Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR413.39 FtUSD398.41 FtCHF442.67 FtGBP501.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Full Random #69. hozzászólásáraEzt HB megyébe hirdetik,és állítólag, meghibásodás előtt még dolgozott. A hátsó diffiház ki van törve, és belül is van törés amint láttam. Viszont az ára, most 2 Mikulásbácsi....Nem tudom mennyi lehet a javítás, és a traktort sem ismerem, Ezért próbáltam itt segítséget kérni.
Válasz 87attila723 #68. hozzászólásáraAz osztrák határnál hirdettek pár éve egy difi hibásat, azt tervezed megvenni? 40 évesek lassan, ha ki tudod magadnak pofozni akkor jobban végzi a talajmunkát kevesebb üa.-ból mint az orosz.
Szervízkönyv de lehet csak alkatrész katalógus szerintem található a neten alapos keresés után.
Üdv! Same Buffalo 130 hoz szeretnék szervizkönyvet, és segítséget, hátsó differenciálmű javításhoz. Valamint megéri ez a típus az árát? Megbízhatósága?! Venni készülök, de differenciálmű hibás. Köszönöm előre is.
Válasz agrogal #63. hozzászólásáraCsak azt nézd meg nagyon melyik típusnál van a váltó első/hátsódifi csere. Mert a deutz-nak is szokása volt régebben hogy gumi méretet kivéve egy és ugyanaz mindene a 70-80-90-100-110 lovasnak. És innen jön hogy a 70 lovast nem lehet agyonütni a 110 lovas meg törik szakad.
Válasz agrogal #63. hozzászólásárahttps://konedata.net/
Itt megnézheted!
A léghűtéses NEM Deutz motor!
A vízhűtéses első széria sem!
Bár hirdetnek egyet Deutz motorosként, de az Same motoros!
A levegósek kevesebbet fogyasztanak, a vizesekben sok és bonyolult elektronika van.
Válasz agrogal #63. hozzászólásáraAnnyira nem vagyok benne jártas ebben a szériában de a lambo a same, hürliman s a "zöld béka a Deutz" egy gyártósoron készül csak más színekben, kinek mire van szüksége. Ki melyik márkára esküszik olyat kap. Az első körösök még léghűtésesek voltak ott volt gond a motor kopásokkal nagy melegben.
Válasz Ares 826 #62. hozzászólásáraKöszönöm.Amúgy mik a tipushibák?Melyk Lambő a párja?Ha egy jó állapötú 6 henger 110 Le trakit találnék lehet nem várnék tovább az MTZ1025.3 ra
Válasz agrogal #57. hozzászólásáraAmi a képen van traki a gumiknak 4-5 ezer óránál nem így kellene kinéznie, esetleg ha az Angoloktól hozták ott a kavicsos föld megeszi a gumikat! De óvatosan a vásárlással nagyon be lehet vele fürödni egy használt gépnél! Amúgy a gép az Lambó változat csak pirosra festve.
Válasz Mihály #59. hozzászólására Meg kell nézni a Román kupecokat nem Mtz-vel árasztják el az országot inkább hozzák az 5-7 ezer eu-s trakikat s nem 5 millió forint felet árulja otthon lejben hanem jóval olcsóban nem tudom hogy csinálják de nagyon fut náluk ez a biznisz
Válasz fendt309 #58. hozzászólására Nos az átverés nem ez hanem az hogy ugye különböző pályázatokon 2-3 millióért megnyerték ezeket az Mtz-ket amelyeket most 6-7 millióért árulnak de véleményem szerint akinek van annyi pénze hogy megtud venni ilyen gépet jobban jár ha nyugatitt vesz modjuk az Olaszok alkatrészben megkérik az árát de nem is hibásodik meg olyan hamar mint 1 Mtz nem írnék regényt mert 1 könyv nem biztos hogy elég lenne
Válasz agrogal #57. hozzászólásáraMTZ árban?
A 15 éves MTZ 7 millió?
Amúgy valószínűleg az egész átverés, mert a címben 0% az áfa, a szövegben meg már áfás ár van!
Sziasztok 6 Hengeres Same Silver ek 3-4-5- ezer órával hirdetnek szinte Mtz árban mi a csel,milyen trakik ezek?A Móri cég hirdeti őket megbizhatóak vajon?
Válasz Illesmiklos79 #49. hozzászólásáraAzt ne vedd meg!
Annak az árán veszel egy JD 4650-est, még marad pénzed is és egy jó trakiban ülsz!
