Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409.84 FtUSD388.95 FtCHF440.33 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Látom, hogy nem a legaktívabb csoport, de megpróbálom...
Warynski k406-os rakodót keresek működőképes, munkára fogható állapotú érdekel.
Válaszokat, infót előre is köszönöm!
Válasz foldiviktor24 #161. hozzászólásáraFadroma homlokrakodóban volt hasonlónk, vagy talán ugyan ez. Budapesten a II. kerületben van egy vízpumpákra szakosodott gépműhely velük újíttattuk fel. Esetleg perkins alkatrész forgalmazók tudnak beszerezni leyland alkatrészt is. Verbis kft talán.
Válasz talzsuzsanna #155. hozzászólásáraUgyan nem friss a kérdés, de nem válaszolt senki.
Kisgémet, forgást gyorsítani a menetelés melletti pedál és a kézikar együttes használatával tudod.
Kihajtást akkor tördeli ha nem egyformák a hidak/gumik. Guminál elég az is ha különböző kopottságúak a két tengelyen lévők. Nincs központi differenciálmű a gépben így az első-hátsó hajtás fordulatszám különbsége miatt összefeszül aztán mikor ezt megunja akkor enged valami.
Jó napot kívánok tud valaki abban segíteni a kisgémet hogyan lehet gyorsítani és a váltoban miért töri el a tengelycsonkokat a lehajtásnál előre is köszönöm
Válasz ..MZ/X.. #151. hozzászólásáraSzerencsére az első az IFA csak a csuklókat kéne cserélni meg a féltengelyek keresztjét
Akkor a hátsót gondolom simán kiszedem keresek egy IFA hátsót és belerakom.
Még fékem nincs mert szét van repedve a fékdob és nem tudtam szerezni.
Az egyik szivattyú is gatyázik esetleg tud valaki alternatívát ?Elégdrága a gyári. Egy kétkörös dugattyússal nem lehetne vajon helyetesíteni?
Válasz sajtibence #147. hozzászólásáraNem egyezik. Ráadásul ha az összkerékhajtást meg akarod tartani akkor az első hidat szét kell túrni darabokra. Portálokat levenni, hídközepet ahhoz képest ahogyan eredetileg az ifában volt fejtetőn kell beépíteni, hogy a kardán felrakható legyen. A bolygóművet pedig ki kell cserélni egy hátsó hídba valóra, mert különben ellenkező irányba akar menni a két híd. Érdemes a gyári kormányösszekötőket kicserélni ifa nyomtávrúdra, ezek felújíthatóak és mindenhol van hozzá alkatrész a gyárihoz meg sehol semmi. Ehhez az ifa nyomtávrúd tartókat ki kell egyenesíteni, a gépen a gyári gömbfejek kúpját kivágni és ifa nyomtávrúd tartóról levágottakat bele hegeszteni a helyükre. Nyomtávrudat pedig méretre vágni az összekötők szerinti hosszra. Figyelni kell, mert az összekötők nem egyforma hosszúak!
Mivel központi erőszabályozás, differenciálmű nincs a warynskiben, egy tengely két végén van fixen az első és a hátsó híd meghajtása, ügyelni kell a gumikra. Nagyjából azonos kopottságúak legyenek és a guminyomás is azonos legyen. Ha nem így van akkor kemény talajon összefeszül a hajtás és töri vagy a kardánkeresztet vagy a váltóban a meghajtó tengelyt.
Ha sikerült összerakni akkor gyakorlatilag elpusztíthatatlan, a gyári hidakhoz képest jócskán túlméretezett az ifa hídja. Plusz mindkét hídon lesz differenciálzár, ha kell mind a négy kerék fixen hajt.
Válasz rigás #144. hozzászólásáraÜdv nem tudod az IFA híd átétel megegyezik a warinakyval mert az enyém felemás csak az egyik van bekötve meg kellene emelni aztán megnézni de még nem volt rá idő.
Sziasztok!
Alkatrészt, vagy komplett gépet keresnék.
