Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.5 FtUSD388.65 FtCHF439.37 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz medikus #585. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget ,ez teljes gép, beszéltünk vele ,de nekünk csak a szárnynyító hidraulika kell .Komplett gépünk van ,de kézi nyítású ,ezt szeretnénk hidraulikusra átszerelni .
Érdeklődök van -e valakinek hidraulikusan működő 20 hl kertitokxhoz szántóföldi kerete eladó ?
Nem baj ha sérült a keret vagy nem tökéletes a hiraulika rendszer bármilyen állapotút vásárolnék .
Válaszokat előre is köszönöm !
Válasz DRolii #581. hozzászólásáraSzerintem órajárással megegyezően nagyobb a fokozat. Vagy 15éve nincs már meg a NA20, ezért nem mondom tutira. De számok is jelzik a fokozatokat az állítókar mögött. Meg észrevenni ha gyorsabban vagy lassabban forog a venti, ha állítgatod bármerre.
Sziasztok!
Adott egy Kertitox NA20 permetezőgép. Valaki megtudná mondani, hogy hátul a ventilátor állítóját milyen irányba kell állítani, hogy nagyobb és kisebb fokozatba kerüljön? (órajárásával ellentétes/megegyező)
Nem tudom érdemes-e foglalkozni vele egy hasonló tudású permetező szivattyú minimum 150-200 ezer, ha villany motor is kell hozzá az szerintem legalább 2,5-3kW teljesítményű az megint vagy 100 ezer.
Olcsóbb egy gyári magasnyomású mosó mert pl a Karcher K7 Premium 160 ezer, de benzinmotorosat már 120-ért is lehet kapni kevesebb víz sokkal nagyobb nyomás.
A használt szivattyú meg szerintem elég rizikós, hacsak nem valami jó ismerőstől van.
Köszönöm válaszod!
Igen a meghajtó gép, motor teljesítménye kell. Magasnyomású tisztítóként használtuk eddig a kertitoxot a 3 dugattyúst, villanymotoros meghajtással. Ezt szeretném kiváltani egy hasonló tudású megbízható szivattyúval.
Kérlek ha van javaslatod típusra megköszönöm.
Válasz narivomuhi #574. hozzászólásáraA teljesítmény alatt nem tudom mit értesz egy szivattyú estében. Mekkora gépteljesítmény kell a meghajtáshoz? Mekkora területet lehet vele egy nap alatt lepermetezni?
A folyadék szállítása 105 dm3/perc
A maximális nyomás 60 bar
(a szivattyún szabályozható, ha nincs kiherélve a biztonsági (hasadó) lapka az 90 bárnál lyukad ki)
A ventillátor légszállító képessége a könyv szerint 100.000 m3/s (bár szerintem inkább perecenként)
a kilépő légáram sebessége ≥56 m/s
Kérés!
A KERTITOX 3 dugattyús szivattyú 00-357 011 teljes műszaki paramáterei kellenének. Gondolok itt teljesítmény, kimenő nyomás, vízmennyiség stb.
Köszönöm a segítséget!
Válasz ND #572. hozzászólásárabérbe nem járok nincs idő a munkahely mellett a sajátunk meg nem gépnyomos az út amin kimegyek szerencsére az sem úgyhogy ez a veszély jelenleg nem fenyeget de ha lesz időm kipofásítom csak ennyi anyagom volt hozzá :D
Válasz ND #569. hozzászólására3. éve h benne lesz ugyan olyan az állapota mint amikor beszereltem tükörfényes belülről.
A savállónak mondott bolti vacak elbújhat mellette és utána számolva munkadíjjal mindennel együtt 31000-nél megállt a 4 hüvely.
Apropó az idő megette a szívó résznek a szűrőházát még jó h le lett próbázva a szívás kikapta a rozsdát a házból ami tömítette.
Jobb híján ezen alkatrészekből tudtam megcsinálni, mivel minden zárva volt....
Válasz dagadtmadar #568. hozzászólásáraA 304es ko33 valóban a legáltalánosabb, de az inkabb csak rozsdamentes. Csak gyenge savakkal szemben ellenálló. Meg bizonyos körülmények között.
Igazán saválló a 316 ko35, 316L Ko38 és a 321 ko36.
