Hirdetés
Fórum
Hol lehet Ue-28 kisdutrához alkatrészt kapni???
Létrehozta: Vendég , 2008-02-17 17:26:59
Kedvencekhez
Segítség
Cikkajánló
Támogatott tartalom
85 hozzászólás
Válasz Maszek Zs #82. hozzászólásáraMik vannak... Hol van a visszafolyás? Vagy egy az egyben nyomja az olajat a hasítóra? Hasító vezértömbje üres állásban hova engedi a keringetett olajat? így feltelik olajjal,a tartály azt a szuszogón kinyomja vagy 150 barral? Gondolom a nyomástartója nyitva maradt a trakinak, vagy a szivattyú, vagy a vezértömb szétment. Egyszer egy irányba mehetett a hasító, utánna biztos, hogy sehova. Max ha leállítja a trakit, azt vissza önti vödörben a leengedett olajat a trakiba.
Válasz UE-28 #83. hozzászólásáraArra gondoltam ócskavas gyanánt megvenni !
De a hidraulikának mi lehet a baja? Mit nyomathatott széljel??
Válasz Maszek Zs #82. hozzászólásáraÜdv!
Fülke nélküli 2200 kg, fülkés 2700 kg súlyok nélkül.
Üdv!
Mi lehet a baja a hidraulikának? A mostani gazdája vett elektromos hasítót. Szivattyúról le kötötték a vezetéket és random az egyikre rákötöte a traktor eggyetlen hátra menő csövét. Azóta nem jóa hidraulika!!
És milyen nehéz lehet egy ilyen traktor??
Válasz UE-28 #80. hozzászólásáraMindenhova újat akar.
Válasz Büresz #78. hozzászólásáraÜdv!
Nekünk évtizedeken keresztül személyautó fáradtolajakkal lett feltöltve,igazából olaj legyen benne, ez a lényeg, ha nagyon jót akarsz, akkor nyilván hidraulikába hidraulika olaj, váltóba hajtóműolaj, de komolyan mondom, hogy mindegy.
Ülés mögött van egy csavar, nem tudom pontosan most hanyas, kitekered az a nívója, kell legyen egy pálca rajta.
A váltó és hátsó híd olaja ugyan az, pontos térfogatot nem tudok de valami 20 l körüli rémlik. Annak is van nívója az ülés mellett balra, a hidraulika süllyesztő/ emelő kar mellett, kicsit szar kihúzni.
Ha pontos feltöltési adat kell holnap megírom.
Nekünk 2 db van, abból a Nagyapám féle 50 éve van nálunk, Apám az utolsó csavarig vágja, majd tolmácsolok ha van kérdés.
A hátsó féltengely szimeringjével voltak szivások, csere után is szivárgott és lényegében nem volt miatta fék, mert a dob is olyan lett.
Sok baj nincs velük, tisztában kell lenni, hogy mit fog hajtani a haverod, nem szabad zavarni és akkor örök darab
Kár, hogy nem Csepel motoros...
?
Üdv. Haverom vett egy ue28-ast 5611-es motorral. Most akarom szervizelni, minden cserés benne, az lenne a kérdésem hogy a váltóba, hídakba, hidraulikába milyen és mennyi olaj megy? Mit nézzek meg rajt ami esetleg típushibája? Köszi
Válasz c-É #75. hozzászólásáraHello! Érdekelne hogy meg van e a motor?
Telefonszámot kaphatnék?
Nekem meg van sok UE-28-as alkatrészem eladó 4pl: Összes fogaskerék a váltóhoz villákkal,tengelyekkel együtt, 2 db főtengely, első féltengely rövid-hosszú, hátsó sonka komplett, és még sok más egyéb.
Érdeklődni az esti órákban: 0666-271-922
Itt van egy komplett motor!
Válasz VESZTES. :) #63. hozzászólásáraSzia! Van egy ue 28-ashoz beszerelésre alkalmas: hajtókarral, csapágyakkal szerelt főtengelyem és még sok egyéb alkatrészem. Ha érdekel hívj a : 06-66-271-922 telefonszámon.