Esetleg valaki járt már így? Fordítójának a tetején levő “kupak” és benne a csapágy szó szerint eltűnt…köszönöm szépen[kep1]
Sziasztok!
Alkatrészt, vagy komplett gépet keresnék.
Esetleg valaki járt már így? Fordítójának a tetején levő “kupak” és benne a csapágy szó szerint eltűnt…köszönöm szépen
Válasz magorhus #143. hozzászólásáraIfa hidat keress, az eredeti hidat felejtsd el gyenge az.
Az enyémen első hátsó ifa nagy átalakítással nem jár a csere, meg olyan gépet is láttam már amelyiknek csak az egyik hídja volt ifájé.
Két kép a saját a vasról:
Szűkös a keret (vásárolni szeretnénk) Ilyen gépre, vagy kombi rakodóra. Valami öregebb gépre futja így (poclain, ford, case). Ezek alaktrész ellátása mikatt kérdeztem. 1-2 ha tuskózás, terep rendezés a cél.
Válasz ficerro #134. hozzászólásáraNem akarom rontani senki üzletét, de ennyi pénzért inkább egy OK-t, poclain-t esetleg case-t kell venni. Ezekhez mindhez van alkatrész és nem egy kategória a warynskivel.
Warynski sajnos kevés mozog már az orsdzágban, nincs alkatrész ha valami megdöglik. Ha nem tudja az ember saját maga megszegelni mikor letérdel benne valami nem igazán találni hozzá embert aki javítaná. Pár kivételtől eltrekintve a java hirdetett gép rommá van tiporva, állapotához képest túlárazottan árulják. Mire használható állapotba kerül egy kosár pénzt rá lehet locsolni.
Válasz lakovicsi60 #129. hozzászólásáraMilyen motor van benne? Zetor az egyszerűbbik.
Ha leyland akkor valamelyik perkinsre szakosodott céggel kellene beszélni.
Válasz ficerro #134. hozzászólásáraMerre laksz kis hazánkban??? Írj egy levelet privátba telód számával és felhívlak a jövő héten. Nálam van egy ami felesleges lett egy pár éve.
Válasz Ares 826 #133. hozzászólására1,8 millió a maximum , nem nagy munkára kellene csak sokáig tartana a dolog és ezért bérelni , vagy bérmunkába csináltatni nehéz lenne ...más márkák is szóba jönnek de ez típus azért tetszik mert kicsike
Válasz baginacsa001 #126. hozzászólásáraSzabad hely tudtommal nincs, ha csak nincs bekötve a féked mert a fékolaj is a forgó elosztón keresztül kerül le.
Abban as gépben vagy másfajta elosztó volt, vagy a stabilizátorok körével okoskodott ki valamit.
Nem tudom.
Válasz ..MZ/X.. #117. hozzászólásáraÜdv! A forgó elosztón ha jól láttam van még szabad hely. Szerintem ott oldotta meg vagy új forgó elosztót rakott be. Csak így lehet megoldani szerintem, de ha valakinek van ötlete az engem is érdekelne. Én is szeretnék tolólapot rá, sokszor jól jönne és hellyettesítené a rögzítőket is. Jelenleg az én gépem is felújítás alatt áll. :) Megosztok veletek egy pár képet.
Válasz ..MZ/X.. #124. hozzászólásáraKöszönöm!
Pont a szűrők kapacitása érdekelt.
Én sem fogok még neki mert az enyém is dolgozik, ráadásul le is vagyunk maradva, mert kizabálta szivattyú meghajtás bordáit és mire kész lett az új az beletelt némi időbe.
Így aztán ami nem feltétlen fontos javítás rajta egyenlőre jegelve, de azért gyűjtöm közben az infót meg az alkatrészeket.
Válasz rigás #122. hozzászólásáraSzia!
2db 110 literes spin-on szűrőt vettem rá, egyelőre még a polcon vannak mert még dolgozik. Az orbitnak fém szűrője van, év elején cseréltem benne betétet mert szétesett. Ha kell megnézem a számát.
