Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Hirdetés
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
337 hozzászólás
Válasz Csavarkulcs #336. hozzászólásárameg nézem köszönöm
Válasz miklosdomjan #335. hozzászólásáraCx 105-ön az adagoló felfogatása felett kicsit előre a ventilátor felé. A vezeték saru laza volt..és az is hasonlót csinált. Kapott új csúszósarut. Azóta megy.
Válasz Csavarkulcs #334. hozzászólásáraIgen ih vonal de megneztük a állandó árakot csavaron megpucoltuk kivül belúl bar bem tufom h hol keresem höfök szenzort adagolonal mert csatiba megy kábel es kimerve jo minden de az vezerlonèl a 42 lábon nem jott vissza negativ ami adna relének negativot es villanyszerelo nezte mikor hiba volt bem indult de mikor indult nem volt hiba de nem tudjuk h 2percmulva nem cdinalunk semmit utabajo eltelik 2perc 20 inditas megint nem de köszi segitseget csak kozelebb jutunk bár azt mondjak vegyek vezerlo panelt de ify voltam adagoloval is meg lábgaz egysegel de egyikse volt a gond de atert megint csak ugy venni valamit aztan azseledz jo mert aki a vezérlot csinaljta sz tutira biztosbent h jo es 2ev garanciat is vàlalt nagyon korrektek es gyorsak
Válasz miklosdomjan #332. hozzászólásáraEz még az IH-ás vonal ? cx-mx..pl ? Ha igen akkor ott még a motortérben a kabin homlokfalán van egy vezeték központosító kivezetés,rajta kábelokkal. m8 csavar (12v)...ott már kontakt probléma szivatott. Valamint az adagolóra kell hogy menjen egy kábel egy hőfokszenzorról. Az a kábel is okozott már zavart(annak a nem megfelelő csatlakozása).
Válasz miklosdomjan #332. hozzászólásáraAkkoriban még landini AGCO tulajdon volt, később adta el AGCO
Válasz Dvili #329. hozzászólására2005 gyártásu
Válasz Csavarkulcs #328. hozzászólásáraÜdv volt kalibralas volt mar csatik is meg minden a sárvédőn lévőgombok nem mükódnek de de meg nézem Köszönöm
Válasz Dvili #329. hozzászólásáraazt csak arra irtam h nem nagyon szivesen nezik
Válasz miklosdomjan #327. hozzászólásáraakkor bocs mert mostaniakés landini közt csak színkülönbség van , akkor az jó régi mccormick
Válasz miklosdomjan #326. hozzászólásáraVideó nem sokat segít. Viszont ha lehet hinni az elérhető hibakód táblázatnak. Nálad szinte mindenre is bedob valamit. PTO..első hídrugózás..beszívott levegő hömérséklet.. tengelykapcsoló kalibrálás..pl. Nézzétek végig a csatlakozókat-tesstkábel pontokat. Valahol valami beázott-szétkapcsolt-kidörzsölődött. Vagy simán csak kalibrálni kellene, hogy fogyjon a hibakód. A leg tisztább ha márkaszervíz és diag, addíg csak kölséges alkatrészcserélgetés. (Viszont a pto kapcsolót az több hibakód alatt is szerepel-benne van) A sárvédőn lévő külső pto kapcsolót nézétek meg,egy onnan jövő fals infó blokkolhatja az indítást.
Válasz Dvili #322. hozzászólásáraBeszéltem axiálos villanyszerelövel de ez nem landini
Válasz Csavarkulcs #325. hozzászólására133-135-142-154-157-165-168 ezek a kódok tennék ide videót de nem tudok de ha esetleg rám irsz akkor kűldök Köszi
Válasz miklosdomjan #324. hozzászólásáraKonkrétam mit ír ki kódnak ?
Válasz Csavarkulcs #323. hozzászólására kivillogtatom a kodokat de szerelo szerit fars kodok mert akkor nem indulna es pont ez a baj h ezek a kodok regen is voltak azota ment több ezer orat es a furcsa h ha kivillanik a hibakod jelzes egy pilanatra elalszik mar indul is de ha van hova kuldok videot mert jolenne megoldani köszönöm
Válasz miklosdomjan #321. hozzászólásáraVagy kiolvasó kell a géphez..vagy egy hibakód könyv. Mert a lámpák villogásának a száma is utalhat hibára. Kérdés melyik verzióval van szerelve az adott típus.