Mi most műanyagból (POM) csináltuk a szelepfészkeket. Hátha jobban bírja a kópolást. Majd kiderül.
Legáltalánosabban elterjedt saválló acél.
Különösen jól megmunkálhatóak.
Összetételüktől függően változik hegeszthetőségük pl. Wnr. 1.4301 (KO-33), Wnr. 1.4541 (KO-36) és Wnr. 1.4571 (KO-35) kiválóan hegeszthető, míg a jól forgácsolható Wnr. 1.4305 (KO-36S) nem ajánlott hegesztésre.
Hidegen és melegen is jól alakíthatóak.
Korrózióálló képességük nagyon jó.
Bizonyos körülmények között nem mágnesezhetőek.
Rossz hővezetők.
Kristályközi korrózióval szemben általában ellenállóak.
Jól polírozható minőség a Wnr. 1.4301 (KO-33) és a WNr. 1.4404, kevésbé polírozhatóak: Wnr. 1.4541 (KO-36), 1.4571 (KO-35).
Válasz dagadtmadar #566. hozzászólásáraÉs még tart?
A rozsdamentes nem saválló! Sokkal puhább.
Mi is rozsdamentesből csináltuk és jó 1 év alatt megfeküdt.
Igaz nekünk golyó a szelep, és úgy kikalapálta a fészket h majdnem átesett rajta.
Válasz k-laci #564. hozzászólásáraH milyen anyagot hol tudsz beszerezni Gondolom attól is függ hol lakik az ember.
Pl Miskolcon tudok két helyet is.
De ha a neten rákeresel biztos találsz a környékeden is.
Válasz kárf #562. hozzászólásáraKép hozzáadásánál
Fájl kiválasztása kiválasztod a képet hozzáadra katt.
Feltölt (megvárod míg feltölti) majd
megjelenik a kép kicsiben.
beilleszt és
hozzászólás elküldése.
Nekem a szívószelepek alatt a fagymentesítő csavarok ki vannak cserélve saválló csavarra és azzal indítok h felengedem vízzel kb félig a tartályt majd egy csavarhúzóval felnyomom a szívószelepeket képes úgy leragadni egy tél után h azt a víz soha nem mozdítaná fel.
aztán ha minden dugattyúnál jön a víz a nyomószelepeket is megmozgatom. Van h egy kis kampó kell hogy a szívószelep rugókat megpiszkáljam ha véletlen a tányér nem zárna jól.
Fedelek fel és mehet.
Véletlen az alsó pillangószeleped a ráfolyásnál nincs részben elzárva?
Nyomásszabályzó nyomást szabályozó része nincs berohadva?
Saját tapasztalat ahol a rugó van úgy össze volt gyógyulva h 2 napig ütöttük h szétessen.
Akkor csiszoltam fel annyira h kézzel is könnyen mozgatom benne az alkatrészeket.
Válasz kárf #556. hozzászólásáraKöszönöm segitségedet!
A problémám ott van hogy ha a nyomóhegerfejről lekötöm a csövet a víz lüktetve áramlik kifelé. Ha az egyik dugattyúfedelet leveszem nem változik semmi ugyanúgy lüktet a folyadék nagyjából ugyanolyan nyomással és mennyiséggel. Ha megcsinálom a másik hengerrel ugyanezt a műveletet akkor az eredmény ugyan ez! A nyomásszabályzó felőli oldal folyamatosan önti a vizet szal. az tökéletes.
Ja még vmi amikor nyomás alá helyezem a rendszert és aztán megállítom a traktort leveszem a nyomó hengerfejről a csövet azt tapasztalom hogy gázosodik a rendszer. Rendesen füstölög a cső
Válasz kárf #556. hozzászólásáraA nagy alsószűrő tiszta,mennyi víz van a tartályban, szívószelepek nincsenek fordítva berakva,gumidugók passzosak viszonylag a vezetőperselyben meghuzás előtt,nyomószelepek nincsenek fordítva berakva szívó-nyomórugók helyesen vannak berakva a szelepekbe? A víz a belső ajakosgyűrűk kopása kikeményedése miatt,és a tömlődugattyúk,vezetőperselyek kopottsága miatt megy be az olajba de olyankor kifelé is csepeg folyik a víz,mivel a tömlődugattyú mögé tud menni a nyomás és a fémdugattyú tetején levő tükrösített persely behordja a vizet a forgattyúházba.Ha egyenként a nyomó hengerfejeken nézed a nyomást ott amúgy is lüktetést fogsz észlelni.Vedd le a dugattyú fedeleket úgy hogy legalább 100l víz legyen a tartályban,ha ott alul a szívószelepeknél nincs víz az baj,akkor a ráfolyás nem tudja felnyomni a szívószelepeket.Önts fel vízzel azokat amelyikben nincs víz,tedd vissza a fedeleket és próbáld.
