Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
434 hozzászólás
Válasz Lipi #433. hozzászólásáraElméletileg az orsó és az anya kell hozzá.
A tengelyek a tiplik maradnak az erdetik
Csapágyat szimeringet úgyís cserélek.
Válasz rtamas76 #432. hozzászólásáraAzt mondták,hogy igen. 953595 ezt beírod a gugliba és kapsz róla képet. Ez a cikkszáma
Válasz Lipi #431. hozzászólásáraSzia.
Ez berakható az erdeti helyére átalakítás nelkül?
Köszi.
Válasz rtamas76 #430. hozzászólásáraSzia! Megkérdeztem a golyós kormánymű felújítót. 44euró áfa nélkül.
Válasz Lipi #429. hozzászólásáraKöszi
Válasz rtamas76 #428. hozzászólásáraPrivátba elküldtem. Lehet nem örülne neki,hogy 'közszemlére kiteszem a nevét.
Válasz Lipi #427. hozzászólásáraSzerelőt
Válasz rtamas76 #426. hozzászólásáraA szerelőét vagy a boltét?
Válasz Lipi #425. hozzászólásáraNevét tudod?
Válasz rtamas76 #424. hozzászólásáraZetor minden, Lkt,Un 50.... Sok minden van polcon de ha nincs akkor megrendeli. Az egyik eladó srác szerel is. Keni vágja a Zetor témát. Sokat jár Borsodba, Szabolcsba és Hajdúba javítani.
Válasz Lipi #423. hozzászólásáraKöszönöm
Akkor fasza cég!
És cystal alkatrészük is van?
Válasz rtamas76 #422. hozzászólásáraNa akkor! Sátoraljaújhely kishatártól 6kmre van egy Zetor bolt. Polnotech a neve. Ök is tudnak segíteni. Hívhatod telen is őket,magyarul beszélnek és forinttal is fizethetsz. Pénteken vagy hétfőn megyek hozzájuk esetleg megkérdezhetem. A Dunaszerdahelyiektől 1x rendeltem lomot. Azt se tudták mi kell nekem pedig gyári cikkszámot adtam meg nekik és a végén számlát se küldtek. Mikor megreklamáltam azt mondták így jártam ők már nem tudnak mit csinálni.
Válasz Lipi #421. hozzászólásáraIgen
Válasz rtamas76 #416. hozzászólásáraTe Borsodi vagy igaz?!
Válasz lorant90 #419. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz rtamas76 #418. hozzászólásáraAgrocenter Dunaszerdahely , megtalálod neten , mondjuk ok az orbitos készletben nem hiszem H tudnak segíteni , de a golyós kormányműben valószínű
Válasz lorant90 #417. hozzászólásáraValami kontaktot tudsz adni?
Esetleg árat?
Válasz rtamas76 #416. hozzászólásáraNálunk Szlovákiában . Már van bele golyós kormánymű sokkal jobb mint az eredeti , de már erre a fajtára is van orbit servo az meg mindent visz
Sziasztok
Van egy ilyen táltos paripám.
Kormányművel volt mindég problémám
Holtudnák vásárolni komplett kormányművet?
Köszönöm.
Válasz Lorinczcsongor193 #414. hozzászólásáraKépet tudnál mutatni róla?
Sziasztok! Zetor 3011-es kéziféknél (sonkánák) ahol a rúgott állítsák be a cső amibe rúgott Akasztod merre felé kell álljon ??
Zetor 3011 Kollegák!
Bontva van egy Zetor 3011-es zetorom. Ha valakinek esetleg kellene az alábbi alkatrészek eladók:
- 3 hengeres motor
- 1 váltó
- differenciálmű hidraulikával
- 2 oldali lehajtás
- 1 fülke
Árat telefonon egyeztetünk.
Sziasztok!
Új vagyok itt, segítségetekre lenne szükségem!
Zetor szerelőt keresnék, talán itt olvastam régebben, hogy Szolnok környékén van valaki öreg szaki.
3011 es motort szeretnék összerakatni vele.
Előre is köszönöm, Péter
Valaki megmondhatná hogyan van a kihelyezett munkahenger csöve csatlakoztatva a hidraulika fedélhez . Eddig nem sikerült a besüllyesztés miatt meghúzni a derékszögű elemet . Vagy mi van a besüllyesztésbe becsavarva ?
Sziasztok!
Ha, van esetleg valakinek eladó rendszámos 3011 traktorja, akkor írjon rám.
Köszönöm!
Üdv!érdeklödnék nincs e valakinek elfekvöbe gyári ülése és kormány kereke?
Üdv!olyan kérdésel fordulok hozzátok hogy hogyan tudnám átalakitani 4 kerék meghajtásra és a difi zárat meg lehet csinálni levegösre??
