Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409.84 FtUSD388.95 FtCHF440.33 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz mtz1221 #110. hozzászólásáraHozzáértőnek oda kell adni a motorpalt meg a porlasztókat mellé, belövetni, aztán feltépi a határt. Ha meg leköpi a ruszki turbót, kell rá egy cseh, az előírt karbantartással a világból kimegy.
Válasz MTZ1221.3 #111. hozzászólására3-4000 óránál törnek a szelepek dugattyúk fejek blokkok 30+ fok felett nem lehet velük nehézmunkát csinálni. Felénk valamiért 1 jazda sincs. szerintem qrvára túl vannak húzva a .2-eshez képest, nem csak pár lóval.
Válasz Gandhy #112. hozzászólásáraGondolom nem is melegedett, nem küszködtél vele.
Nekem is olyan lenne a tuti, ha most vennék .3-ast. A jazda elég nyűgös, mégha erősebb is vele.
Válasz mtz1221 #110. hozzászólásáraMert gondolom össze-vissza tekergették a Jazda adagolót és nem bírnak vele. Melegszik. A .2-esek mind motorpalosok nem? Azok bolond biztosabbak.
Szerintem mindegyik 1025 jó vétel, ha karban van tartva.
Válasz Lac83 #106. hozzászólásárahello
Hasznaltan csak ovatosan a vasarlassal. Valtoja eleg kenyes a karbantartas hianyara. En is vennek ha lenne jo arban uj .3-as, igaz en kisegitonek.
Traktor vásárlás előtt állok. Kinek mi a véleménye a 1025.2-ről? Főleg talajmunkára kellene (szántás, lazító, magánykészítés). Össz.ter. 60 ha. A könnyebb munkákra van egy MTZ-80.
Ha lenne most kedvem akkor egy motor pajzs lemezre rátennék egy váltótömítést(elsőt) és elküldeném Neked a biturbósra a képet,és meglátnád,hogy mennyivel véknyodik...
A középső támaszt malacnak hívják,holnap megszúrom egy késsel,és ha kifolyik a vére,megtöltöm kolbásznak ,de ha nem folyik ki a vére, lehet h. nem jól szúrtam meg Persze az már eszembe sem jut,h. lehet hogy mégsem malac,csak egy pár idióta annak hívja??????????????????
Hát ezzel nem értek egyet!!
A dutra közepét is darázsderéknak hívják és mégse törzscsuklós...Pedig a kuplung résztől a váltóig igen csak vékonyodik...
Az Mtz is a kuplungnál a leg szélesebb és hátrafelé a váltóig keskenyedikmégse törzs csuklós
igen.Nem tudtad,h. a hülyeség ragályos?A darázs dereke egészen elvékonyodik.(Remélem láttál már olyat) A törzscsuklós kormányzásúaknak is!Az MTZ-nek teljesen egyforma a dereka végig,úgyhogy ez baromság,h. annak darázsdereka van.Szerinted?
Osztóműnek azt nevezzük,ahol a váltóból kijövő hajtás elmegy kétfelé:az első,és a hátsó hídhoz.Ennek tipikus esete látható a Rábán.Az Mtz-nek nincs külön osztóműve.Amit Ti mutogattok,az az első hajtás kapcsoló,bár felőlem bárminek is nevezhetitek.Egy cseppel sem nagyobb butaság,mint a középső támaszt malacnak nevezni,és főleg nem,az MTZ-re ráfogni,h. darázsdereka van ,pedig annak nincs is,mert az csak a Rábának van (törzscsuklós kormányzás)
két és három állású volt benne ha jól emléxem ...
Kis rugókat csapokat meg nagy csapokat(görgő készletet) és csapágyakat cseréltem már De ezt a két fajtát még élőben nem hasonlítottam össze....
üdv.
a 1025ös tipusoknak már nem egészen olyan a lehajtás mert 1 kardán van és nem kivűl van kiskuplung hanem a kuplungházban csuszik meg ha megkell,talán olajnyomásos.
952esig van a 82es lehajtás alkalmazva,ja és 1021nél is.
Nemrég beszéltem egy kereskedővel, és erre a 130 lovasra meg a 150 lovasra is azt mondta, hogy jó gépek, mert garanciába szinte semmi problémával nem hoztak vissza gépet. A kisebbekből sokkal többet javítottak gariba.
A saját véleményem meg az, hogy inkább egy 2-3000 ü.órás nyugati mint egy új ilyen, de te tudod.