Tisztelt kolegák!
A mai napon rájöttem hogy a jobb oldali hengerek közül valamelyik nem dolgozik úgy ahogy kell. A folyadék lüktetve távozik a hengerfejből. Átnéztem minden szelepet tükör fényesre takaritottam sehol egy fuszik illetve beverődés.
A következő probléma adódott hogy az olajba víz került. Kicsi ajakgyűrűket kicseréltem gumi dugókat cseréltem illetve a pici gumi gyűrűket is. Hol mehet még olajba víz?
Válasz ND #551. hozzászólásáraPont ezt akartam kérdezni mert mostt vettem figyelembe hogy a rugók nem egyformák! Van még egy kérdés hogy a szelepekben van egy műanyag gyűrű az egyiknél felül van a másiknál pedig alul. Melyik a helyes?
Válasz kárf #549. hozzászólásáraA nyomó oldallal kezdd. Valsz ott nem zár le több szelep.
Nem NA de hasonló rendszerű szivattyú minket ezzel szívatott.
A szelepfészek volt kiverődve meg a szelepgolyók krumplira kopva ezért nem zárt és nem volt nyomás csak 10 2x fordulaton a korábbi 20 helyett.
Csináltunk új fészket meg más rendszerű szelepeket, az meg felakadt/ megszorult ezétr nem zárt nem volt nyomás egyáltalán.
Szelep ki golyó be tökéletes.
Üdv segítőkész kolegák!
A helyzet az hogy a nyomásszabályzóban a perselyt és az ellendarabját felszabályoztattam. Tökéletesen hajszálra tudom állítani a nyomást 12 bár ig. Ettől feljebb nem képes menni. Igyekszem megkeresni a hibát és az a gyanúm hogy valamelyik szelep a bűnös!
Egyébként nagyon sok hasznos tanácsot kaptam itt a topikban.
Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek! Ha a problémát megtaláltam és sikerült orvosolni akkor leirom!
Válasz dagadtmadar #546. hozzászólásáraA nyomásszabályzó azzal dolgozik amit kap ,ha egyenetlen kihagyó,vagy gyengén dolgozó hengerek ill. szelepek nyomását kapja akkor kénytelen ezzel próbálkozni,legtöbbször a végeredmény -sikertelen nyomásfelépüléssel.
Válasz k-laci #544. hozzászólásáraha új vagy fel van újítva (felszabályozva) a nyomásszabályzóban a persely meg a nyomórész akkor is lüktet a visszatérő mert a szabályzó folyamatosan összezár passzosan és kinyit hogy a nyomást a beállított értéken megtartsa.
Minél kisebb a fordulat annál nagyobb a lüktetés.
Magas fordulaton szinte már észrevehetetlen, de a szóróíveken és a nyomásmérő órán ez a lüktetés észrevehetetlen hisz a szabályzó megfelelően dolgozik
párszor szétszedtem már :D
Sajnos a silány után gyártott savállónak mondott alkatrészek megszívattak míg nem csináltattam bele normálisat...
Persze mindezek mellett a az általad leírtak is okozhatják azt hogy nincs nyomás
Válasz kárf #542. hozzászólásáraNem lehet hogy valamelyik szelepnek az alsó lemez lapja fordítva van berakva??? Én is jártam így, véletlenül rosszul raktuk össze És semmi nyomás nem volt, ugrált össze vissza meg lüktetett!!!
Válasz kárf #542. hozzászólásáraüdv:
Nem dolgozik mind a négy henger, szelepek,vezetőperselyek, gumidugattyúk hibája miatt is lüktethet. Valamelyik henger vagy akár több is csinálhatja a lüktetést.Ha mindegyik dolgozik,és minden ok,akkor egyenletesen kell a visszatérőágon folyni a víznek szinte teljes keresztmetszetben. Mig lüktetés van, addig a probléma fent áll.Remélem segítettem.