Szinkronos
Attól függ, milyen a talaj
A léghűtéssel nincs gond, de nem szabad leállítani egyből terhelés után
Válasz fendt309 #48. hozzászólásáraKöszi, gyenge pontja van neki? Ezzel a 130 le a szàntàs hogy mehet ? Nem Tudom hogy ez a léghűtés jó dolog e.... Milyen a vàltója? Szinkronos?
Válasz Illesmiklos79 #47. hozzászólásáraLéghűtéses
Nekem a Lamborghini 85 Le
a fogyasztása max 10 liter/óra, de ha nem bántod akár lemehet 5-re is.
Kormány egy újjas
Légfék nincs gyárilag, csak utólagos valamik
A váltó általában 25 vagy 30, néha előfordul 40-es.
Válasz fendt309 #41. hozzászólásáraSzia nem tudok eladót csak a 7 millàsat làttam. Ezekben milyen motor van? Léghűtéses, vizes? Fogyasztàsa? Kormànyzàsa, légfék van? 4o a vàltó vagy 25 km/h?
Válasz BB. #45. hozzászólásáraVan itthon is, csak sokkal drágábban.
Csak a gyűrű lett volna 200...
NE furasd meg, nem lesz jó!
Pluszos dugóról nem tudok, csak pluszos gyűrűről.
Jó messze vagyunk...
www.agri-expert.fr
Itt van hozzá olcsón majdnem minden
Cikkszám szerint könnyebb keresni!
Válasz fendt309 #43. hozzászólásáraBorsodi vagyok,Tiszaujváros mellett.
Lengyel oldalakon találtam én is.Csak gondoltam egyszerűbb lenne,ha itthon is hozzá lehetne jutni.
Hengert én nem akarnám cserélni.Van pluszos dugó hozzá,a hengert megfúratni.A főtengelyt is
köszörülni kell,úgyhogy csapágyak is kellenének.Már ha szét van borítva,akkor kuplungtárcsa,nyomcsapágy
is új kéne.Kb. ennyi + a tömítések.
Válasz BB. #42. hozzászólásáraTavasszal raktam össze egyet.
Franciaországból rendeltem, ott volt a legolcsóbb!
Kb 400 volt a felső generál
( Henger, dugó, csapszeg, tömítések...)
Hol laksz?
Válasz fendt309 #41. hozzászólásáraHelló!
Segítenél abban,hogy hol lehet Magyarországon ezekhez az öreg Samekhez alkatrészt kapni.
Nekem is van két 4 hengeres,az egyiknek a motorját kellene gatyába rázni.Ahhoz kellenének
alkatrészek.Motorkód:1054P. Előre is köszönöm a segítséget.
Válasz Illesmiklos79 #40. hozzászólásáraSzia!
Van alkatrész, több helyen is az országban!
Ha sűrgős, akkor felárral 1-2-(7) nap alatt itt van.
De az a 7 millás az nagyon drága..., vagy esetleg tudsz eladót valahol?
Ha gondolod megnézem neked!
(A képemen egy Lamborghini van, annak a nagytesója a Buffalo!)
Sziasztok érdeklődnék, hogy a same buffalo 130 tipusú traktoról mi a vélemény érdemes e gondolkodni a megvételén. Érdekelene az alakatrész ellàtàsa,.hibài, előnyei. Nem tudok a típusról yemmit előre is köszönöm.
same bontot es uj alkatreszek minden tipushoz
tel 0040745827771 erdely romania nagy darabokat debrecenig tudok eljutatni kisebeket postazom
hivjanak bizalomal
tisztelettel Raduly Bela
Válasz Zsolt1988 #35. hozzászólására szia hivj a 0040745827771 erdely tudok bontot same bufalo 130 alkatreszben segiteni csak kuldj kepet waiberen hogy pontosan mire lene szukseged debrecenig el tudom jutatni
tiszteletel Raduly Bela
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Tegnap sikeresen beleszagattam a buffalo adagolójába a fejszelep leszorító csavart (remélem jól nevezem meg). EGyik végére a porlasztóhoz menő nyomócső megy a másik vége pedig a fejszelephez. 12 illetve 18 mm átmérőjűek a menetek rajta. Holnap megyek a dorkerhez megkérdezni tudnak-e ilyet rendelni nekem, de addig is érdeklődöm. Hol kapok vagy hol találhatok ilyet?
A katalógusban a 11-es számú : cikkszáma 2.4629.150.3
Köszönöm szépen előre is a segítséget)
Válasz Pabema #31. hozzászólásáraKöszönöm SZépen a tanácsotokat, megfogadtam és bevált.