Válasz miklosdomjan #321. hozzászólásáralehet bevinném axiálba, többet láttak ilyet kék szinüben mint más
Udv Mindenkinek mc cormick power5 traki perkins motoros hiba ugy kezdodot h dolgozot meg allitotuk es nem indul le öntotuk adagolot akkor se mindig de indult ezert csereltunk egy adagolot vetunk egy ujjat de a hiba nem szunt meg meg nezetuk a vezerlo panelt de akkorse let jobb csak a motor stop lampa ha vilagitott nem indul t de ha egy pillanatrais meg jelent a hibakod jelzo lámpa sárga es egyut el aludtak mar is indult akkar 30x egymas utan de 31.re ha piros stop lampa egyedul vilagitott nem indul hosszu játszadozas utan es semmi mast nem csinaltam mint h a kulcsot raktam gyujtasra de lehet h5x de az is elöfordult hogy20x es ha megvilant sarga ujra indul persze kozben villanyszerelo is neztte mérte is ugy hogy most ott tartunk hogy masodszor is levetuk vezerlo panelt es ujra attneztek de ugyan ugy nem indul a sarga nekul anyi van benne most hogy hamarasbb megjon sarga jelzes köszönöm segitséget
Válasz miklosdomjan #319. hozzászólásáraugyanaz mint landini megfelelője
Üdv mindenkinek volna pár kérdésem Mccormick Power 6 tratorrol kinek van ilyen perkins motoros Köszönöm
Válasz iroda.gtalfarm #316. hozzászólásáraMi a probléma?Hátha tud itt is segíteni valaki.Egyébként egy jó Landini szaki ugyan úgy megoldja a problémát mert ez egy álruhás piros Landini Landpower 165.
álasz iroda.gtalfarm #316 hozzászólásáraCakó Sándor 06305595700
Üdv tagoknak!
Tudna nekem ajánlani vakai Kelet-Magyarországról olyan szerelőt aki ért a McCormick traktorokhoz. Egy McCormick G165 Max típusról lenne szó. Sürgős lenne.
Válasz GREVEN #313. hozzászólásáraSzia, nekem is ugyanez a hiba volt kapcsoló hiba okozta.
Válasz GREVEN #313. hozzászólásáraVagy kapcsoló, vagy hidroakku is lehet, de inkább kapxsoló. Nem olcsó csere lesz.
Válasz markopetya #312. hozzászólásáraPower shift váltókapcsolót kellet-e már benne cserélni?
Nálunk az a jelenség hogy a 4 terhelés alattiból néha csak az 1 meg a 4 van meg, 2,3 hiányzik.
Közben kaptam már visszajelzést más helyekről, hogy 99,99% hogy a kapcsoló a rossz.
Válasz GREVEN #311. hozzászólásáraMtx 145 van
McCormick MC vagy MTX szériás gépe van itt valakinek esetleg?
Sziasztok!
Van egy 2004-es Cx 85-öm.
Van egy olyan problémája, hogy mikor olyan kedve van nem kapcsol át békából nyúlba.
Találkozott mát esetleg valaki ezzel a jelenséggel?
Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni.Van egy MTX 140 Meccormick taktorom aminek bellülről nem tudom a hidrolikáját emelni.Se a pot méterrel se a billenő kapcsolóval se.Kivülről a gombokra reagál.A H betűt irja hibának. A kinti fekete műanyag dekni alatt a rudazat jól áll.Előre is köszönöm a tippeket javaslatokat.
Válasz jakabsandor1106 #307. hozzászólásáraHi! XTX200 mennyire kerülendő? Annak is IH MX a hátsó része?
Szép napot mindenkinek!
Mccormick Mtx 155 2002-es évjárat mennyire megbízható széria?