591 hozzászólás
Válasz tamaska321 #590. hozzászólásáraMi a probléma a hajtóművel?
Sziasztok!
Keresek kertitox na axiál permetező hajtómű gépkönyvet!
Köszi
Válasz JOSEY #3. hozzászólásáraMár megszűnt sajnos!
Válasz medikus #587. hozzászólásáraJó ötlet ! Köszi a segítséget !
Válasz Anicska #586. hozzászólásáraGondoltam lefotózza a mechanikát,és elküldi!Arról már egyszerűbb lehet!
Válasz medikus #585. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget ,ez teljes gép, beszéltünk vele ,de nekünk csak a szárnynyító hidraulika kell .Komplett gépünk van ,de kézi nyítású ,ezt szeretnénk hidraulikusra átszerelni .
Válasz Anicska #584. hozzászólásáraJófogás! Nagykőrösön hirdetnek!
Érdeklődök van -e valakinek hidraulikusan működő 20 hl kertitokxhoz szántóföldi kerete eladó ?
Nem baj ha sérült a keret vagy nem tökéletes a hiraulika rendszer bármilyen állapotút vásárolnék .
Válaszokat előre is köszönöm !
Válasz B.Bali #582. hozzászólásáraKöszönöm! :)
Válasz DRolii #581. hozzászólásáraSzerintem órajárással megegyezően nagyobb a fokozat. Vagy 15éve nincs már meg a NA20, ezért nem mondom tutira. De számok is jelzik a fokozatokat az állítókar mögött. Meg észrevenni ha gyorsabban vagy lassabban forog a venti, ha állítgatod bármerre.
Sziasztok!
Adott egy Kertitox NA20 permetezőgép. Valaki megtudná mondani, hogy hátul a ventilátor állítóját milyen irányba kell állítani, hogy nagyobb és kisebb fokozatba kerüljön? (órajárásával ellentétes/megegyező)
Válasz Jarolin #579. hozzászólásáraNagyon!
Sziasztok
1000 literes függesztett szántóföldi permetezőt szeretnék vásárolni!
Kertitox fsz 1000l 12m keret
Valakinek van tapasztalata? Kertitox márka mennyire megbízható?
Köszönöm
Válasz dagadtmadar #577. hozzászólásáraElküldeni nem, de megnézheted és ez nem gépkönyv.
itt:
https://www.scribd.com/doc/170659740/Novenyvedelem-gepei.
Nem tudom érdemes-e foglalkozni vele egy hasonló tudású permetező szivattyú minimum 150-200 ezer, ha villany motor is kell hozzá az szerintem legalább 2,5-3kW teljesítményű az megint vagy 100 ezer.
Olcsóbb egy gyári magasnyomású mosó mert pl a Karcher K7 Premium 160 ezer, de benzinmotorosat már 120-ért is lehet kapni kevesebb víz sokkal nagyobb nyomás.
A használt szivattyú meg szerintem elég rizikós, hacsak nem valami jó ismerőstől van.
Válasz Relsaca #575. hozzászólásáraÜdv!
Esetleg ezt a gépkönyvet amiből az adatokat kiírtad el tudnád küldeni elektronikusan?
Előre is köszönöm!
Köszönöm válaszod!
Igen a meghajtó gép, motor teljesítménye kell. Magasnyomású tisztítóként használtuk eddig a kertitoxot a 3 dugattyúst, villanymotoros meghajtással. Ezt szeretném kiváltani egy hasonló tudású megbízható szivattyúval.
Kérlek ha van javaslatod típusra megköszönöm.
Válasz narivomuhi #574. hozzászólásáraA teljesítmény alatt nem tudom mit értesz egy szivattyú estében. Mekkora gépteljesítmény kell a meghajtáshoz? Mekkora területet lehet vele egy nap alatt lepermetezni?
A folyadék szállítása 105 dm3/perc
A maximális nyomás 60 bar
(a szivattyún szabályozható, ha nincs kiherélve a biztonsági (hasadó) lapka az 90 bárnál lyukad ki)
A ventillátor légszállító képessége a könyv szerint 100.000 m3/s (bár szerintem inkább perecenként)
a kilépő légáram sebessége ≥56 m/s
Kérés!