Eddig jóval több 2t olajjal (először 60 literhez 1 liter és egy kis flakon spuri, utána 40 literhez fél liter legolcsóbb benzinkutas 2 t olaj /1215ft/liter/) de később majd kevesebb 2 t olajat kap.
Az előző napokban lévő nagy hőségben sem állt le tárcsázáskor.
Ajánlom ezt az adagolást más nyúzott gépekkel dolgozóknak is vagy a gázolaj hígságából gondolva talán mindenkinek.
Válasz Olasz János #28. hozzászólásáraKedves János és a többi hozzáértő!
A te traktorod csinál olyat, hogy melegen nem indul be? A mi 130-as buffalonk nagyon régóta, viszont most kapott új gázolajszűrőt és ha bemelegszik akkor egyszerűen leáll. Azt mondta egy hozzáértő, hogy nagyon ki van kopva az adagoló és a felmelegedett-viszkozitást vesztett gázolajat elejti az adagolóelem. Kannázuk és tölcsérezzük a gázolajat és fel is tűnt hogy szokatlanul híg de nem gondoltam hogy ilyen bajt is előhozhat. A traktor rengeteget ment már és biztosan nagyon ki van kopva az erre érzékeny helyeken. A többieknek írom, hogy egy 6 hengeres léghűtéses, köradagolós Deutz motor ketyeg ebben a traktorban. Ami egyébként fogyasztásban csúcsszuper.
78 hozzászólás
Üdv!
1986-os Same Laser 130 traktorhoz milyen motorolajat érdemes használni? Úgy tudom, a léghűtésesek sűrűbbet igényelnek.
Köszi!
sziasztok.honnan tudnak saturno 80 alkatresz katalogot beszerezni?gondom van a hidraulikaval es nalunk nem ert hozza senki.koszi
Válasz 87attila723 #73. hozzászólására Jutottál valamire találtál alkatrészt vagy bontott trakit hozzá vagy letettél róla ...
Válasz 87attila723 #70. hozzászólásáraElőbb néz szét alkatrész ügyben. egyik ismerősnek 160-as herkules-hez, 750 euróba került, egy vacak spéci főtengely szimmering.
Válasz 87attila723 #73. hozzászólásáraHa van ilyen traktorod, akkor esetleg donornak megfelelne.
De ha eztet szeretnéd megjavítani, ajánlanám elfelejteni, de nagyon gyorsan.........
Same úgysem egy befutott márka, mint a JD vagy a NH / Case.,......
Válasz Full Random #72. hozzászólására
Válasz 87attila723 #70. hozzászólásáraTudsz esetleg róla képet mutatni?
Válasz 87attila723 #70. hozzászólásáraSzia
Hol hirdetik?
A törés nem véletlen... valami oka volt!
Új alkatrészben ne is gondokodj, inkább csak használatban.
Válasz Full Random #69. hozzászólásáraEzt HB megyébe hirdetik,és állítólag, meghibásodás előtt még dolgozott. A hátsó diffiház ki van törve, és belül is van törés amint láttam. Viszont az ára, most 2 Mikulásbácsi....Nem tudom mennyi lehet a javítás, és a traktort sem ismerem, Ezért próbáltam itt segítséget kérni.
Válasz 87attila723 #68. hozzászólásáraAz osztrák határnál hirdettek pár éve egy difi hibásat, azt tervezed megvenni? 40 évesek lassan, ha ki tudod magadnak pofozni akkor jobban végzi a talajmunkát kevesebb üa.-ból mint az orosz.
Szervízkönyv de lehet csak alkatrész katalógus szerintem található a neten alapos keresés után.
Üdv! Same Buffalo 130 hoz szeretnék szervizkönyvet, és segítséget, hátsó differenciálmű javításhoz. Valamint megéri ez a típus az árát? Megbízhatósága?! Venni készülök, de differenciálmű hibás. Köszönöm előre is.
Válasz agrogal #63. hozzászólásáraCsak azt nézd meg nagyon melyik típusnál van a váltó első/hátsódifi csere. Mert a deutz-nak is szokása volt régebben hogy gumi méretet kivéve egy és ugyanaz mindene a 70-80-90-100-110 lovasnak. És innen jön hogy a 70 lovast nem lehet agyonütni a 110 lovas meg törik szakad.
Válasz Rabi Géza #56. hozzászólásárahttp://www.trattore.it/?
Válasz agrogal #63. hozzászólásárahttps://konedata.net/
Itt megnézheted!
A léghűtéses NEM Deutz motor!
A vízhűtéses első széria sem!
