fog.
köszönöm a válaszokat!
Hogyha hagyom a fenébe, milyen következményei lehetnek hosszútávon?
Válasz #5. hozzászólásra
Fontos tudni a kompressziót ,mert ez ad képet a motor állapotárol,feltudsz készülni hogy esetleg 1 hengerben van csak gond vagy esetleg mind a 4ben,szétszedni ugyis szét kell, tehát tömítések biztos,hogy kellenek ez már nem olcsó ,ennek árábol egy vót szocialista ocskavasat fel lehet ujítani,és utána jönnek a dugattyúk gyűrűk ,furatás,(hüvelyezés)ne halgass olyanra akinek a legfontosabb szerszámai a vágó kalapács,esetleg egy teszkós villáskulcs készlet
Válasz #8. hozzászólásra
Azt fontos tudni, mert valószínűleg csak 1-2 henger kopott a többit nem kell bántani
Válasz #5. hozzászólásra
Ne foglalkozz a kontárokkal,a kartergáz megszüntetése nem lesz olcsó dolog sajnos,először mérj(méress) egy kompressziót,hogy megtudd melyik henger(hengerek) szarakodnak
Válasz #5. hozzászólásra
Nem drága, csak 1 parafa dugó kell
Válasz #5. hozzászólásra
Mi a gond a kartergázzal?
üdv,
a kartergáz orvoslására szeretnék ötleteket kérni, ill. akinek van már tapasztalata ennek a szerelésének terén az árulja el legyen szíves, hogy ez kb. mennyibe fog kerülni?
köszönöm a válaszokat!
köszi. És mit gondoltok mi lehet a baja a kormánynak ha folyamatosan tekerni kell balra, hogy egyenesen tudjak vele menni
Válasz #1. hozzászólásra
Az első gumik rossz kopásától lehet. Ha a minta nem egyformán kopik berázza az egész gépet közúton!
Válasz #1. hozzászólásra
A traktorgumi bordáitol talán
Szevasztok
John deere traktorunknak rezeg a fülkéje, de csak közúton, szántóföldön nem!!
Ha tud valaki segíteni írjon!
Előre is köszi