Hirdetés
Fórum
- Erdőtelepítési támogatás új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Fakitermelés, erdők újratelepítése új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kukorica terményárak új
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- Videók új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Kecsketenyésztés új
199 hozzászólás
Jó estét kivánok!
Milyen véleménnyel vannak a JD 2056-ról?
Éedemes megvásárolni 4000 üzemórásat, ha jó az álapota?
Van vele sok elektronikai gond?
Válaszukat előre is köszönöm.
Válasz Mf-es #193. hozzászólásáraAhogy írták mindentől függ, de a Megához rengeteg az alkatrész sokan forgalmaznak hozzá alkatrészt. Én a Megát venném ha 208 akkor 5,1 asztallal.
Válasz Mf-es #193. hozzászólásáraEz az állapotától függ..esetleg a korábbi tulaj hanyagságának köszönhetően. Kicsit ki hegyezte. Azzal mindig lesznek bosszúságok.Mindegy milyen típus. A 2056 vagy a 208 ? Csak a fogyasztást nézem akkor a merga motor nyert. A JD kabinja modernebb. A többi egy kutya.
Válasz Mf-es #193. hozzászólásáraSzerintem az sem mindegy h a jd-ben nem úgy kell ülni egész map mint egy toronydaru kezelője
De szerintem a megát gyakrabban kell szögelni
Válasz Mf-es #193. hozzászólásáraAmúgy ez olyan 2008 márciusi szinvonalú kérdés
Vegyé dzsd-t ......úgyis az a--- távoli--- jövő hehe
(fölveti újabban a tökpiz..... mindenféle vasat beújit hihetetlen...)
Válasz Mf-es #193. hozzászólásáraMindet fogod ha neked köll benne turkálni a 80 fokba
Munka közbe,melyiket kell kevésbé szidni?Melyik márka ad kevesebb bosszúságot?JD,claas???
Válasz #191. hozzászólásra
tapasztaltam is. 1,8 Tddi fókuszomat "chippelgetem" házilag. Hőfokszenzorokat méregettem ki fagyasztóban, és olyan ellenállásokat építettem be helyükre, illetve MAP sensort potméterrel helyettesítve kisgázon nagy turbónyomás "érzését" keltettem vele. Lentről egy kicsit megkormol nagy gázra, de úgy megy mint a golyó! Rendesen keményet rúg, mélyről jön a nyomatéka. Persze az agya azt hiszi,hogy mínusz sok fokban megy, aztán működik a korrekció, hagy gondolkozzon VP-s lelkem
ja a lényeg,hogy szereltem be még generál után turbónyomás mérőórát, amióta ezt kitaláltam rá és abszolváltam rajta, azóta magasabbra ugrik a téma.
Több gázolaj, több korom, idézőjelesen nagyobb "CÉÓ" ahogy szoktákvolt mondani a tunyingosok, aztán egyből jobban repíti a lapátokat. Mostmár 1,5-6bar-al tölt a turbója kocsimnak,persze a wastegate megvan buherálva. házichippelés előtt 1,35-ig ment fel.
a gyári meg 0,9bar
viszont mivel nagygázon már kevés ennyi levegőhöz a gázolaj, így nem is megy jobban csak mittudomén 2500-ig felette hajszállal kajakabb mindössze.
Válasz #184. hozzászólásra
Magasabb nyomás , csak simán több üzemanyaggal is elérhető...
Persze ezt biztos tudod
Csak titkolod
nekem is mondta olyan kombájnos aki megából űlt Johniba át, és hektáronként egy átlag 3 literrel mondott többet. Azthiszem az vts joni volt de már a franc tudja, tényleg nem ismerem ezt a sok számot ződeknél, annyi van mint a szemét.
Ha elkezdek számolgatni akkor kb oda érkezek,hogy az általad írottak is ezt igazolják. Kettőből kettő ez már valóság szagú!
Nekünk meg a kis nyuszi illetve a nagy ferga kb egyformán fogyaszt, van amikor enyém kevesebbet, pl tavaly árpában 9liter vonulással az nagyon kellemes volt, akkor a nyúl tc56 10felett szívott egy picivel. De nagy partokon meg az jött ki egy cseppet kevesebből, gondolom a kisebb mivolta kisebb tömege kb fele akkora magtartálya stbstb végett. Ott nékem secskázóval 13litert evett tc56 meg 12-ből jött ki.
hát ezek ilyenek.
cimborám vásárolt tavaly egy zsírúj T szériás Jonit, azt mondja az a verhetetlen teljesítményben, előtte nagy vts-e volt.
