Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR414.94 FtUSD394.48 FtCHF446.43 FtGBP499.75 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
detkes kocsin cserélt már valaki hátsó ajtót? és lemezre? arra gondolok 6os lemezből kivágom a kört, rakok rá gazdagon valami erősebb szögvasat merevítőnek, hogy ne púposodjon, meg a régi ajtótól levágom a karimáját körbe, azt azzal együtt felfogatom. kidől, megáll? nem vákumozok vele, örvényszivattyúzok, szóval se vákum, se nyomás nem érné.
Szlovák szippantó vákuum szivattyúja ér valamit? Vagy lehet leadni ócskába? Nekem nem kell rá, ledobtam de kerülgetem. elméletileg évek óta nem volt használva, de csőfogóval megforgattam megy könnyen, nincs beállva. Lehet hogy hasznát venné valaki, vagy kuka?
Válasz csoppika #60. hozzászólásáraSzippantó pótkocsikat húzák az alsó kampón, pitonfixen, vagy vontatóhorgon, ha felső kardánymeghajtása van a szippantónak.
Teherkocsit esetleg akor, ha nem indul a motor
Válasz jamo #48. hozzászólásáraAhhoz hogy bármi is megálljon rajta, a rozsdát el kell távolítani, mégpedig alaposan. Többszörösen rozsdamaró+mechanikus úton.
Ha 100%-osan rozsdamentes, utána én alvávédőt kennék rá, jó vastagon.
Válasz jamo #49. hozzászólásáraPiton fix húzon visszük. Hammerite festék, vagy a supralux Anti rozsdáját használjuk. De csak szigorúan egy vastag rétegben ecsettel.
Válasz jamo #49. hozzászólásáraAlsó hasi húzón. Volt mikor a kampón, van mikor a vontatóhorogban. Tudom, hogy rossz fordulni, de ez van. Karokban meg sem próbálom vontatni, nem hiányzik, hogy felboruljak.
Válasz jamo #48. hozzászólásáraLetisztítani a felületet amennyire csak lehet. Alapfesték, majd 2x felületi. Mi otthon így csináltuk a V3S szippantó tartályát belülről.
Válasz Sk Laci #47. hozzászólásáraEredetileg nalatok min húzzak ezeket a v3s-eket. Hitch kampón? A fergan nagyon balfaxul all es fordulni is alig lehet vele, egyből beleer a rudja a kerekbe. At kellett raknunk vonolapra. Igy turhető.
Válasz Sk Laci #47. hozzászólásáraMilyen festek all meg a rozsdan, vagy mivel lehet kitakaritani femtisztara? Valamikir ki volt festve, nem tudom gyarilag e? De mikor tavasszal takaritottam fel m2es darabikbanvalt le rila a festej, illetve nyomta le a reve a festeket. Ahol nem vilt festek rajta ott sokkalkevesbe tunik kirtodaltnak. Ilketve biztisan vilt ott is festek calamikir csak előbb lemallott mar rola.
Szippanto tartalyt, tiszta viz szallitasara van hasznalva, hogy erdemes idoszakos hasznalaton kivul tárolni? Bevonat nincs belül (rozsdas). Hogy korrodalodik jobban, ha tele vizzel rakom le vagy ha üresen?
De olyan is rémlik, h kútból (mélyről) is tudnak hatékonyan szivattyúzni a felszínen állva.
Lehet, h. a turbósat engedik le a kútba?
Ha a szivattyú ezzel vízszintre (alá/fölé) kerül, akkor nincs felszívási veszteség, viszont az emelőmagasság/szállításból van több veszteséged...
De legalább feljön a víz.
Válasz ND #41. hozzászólásáraDe ott 0m a szívómagasság. És gyenge hatásfok. Ha jól rémlik 200liter beletolnak és 400liter jön ki percenként. Annyi hogy koszra nem érzékeny és nincs benne se áram se benzinmotor ezért nem ráz és nem füstöl zárt helyen esetleg "jó" lehet.
Van ennek "turbo" változata aminél 3db tömlő van, lényegébe egy hidraulikus meghajtású centrifugálszivattyú. Olyat élőben még nem láttam nem tom mennyi a teljesítménye. De a telepítésénél kell pár vastag tömlő biztosan.
Válasz jamo #40. hozzászólásáraTűzoltók spéci kütyüvel ha jól tudom tudnak mélyebbről is. Sugárszivattyú v hogy hívják. Rátáplál a tartálykocsiról egy sugárral és 2x annyi jön ki (+1 egységnyit húz magával).
Válasz Girantus #33. hozzászólásáraNem vagyok mérnök... De elvileg talán a gravitáció miatt 8 méter... Ez lapátos szivattyúkra igaz... De szerintem itt is megszakad a vízoszlop...