Hidroakku csak az első híd rugózásáért felelős vonuláskor, mikor fixálod az elejét akkor a váltóféket is kapcsolja.
Válasz ..MZ/X.. #107. hozzászólásáraMilyen szűrőket vettél hozzá?
Az enyémből is hiányzik a két visszatérő, az orbité megvan de a fene tudja van e benne szűrő.
Közben találtam egy sárkányt amibe még megvannak a gyári szűrők a tulaj megengedte, hogy körbenézzem és ami érdekes lefotózzam sőt ki is próbálhattam így van némi viszonyítási alapom, hogy is kéne működnie annak ami az enyémen nem működik. Pl. a stabilizátor vezérlője is rossz meg nincs meg a hidroakkuja sem így a váltófék sem jó.
Válasz Mf-es? #119. hozzászólásáraGépkönyv szerint ennyi. Ifa híddal attól függ milyen felnik vannak rajta és hogyan vannak forgatva, de szerintem befér azzal is a 2,5 méterbe.
Válasz Mf-es? #119. hozzászólásáraGyári adat szerint 2,5m de a legtöbb már ifa hidasra van átalakítva a buci kerekekkel az lehet, hogy szélesebb.
Nekem átalakított van, ha kéred lemérem neked pontosan.
Sziasztok!Kis segítség kellene.Mikor emelem a fő gémet és kiér végállásba olyan mintha eldurranna egy nyomócső,leenged a gém.Hiába tartom a kart emelési helyzetbe nem csinál semmit,rángatom a kart egy darabig majd egyszer csak újra emel.Olyan mintha az elosztó szelepbe ragadna be vmi.
Köszi a segítséget!
Ezt lengyel olx-en találtam. Hogyan működtetheti? Forgó elosztón a menetelés nagy nyomása és két kisnyomású kör megy le, kormányhoz és a szintező/üzemi fékhez, plusz a kerékfék.
Válasz ghd.csigog #115. hozzászólásáraSajnos hozzá kell szoknod a bontott cuccokhoz, ehhez sok újat nem kapni, vagy barkácsolni kell. Bontott motyót is inkább a lengyeleknél lehet találni.
Menetelő hidromotort most hirdetnek a jófogáson, meg fogaskoszorút, motort, fordítóművet... LINK
Válasz ..MZ/X.. #114. hozzászólásáraSzia. Most fogok beüzemelni egy ilyen jószágot, jelenleg ami biztosan kelleni fog, a menetelő hidromotor, féltengely, meg át kell néznem a gépet utánna jöhet a többi. Na meg persze ha egy ilyen gépet üzemeltetek, nem árt ha van alkatrészforrás. Bontott dolgokért nem vagyok oda, de van ahol elmegy ez alaktrésze válogatja.
163 hozzászólás
Üdv. Mindenkinek!
Látom, hogy nem a legaktívabb csoport, de megpróbálom...
Warynski k406-os rakodót keresek működőképes, munkára fogható állapotú érdekel.
Válaszokat, infót előre is köszönöm!
Válasz foldiviktor24 #161. hozzászólásáraFadroma homlokrakodóban volt hasonlónk, vagy talán ugyan ez. Budapesten a II. kerületben van egy vízpumpákra szakosodott gépműhely velük újíttattuk fel. Esetleg perkins alkatrész forgalmazók tudnak beszerezni leyland alkatrészt is. Verbis kft talán.
Helló k406 vízkeverőt keresek ha esetleg van valakinek elfekvőben.
Válasz talzsuzsanna #155. hozzászólásáraUgyan nem friss a kérdés, de nem válaszolt senki.
Kisgémet, forgást gyorsítani a menetelés melletti pedál és a kézikar együttes használatával tudod.
Kihajtást akkor tördeli ha nem egyformák a hidak/gumik. Guminál elég az is ha különböző kopottságúak a két tengelyen lévők. Nincs központi differenciálmű a gépben így az első-hátsó hajtás fordulatszám különbsége miatt összefeszül aztán mikor ezt megunja akkor enged valami.
