Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR414.94 FtUSD394.48 FtCHF446.43 FtGBP499.75 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv. Kínáltak E-514-est , olyan hibával ,hogy a menet variátorból folyik az olaj! Érdekelne ,hogy mennyibe kerülhet a javítása? Kiváncsi lennék a véleményetekre!
Válasz vasvarikriszta1976 #13730. hozzászólásáraHát az nem fog lezárni,javaslom hogy cseréld ki a nyomástartó szelepet,egy csomó gépével kompatibilis méretileg,ne legyél szívbajos nem kiállításra megy. Multikar,Ifa,Robur,Weimar,némely MTZ,Zetor,Targoncák,Csepel motorok,Man motorok.Amit a kolléga ajánlott a golyó pótlása sem elvetendő,kérdés hogy milyen állapotú a felfekvő felület,és a jó ég tudja oda milyen méretű okés.
Válasz vasvarikriszta1976 #13727. hozzászólásáraHa ellenállás nélkül megy át a gázolaj a nyomástartón,akkor a nyomástartót vedd górcső alá/szedd szét/,kérdés nagyon habos-e a gázolaj ,mert akkor tömítetlenség is lehet ,pld.tápszivattyú pohárnál ,kézi működtető tömítése rossz,a korábban említett membránoknál rugótörés illetve szennyeződés miatti holtjárat,szívóágon repedéses a vezeték,etc-etc.
Ha levegő nélkül érezhetően működtetve az AC-t teljesen tisztán megy át a gázolaj a nyomástartó cseréje, illetve/ ha fér/ a duplázása is megoldás lehet,meg szokták próbálni állítani ahogy Medikus kolléga írja de valószínű hogy már beverődött.
Válasz szelindi1965 #13726. hozzászólásáraHa pumpálom a tápszivattyút nem keményedik fel,illetve ha lebontom a nyomástartó végét akkor a tápszivattyúval egyet nyomok és már jön is a gázolaj.
Válasz medikus #13718. hozzászólásáraA nagy szivattyú működésén/amin áthajt/ nem vettem észre semmit a kicsi munkája meg lelassult és majdnem teljesen kinyalta az ékszíjtárcsát,körbeheft leszerelve,azóta is megy.
Válasz erik18 #13713. hozzászólásáraNézd körbe többször is ,ricnis ékszíjtárcsa ,ékszíjak feszessége-tisztasága-kopottsága,nem-e vizes az olaj,mérjetek nyomást.Csere esetén, bontottat vagy újat,felújítottról nem sok jót hallani.
Válasz medikus #13712. hozzászólásáraAz a probléma H melegen nehezen akar működni a menetvariállás és a motollát emelés is lassan megy kell neki kb 5 másodperc mire megemeli teljes fordulaton alkatrész hol kapható a felújításhoz?
Válasz R Sándor #13707. hozzászólásáraNem vettem észre. Van egy cserém, csak szeretném átnézettetni és rendberakatni ezt ami enged. Onnan jön a szivárgás ahol a kicsi össze van rakva a közbetéttel, de szétszedtem ( nem darabokra a szivattyút) nem láttam semmit. Tömítések rendben voltak (o gyűrűk, szimeringek). Kicseréltem őket, de állásban is egy hét alatt elfolyik több mint fél liter.
Köszi előre is!
Sziasztok!
Nem tud valaki szakműhelyt, ahol E 514 hidraulikaszivattyú felújítással foglalkoznak? Enyém elkezdte ereszteni az olajat, még álló helyzetben is csepeg. Vas megyéből lennék. Köszönöm előre is a segítséget!
Válasz medikus #13704. hozzászólásáraNem tudom kolléga lehet,az 512-esben ugyanígy van az udvaron,két luk a motortérből két akasztható lánc annak a végén gumilap,az egyik helyi TSZ-ből való,a másik Gabonaforgalmis eredet,újan vették mindkettőt és nem fülkecserés egyik sem.Itt 516 osok vágták a kukoricát mindig .
Válasz medikus #13702. hozzászólásáraAz egyik 84-es a másik 86-os mindkettőben csak volt,amióta egyszer fejjel lefelé kellett kipakolnom amit bedöngölt a láda ,azóta nincs.
Hát szerintem a gumi fügöny a ludas mert még 10 órás kezdésnél a kukoricsa levél csuhé nyirkos ezért könyeben viszi hátra mert van neki súlya Eljön a délután akkora pile könyüles és a gumi fügönyön alatt nem mén át és levél a léha és ott a csuma és megáll a és töri az elejét Napra forgónál ilyen nincsen mert nehéz és erős a piros kukoricsánál sem mert meg volt dőlve és míkora fel állitota addig a lánc elkapta és vitte be egészbe A sárgánál ot van a rengeteg levél amit visz be és a ládák hijába rázzák nem mén tovább
Válasz 44claasgarantos #13693. hozzászólásáraMunkahenger hosszabbítóval vágja amit vág/?/,mert mondjuk a napraforgó szár megtámaszkodhat-nem halad a ládák és az áthajtótengely között és szépen letöri a ládákat.A kukoricában megtolatva a ládahajtó ékszíjat leemelheti ,ekkor is bekalapál sok mindent oda.