115 hozzászólás
Válasz mtz1221 #110. hozzászólásáraHozzáértőnek oda kell adni a motorpalt meg a porlasztókat mellé, belövetni, aztán feltépi a határt. Ha meg leköpi a ruszki turbót, kell rá egy cseh, az előírt karbantartással a világból kimegy.
Válasz MTZ1221.3 #111. hozzászólására3-4000 óránál törnek a szelepek dugattyúk fejek blokkok 30+ fok felett nem lehet velük nehézmunkát csinálni. Felénk valamiért 1 jazda sincs. szerintem qrvára túl vannak húzva a .2-eshez képest, nem csak pár lóval.
Válasz Gandhy #112. hozzászólásáraGondolom nem is melegedett, nem küszködtél vele.
Nekem is olyan lenne a tuti, ha most vennék .3-ast. A jazda elég nyűgös, mégha erősebb is vele.
Válasz MTZ1221.3 #111. hozzászólásáraNálam, Motorpal van a .3-on
Válasz mtz1221 #110. hozzászólásáraMert gondolom össze-vissza tekergették a Jazda adagolót és nem bírnak vele. Melegszik. A .2-esek mind motorpalosok nem? Azok bolond biztosabbak.
Szerintem mindegyik 1025 jó vétel, ha karban van tartva.
Válasz MTZ1221.3 #109. hozzászólásáraItt a .3sal mindenkinek baja van földmunkánál, a .2sek meg teszik a dolgukat.
Válasz Lac83 #106. hozzászólásárahello
Hasznaltan csak ovatosan a vasarlassal. Valtoja eleg kenyes a karbantartas hianyara. En is vennek ha lenne jo arban uj .3-as, igaz en kisegitonek.
Válasz mtz1221 #107. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Lac83 #106. hozzászólásáraOda tökéletes lesz.
Sziasztok!
Traktor vásárlás előtt állok. Kinek mi a véleménye a 1025.2-ről? Főleg talajmunkára kellene (szántás, lazító, magánykészítés). Össz.ter. 60 ha. A könnyebb munkákra van egy MTZ-80.
Válaszokat előre is köszönöm.
Válasz Tomi81 #104. hozzászólására4850kg mellényomtam
Válasz barany81 #103. hozzászólására5850kg
üdvözlet! 1025.2 traktort szeretnék venni, az lenne a kérésem, hogy ha valaki tudja, megírná mennyi ennek a típusnak a súlya? köszönöm előre is.
Válasz #101. hozzászólásra
OK. Első a család! Annyink van,vigyázz rá!Kellemes Karácsonyt!
Válasz #100. hozzászólásra
Remélem eccer élőszóba egy bambi mellett kiértékeljük ezen szakmai diskurzusokat....
Menek ajándékozni...!
Válasz #99. hozzászólásra
Nem tudom ezt miért mondtad,amikor Te is tudod,h. a törzscsuklós felépítménynek semmi köze a centiméterhez!
Válasz #94. hozzászólásra
Ha lenne most kedvem akkor egy motor pajzs lemezre rátennék egy váltótömítést(elsőt) és elküldeném Neked a biturbósra a képet,és meglátnád,hogy mennyivel véknyodik...
Válasz #96. hozzászólásra
na akkor meg ez a bajod
Válasz #93. hozzászólásra
A középső támaszt malacnak hívják,holnap megszúrom egy késsel,és ha kifolyik a vére,megtöltöm kolbásznak ,de ha nem folyik ki a vére, lehet h. nem jól szúrtam meg Persze az már eszembe sem jut,h. lehet hogy mégsem malac,csak egy pár idióta annak hívja??????????????????
Válasz #94. hozzászólásra
Tévedésben vagy Én nem iszom alkoholt.....!!
Válasz #92. hozzászólásra
Bocsi hogy kihagytam a tz4k-t...Pedig az törzscsuklós
Válasz #93. hozzászólásra
úgylátom,h. Te már melegítel szilveszterre
Válasz #92. hozzászólásra
Hát ezzel nem értek egyet!!
A dutra közepét is darázsderéknak hívják és mégse törzscsuklós...Pedig a kuplung résztől a váltóig igen csak vékonyodik...
Az Mtz is a kuplungnál a leg szélesebb és hátrafelé a váltóig keskenyedikmégse törzs csuklós
Válasz #91. hozzászólásra
igen.Nem tudtad,h. a hülyeség ragályos?A darázs dereke egészen elvékonyodik.(Remélem láttál már olyat) A törzscsuklós kormányzásúaknak is!Az MTZ-nek teljesen egyforma a dereka végig,úgyhogy ez baromság,h. annak darázsdereka van.Szerinted?
http://www.szerszambirodalom.hu/515-mtz-tengelykapcsolok.htmlAkkor Ezek buták???