Válasz máris szomszéd #72. hozzászólásáraRóla csak nemrég hallottam.
Akkor jó ezt tudni. Köszönjük !
Válasz D-032-a #70. hozzászólásáraVerók mobilja
30 5453nulla három négy
Nagyon jó szakember.
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
Válasz VESZTES. :) #65. hozzászólásáraHa a közeledben nem működne a dolog. Vagy csak tájékozódni, van két székkutasi.
Az egyik: Verók József 62/kettő93-kettő50
A másik: Horváth Pál 62/29három-7húsz, vagy 30/négy17-39tíz
Nem tudom, hogy a tel. számok még jók-e. Ha szükség lenne rá, próbálok utánajárni az elérhetőségeiknek.
Válasz VESZTES. :) #67. hozzászólásáraNGM motorfelújító (nagygépműhely) vagy Gyurimotor ezek Kecskemétiek
Válasz VESZTES. :) #65. hozzászólásáraJófogáson sok minden van!!!!!!!!!!!!!
Válasz Szalai A P #66. hozzászólásáraAz új regionális hulladéklerakó mellett.
Majd beugrok hozzá megkérdezem!
Válasz VESZTES. :) #65. hozzászólásáraA Félegyházi hengerfúrós nem tudom köszörül e főtengelyt
Pontosabban merre laksz? Mert ên meg Félegyházi vagyok
Válasz Claastra. #64. hozzászólásáraKiskunfélegyháza környéke,azt hogy köszörülhető-e fogalmam sincs. Már rám sötétedett mire kivettem a hajtókart így nem néztem meg jobban. De az biztos hogy nagyon felhevült a hajtókar mert az egyik csavar beleszakadt.
Válasz VESZTES. :) #63. hozzászólásáramerre laksz,?egy közeli hengerfúró köszörűs cég csak van arra is,de lehet-e még köszörülni? ez itt a kérdés
Sziasztok!
UE-28 főtengelyt hol tudom köszörültetni,szétkente a kettes henger csapágyát. Köszi!
Én nézegettem ezeket a képeket meg beszéltem erről mással is és amikor szedszedtem meg is néztem a dolgokat! Való igaz ha kuplungot nyomok akkor így nem dolgozik a szivattyú ami elég nagy baj, viszont a gyári hajtás az közvetlenül jön hátra és folyamatosan hajt ha jól láttam.
Válasz medikus #59. hozzászólásáraVolt ilyen második kuplungos verzsőn váltáshoz, olyankor TLT ment tovább s tovább s tovább .. hogy az olajszivattyú is ment e azt nem tudom.
Válasz vik8boy #57. hozzászólásáraKözben megvilágosodtam :)
Ezen verzsőnt még nem láttam. A kicsi meg a külsős van.
Válasz vik8boy #57. hozzászólásáraAkkor lenne igazi,ha a motorhoz vinnéd előre a szivattyút!A probléma az,hogy ha kikuplungulsz,így minden leáll!
A helyzet az, hogy az enyém nem gyári hanem maszek megoldás és nem igazán jó... persze lehetne javítani rajta csak szeretném ha nem aggatna ott ahol most van és dolgozna normálisan.
Készültek gyárilag olyan gépek amikbe kell szerelőlap a hidraulika szivattyúhoz, természetesen van olyan amibe csak fel kell szerelni a szivattyút a hidraulika ház aljára.
Az enyémben nincs lehetőség fix rögzítésre ami azt jelentené, hogy csak a hidraulika csövek tartanák a szivattyút és azok vennék át az áthajtással járó erőhatásokat és szerintem egy idő után eltörnének... nem akarok bajt
Válasz vik8boy #52. hozzászólásáraSzia!
Nekünk az egyik gép gyári külső szivattyús, a másik gyári belső szivattyús.
A külső sokkal hatékonyabb, nagyobb kapacitású , mint a belső.
Problémamentesen gyorsan emel, amennyiben az olajszint és annak sűrűsége megfelelő és a szűrője sincs eltömődve.