Szép jó napot. Kérdésem az lenne, hogy 4 köbös galvanizált tartály belseje elkezdett rozsdázni nem lyukas nem is mart bele csak most kezdett a galvanizálás itt ott föl pattogni. Mit lehet csinálni neki? Létezik e ,érdemese valami üreg kezelést neki csinálni?
Jó kérdés, hogy megéri-e? Ha a tartály szita, gyakorlatilag semmit sem ér, mivel alváza nincsen, a tartályból áll az egész szerkezet.Gumik rosszak. Ezt írtad. Ha a szivattyú is kuka, akkor csak az ócskavas árat éri. Sajnos.
66 hozzászólás
detkes kocsin cserélt már valaki hátsó ajtót? és lemezre? arra gondolok 6os lemezből kivágom a kört, rakok rá gazdagon valami erősebb szögvasat merevítőnek, hogy ne púposodjon, meg a régi ajtótól levágom a karimáját körbe, azt azzal együtt felfogatom. kidől, megáll? nem vákumozok vele, örvényszivattyúzok, szóval se vákum, se nyomás nem érné.
Tisztelt Fórumozók!
Érdeklődnék ki, milyen olajat javasol a Detk szippantó vákuumszivattyújába? (olasz gyártmány, ami a mellékelt képen van.)
Köszönöm szépen előre is!
Szlovák szippantó vákuum szivattyúja ér valamit? Vagy lehet leadni ócskába? Nekem nem kell rá, ledobtam de kerülgetem. elméletileg évek óta nem volt használva, de csőfogóval megforgattam megy könnyen, nincs beállva. Lehet hogy hasznát venné valaki, vagy kuka?
Válasz Sk Laci #61. hozzászólásáraJamo kérdezte hogy a v3st hogyan huzod....
Válasz csoppika #60. hozzászólásáraSzippantó pótkocsikat húzák az alsó kampón, pitonfixen, vagy vontatóhorgon, ha felső kardánymeghajtása van a szippantónak.
Teherkocsit esetleg akor, ha nem indul a motor
Válasz Sk Laci #59. hozzászólásáraAkkor nem értem...milyen alsó kampón meg egyebeken húzod????
Válasz csoppika #58. hozzászólásáraNem, eredeti állapotában van, csak nem használom.
Válasz Sk Laci #56. hozzászólásáraMármint abból csináltál vontatható szippantót?
Nem ismerem csak kíváncsi voltam mivel kenik ki a tartályokat, mert az biztos, hogy nem nitro zománccal:)
Poliurea?
https://www.youtube.com/results?search_query=poliurea+tank
https://www.youtube.com/results?search_query=poliurea
Nem semmi cucc, lehet a kocsit is ezzel kéne leápolnom alulról, legalább egy kicsit összetartaná valami
Válasz csoppika #53. hozzászólásáraDe az. Láthattad nálam az udvaron, mikor itt voltál
Válasz atisgyulai #54. hozzászólására***alvázvédőt***, vagy van ahol rücsinek hívják
Válasz jamo #48. hozzászólásáraAhhoz hogy bármi is megálljon rajta, a rozsdát el kell távolítani, mégpedig alaposan. Többszörösen rozsdamaró+mechanikus úton.
Ha 100%-osan rozsdamentes, utána én alvávédőt kennék rá, jó vastagon.
Válasz Sk Laci #51. hozzászólásáraA v3s szippantó az nem egy Praga?
Válasz jamo #49. hozzászólásáraPiton fix húzon visszük. Hammerite festék, vagy a supralux Anti rozsdáját használjuk. De csak szigorúan egy vastag rétegben ecsettel.
Válasz jamo #49. hozzászólásáraAlsó hasi húzón. Volt mikor a kampón, van mikor a vontatóhorogban. Tudom, hogy rossz fordulni, de ez van. Karokban meg sem próbálom vontatni, nem hiányzik, hogy felboruljak.
Válasz jamo #48. hozzászólásáraLetisztítani a felületet amennyire csak lehet. Alapfesték, majd 2x felületi. Mi otthon így csináltuk a V3S szippantó tartályát belülről.
Válasz Sk Laci #47. hozzászólásáraEredetileg nalatok min húzzak ezeket a v3s-eket. Hitch kampón? A fergan nagyon balfaxul all es fordulni is alig lehet vele, egyből beleer a rudja a kerekbe. At kellett raknunk vonolapra. Igy turhető.
Válasz Sk Laci #47. hozzászólásáraMilyen festek all meg a rozsdan, vagy mivel lehet kitakaritani femtisztara? Valamikir ki volt festve, nem tudom gyarilag e? De mikor tavasszal takaritottam fel m2es darabikbanvalt le rila a festej, illetve nyomta le a reve a festeket. Ahol nem vilt festek rajta ott sokkalkevesbe tunik kirtodaltnak. Ilketve biztisan vilt ott is festek calamikir csak előbb lemallott mar rola.