Osztóműnek azt nevezzük,ahol a váltóból kijövő hajtás elmegy kétfelé:az első,és a hátsó hídhoz.Ennek tipikus esete látható a Rábán.Az Mtz-nek nincs külön osztóműve.Amit Ti mutogattok,az az első hajtás kapcsoló,bár felőlem bárminek is nevezhetitek.Egy cseppel sem nagyobb butaság,mint a középső támaszt malacnak nevezni,és főleg nem,az MTZ-re ráfogni,h. darázsdereka van ,pedig annak nincs is,mert az csak a Rábának van (törzscsuklós kormányzás)
Válasz #88. hozzászólásra
két és három állású volt benne ha jól emléxem ...
Kis rugókat csapokat meg nagy csapokat(görgő készletet) és csapágyakat cseréltem már De ezt a két fajtát még élőben nem hasonlítottam össze....
Válasz #87. hozzászólásra
Természetesen bicikliben nem,csak fixben.Szedtél már olyat szét,amiben nem volt bicikli?
Válasz #86. hozzászólásra
Hasonlóval már én is találkoztam!!
A tiédben Hátramenetnél működik az elsőhajtás????Hajt???
Válasz #84. hozzászólásra
Az enyémben (82-es)van egy bicikli,meg egy fix hajtás,de már többször találkoztam olyannal,h.csak egy fix van benne.Erről tudsz valamit?
Válasz #84. hozzászólásra
Így már más. :) nem nem ugyan az.
http://webaruhaz.habi.hu/termekek/10741/elosztomu_1025_1221_.html
Válasz #83. hozzászólásra
Én ezt hívom osztóműnek!http://webaruhaz.habi.hu/termekek/402/elosztomu_kpl.html
Válasz #81. hozzászólásra
Ugyan az a cikkszáma a 920.4 első diffiműjének is mint a 1025.4 esnek. Ezek szerint egyforma.
Válasz #76. hozzászólásra
De a 1025-ön kétszer akkora a gumi majdnem mint a 82-en, és bírja?
Ja és még annyit kérdeznék, hogy szinkronváltóst vagy hagyományosat mer sok minden hallottam de nem tudok dönteni.
Válasz #79. hozzászólásra
Egyenes híd Ez tisztán világit....De az osztómű az ugyan az_E,
mint a régi(hagyományosnál)
Válasz #76. hozzászólásra
A kuplungházon csak keresztül megyen alul, a kapcsolóműve váltóba van.
Válasz #78. hozzászólásra
Az első hídja ugyanaz
Válasz #77. hozzászólásra
Osztóműve is ugyan az???
Válasz #75. hozzászólásra
igen
Válasz #75. hozzászólásra
üdv.
a 1025ös tipusoknak már nem egészen olyan a lehajtás mert 1 kardán van és nem kivűl van kiskuplung hanem a kuplungházban csuszik meg ha megkell,talán olajnyomásos.
952esig van a 82es lehajtás alkalmazva,ja és 1021nél is.
Olyan kérdésem lenne, hogy az MTZ 1025.1 első hajtása ugyanaz mint a MTZ 82 mert a gumik jóval ballonosabbak.
Válasz #73. hozzászólásra
Kellene az e-mail címed
mikro kelsz? mert fontos lenne,
akkor kis konzultáció,tapasztalat csere
Válasz #71. hozzászólásra
MTZ-t ne vigyél a portára
új mtz 1025.3 de mennyiért, és jó -e vagy 5000üó john ddere?
köszönöm!! lehet neked van igazad!!
Válasz #63. hozzászólásra
Nemrég beszéltem egy kereskedővel, és erre a 130 lovasra meg a 150 lovasra is azt mondta, hogy jó gépek, mert garanciába szinte semmi problémával nem hoztak vissza gépet. A kisebbekből sokkal többet javítottak gariba.
A saját véleményem meg az, hogy inkább egy 2-3000 ü.órás nyugati mint egy új ilyen, de te tudod.
Cső Szeni!Nagyon jó ez a kép!!Remélem a barátnőd és nem csak vmi netről leszedett kép.
Válasz #61. hozzászólásra
Mi a gond vele?
Válasz #65. hozzászólásra
Szia. Igen mi ebbe a furcsa?