Válasz vik8boy #54. hozzászólásáraSzerelőlap?
Köszönöm a linket, ezt az oldalt ismerem, tüzetesen nem néztem még minden lapot át, gondoltam hátha valakinek van esetleg kéznél egy rajz.
Nálam úgy oldották meg a hidraulikát (nem tudom miért kellet szétszedni ha a gyári megoldás tökéletes), hogy ami gyárilag vakítva volt kihajtási lehetőség arra tettek egy t-25 hidraulika szivattyút, de nagyon lassan dolgozik és még aggat is olykor olykor szóval ez nem gyári. Van helyben egyébként ismerősöm aki monda, hogy mi a helyzet csak hiányzik még a szerelőlap és egy fogaskerék ahhoz hogy összerakhassam a belső hidraulikát.
Válasz vik8boy #52. hozzászólásáraMilyen a külső?
Gyárilag is létezett külső szivattyús.
Link
Itt nézelődhetsz
Üdv mindenkinek! Szükségem lenne egy UE-28 hidraulika szerelőlapra és/vagy rajzra mert le is tudnám gyártani csak amit vettem gépet azon nem volt és a belső szivattyú helyett egy külső szivattyúval szenvedek... Köszönöm a segítséget előre is!
Hali! Ha fehéren füstöl indításkor akkor víz kerülhetett az üzemanyag rendszerbe. A megoldás egyszerű: 1. Szűrő csere 2. nyomócsöveket le és indítással kinyomatni a csövekben levő vízet 3.összerakni indítani. Ha ezek után nem indul néhány próbálkozás után akkor valószínűleg a porlasztócsúcsok berohadtak a sok ácsorgásba. Ez is egy szempont. Üdv
Üdv mindenkinek.Egy kis segítségre lenne szükségem.Volna egy eladó házi készítésű traki amibe egy 28 dutra motor van.A motor átforog,az adagoló teszi a dolgát mégsem indul.Szerintem a porlasztó csúcsok a ludasak.Van-e még valami amire figyelni kell? Legalább 8 éve állt az udvaron,de letakargatva.Megköszönném a segítségeteket.
Hello Dutrások! van a szomszedomnak egy eredeti ue28-as hoz bukokerete ha valakit érdekell jeleze mert ocskás lesz a végege.
udv konyal
Hello Dutrások!
Ismeri valaki ezt a 28-ast?
www.youtube.com/watch?v=vH4tO8NTUTY
Válasz #42. hozzászólásra
Szia. Mtz50 jo bele.Csak tobbet eszik vele.
Válasz #45. hozzászólásra
Ki is postázza!
Válasz #44. hozzászólásra
Nagy traktor!
Válasz #43. hozzászólásra
ennyit én is tudtam csak számot nem meg hogy hol lehetne beszerezni
Válasz #42. hozzászólásra
Csepel!
Sziasztok meg tudnátok mondani hogy milyen porlasztócsúcsot kell belerakni az ue 28-ba vagy mivel helyettesíthető Köszönöm előre is
Üdv Mindenkinek.
Van két hátsó bordás emelőkarom UE-28-as-hoz, K-25-re is jó.
Ha valakit érdekel hívjon:
06-70-327-36-98
Balogh István
Szabolcs megye, Csenger mellett, Szamosangyalos
Szép estét mindenkinek!
Válasz #39. hozzászólásra
Üdv akkor irány a Dutra Klub
Válasz #38. hozzászólásra
Attól függ mit ,és aranyáron....
Igen ,Kecskemét Nagytraktor KFT.
Válasz #33. hozzászólásra
Szevasz!
Megvan még az átfestett Dutra UE28-asa az ismerősödnek?
Lehet érdekelne.
Küldjetek pár fotót.
Köszi az infót!
szizo@szilagyibutor.hu
T:20-9-277-436
Válasz #33. hozzászólásra
A szín miatt eladni egy felújított gépet, butaság. Igaza van mindkét előttem szólónak. Egy első gumi árának a negyedéből átfesti....