A KERTITOX 3 dugattyús szivattyú 00-357 011 teljes műszaki paramáterei kellenének. Gondolok itt teljesítmény, kimenő nyomás, vízmennyiség stb.
Köszönöm a segítséget!
Válasz ND #572. hozzászólásárabérbe nem járok nincs idő a munkahely mellett a sajátunk meg nem gépnyomos az út amin kimegyek szerencsére az sem úgyhogy ez a veszély jelenleg nem fenyeget de ha lesz időm kipofásítom csak ennyi anyagom volt hozzá :D
Válasz dagadtmadar #571. hozzászólásáraAbból kell főzni ami van. ☺
Ez biztos nem lesz rozsdás.
Csak vigyázz le ne vegye vmi.
Sokszor a hirtelen megoldások tartósabbak mint a bóti.
Válasz ND #569. hozzászólására3. éve h benne lesz ugyan olyan az állapota mint amikor beszereltem tükörfényes belülről.
A savállónak mondott bolti vacak elbújhat mellette és utána számolva munkadíjjal mindennel együtt 31000-nél megállt a 4 hüvely.
Apropó az idő megette a szívó résznek a szűrőházát még jó h le lett próbázva a szívás kikapta a rozsdát a házból ami tömítette.
Jobb híján ezen alkatrészekből tudtam megcsinálni, mivel minden zárva volt....
Válasz dagadtmadar #566. hozzászólásáraÜdv,
Köszönöm az infót, úgy néz ki 2-őt cserélni kell a 4-ből, amelyik még nem saválló.
Válasz dagadtmadar #568. hozzászólásáraA 304es ko33 valóban a legáltalánosabb, de az inkabb csak rozsdamentes. Csak gyenge savakkal szemben ellenálló. Meg bizonyos körülmények között.
Igazán saválló a 316 ko35, 316L Ko38 és a 321 ko36.
Mi most műanyagból (POM) csináltuk a szelepfészkeket. Hátha jobban bírja a kópolást. Majd kiderül.
Válasz ND #567. hozzászólásárakeress rá az anyagra KO33
Legáltalánosabban elterjedt saválló acél.
Különösen jól megmunkálhatóak.
Összetételüktől függően változik hegeszthetőségük pl. Wnr. 1.4301 (KO-33), Wnr. 1.4541 (KO-36) és Wnr. 1.4571 (KO-35) kiválóan hegeszthető, míg a jól forgácsolható Wnr. 1.4305 (KO-36S) nem ajánlott hegesztésre.
Hidegen és melegen is jól alakíthatóak.
Korrózióálló képességük nagyon jó.
Bizonyos körülmények között nem mágnesezhetőek.
Rossz hővezetők.
Kristályközi korrózióval szemben általában ellenállóak.
Jól polírozható minőség a Wnr. 1.4301 (KO-33) és a WNr. 1.4404, kevésbé polírozhatóak: Wnr. 1.4541 (KO-36), 1.4571 (KO-35).
Válasz dagadtmadar #566. hozzászólásáraÉs még tart?
A rozsdamentes nem saválló! Sokkal puhább.
Mi is rozsdamentesből csináltuk és jó 1 év alatt megfeküdt.
Igaz nekünk golyó a szelep, és úgy kikalapálta a fészket h majdnem átesett rajta.
Válasz k-laci #564. hozzászólásáraÜdv!
Ezt rendeltem 2016-ban 21000 volt az ára:
Rozsdamentes acél rúd, AISI 304/EN 1.4301, fúrt, 63x40 mm L=500 mm
Ez a honlap elérhetőséget találsz.
http://www.villamszer.hu/2017/index.php/component/spsimpleportfolio/item/2-free-joomla-template
Válasz k-laci #564. hozzászólásáraH milyen anyagot hol tudsz beszerezni Gondolom attól is függ hol lakik az ember.
Pl Miskolcon tudok két helyet is.
De ha a neten rákeresel biztos találsz a környékeden is.
Válasz dagadtmadar #563. hozzászólásáraÜdv,
Ha,nem vagyok indiszkrét,a
vezetőperselyekhez való saválló anyagot honnan szerezted be?