13739 hozzászólás
Válasz medikus #13738. hozzászólásáraFortschritt hirdetések között van 3 ami jó lehet neked! Motort nem adnak 200-ért! Csak azt számold!
Válasz sanyi179 #13737. hozzászólásáraAnnyiért adnak hogy inkább vegyél egy donor 512-est,és abból átrakod!
Válasz medikus #13736. hozzászólásárakieget teljesen.tavaj kukorica arataskozbe
Válasz sanyi179 #13735. hozzászólásáraMi baja?Minden rossz? Vegyél donort!
komplet motort, szivattyuval,hutovel keresesek
Válasz t2501 #13733. hozzászólására1000ft?Ha nem üt a tengely!
Üdv. Kínáltak E-514-est , olyan hibával ,hogy a menet variátorból folyik az olaj! Érdekelne ,hogy mennyibe kerülhet a javítása? Kiváncsi lennék a véleményetekre!
Válasz vasvarikriszta1976 #13730. hozzászólásáraHát az nem fog lezárni,javaslom hogy cseréld ki a nyomástartó szelepet,egy csomó gépével kompatibilis méretileg,ne legyél szívbajos nem kiállításra megy. Multikar,Ifa,Robur,Weimar,némely MTZ,Zetor,Targoncák,Csepel motorok,Man motorok.Amit a kolléga ajánlott a golyó pótlása sem elvetendő,kérdés hogy milyen állapotú a felfekvő felület,és a jó ég tudja oda milyen méretű okés.
Válasz vasvarikriszta1976 #13730. hozzászólásáraAkkor tegyél bele egy golyót!
Válasz szelindi1965 #13729. hozzászólásáraaz a baj hogy a nyomástartó szelepet szét szettem és ahol régen a záró golyó volt most egy alaktalan műanyag darab van.
Válasz vasvarikriszta1976 #13727. hozzászólásáraHa ellenállás nélkül megy át a gázolaj a nyomástartón,akkor a nyomástartót vedd górcső alá/szedd szét/,kérdés nagyon habos-e a gázolaj ,mert akkor tömítetlenség is lehet ,pld.tápszivattyú pohárnál ,kézi működtető tömítése rossz,a korábban említett membránoknál rugótörés illetve szennyeződés miatti holtjárat,szívóágon repedéses a vezeték,etc-etc.
Ha levegő nélkül érezhetően működtetve az AC-t teljesen tisztán megy át a gázolaj a nyomástartó cseréje, illetve/ ha fér/ a duplázása is megoldás lehet,meg szokták próbálni állítani ahogy Medikus kolléga írja de valószínű hogy már beverődött.
Válasz vasvarikriszta1976 #13727. hozzászólásáraPróbára tekerj bentebb 2 menetet a benne levő csavaron!Változik e?
Válasz szelindi1965 #13726. hozzászólásáraHa pumpálom a tápszivattyút nem keményedik fel,illetve ha lebontom a nyomástartó végét akkor a tápszivattyúval egyet nyomok és már jön is a gázolaj.
Válasz vasvarikriszta1976 #13724. hozzászólásáraTápszivattyú membránszelepekkel mi történt,mi a probléma/?/,kérlek írd le nekünk.
A nyomástartó szelep az adagolón van.
Válasz vasvarikriszta1976 #13724. hozzászólásáraAC csere!
Válasz R Sándor #13723. hozzászólásáratápszivattyuhoz
Válasz vasvarikriszta1976 #13722. hozzászólásáraTápszivattyuhoz vagy hidraulikus vezértömb höz vagy ... mire gondoltál?
olyan kérdésem volna normális nyomástartó szelepet honnan lehetne venni?Köszönöm a segítséget.
Válasz medikus #13720. hozzászólásáraSzoktál tolatni kombájnnal?
Válasz szelindi1965 #13719. hozzászólásáraA tied akkor fordítva működik!
Válasz medikus #13718. hozzászólásáraA nagy szivattyú működésén/amin áthajt/ nem vettem észre semmit a kicsi munkája meg lelassult és majdnem teljesen kinyalta az ékszíjtárcsát,körbeheft leszerelve,azóta is megy.
Válasz szelindi1965 #13717. hozzászólásáraA kis szivattyúhoz mi köze a szíjtárcsának? A felújított legalább 10 éve megy!
Válasz erik18 #13713. hozzászólásáraNézd körbe többször is ,ricnis ékszíjtárcsa ,ékszíjak feszessége-tisztasága-kopottsága,nem-e vizes az olaj,mérjetek nyomást.Csere esetén, bontottat vagy újat,felújítottról nem sok jót hallani.
