Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Fiat 180-90-es traktorok új
- Grubber új
- Milyen gépek a JUMZ traktorok? új
- Talajművelés gépei - tárcsa választás: Horsch, Amazone vagy Väderstad? új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- S.O.S. új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
276 hozzászólás
Válasz máris szomszéd #273. hozzászólásáraNem ilyet nem tud
Itt a lassítás volt a cél
Válasz .Richard. #272. hozzászólásáraPadlógázzon sietni kell.
De kis gázzal pont jó!
Lehet vele a kertbe kultivátorozni.
Válasz máris szomszéd #273. hozzászólásáraForditott kerékkel. az ipse elmondhatja a videoban'hogy kapálogéppel legyorsultam egy rakéta mozdonyt.
Válasz Maszek Zs #271. hozzászólásáraIlyet tud?
Válasz Maszek Zs #271. hozzászólásáraSzuper! na és ballagva megy nagygázzal?
Válasz .Richard. #270. hozzászólásáraNa megvan a főpróba!
Válasz Maszek Zs #269. hozzászólására Igen gyorsan készül. Ennyire ne kapkodj!
Válasz .Richard. #268. hozzászólásáraKicsit alakul már.
Válasz Maszek Zs #267. hozzászólására
Válasz .Richard. #266. hozzászólásáraCsak nem lesz lassú! Úgy írja,az internet (sebességfelező). A két csapágy meg túl elöl lenne a tengely+akkor hosszabb új tengely kellett volna.
A tervet meg megmutatom,ha kész lesz.
Válasz Maszek Zs #265. hozzászólásáraAz elég lassu lesz? Ilyen kék csapágyház nem kerül a kisfogaskerék tengelyére? Azt csak össze kell kötni szögvassal meg felül a vonorészhez 'hogy ne forduljon el és kész. Vagy mi a terv?
Válasz .Richard. #262. hozzászólásáraKészül! Pontosítok pont felére csökken.
Üdvözlök Mindenkit !
Van egy több mint húsz éve nálam lévő TZ4K
traktorom.
Több éve gond van motorjával , szinte minden évben javítgatni kell.
Évente kb. 6-10 órát üzemel . kicsit szántogatok és rotálok.
A motor felújítására eddig ,már elköltöttem már vagy százezret, de még vagy ennyi kellene.
Azt gondolom , hogy rá kellene építeni egy 1.6 Diszel motort, olcsó és könnyen hozzá lehet jutni.
Ha valaki épített már ilyesmit , szeretném felvenni vele a kapcsolatot.
Sziasztok!
Nekem van egy MF70- es alternálókaszás gépem. Szeretném traktorrá alakítani. Az első átalakítási célom, hogy a motor berántható is legyen, meg önindítható is. Hogyan lehet megvalósítani?
A másik projektem sokkal komolyabb, azt szeretném megvalósítani, hogy előre és hátrafele is legyen munkakihajtási tengelye.
Válasz Maszek Zs #261. hozzászólásáraAz szuper.
Válasz .Richard. #260. hozzászólásáraKicsit lassabb mint fele
Válasz Maszek Zs #259. hozzászólásáraez egy hamar döntött ötlet volt. Mennyire lesz igy lassu? Fele?
Válasz .Richard. #257. hozzászólásáraRota lesz lelassítva
Válasz .Richard. #256. hozzászólására
Válasz .Richard. #256. hozzászólásáraA kombájn szerintem nem hűtővel volt. Egy raklapon fényképezték. Gondolom lejárt a hirdetés.
Válasz Maszek Zs #255. hozzászólásáraJa ugy. A lassitot végülis nem nagy ügy megoldani. Jol lesujozva elhuzza a sárban is. De hátramenet nem lesz. Hacsak nem.ugy alkotod'hogy a szarvát át lehessen forditani a tuloldalra meg a gépet is 180 fokban elforditani'ugy 'hogy a vonorésze egy csuszkán elfordul fél körben leakasztás nélkül! Akkor a kiskocsi hátrafele megy . megalkotni nehezebb mint leirni. Igy nem kell irányválto.
Válasz .Richard. #254. hozzászólásáraBocs,kicsit érthetetlen volt.
Lassítót csinálok ahhoz szerzek láncot,fogaskereket,
csapágyat.
Claas motor lenne jó. Az majdnem fontosabb lenne.
Zalába nem hűtőstöl volt?
Most találtam Baranyába egy bontottat, abból kellene a blokk+hengerfej.
Válasz Maszek Zs #253. hozzászólásáraEzt igy nem értem. Akkor az a lassito sem jo?