Válasz kárf #562. hozzászólásáraKép hozzáadásánál
Fájl kiválasztása kiválasztod a képet hozzáadra katt.
Feltölt (megvárod míg feltölti) majd
megjelenik a kép kicsiben.
beilleszt és
hozzászólás elküldése.
Hogyan kell képet feltölteni? Mi ez a kód beillesztés?
Jobban figyelemre vettem a vezetőperselyt és találtam egy hibát! Ez okozhatja a problémámat?
Válasz kárf #558. hozzászólásáraVízellátási gondok lesznek...
Nekem a szívószelepek alatt a fagymentesítő csavarok ki vannak cserélve saválló csavarra és azzal indítok h felengedem vízzel kb félig a tartályt majd egy csavarhúzóval felnyomom a szívószelepeket képes úgy leragadni egy tél után h azt a víz soha nem mozdítaná fel.
aztán ha minden dugattyúnál jön a víz a nyomószelepeket is megmozgatom. Van h egy kis kampó kell hogy a szívószelep rugókat megpiszkáljam ha véletlen a tányér nem zárna jól.
Fedelek fel és mehet.
Véletlen az alsó pillangószeleped a ráfolyásnál nincs részben elzárva?
Nyomásszabályzó nyomást szabályozó része nincs berohadva?
Saját tapasztalat ahol a rugó van úgy össze volt gyógyulva h 2 napig ütöttük h szétessen.
Akkor csiszoltam fel annyira h kézzel is könnyen mozgatom benne az alkatrészeket.
esetleg még ez segíthet:
https://drive.google.com/drive/folders/0B0QGVwMYmygzeEEwOW1VWk9rdms?usp=sharing
Válasz kárf #558. hozzászólásáraCsodák nincsenek,azért füstölög mert üresen, víz nélkül jár valamelyik henger vagy hengerek.
Válasz kárf #556. hozzászólásáraKöszönöm segitségedet!
A problémám ott van hogy ha a nyomóhegerfejről lekötöm a csövet a víz lüktetve áramlik kifelé. Ha az egyik dugattyúfedelet leveszem nem változik semmi ugyanúgy lüktet a folyadék nagyjából ugyanolyan nyomással és mennyiséggel. Ha megcsinálom a másik hengerrel ugyanezt a műveletet akkor az eredmény ugyan ez! A nyomásszabályzó felőli oldal folyamatosan önti a vizet szal. az tökéletes.
Ja még vmi amikor nyomás alá helyezem a rendszert és aztán megállítom a traktort leveszem a nyomó hengerfejről a csövet azt tapasztalom hogy gázosodik a rendszer. Rendesen füstölög a cső
Válasz kárf #556. hozzászólásáraA nagy alsószűrő tiszta,mennyi víz van a tartályban, szívószelepek nincsenek fordítva berakva,gumidugók passzosak viszonylag a vezetőperselyben meghuzás előtt,nyomószelepek nincsenek fordítva berakva szívó-nyomórugók helyesen vannak berakva a szelepekbe? A víz a belső ajakosgyűrűk kopása kikeményedése miatt,és a tömlődugattyúk,vezetőperselyek kopottsága miatt megy be az olajba de olyankor kifelé is csepeg folyik a víz,mivel a tömlődugattyú mögé tud menni a nyomás és a fémdugattyú tetején levő tükrösített persely behordja a vizet a forgattyúházba.Ha egyenként a nyomó hengerfejeken nézed a nyomást ott amúgy is lüktetést fogsz észlelni.Vedd le a dugattyú fedeleket úgy hogy legalább 100l víz legyen a tartályban,ha ott alul a szívószelepeknél nincs víz az baj,akkor a ráfolyás nem tudja felnyomni a szívószelepeket.Önts fel vízzel azokat amelyikben nincs víz,tedd vissza a fedeleket és próbáld.
Válasz k-laci #555. hozzászólásáraNincs! 12 bar
Válasz kárf #554. hozzászólásáraüdv,
nyomás van rendesen?
Tisztelt kolegák!
A mai napon rájöttem hogy a jobb oldali hengerek közül valamelyik nem dolgozik úgy ahogy kell. A folyadék lüktetve távozik a hengerfejből. Átnéztem minden szelepet tükör fényesre takaritottam sehol egy fuszik illetve beverődés.