Válasz Pintér Zoltán #157. hozzászólásáraRég láttalak a fórumon, mi van veled Zoli hogy vagytok???
Válasz sajtibence #154. hozzászólásáraWarynski komplett
0036307409079
Moderálási elveink miatt törölve: 2023-03-28 10:25:57
Jó napot kívánok tud valaki abban segíteni a kisgémet hogyan lehet gyorsítani és a váltoban miért töri el a tengelycsonkokat a lehajtásnál előre is köszönöm
Válasz Pintér Zoltán #153. hozzászólásáraMi lenne eladó?
Van egy eladó.
Válasz ..MZ/X.. #151. hozzászólásáraSzerencsére az első az IFA csak a csuklókat kéne cserélni meg a féltengelyek keresztjét
Akkor a hátsót gondolom simán kiszedem keresek egy IFA hátsót és belerakom.
Még fékem nincs mert szét van repedve a fékdob és nem tudtam szerezni.
Az egyik szivattyú is gatyázik esetleg tud valaki alternatívát ?Elégdrága a gyári. Egy kétkörös dugattyússal nem lehetne vajon helyetesíteni?
Válasz sajtibence #147. hozzászólásáraNem egyezik. Ráadásul ha az összkerékhajtást meg akarod tartani akkor az első hidat szét kell túrni darabokra. Portálokat levenni, hídközepet ahhoz képest ahogyan eredetileg az ifában volt fejtetőn kell beépíteni, hogy a kardán felrakható legyen. A bolygóművet pedig ki kell cserélni egy hátsó hídba valóra, mert különben ellenkező irányba akar menni a két híd. Érdemes a gyári kormányösszekötőket kicserélni ifa nyomtávrúdra, ezek felújíthatóak és mindenhol van hozzá alkatrész a gyárihoz meg sehol semmi. Ehhez az ifa nyomtávrúd tartókat ki kell egyenesíteni, a gépen a gyári gömbfejek kúpját kivágni és ifa nyomtávrúd tartóról levágottakat bele hegeszteni a helyükre. Nyomtávrudat pedig méretre vágni az összekötők szerinti hosszra. Figyelni kell, mert az összekötők nem egyforma hosszúak!
Mivel központi erőszabályozás, differenciálmű nincs a warynskiben, egy tengely két végén van fixen az első és a hátsó híd meghajtása, ügyelni kell a gumikra. Nagyjából azonos kopottságúak legyenek és a guminyomás is azonos legyen. Ha nem így van akkor kemény talajon összefeszül a hajtás és töri vagy a kardánkeresztet vagy a váltóban a meghajtó tengelyt.
Ha sikerült összerakni akkor gyakorlatilag elpusztíthatatlan, a gyári hidakhoz képest jócskán túlméretezett az ifa hídja. Plusz mindkét hídon lesz differenciálzár, ha kell mind a négy kerék fixen hajt.
Válasz olaszkrisztian87 #146. hozzászólásáraEz nem tegnap esett le róla, eltűnni magától sem szokott. Esztergálni kell egy fedelet és megy tovább.
Válasz olaszkrisztian87 #145. hozzászólásáraMennyi pénzt szánnál egy másik gépre???
Válasz sajtibence #147. hozzászólásáraIsmerősnek is van egy felemás hidas neki sincs bekötve, mert nem egyeznek sajnos.
Válasz rigás #144. hozzászólásáraÜdv nem tudod az IFA híd átétel megegyezik a warinakyval mert az enyém felemás csak az egyik van bekötve meg kellene emelni aztán megnézni de még nem volt rá idő.
Sziasztok!
Alkatrészt, vagy komplett gépet keresnék.
Esetleg valaki járt már így? Fordítójának a tetején levő “kupak” és benne a csapágy szó szerint eltűnt…köszönöm szépen[kep1]
Sziasztok!
Alkatrészt, vagy komplett gépet keresnék.
Esetleg valaki járt már így? Fordítójának a tetején levő “kupak” és benne a csapágy szó szerint eltűnt…köszönöm szépen
Válasz magorhus #143. hozzászólásáraIfa hidat keress, az eredeti hidat felejtsd el gyenge az.