Válasz jamo #46. hozzászólásáraFestéket neki
Szippanto tartalyt, tiszta viz szallitasara van hasznalva, hogy erdemes idoszakos hasznalaton kivul tárolni? Bevonat nincs belül (rozsdas). Hogy korrodalodik jobban, ha tele vizzel rakom le vagy ha üresen?
Sziasztok !
Segítséget kérnék . A fenti típusú szippantónak az alvázszáma a címkén kívül hol található még ?
Válasz jamo #43. hozzászólásáraIgen, ezek rémlettek nekem is.
De olyan is rémlik, h kútból (mélyről) is tudnak hatékonyan szivattyúzni a felszínen állva.
Lehet, h. a turbósat engedik le a kútba?
Ha a szivattyú ezzel vízszintre (alá/fölé) kerül, akkor nincs felszívási veszteség, viszont az emelőmagasság/szállításból van több veszteséged...
De legalább feljön a víz.
Válasz ND #41. hozzászólásáraDe ott 0m a szívómagasság. És gyenge hatásfok. Ha jól rémlik 200liter beletolnak és 400liter jön ki percenként. Annyi hogy koszra nem érzékeny és nincs benne se áram se benzinmotor ezért nem ráz és nem füstöl zárt helyen esetleg "jó" lehet.
Van ennek "turbo" változata aminél 3db tömlő van, lényegébe egy hidraulikus meghajtású centrifugálszivattyú. Olyat élőben még nem láttam nem tom mennyi a teljesítménye. De a telepítésénél kell pár vastag tömlő biztosan.
Mi a tapasztalat új Detk mennyi idő alatt szívja fel magát 2 méter melyről?
Válasz jamo #40. hozzászólásáraTűzoltók spéci kütyüvel ha jól tudom tudnak mélyebbről is. Sugárszivattyú v hogy hívják. Rátáplál a tartálykocsiról egy sugárral és 2x annyi jön ki (+1 egységnyit húz magával).
Válasz Girantus #33. hozzászólásáraElméletileg számított 9,81m. Gyakorlatban 7,5 -8méterről ami felveszi az qrva jó de ott már a névleges teljesítmény jelentősen lecsökken. https://www.tankonyvtar.hu/en/tartalom/tamop412A/2010-0019_Vizgepek/ch04.html
Válasz R Sándor #38. hozzászólásáraNekem a 8-as szám rémlett...
Válasz csoppika #37. hozzászólására A vízműveknél dolgozom. ment fejből.
Válasz R Sándor #35. hozzászólására9m utánanéztem én is...
Válasz Girantus #33. hozzászólásárahttps://www.gyakorikerdesek.hu/otthon__kert__5614444-mit-jelent-szivattyunal-a-szivasmelyseg-es-az-emelomagassag
Válasz Girantus #33. hozzászólására 9
Válasz Girantus #33. hozzászólásáraNem vagyok mérnök... De elvileg talán a gravitáció miatt 8 méter... Ez lapátos szivattyúkra igaz... De szerintem itt is megszakad a vízoszlop...
Kérdésem lenne !! Hányméter mélyről lehet max szippantani ??? 16 méterről ??? Szerintetek ??
KÖSZI !!!
Szép jó napot. Kérdésem az lenne, hogy 4 köbös galvanizált tartály belseje elkezdett rozsdázni nem lyukas nem is mart bele csak most kezdett a galvanizálás itt ott föl pattogni. Mit lehet csinálni neki? Létezik e ,érdemese valami üreg kezelést neki csinálni?
16 m3 teherkocsis szippantókon mekkora szivattyú van kb?
Sziasztok fórum társak .
Szippantó nyomáspróba végeztetéséről tud valaki infót ,fejér , tolna , somogy térségben ?
Válasz #28. hozzászólásra
Szépen ki van pofozva de azért ennyit szerintem nem ér.
üdv.
Ezt volt e már valaki esetleg megnézni, vélemény róla?
Detk115
Tud valaki detk lapos tolozárhoz hidralikát?
Valami lepukkant 6-8köbös tartálykocsit nem tud valaki esetleg ócsóé?
Sziasztok! Eladó DETK-15-ös szippantó papírjai. Érdeklődni a bajerncsaba@vipmail.hu e-mail címen lehet.
Válasz #8. hozzászólásra
Hol tudtad a palástot csináltatni? DETK 115-öshez? Én Somogyi vagyok ezért is érdekel a távolság. Kösz.
Bocsi, most látom, hogy alvázas. Akkor talán éri a pénzt.
Válasz #11. hozzászólásra
Jó kérdés, hogy megéri-e? Ha a tartály szita, gyakorlatilag semmit sem ér, mivel alváza nincsen, a tartályból áll az egész szerkezet.Gumik rosszak. Ezt írtad. Ha a szivattyú is kuka, akkor csak az ócskavas árat éri. Sajnos.
Válasz #14. hozzászólásra
Válasz #14. hozzászólásra
Válasz #14. hozzászólásra
Válasz #14. hozzászólásra
Válasz #14. hozzászólásra