Ki hol veszi a porlasztó csúcsokat ? Állandóan baj van velük a guta ütöget ! Amelyik porlasztó csúcsból a tű kiönthető az nem való semmire sem ! A gyári illesztése 0,002 ezred ,ez már olyan passzos ha kihúzod belőle a tűt nem biztos hogy vissza tudod dugni ! Vagy használ-e valaki más gyártó csúcsát ? Minden megoldás érdekel !
Válasz sanya #405. hozzászólásáraszerintem 30 lovas. 3hengeres 64es évjáratu
Válasz kawazoli74 #404. hozzászólásáraÜdv! Eredeti 30Le motor van benne vagy már 45Le????
Üdv!3011es hez kerek főtengelyt +1hajtókart. Vagy komplett motort
A 3011-hez keresek legalább 3 darab fejszelep rugót 9mm a külseje és 16mm a hossza kb . A legrégebbi adagolóhoz való .
Válasz tibor.torda #400. hozzászólásáraAgrobiró tud segíteni !
Válasz tibor.torda #400. hozzászólásáraNem hiszem hogy találsz ilyeneket okkal dobálták le róla tettek fel mtz-t. Az egyik facebook csoportban is meg kellene próbálni.
A baloldalit azt le is lehetne gyártanod míg a jobb oldalit meg is vásárolhatod vagy a balt is kb 40eur.
Válasz tibor.torda #399. hozzászólására
Kedves Fórumozók!
Zetor 3011-hez keresem a képen látható rudazatokat...eredeti gyári állapotában!
Sajnos sokszor a jobb oldali tekerős állítást kiműtötték! Épp egy felújításnak kezdek neki és jó lenne vissza állítani gyári állapotba...bármilyen ötlet, segítség szóba jöhet!
Segítő közreműködését Mindenkinek előre is köszönöm!
Üdvözlettel: Torda Tibor
Sziasztok, idő hiányában eladó lett 3011-es zetorom, felújításba belefogtam de van még mit foglalkozni vele, hirdetéseim közt itt fent van, ára 280e Ft.
Válasz Barabasj #396. hozzászólásáraÜdv. Az mindenképpen jó, ha tiszta olaj van benne,nem dzsuva. De ilyenkor egy rendes takarítás is ráfér. Szétszedés nélkül az nem megy. Ilyenkor tömítéseket cserélni kell,mert a nyomás el tud menni valahova . Az hogy minimumon van, attól még a hidraulikának működnie kell. Baloldali kardánkapcsoló teljesen le.
Sok sikert...
Üdvözlök mindenkit!!!
Segítsetek kérlek!
Van egy zetor 3011-es es nem működik a hidraulikaja, nem emel es nem is sülyeszt. A kérdésem az lenne, hogy lehet-e az a probléma hogy a nívópalcaja éppenhogy eléri a negatív jelet és eléggé sárgás vizes!
Nem tudom, hogy működne-e,ha új olajat töltenek bele, vagy egyből szét kellene-e szedni!
Tudna e nekem valaki segíteni,most újítok fel egy 3011-est a hűtőmaszk nagyon rossz állapotban van,és ehhez keresek jó állapotut,vagy olyan személyt, lakatost aki ebben tudna segíteni.Üzemanyag tank, és műszerfal tartó is érdekelne.Köszönettel:Vida Tamás
Válasz gessztimuvek #392. hozzászólásáraKisebb kerekeket is lehet rá tenni ha nem lényeges a műszaki ,vagy lehet azt használni igy is úgy is ! A hátsó lehajtások is lehetnek más pozicióban is ! A 2023 kis lánctalpast is lehet néha találni ,azt is vissza szokták építeni gumikerekesre és az akkor keskeny traki lesz !
Válasz kavics64 #390. hozzászólásáraMegnézte típushoz értő ismerős-ismerőse a kinézett gépet, sajnos problémás. Kár. Keresgélek tovább.
Válasz kavics64 #391. hozzászólásáraKöszönöm az infókat. Pár napot még rágódok rajta, hogy a 3011-est vegyem, rakjam rendbe, és építsek hozzá egy kaszát, vagy vegyek egy komolyabb fűnyíró traktort. Pénzben a végére kb. ugyanoda érek. 900e-1M ft környékére. A 3011-essel tudok adott esetben más munkát is végezni, cserébe nem fér oda mindenhova, ahova a fűnyírótraki. Ugye alap kiindulás az, hogy 90%-ban fűnyírást kell gépesítenem.