Majd kipróbálom vagy inkább nem mert utána hazakéne vinni valahogy
Válasz #186. hozzászólásra
hogyne lenne megadva,hogy gyárilag hány lóerős az a 2266-os!
most nem általában johndeere 8,1literes motorról beszélek, hanem ebben a típusban beépített motorról. Tehát 275lóerős köszönöm. Hogy ezen mit lehetett félre érteni???!
Akkor nekem a 38-as régi cerea ezzel egy kategória, partiban vannak egymással
Válasz #187. hozzászólásra
Szia!!Ezek szerint már megtörtént a két gép öszehasonlitása...
Végülis ez lesz a leghitelesebb eredmény ha te othol mind a két gépet probálgatod külön külön és együtt is..És nem ara hagyatkozol hogy aztmondják meg azt hallotam meg izé...
Igen jól beszéltek csak azt is kell figyelni hogy a mi 2266 os 6,1 m adapterrel 220 kw os motorral 300le 280liter gázolaj a mega 208 5,1 m adapter 245le 210 liter gázolajat fogyasztott el ugyan annyi területen azért ez se mindegy nem????
Válasz #184. hozzászólásra
Nincs ilyen, hogy hány lóerős gyárilag! Ugyan az a 8,1 l-es blokk van a 8100-as traktorban is, ahol 185 LE-s, mint a 9780i CTS kombájnban, ahol 420 LE-s gyárilag! Én úgy tudom, hogy 450 körülig lenne húzható, de nem dolgozik belőle ekkora semmiben.
Válasz #184. hozzászólásra
A 2266 275 LE,teljesen hagyományos(gázkaros,leállítókaros adagoló)
na ne mondd már...
de gyárilag hány lóerőn dolgozik a kombájnokban ez a 8100-es motor???
(azért egy nagyobb lépcső átlépéséhez kellenek komolyabb porlasztók és magasabb turbónyomás is koléga ;-D az adagoló önmagában csak egy darabig fejlődés önmagában...)
amúgy soros mechanikus ez vagy már elektromos cucc????
Válasz #181. hozzászólásra
Ez csak a mérnöki találékonyságon mulik!! Menyire is engedik el.. Tehát az adagolón mulik a dolog.. ugyan ugy mint más gyártóknál ugyan abol különbözö teljesitményt hoznak ki!! Igen a 22 szériában már van kuler
intercooler van ezeken a jonikon???
Válasz #180. hozzászólásra
mennyi a 8100-es blokk 220ló???
Válasz #178. hozzászólásra
Mi történt pontosan??De tényleg ahoz hasonlitanám!! Trakiban is és csötöröben is jol vizsgázot az a bizonyos 8.1 motor!!
Én nem nagyon ismerem ezt a motorlefogós jelenséget kombájnban. Nyuszin kegyetlen parton ha odavágom neki hallani,hogy ejt a fordúlatból, de megfogni azt sem bírja a part, illetve a hőfok sem megy feljebb egy kicsitsem.
A fergán a digit monitor mutatja is, egyhelyben parkettagázon 2300-a motorfordúlat, aratás közben laposon 2250 nagyjából, nagy parton meg ha jól tolom neki 2200-ra ejti vissza amiből semmitsem veszek észre bent. és ezek már tényleg nagy partok.
Nomeg kicsit ha figyel is az ember, nem telitartállyal megy a hegynek meg ilyenek... ha megjönnek az új felnijeim énis lefogom üríteni ezentúl sokkal hamarabb, csak ha nagyon muszály lesz akkor szedem csurdig.
Csak tudok ezáltal vigyázni rá egy kicsit, hogy bírjon ki jó sokat. Mondjuk ha 10évet elmegy amit a gyárijai bőven megfutottak akkor már nyugis lehetek.
de azért fő az óvatosság
Na jó de én a 66-os ban szerettem a mini "reaktort"
Válasz #175. hozzászólásra
No,az idén kevés lesz...........
Válasz #174. hozzászólásra
Szevasz! Hát,az enyémben elég gázos lehet,mert nagyon lógnak benne a ládák.A másikban sokkal jobban állnak,bár abban is eredetinek tűnnek a tengelyek.....
Válasz #173. hozzászólásra
Örök élet meg egy nap!! A néven tul azért müszaki tartalmat is kap a haverod!! De ez a motor szerintem kevés ..Ha igazán ki akarjátok belölle hozni amit valójában tud!! Pl nekem is szembetünö volt amikor a 2056 bol a 2266 ba ültem át!! Azért az 56 ban ha nemis sürün de azért kelett néha a motor eröre figyelni...De a 66 ban már nem!!Aban szinte korlátlan..Aki probálta az tudja!!!