Az enyémen első hátsó ifa nagy átalakítással nem jár a csere, meg olyan gépet is láttam már amelyiknek csak az egyik hídja volt ifájé.
Két kép a saját a vasról:
Üdv
Tud valaki esetleg Warynski K 406 használt alkatrészeket vagy bontásra gépet?
Elsö sorban első hidat keresek az se baj ha hiányos.
Szűkös a keret (vásárolni szeretnénk) Ilyen gépre, vagy kombi rakodóra. Valami öregebb gépre futja így (poclain, ford, case). Ezek alaktrész ellátása mikatt kérdeztem. 1-2 ha tuskózás, terep rendezés a cél.
Válasz Gumóka #140. hozzászólásáraKöszönöm!
Válasz endypapa_20120 #139. hozzászólásáraCase előd, azon a vonalon kell nézelődni.
Üllőn van egy ügyes kis szervíz, ott szerintem tudnak segíteni.
Winut 97 kft. Azt hiszem a cégnév
Válasz ..MZ/X.. #138. hozzászólására Poclain-hoz hol lehet alkatrészt beszerezni?
Válasz ficerro #134. hozzászólásáraNem akarom rontani senki üzletét, de ennyi pénzért inkább egy OK-t, poclain-t esetleg case-t kell venni. Ezekhez mindhez van alkatrész és nem egy kategória a warynskivel.
Warynski sajnos kevés mozog már az orsdzágban, nincs alkatrész ha valami megdöglik. Ha nem tudja az ember saját maga megszegelni mikor letérdel benne valami nem igazán találni hozzá embert aki javítaná. Pár kivételtől eltrekintve a java hirdetett gép rommá van tiporva, állapotához képest túlárazottan árulják. Mire használható állapotba kerül egy kosár pénzt rá lehet locsolni.
Válasz lakovicsi60 #129. hozzászólásáraMilyen motor van benne? Zetor az egyszerűbbik.
Ha leyland akkor valamelyik perkinsre szakosodott céggel kellene beszélni.
Válasz ficerro #132. hozzászólásáraSajnos az én gépem inkább felújítandó,kicsit hiányos is,ugyan üzemképesen állt le.
Válasz ficerro #134. hozzászólásáraMerre laksz kis hazánkban??? Írj egy levelet privátba telód számával és felhívlak a jövő héten. Nálam van egy ami felesleges lett egy pár éve.
Válasz Ares 826 #133. hozzászólására1,8 millió a maximum , nem nagy munkára kellene csak sokáig tartana a dolog és ezért bérelni , vagy bérmunkába csináltatni nehéz lenne ...más márkák is szóba jönnek de ez típus azért tetszik mert kicsike
Válasz ficerro #130. hozzászólásáraMennyi lovettát szánná rá mint gépre, nem mint haszonvasra???
Ha lehetséges akkor használható legyen..
Válasz ficerro #130. hozzászólásáraMilyen állapotú érdekelne?
Sziasztok ! Véletlenül nem tudtok eladó warynski 406-os gépet ?
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék hogy Warynski K406 vizpumpát hol lehet kapni.
Köszönöm előre is a segítséget!
Válasz ..MZ/X.. #117. hozzászólásáraBenéznél a DH 112 témakörbe?
Válasz baginacsa001 #126. hozzászólásáraSzabad hely tudtommal nincs, ha csak nincs bekötve a féked mert a fékolaj is a forgó elosztón keresztül kerül le.
Abban as gépben vagy másfajta elosztó volt, vagy a stabilizátorok körével okoskodott ki valamit.
Nem tudom.
Amúgy, jól néz ki a sárkány!
Válasz ..MZ/X.. #117. hozzászólásáraÜdv! A forgó elosztón ha jól láttam van még szabad hely. Szerintem ott oldotta meg vagy új forgó elosztót rakott be. Csak így lehet megoldani szerintem, de ha valakinek van ötlete az engem is érdekelne. Én is szeretnék tolólapot rá, sokszor jól jönne és hellyettesítené a rögzítőket is. Jelenleg az én gépem is felújítás alatt áll. :) Megosztok veletek egy pár képet.