E514 kapcsolási rajz
E514 aratás, cséplés beállítás
E514 méretei
E514 kapcsolási rajz pdf (jobb felbontás) E514 kapcsolási rajz
forstich E 514 wiring diagram pdf
E514 kapcsolási rajz
Válasz erik18 #13713. hozzászólásáraSehol! Ez nem olyan munka,hogy te majd javítod,vagy cserélsz valamit! Hidraulikások!
Válasz medikus #13712. hozzászólásáraAz a probléma H melegen nehezen akar működni a menetvariállás és a motollát emelés is lassan megy kell neki kb 5 másodperc mire megemeli teljes fordulaton alkatrész hol kapható a felújításhoz?
Válasz erik18 #13710. hozzászólásáraMinden féle szivattyú van rajta,amihez a kicsi nem biztos hogy passzol!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz erik18 #13710. hozzászólásáraFelújítható,kicsi is,nagy is!
Üdv. Az 514 nél lévő kis hidraulika szivattyú honnan szerezhető be esetleg helyettesítő más szivattyúval? Vagy felújítható?
Segítséget kérnék.514essel vágtuk tele van ceruza méretű kórókkal,pedig a rostákat kipucoltuk,a felhordót kijárattuk mert teleszedte magát!
Válasz R Sándor #13707. hozzászólásáraNem vettem észre. Van egy cserém, csak szeretném átnézettetni és rendberakatni ezt ami enged. Onnan jön a szivárgás ahol a kicsi össze van rakva a közbetéttel, de szétszedtem ( nem darabokra a szivattyút) nem láttam semmit. Tömítések rendben voltak (o gyűrűk, szimeringek). Kicseréltem őket, de állásban is egy hét alatt elfolyik több mint fél liter.
Köszi előre is!
Válasz erhard141414 #13706. hozzászólásáraLóg a tengely?
Sziasztok!
Nem tud valaki szakműhelyt, ahol E 514 hidraulikaszivattyú felújítással foglalkoznak? Enyém elkezdte ereszteni az olajat, még álló helyzetben is csepeg. Vas megyéből lennék. Köszönöm előre is a segítséget!
Válasz medikus #13704. hozzászólásáraNem tudom kolléga lehet,az 512-esben ugyanígy van az udvaron,két luk a motortérből két akasztható lánc annak a végén gumilap,az egyik helyi TSZ-ből való,a másik Gabonaforgalmis eredet,újan vették mindkettőt és nem fülkecserés egyik sem.Itt 516 osok vágták a kukoricát mindig .
Válasz szelindi1965 #13703. hozzászólásáraA tied valami vegyes!Még az alkatrész katalógusban sincs állítható gumi fal!
Válasz medikus #13702. hozzászólásáraAz egyik 84-es a másik 86-os mindkettőben csak volt,amióta egyszer fejjel lefelé kellett kipakolnom amit bedöngölt a láda ,azóta nincs.
Válasz szelindi1965 #13701. hozzászólásáraCsakhogy a 14-es ben nincs lánc! Sőt,még helye sem! Az az 512 ben van!
Válasz 44claasgarantos #13698. hozzászólásáraA lánccal fel kell akasztani a gumilapot alapból ha kukoricát vág kolléga.
Sőt még jóbban tart is csak nagy hulámot kel hajtani neki
Válasz 44claasgarantos #13698. hozzászólásáraA láda betétlemezeket megforgattad jó irányba?
Hát szerintem a gumi fügöny a ludas mert még 10 órás kezdésnél a kukoricsa levél csuhé nyirkos ezért könyeben viszi hátra mert van neki súlya Eljön a délután akkora pile könyüles és a gumi fügönyön alatt nem mén át és levél a léha és ott a csuma és megáll a és töri az elejét Napra forgónál ilyen nincsen mert nehéz és erős a piros kukoricsánál sem mert meg volt dőlve és míkora fel állitota addig a lánc elkapta és vitte be egészbe A sárgánál ot van a rengeteg levél amit visz be és a ládák hijába rázzák nem mén tovább
Válasz 44claasgarantos #13693. hozzászólásáraMunkahenger hosszabbítóval vágja amit vág/?/,mert mondjuk a napraforgó szár megtámaszkodhat-nem halad a ládák és az áthajtótengely között és szépen letöri a ládákat.A kukoricában megtolatva a ládahajtó ékszíjat leemelheti ,ekkor is bekalapál sok mindent oda.
Válasz 44claasgarantos #13695. hozzászólásáraA gumi nem lehet akadály! Hol törik el?
igen a hajtot tengely a ponyva meg a dob után van egy gumi fügöny
Válasz 44claasgarantos #13693. hozzászólására4 méter hosszú!!!!!Az eleje az első tengely előtt van! (nálam) Fotó?
Válasz medikus #13692. hozzászólásáraAz eleje
Válasz 44claasgarantos #13691. hozzászólásáraHol törik el? Milyen ponyva?
Medikus szalma rázóláda szopat mért töri a ládákat bal sélsö kétszer jobb egyszer vagy a ponyva miatt nem engedi az anyagot
Válasz R Sándor #13688. hozzászólásáraÜdv!Holnap hívlak köszi előre is!