Válasz #168. hozzászólásra
Lala láda tengely hogy van ? 5500 környékén búcsúztam el a géptől. előtte tépte le a ládáról a facsapágyat.Bár ahogy írtam már a későbbi tipusnál már korábban is volt láda cirkusz. Nyilván romlott a minőség.
nekem 8.
A cereák is jó masszív szériák, csak éppen az enyémmel két napot úgy arattak előző gazdik,bhogy csak egy oldalt volt rángatás...4kombájnosa volt szegénykémnek... kicsit talán szétnyúzta a belét, ennek levét iszom egyedűl, remélem most már összeáll perfektre.
ezzel csak azt akartam mondani,hogy hiába jó egy széria ha elvan barmolva akkor mindennel baj lesz.
Remélem nagyon,hogy nem nyúl mellé a cimbora!
hidromotorok meddig bírják rajtuk???
Válasz #171. hozzászólásra
Még zöld...............Nekünk a másikban már cseréltek néhány szilentet.
Válasz #169. hozzászólásra
Na és?? Kifényesedett már töle az asztal!!
Válasz #168. hozzászólásra
Hát én még szilent cseréröl a z szériában még nem is halotam...
Válasz #167. hozzászólásra
Már 1,8 hat levágtam.
Válasz #158. hozzászólásra
Az enyémben 5300 motor,és 4200 csépő óra van,az össes szilent az eredeti,a rostameghajtóban 2 csapágy volt cserélve.Úgyhogy annak még sokat kell mennie baj nélkül..........
Válasz #166. hozzászólásra
Jó választásnak tünt!!! Mi is hejben járunk egy ideje...
Válasz #156. hozzászólásra
Szevasz Konrád!
Ma kezdtünk volna!
Válasz #163. hozzászólásra
Az 2056 az lene a jobb választás..Én nem kedvelem a viszafogot gépeket!! Atol boszantóbb dolog nincs amikor meni mene a meló de a motor nem birja...
Válasz #163. hozzászólásra
egész pontosan 6788 cm.3 , de a 2256 az már a 8.1 littyós mocival dübörög legalább olyat kell venni a dombra , mert másképpp szopni fognak mint a torkos borz
mekkora motor van a 2254-ben???
6,7literes?
Válasz #158. hozzászólásra
Hány ha-ra veszik , abból mennyi a kukorica?
Válasz #158. hozzászólásra
Na ne már!!!! Az hogy gyenge az tuti!!De azért is kerül 10m ba mert ez nem legó!!Ezt nem kell szét babrálni mint egy hülye gyerek a biciklijét!!! 2000üó az semi!!Mondom semi...Néhány szij meg néhány kasza penge...Hacsak valahogy jol ki nemB tak vele...
Válasz #154. hozzászólásra
A TC56-os nyusziban csak 170lovas Ford motor van nékünk de teljesen elég bele. A nagyferga is csak 265 vagy mennyi(bár pontosan senki sem tudja megmondani) de ez egy hatalmas jószág a nyuszihoz képest.
Ha a hidrosztatika bírja a partot akkor nem lesz baj, de sok kombájn elvérzett már errefelé, egyszerűen nem bírt felmenni a parton, csak nyígott a szipirtyó alattuk:-D
Válasz #155. hozzászólásra
Szia lajos!!! Hát ja..pont aratós idö volt!!! Pedig már egész jol alakult a dolog...
10Forint az ára.
4,8méteres asztalt mondott telegrácsban.
Nem ismerjük ezeket nagyon, Ő méginkább nem ezért mondhatta rosszúl.
Jók ezek a 2254-esek???
Szerintem 512 és 514után nagy áttörés lesz. Ha nem lesz komoly szerkezeti vagy elektromos-hidraulikus baja akkor fogják szeretni. Csapágyak cseréje szilentek cseréje az fog jönni mert 2200 cséplő óra van benne, 3200 motoróra
Válasz #152. hozzászólásra
Igazad van!!Ilyen gép van!! Aki dolgozott vele az gyengélte egy kicsit!!De hát izlés dolga... Én a bivaj erös masinára esküszöm!!Egy hatalmas mordájal lehet csak ugy tingli tanglizni..De forditva???
Válasz #155. hozzászólásra
Szeva Lajos!
arattál ma
Jóestét mindenkinek. Hogy s mint?
Válasz #152. hozzászólásra
180 hp ott a dombok közt megdöglik.......
Válasz #150. hozzászólásra
inkább 2256-ot vegyen, abba már a nagyobb motor van , elkell az erő a partokon
Válasz #150. hozzászólásra
2254 az pont 180 hp
Válasz #150. hozzászólásra
Ára ????
5 ládás 180lóerős de NEM cws 1450-1550
akkor mi lehet??
1999-es évjárat.