Válasz ..MZ/X.. #124. hozzászólásáraKöszönöm!
Pont a szűrők kapacitása érdekelt.
Én sem fogok még neki mert az enyém is dolgozik, ráadásul le is vagyunk maradva, mert kizabálta szivattyú meghajtás bordáit és mire kész lett az új az beletelt némi időbe.
Így aztán ami nem feltétlen fontos javítás rajta egyenlőre jegelve, de azért gyűjtöm közben az infót meg az alkatrészeket.
Válasz rigás #122. hozzászólásáraSzia!
2db 110 literes spin-on szűrőt vettem rá, egyelőre még a polcon vannak mert még dolgozik. Az orbitnak fém szűrője van, év elején cseréltem benne betétet mert szétesett. Ha kell megnézem a számát.
Hidroakku csak az első híd rugózásáért felelős vonuláskor, mikor fixálod az elejét akkor a váltóféket is kapcsolja.
Válasz rigás #122. hozzászólásáraJa, a képek:
Válasz ..MZ/X.. #107. hozzászólásáraMilyen szűrőket vettél hozzá?
Az enyémből is hiányzik a két visszatérő, az orbité megvan de a fene tudja van e benne szűrő.
Közben találtam egy sárkányt amibe még megvannak a gyári szűrők a tulaj megengedte, hogy körbenézzem és ami érdekes lefotózzam sőt ki is próbálhattam így van némi viszonyítási alapom, hogy is kéne működnie annak ami az enyémen nem működik. Pl. a stabilizátor vezérlője is rossz meg nincs meg a hidroakkuja sem így a váltófék sem jó.
Válasz Mf-es? #119. hozzászólásáraGépkönyv szerint ennyi. Ifa híddal attól függ milyen felnik vannak rajta és hogyan vannak forgatva, de szerintem befér azzal is a 2,5 méterbe.
Válasz Mf-es? #119. hozzászólásáraGyári adat szerint 2,5m de a legtöbb már ifa hidasra van átalakítva a buci kerekekkel az lehet, hogy szélesebb.
Nekem átalakított van, ha kéred lemérem neked pontosan.
Milyen széles pontosan ez a rakodó?
Sziasztok!Kis segítség kellene.Mikor emelem a fő gémet és kiér végállásba olyan mintha eldurranna egy nyomócső,leenged a gém.Hiába tartom a kart emelési helyzetbe nem csinál semmit,rángatom a kart egy darabig majd egyszer csak újra emel.Olyan mintha az elosztó szelepbe ragadna be vmi.
Köszi a segítséget!
Ezt lengyel olx-en találtam. Hogyan működtetheti? Forgó elosztón a menetelés nagy nyomása és két kisnyomású kör megy le, kormányhoz és a szintező/üzemi fékhez, plusz a kerékfék.
Válasz ghd.csigog #115. hozzászólásáraSajnos hozzá kell szoknod a bontott cuccokhoz, ehhez sok újat nem kapni, vagy barkácsolni kell. Bontott motyót is inkább a lengyeleknél lehet találni.
Menetelő hidromotort most hirdetnek a jófogáson, meg fogaskoszorút, motort, fordítóművet...
LINK
Válasz ..MZ/X.. #114. hozzászólásáraSzia. Most fogok beüzemelni egy ilyen jószágot, jelenleg ami biztosan kelleni fog, a menetelő hidromotor, féltengely, meg át kell néznem a gépet utánna jöhet a többi. Na meg persze ha egy ilyen gépet üzemeltetek, nem árt ha van alkatrészforrás. Bontott dolgokért nem vagyok oda, de van ahol elmegy ez alaktrésze válogatja.
Válasz ghd.csigog #113. hozzászólására
Bontott vagy esetleg lengyelek felé kell nézelődni.
Mi kellene amúgy?