Válasz gessztimuvek #389. hozzászólásáraA kipufogót jobb cserélni ,nekem is le van törve egy füle 9000 forint körül van még itthon is ! Agrobírótól tudsz árajánlatot kérni és még itt is körbenézel az árakban és utána vásárolsz a legolcsóbbnál ,de inkább eredeti Cseh legyen mint indiai vacak ! A füstölést az adagló végében ahol a hidegindító pöcökje van ott tudod megszüntetni az két csavar anya összekontrázva az vezérli a fogasléc végét meddig toljon gázolajat kicsi füst lehet ha hirtelen odarántod de utána már füst nélkül menjen ! Érdemes az ad agolót felújíttatni mert sok bajtól megmenekülsz ! A porlasztók koszolódása nem mindig a porlasztó csúcs hibája sokall inkább az adagoló elem gyengélkedése okozza ! Én is állandóan szereltem mire megértettem ha nincs nyomás a porlasztóban melegen akkor hiába állítgatom hidegen a porlasztót a próbapadon ,ott jó de a gépben már nem fog jól üzemelni ! Jó adagolós a Hortobágyon van preciz szakértő !
Válasz gessztimuvek #389. hozzászólásáraA kardán nem nagy ügy ki lehet húzni a hátuljánál ,gondolom a csapágyazása ment ki ! Két állásban lehet használni a kardánt ,mert ezen keresztül hajtja a hidraulika szivattyúját is ,állandóan forgatja mindenki mert a külön meghajtó csőtengely állítólag hamar elkopik és ezt előszeretettel kidobják belőle ,az enyémben sincs benne ,így a kardán állandóan forog hogy a hidraulika menjen ! De jobb ha egyébként a váltó fedelet leveszed és ha már csinálod átnézed a belsejét ,a fogácsokat is kimosod a váltóházból a hidraulika szivattyút is leveszed az alján ott lesz egy nagy nyílás akkor és könnyebb lesz kitakarítani ! Ezt elküldöm !
Sziasztok!
Gondolkodok egy 3011-es vásárlásán. 90%-ban fűnyírásra, a maradékban pedig kiskert felszántására, húzd ide, vidd oda, emeld fel feladatokra lenne használva.
Néztem egyet tegnap. Nagyjából egyben van, nem látni rajta sok gányolást, barkácsolást. Régóta egy tulajnál van. Kormánymű viseltes, ezt olvastam, itt feljebb, hogy fel lehet újítani. Viszont a kardán kihajtás kapcsolójával nem vagyok kibékülve. Meg van az 5 állás, de amikor forgatta a tlt-t, akkor volt egy kis morgós fogaskerék hang. Lehet, hogy foglalkozós. Mennyire lehet "belenyúlni" a kardán kihajtás környéki hibákba? Szerelés nem probléma, azt megoldom, csak beszerezhetők-e az alkatrészek, illetve mik a kényes pontok ezen a részen?
Ami még feltűnt, hogy repedt a kipufogó leömlő. Ez tapasztalatotok szerint hegeszthető, vagy inkább cserélni érdemes?
Még egy: egyenletes fordulatnál nem füstöl, de odalépve elég határozott fekete füstje van. Ez probléma, vagy adottság? Egy porlasztó ellenőrzést, beállítást, adagoló beállítást szerintem elkér.
Üdv mi az ára manapság egy rom és egy restaurált 3011-nek?
Sziasztok! érdeklődni szeretnék ,hogy nem e tudja valaki a 3011 zetor adagoló adatait mert elállítódott az adagoló és nagyon füstöl meg nehezen indul el.
Válasz G Tomi #385. hozzászólásáraSzia!
Igen azt elfelejtettem írni hogy általában füvön kaszáláskor fordult elő, amikor száraz a föld. (Kb. 120kg,-os szártépőt használok) Sikerült szereznem gyári keréksúlyokat is, a belső tartósúly megvolt ahhoz még 4 tárcsát de avval sem vettem észre javulást. Így sajna lefelé csak tolatva tudok kaszálni
Válasz Sala26 #382. hozzászólásáraSzia!
Én a Vendvidéken lakom, itt elég komoly dombok vannak...
A 3011-es Zetoron 14.9-est használok, mást még nem próbáltam, de ha eljön a csere ugyanekkorát veszek.
A kérdést viszont nem értem, mert a fajlagos talajnyomás mellet a talaj konzisztenciáját is figyelembe kell venni. Tehát ha száraz, kemény a talaj akkor lehet, hogy jobb a keskenyebb gumi, de ha fel van ázva a talaj akkor a szélesebb kerék jobban kapaszkodik. Ha üresen jössz le a dombról, akkor nagyon nem csúszkálhat, ha meg valami nehéz dolgot viszel függesztve akkor meg úgyis megvan a kellő súly a hátsó tengelyen.
Ha meg pótkocsit vontatsz akkor meg mindenképpen kell valamilyen fék rá, mert ha nekiáll "behintázni" a hátsó tengely, akkor mindegy milyen gumi van a traktoron, összecsukja a szerelvényt a fizika.
De persze van az a helyzet, amikor előnyösebb a keskenyebb abroncs.