Tudom, hogy a váltó a Case Mx szériával elvileg megegyezik, de a motor az perkins amit az ih-sok nem igazán dicsérnek.
Válaszokat, segítséget előre is köszönöm!
Mccormick x6.430 vélemények esetleg nem rég eladott gépről tud- e valaki most vásárolnánk egy x6.430-ast de nem szeretnénk,hogy rosszba nyúljunk köazi a segítséget
Válasz distvan71 #302. hozzászólásáraSzia! Írtam neked privátban.
Válasz Batka #303. hozzászólásáraKöszönöm szépen a tanácsot, holnap meg nézem.
Válasz distvan71 #302. hozzászólásáraÜléskapcsolót nézted? Nem jelzi, hogy bent ülsz.. Az üléspárna alatt van egy kapcsoló, le kellene húzni róla a csatlakozókat és összezárni. Ha esetleg így se megy, még az is lehet, hogy az ülésben elszakadt a vezeték, ez esetben az ülés mögött menetirány szerint jobb oldalon van a csatlakozója (legalábbis az mx maxxumon ott van), ott rövidre zárni...
Sziasztok! Segitségre lenne szükségem. Egy MCCORMIK MTX 140 es traktor nem megy sem előre, sem hátra. Mi lehet a probléma? Valaki azt mondta, hogy elektronokai probléma.
Ha bárkinek lenne valami tanácsa nagyon meg köszönném.
Válasz GREVEN #300. hozzászólásáraAnno a Landiniben is ezt használtam
Válasz Bobo77 #299. hozzászólásáraArra gondoltam én is, mert az van otthon pár kannával.
Válasz GREVEN #298. hozzászólásáraJd hygard
A hivatalos váltó hidraulika olajnak a HTX-et írja a net, de nem találok róla semmiféle minősítést,adatot erről az olajról. Van valakinek esetleg?
Olajat akarunk cserélni a derekába és nem tudjuk mivel lehetne helyettesíteni ha egyáltalán lehet?
Válasz GREVEN #296. hozzászólásáraA töltést is mérd meg alapjáraton és fordulaton is.
Válasz szanberg #294. hozzászólásáraIlyesmire gondolunk mi is.
Válasz GREVEN #293. hozzászólásáraMeg lehet egyszerű kontakt hiba, oxidáció, elvékonyodott kábel, ilyesmi. Kis fordulaton nem kap elég áramot valami szenzor, vagy kapcsoló.
Válasz GREVEN #293. hozzászólásáraLehet a kardán fordulat szenzor nem jó, mármint kis fordulaton nem érzékeli rendesen, így megfelelő vissza jelzés híján leold a vezérlő.
Mc Cormick MC traktornál mi lehet a 4es hibakód jobb oldalt a kis fedeles kezelőszerv alatt ahol a hidraulika dolgait lehet beállítási. Az ott egy egy számjegyes kijelző ami alap esetben nullát mutat.
Továbbá miért csinálhatja azt hogy alapjáraton kikapcsolja pár másodperc után a kardánt. Hibakód nincs. Üléskapcsolo át van hidalva. Ha magasabb fordulaton kapcsoljuk be akkor nem áll meg.
Heló! McCormick CX 95 traktorról érdeklődnek. Vennék egyet igy minden információ érdekel!
Válasz traktorklíma #290. hozzászólásáraKöszönöm.
Válasz Milking #280. hozzászólásáraCummins motorosba 1400, Perkins motorosba 1900 gramm.
Válasz envagyok2 #287. hozzászólásáraTalán rájöttem...abban teljesen igazad van hogy a palack nyomás állandó amíg van folyékony gáz de talán a párologtató utáni nyomást kell figyelni a visszatérő oldalon. De ez csak tipp, egy klímást kellene megkérdezni.
Válasz envagyok2 #287. hozzászólásáraAkkor nem tudom hogy oldotta meg a klímás de valahogy pont annyit tett a gépbe amennyi utólag kiderült hogy kell. 1010g-ot tett bele, gyárilag (ami utólag derült ki) 1000g a töltőtömeg. Ő csak azt a 2 kis órát nézte amit 20e-ért lehet kapni pl. itt.