Válasz .Richard. #252. hozzászólásáraArról lettem inkább a motor! Szerzek fogaskerekeket meg láncot és azt a részét megoldom.
Válasz Maszek Zs #251. hozzászólásáraNem tudom. Keresőbe beirtam elég sok fajta van ami láncos. Van 35ért univerzálisnak árult' ami a legtöbb itt forgalmazotthoz jo. Aztán jo e. Ki tudja.
Válasz .Richard. #250. hozzászólásáraNekem Mágocsról jött be valami alkatrészes..
Lehet,hogy Claastra árul ilyet?
Válasz Maszek Zs #249. hozzászólásáraHát akkor nem jo. Volt régebben láncos. Most nix.
Válasz .Richard. #247. hozzászólásáraEzek az ékszíjjasok nem jók.
Válasz Maszek Zs #246. hozzászólásáraClaas combájnmotor csak Győrben jött be a zalait levették a hirdetésből. Biztos lejárt. Lehet jo blokk meg a fej. A zalai üzemképes volt. Majd később megnézem még. Most gyerekidő lett.
Válasz Maszek Zs #246. hozzászólásáraGalgahéviz robi sebességfelező ékszijas. 20ezer. Igy ird be Robi sebesség. Egyszerűbb mint belinkelnem. Telon nem hiszem 'hogy kibirom ép ésszel.
Válasz .Richard. #245. hozzászólásáraLinkeld be légyszíves azt a lassítót+ a kombájnmotort is!!!!!!
Válasz Maszek Zs #243. hozzászólásáraJofogáson árulnak Robihoz lassito hajtoművet. kb az amiről irtam ami nekem van az is olyan szűk mint a kis piros kocsi de ki vannak forditva a kerekek igy széles. Nincs más ötletem. Szerencséd van olyan méter széleset is árulnak. Vagy veszel egy honda diot a kerék bordástengelyre egy kis fogaskereket az tudja hajtani a kullo kereket láncal . Az lassu lesz. Olyan 3kerekű forma . Mint Régen pannoniábol csináltak.De nix hátramenet. Nekem van egy gutbrod hátramenetes. Ahhoz is csak egy hotolo van. Az mf őse. KardÁNhajtás nélkül. De gondolom 600kmert autozni nem éri meg. Akkor már vihetnél Zalábol kombájnmotort is. Ott hirdetnek.
Válasz .Richard. #242. hozzászólásáraMár néztem az elektromosakat kész vagyon.
Válasz .Richard. #242. hozzászólásáraVan egy rotakapám pótkocsival. De azon nincs hátramenet! Meg valami keskenyebb kellene. Keresztbe van a melléképület a telken az mf70 pótkocsi éppenhogy befér az istállóajtón. Meg persze rota kapa,mikor beteszem kerekeket odahúzom nem győzök szaladni azt is le kéne lassítani.
Válasz Maszek Zs #241. hozzászólásárajofogás. 4 uj gumi áráért kapsz olyant amin még ülés is van. 50ért vettem 2éve egy amolyan japo kistraktor méretet. Maszek gyártmány. Pancsi motor ami halott volt'régi skoda favorit vagy mi a fax válto meg difi. Gyerekekkel rugatunk vele meg egy dobozt raktam rá fát hordani a pincéhez.meg egy kézi billenős hotolot az elejére. Ho meg nix. Tegnap krumplit is kiszántottam vele. Fuvarral meloval együtt talán elérte a 100at. egy talicskamotor 4ütemű 170ccm 30ezer. Azt mire beoperálod lesz 100.esélytelen ma ilyent épiteni.
Üdvözletem!
Szeretnék csinálni egy motoros talicskát. Valami egyszerű ötlet valakinek?
Válasz Veszetteknos #239. hozzászólására
Válasz .Richard. #227. hozzászólásáraSzia nekem van egy 1200 skoda motor ami sajat kuplungal van abbol rovid tengely es trabi valto igyvan 4*4 meghajtásom de igy gyengusz a traki beszeretnek elibe eszkabalni egy lada valto szerinted bevalik
Válasz kantorlevenete #237. hozzászólásárakhmm elnézést megint a négy képért, a múltkor is bénáztam
Tisztelt Fórumtagok!
A csotrogányom építése közben egy olyan probléma merült fel (lesz kép is), hogy az első kerekek elfordítva túl szélesek lennének. Ezért valahogy beljebb kéne hozni. Az alábbi ábra azt szemlélteti, hogy milyen ötletek voltak eddig. Az 1.-est én gondoltam, mert több kistraki vázon is van ilyen szűkítés. A 2.-es számú, az Apám ötlete, igazándiból itt a két fő szelvény alatt lennének. A most feliratú oszlop pedig a mostani állapot amin változtatni kell.
