Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
1070 hozzászólás
Válasz Zalankomlosi #1068. hozzászólásáraHa tele van a kartergáz szűrője, akkor is tud ilyet produkálni.
Válasz Zalankomlosi #1068. hozzászólásáraOlajtükrös a levegőszűrőd?Mert ki tudja szívni belőle az olajat.
Hello
Mtz 892.2 levegö szivocsövèben olaj jelenik meg akkor turbo romlot el?
Valaki tudna segiteni benne.
Válasz MTZ Man #912. hozzászólásáraHello! Pontosan melyik MAN turboja kerult fel? Hany kobcentis?
C14 126 turbó jól muzsikál
Válasz medardkert1 #1062. hozzászólásáraSorry nem görgetem lejjebb!
Válasz B.Bali #1063. hozzászólásáraMiért is?
Válasz medardkert1 #1062. hozzászólásáraHa lehetne törölni a hozászólást, én amit írtam neki kitörölném!
Válasz izs12 #1061. hozzászólására1058-ban leírtam.
Válasz medardkert1 #1060. hozzászólásáraSzia te egyébként milyen turbót raktál fel? Páran mondják hogy turbózás előtt ki kell cserélni a hüvelyt, dugót és a főtengelyt turbósra! Te ezeket kicserélted vagy csak simán felraktad rá és kész?
Válasz izs12 #1059. hozzászólásáraNem fogsz csalódni, érezhető lesz a változás. Azt szoktam mondani, hogy így turbózva megérdemli a gázolajat.Ugyanis a fogyasztás ugyan az mint turbózás előtt, csak hatékonyabban égeti el az üzemanyagot, értelem szerűen erősebb. Minden munkát ugyan abba a sebességbe végzek mint turbózás előtt Ne essél kísértésbe nem kell följebb kapcsolni. Azért azt nem kell elfelejteni, hogy a hajtás az 50esé. Hála az akkori tervezőknek, nem fukarkodtak az anyaggal. Bár ma is ennyire túlméreteznék nem csak a traktorokat, hanem minden műszaki eszközt. A légszűrőt figyeld, ha poros környezetben dolgozol több lesz az üledék mint előtte. Volt róla szó, hogy valakinek fölszippantja az olajat.Ezt én nem tapasztaltam, igaz, hogy nem a 15w40est rakok a szűrőbe, hanem MDC30-ast. Egyenlőre ennyi.
Válasz medardkert1 #1058. hozzászólásáraSzia a motorral nincs jelenleg semmi problémám, csak sokszor jó lenne még 1 kis plusz lóerő!!
Válasz izs12 #1054. hozzászólásáraSzia! 820-ast három éve turbóztuk, Cseh C-14es tettünk rá. Se a motorhoz, se az agolóhoz(PAL) nem nyúltunk. Bánom, hogy nem előbb szántam rá magam. Nagyon meg vagyok elégedve a végeredménnyel. A traktor évente kb. 300üó rát dolgozik, tárcsázás, grúberezés, kombinátorozás stb...Szerintem ha jó a motor, nem kell bántani.
Válasz izs12 #1054. hozzászólásáraPersze az adagolót át kell állítatni+membrán szabályozót ráépítettni.
Válasz izs12 #1054. hozzászólásáraHa még jó a motor akkor addig semmit!
Későbbi motorfelújításnál is elég egy turbós hüvelysor. Enyém is így megy több mint 10 éve. Műszakin se érdekel itt senkit!
Csak a kipufogó dob legyen gyári!
Válasz izs12 #1054. hozzászólásáraEgy turbós garnitúra nem árt hosszú távon,valamint ha lehet Cseh turbó(C-14). A többit az adagolós megoldja,valamint műszakin módosításnak számít,és fizetős a papírmunka. (legalább is felénk harapnak rá műszakin)
Üdv érdeklődnék, van egy 82.1 traktorom és szeretnék rá túrbot rakni. Azt szeretném megtudni, hogy a motorjában ki kell e valamit cserélni gondolok itt dugó főtengely stb. Válaszokat előre is köszönöm.
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/26763/Turbo_kpl_CSEH_890_892.html
https://webaruhaz.habi.hu/termekek/10264/Turbo_kpl_CSEH_mtz_1025.html
sziasztok ez a kettő turbó között mi a különbség a teljesítményük közt melyik nyom többet?
Válasz csferri #1051. hozzászólásáraNemtudom, par eve bevolt allitva padon azota jol megy.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #1050. hozzászólásáraPersze mert vagy eleve nem jó, vagy szarul volt beállítva, máskülönben észre vetted volna
Válasz mtz1221 #1048. hozzászólásáraMi lesugoztuk a membran szabalyzot, semmi nem valtozott ugyan ugy megy.
Válasz mtz1221 #1048. hozzászólásáraJa meg egy szelep állítás is jó lenne.Szívók 0.3,kipufogók 0.45 mm.
Válasz skodakocsis #1047. hozzászólásáraHa most is a membrán szabályzó helyett volt bekötve az óra,akkor kellett volna egy kört csavarni befelé a füst csavaron szántás közben.Úgy lett volna kb-ra hiteles az eredmény.
Válasz mtz1221 #1046. hozzászólásáraMeglett mérve szántás közben is. Sajnos ott se sokkal több. Nem is megy úgy ahogy kellene. Egyéb hibát nem észlelünk a gépen úgy ,hogy ez nagy valószínűséggel turbó hiba lesz .