A következő probléma adódott hogy az olajba víz került. Kicsi ajakgyűrűket kicseréltem gumi dugókat cseréltem illetve a pici gumi gyűrűket is. Hol mehet még olajba víz?
Válasz ND #551. hozzászólásáraPont ezt akartam kérdezni mert mostt vettem figyelembe hogy a rugók nem egyformák! Van még egy kérdés hogy a szelepekben van egy műanyag gyűrű az egyiknél felül van a másiknál pedig alul. Melyik a helyes?
olyan is van ha nincs elegendő víz a tartályban nem működik rendesen.Fullra töltsd fel aztán utána meglátod.
Válasz ND #550. hozzászólásáraMég vmi. Szívó és nyomó oldali rugókat nem cseréltétek össze véletlenül? Szívó gyengébb a nyomónál elvileg.
Válasz kárf #549. hozzászólásáraA nyomó oldallal kezdd. Valsz ott nem zár le több szelep.
Nem NA de hasonló rendszerű szivattyú minket ezzel szívatott.
A szelepfészek volt kiverődve meg a szelepgolyók krumplira kopva ezért nem zárt és nem volt nyomás csak 10 2x fordulaton a korábbi 20 helyett.
Csináltunk új fészket meg más rendszerű szelepeket, az meg felakadt/ megszorult ezétr nem zárt nem volt nyomás egyáltalán.
Szelep ki golyó be tökéletes.
Válasz k-laci #544. hozzászólásáraEzt hogyan lehet megtudni hogy melyik hengernél van a baj? Vagy legalább melyik oldalon
Üdv segítőkész kolegák!
A helyzet az hogy a nyomásszabályzóban a perselyt és az ellendarabját felszabályoztattam. Tökéletesen hajszálra tudom állítani a nyomást 12 bár ig. Ettől feljebb nem képes menni. Igyekszem megkeresni a hibát és az a gyanúm hogy valamelyik szelep a bűnös!
Egyébként nagyon sok hasznos tanácsot kaptam itt a topikban.
Köszönöm szépen a segítséget mindenkinek! Ha a problémát megtaláltam és sikerült orvosolni akkor leirom!
Válasz dagadtmadar #546. hozzászólásáraA nyomásszabályzó azzal dolgozik amit kap ,ha egyenetlen kihagyó,vagy gyengén dolgozó hengerek ill. szelepek nyomását kapja akkor kénytelen ezzel próbálkozni,legtöbbször a végeredmény -sikertelen nyomásfelépüléssel.
Válasz k-laci #544. hozzászólásáraha új vagy fel van újítva (felszabályozva) a nyomásszabályzóban a persely meg a nyomórész akkor is lüktet a visszatérő mert a szabályzó folyamatosan összezár passzosan és kinyit hogy a nyomást a beállított értéken megtartsa.
Minél kisebb a fordulat annál nagyobb a lüktetés.
Magas fordulaton szinte már észrevehetetlen, de a szóróíveken és a nyomásmérő órán ez a lüktetés észrevehetetlen hisz a szabályzó megfelelően dolgozik
párszor szétszedtem már :D
Sajnos a silány után gyártott savállónak mondott alkatrészek megszívattak míg nem csináltattam bele normálisat...
Persze mindezek mellett a az általad leírtak is okozhatják azt hogy nincs nyomás
Válasz kárf #542. hozzászólásáraNem lehet hogy valamelyik szelepnek az alsó lemez lapja fordítva van berakva??? Én is jártam így, véletlenül rosszul raktuk össze És semmi nyomás nem volt, ugrált össze vissza meg lüktetett!!!
Válasz kárf #542. hozzászólásáraüdv:
Nem dolgozik mind a négy henger, szelepek,vezetőperselyek, gumidugattyúk hibája miatt is lüktethet. Valamelyik henger vagy akár több is csinálhatja a lüktetést.Ha mindegyik dolgozik,és minden ok,akkor egyenletesen kell a visszatérőágon folyni a víznek szinte teljes keresztmetszetben. Mig lüktetés van, addig a probléma fent áll.Remélem segítettem.
Válasz medikus #541. hozzászólásáraKöszönöm a segítségedet már intézkedem!
Válasz k-laci #536. hozzászólásáraÜdv!
Teljes keresztmetszetetben jön a viz viszont lüktetve!