Válasz kantorlevenete #234. hozzászólásáraKisebbségtől vettünk 40ezerért vmi ősi dízel Corsat, talán 1,7 Isuzu motor?
Ebben volt egy negyed tank gázolaj meg két jó Bosch akksi. Szóval a kocsi majdnem ingyen volt.
Ja, és úgy jár mint egy Doxa, pedig sokat kapott életében.
Félbe vágták, kustert raktak a végébe, és azzal szerezték be a tüzelőt, nem legálisan...
Szóval ki lehet fogni, keresni kell
Válasz kantorlevenete #234. hozzászólásáraAzt a fogyasztást nemám udvari függesztett, ládában fahordással, vagy kispótkocsi huzigáláson értsed! Az kajakra mikor pl. 2 kis lovas ekével erölködik. De akkor már súly, meg olyan gumi is kell, hogy azt a kis lóerőt át is adja, ne kaparjon a kerék! De udvari ide oda mászkálással egész nap elberreg 10 literrel! Mikor a gyerekekkel az udvaron bohockodunk, akkor is egy óra alatt egy littyót ha megiszik. Azért ha a multikárt is kajakra erölteted, az sem 2 literezik egy órában!
Válasz Maszek Zs #232. hozzászólásáraNa már kezdem kapizsgálni, köszi, hogy szóltál, őszintén a fogyasztást eddig nem nagyon néztem. Akkor viszon megint jön a gond, hogy milyen legyen, amit nem drága túlságosan megvenni éés nem fogyaszt ennyit. Hát ja ilyen trabis árkategoriában max kispolski motor lehet de annak meg olyan hülyén áll a váltója plusz ritkább is. Én meg nyáron nem tudok százezreket összeszedni.... Persze itt a fórumtagoknak lehet van még valami ötlete. Másként meg marad a 4000/1,5óra.
Válasz Maszek Zs #232. hozzászólására176os hozzászóláshoz viszonyítva bőven elég a trabant, de a pannónia is elég lóerőben. Persze mint írták előző hszban,lehet az egészet baromságnak titulálni, hiszen pl egy Cherry traktor csak pár misi.
Válasz kantorlevenete #231. hozzászólására Nem kell dízel. A Trabant motor szeret enni. Egy kicsit meg van pöckölve meg eszi a 10-est legyen mondjuk 1,5 óra!!!!!! 4000 FT 1,5 órára???? T16-M traktorral fűrészeltünk 3 órahosszán keresztül háromnegyed gázon 2 literrel!!!!! Döntés a tied!!
Válasz Maszek Zs #230. hozzászólásáraMindenképpen dízeles kell? És akkor benzinesnek nem is lesz soha elég nyomatéka megfelelő áttéttel sem? Mármint áttéttel nem lehet megoldani ezt a problémát, hogy túl gyors de nem nyomatékos? Most nézegettem itt neten de kéthengeres multikar motort én nem nagyon láttam. Bocsi az akadékoskodásért, de nem vagyok olyan nagy profi ebben. Meg akkor az előző két hozzászóló szerint hogyhogy jó a trabi is?
Válasz Claastra. #228. hozzászólásáraMióta tukmálom a multikar motort
Válasz Claastra. #228. hozzászólásárapl 2 hengeres Rs motor!Vagy multicar!
Bocsi rég írtam már de a sok baromságra reagálni kell ,a kétütemű motort felejtsük el ha traktort építünk,fordulat nagy nyomaték kicsi,csak is négyüteműt a traktorba,400 ft egy liter üzemanyag a trabi megenné a gatyáját is,van négyütemű léghűtéses is a piacon
Válasz kantorlevenete #226. hozzászólásáraÍgy van! Trabi difit szétszedt,bolygokerék lehegeszt. Fogakat,vagy a tengelyen. Eredeti fèltengely csuklót beledugni,másik fele még lada kuplungtárcsa bordàzott közepèvel összekoperál. Vagy,olaj védő lemezt kiszeded a közepèből,,esztergálni csövet amit átdugsz a difi közepèn,mindkét oldalt lehegeszt,a lada vàlto felöl meg a gyàri csuklot rá. Lada váltó felöl kell egy vezető csapàgy mert a lada nyelestengelyt tartani kell mert nix ott a lendkerék amibe vezeti egy csapàgy a vègèt!