Válasz csoppika #1045. hozzászólásáraRájöttem már én is,hiába koptattam az újaimat.
Válasz mtz1221 #1043. hozzászólásáraPersze hogy egyik percről a másikra... Az egyik percben még nem mérte, a másikban meg már igen...és kevesli
Válasz mtz1221 #1043. hozzászólásáraTegyen másik orát. Terhelés nélkül a 0.2mé nem jo? Terhelve mennyi volt? Semmit nem irt. Igy lehet baja sincs. Ha nem törött semmi mondjuk a turbo előtti kipufogò tömités kifujhat elég nagyon. Akko nem pörgeti a füst.
Válasz skodakocsis #1040. hozzászólásáraAzt írtad egyik percről a másikra.ha nem terhelted persze hogy nincs turbó nyomás.
Válasz skodakocsis #1040. hozzászólásáraAzért esik vissza,mert elfogy a füst. Majd ha szántasz és végig füstöl akkor beszéljünk a turbó nyomásról.Meg fogsz lepődni és meg is érted miért.
Válasz skodakocsis #1040. hozzászólásáraLe is terhelted a traktot, vagy csak húztátok a gázrudar?
Válasz mtz1221 #1037. hozzászólásáraVan az adagolón membrán de az most nem okozhat problémát. Annak a helyére lett a torokba bekötve ideiglenesen az óra hogy megtudjuk mérni. Nem rég került hozzánk a gép. Így nagyon viszonyítási alapunk nincs ,csak a sima szívó mtzhez tudunk hasonlítani . Porlasztók cserélve lettek,rendesen hozzá állítva és mégse az igazi
Válasz B.Bali #1036. hozzászólásáraRögtön indulok..
Válasz B.Bali #1036. hozzászólására
Válasz mtz1221 #1035. hozzászólásáraMost gondolkodok,ha van rajta membrán szabályozó,akkor a csövek után ott keresd a bajt.Ha kilukadt a membrán akkor is ezt csinálja
Válasz skodakocsis #1034. hozzászólásáraNehogy a legkönnyebb dolgokkal kezd,vegyél rá új turbót
Válasz skodakocsis #1034. hozzászólásáraPersze hogy létezik letöredezhettek a lapátok ,szorulhat a tengely is.De először szappanos vízzel kend végig az összes csatlakozást/csövet az óráig meg az adagolóig.
Válasz mtz1221 #1033. hozzászólásáraNem tapasztaltuk ,hogy valahol eresztene. Nincs rajta wastegate szelep és a kompresszor is turbó elé van bekötve. Létezik hogy elkopott a turbó és azért nincs rendes nyomás??
Válasz skodakocsis #1031. hozzászólásáraValahol elereszti a levegőt.Wastegate szelepes,kompresszor a turbó elé vagy után van bekötve ?
Válasz skodakocsis #1031. hozzászólásáraA mérőórához menő csővet nézd meg alaposan,engem is jól megszivatott.
Kidörzsölődött és alig mutatott valamit az óra
Üdv! Érdeklődnék ,hogy mitől lehet egy utólag turbósított mtz tkp6 turbóval egyik pillanatról a másikra maximum fordulatnál is csak 0,2 bárral tölt ??? k
Válasz Tamás105 #875. hozzászólásáraMit jelent az hogy 101 126 turbó?
Mi a különbség közte
Válasz fexco #1028. hozzászólására Padlón nem szokott menni de ugye szántás kor pl 4edik el mék és ha le akar fulladni akkor oda padlozom egy pillanatra hogy kapjon egy kis löketet hogy ne fulladjon le de hátha turbó val nem kell ilyet csinálni
Válasz fexco #1027. hozzászólásáraezek mentek is padlón,te használod,vagy csak ha muszállyy?
Válasz verokmate #1024. hozzászólásáraabba az időbe sismándra jártam gyakorlatra,akkor javában virágzott az mtz korszak,itt szinte csak 80as voltak,vagy 50db.ezek ugyanúgy ahogy te irod,háromnegyeden,padlón meg 3500.nagyon durva volt a műhelybe,az udvaron,bárhova néztem,olyan nézet nemvolt,hogy ne lássak mtz blokkott,még az ajtó is azzal volt kitámasztva.a szerelők elmondása szerint ha jól emlékszem,3havonta motorcsere mindegyiken.
Válasz verokmate #1024. hozzászólásáraAkkor hamarosan lesz javitva. 3ban csak elviszi!
Válasz csferri #1023. hozzászólására
oké köszi
Válasz 4755 #1022. hozzászólására igen egyben van. viszi a 45km/h simán a motorja erős jól húz de a szántás nál kellene a 3 fejes latja ekének a 90 paci !
Válasz verokmate #1021. hozzászólásáraJa bírja az, kb mintha egy 70-80 éves embert élsportolónak küldenél.
Válasz verokmate #1021. hozzászólásáraA motor 3000 pörög háromnegyed gáznál.És még egybe van????
Jó estét! Van egy 1972 mtz 82 esem és fel akkarom turbózni a főtengely bírni fogja? vagy kell turbos főtengely most e gyári főtengely van benne egyszer sem volt még köszörülve a főtengely.A motor 3000 pörög háromnegyed gáznál.