Bár hirdetnek egyet Deutz motorosként, de az Same motoros!
A levegósek kevesebbet fogyasztanak, a vizesekben sok és bonyolult elektronika van.
Válasz agrogal #63. hozzászólásáraAnnyira nem vagyok benne jártas ebben a szériában de a lambo a same, hürliman s a "zöld béka a Deutz" egy gyártósoron készül csak más színekben, kinek mire van szüksége. Ki melyik márkára esküszik olyat kap. Az első körösök még léghűtésesek voltak ott volt gond a motor kopásokkal nagy melegben.
Válasz Ares 826 #62. hozzászólásáraKöszönöm.Amúgy mik a tipushibák?Melyk Lambő a párja?Ha egy jó állapötú 6 henger 110 Le trakit találnék lehet nem várnék tovább az MTZ1025.3 ra
Válasz agrogal #57. hozzászólásáraAmi a képen van traki a gumiknak 4-5 ezer óránál nem így kellene kinéznie, esetleg ha az Angoloktól hozták ott a kavicsos föld megeszi a gumikat! De óvatosan a vásárlással nagyon be lehet vele fürödni egy használt gépnél! Amúgy a gép az Lambó változat csak pirosra festve.
Válasz agrogal #57. hozzászólásáraVagy 20ezer órásak,vagy előre kell utalni.Hívd fel őket és kiderül az egy kis beszélgetésből.
Válasz Mihály #59. hozzászólására Meg kell nézni a Román kupecokat nem Mtz-vel árasztják el az országot inkább hozzák az 5-7 ezer eu-s trakikat s nem 5 millió forint felet árulja otthon lejben hanem jóval olcsóban nem tudom hogy csinálják de nagyon fut náluk ez a biznisz
Válasz fendt309 #58. hozzászólására Nos az átverés nem ez hanem az hogy ugye különböző pályázatokon 2-3 millióért megnyerték ezeket az Mtz-ket amelyeket most 6-7 millióért árulnak de véleményem szerint akinek van annyi pénze hogy megtud venni ilyen gépet jobban jár ha nyugatitt vesz modjuk az Olaszok alkatrészben megkérik az árát de nem is hibásodik meg olyan hamar mint 1 Mtz nem írnék regényt mert 1 könyv nem biztos hogy elég lenne
Válasz agrogal #57. hozzászólásáraMTZ árban?
A 15 éves MTZ 7 millió?
Amúgy valószínűleg az egész átverés, mert a címben 0% az áfa, a szövegben meg már áfás ár van!
Sziasztok 6 Hengeres Same Silver ek 3-4-5- ezer órával hirdetnek szinte Mtz árban mi a csel,milyen trakik ezek?A Móri cég hirdeti őket megbizhatóak vajon?
Same Laser 130-hoz keresek leírást/katalógust bármit. Valakinek?
Válasz Illesmiklos79 #54. hozzászólásáraHolnap privát!
Szívesen segítek!
Válasz fendt309 #50. hozzászólásáraNem nem venném meg lehet cserélek egyet..ezért kérdezek róla.
Válasz endypapa_20120 #51. hozzászólására30,9 km/h
Válasz endypapa_20120 #51. hozzászólásáraA 4650-nek?
Nem tudom
Válasz fendt309 #50. hozzászólásáraJD 4650
Mi a max. sebessége?
Válasz Illesmiklos79 #49. hozzászólásáraAzt ne vedd meg!
Annak az árán veszel egy JD 4650-est, még marad pénzed is és egy jó trakiban ülsz!
Szinkronos
Attól függ, milyen a talaj
A léghűtéssel nincs gond, de nem szabad leállítani egyből terhelés után
Válasz fendt309 #48. hozzászólásáraKöszi, gyenge pontja van neki? Ezzel a 130 le a szàntàs hogy mehet ? Nem Tudom hogy ez a léghűtés jó dolog e.... Milyen a vàltója? Szinkronos?
Válasz Illesmiklos79 #47. hozzászólásáraLéghűtéses
Nekem a Lamborghini 85 Le
a fogyasztása max 10 liter/óra, de ha nem bántod akár lemehet 5-re is.
Kormány egy újjas
Légfék nincs gyárilag, csak utólagos valamik
A váltó általában 25 vagy 30, néha előfordul 40-es.
Válasz fendt309 #41. hozzászólásáraSzia nem tudok eladót csak a 7 millàsat làttam. Ezekben milyen motor van? Léghűtéses, vizes? Fogyasztàsa? Kormànyzàsa, légfék van? 4o a vàltó vagy 25 km/h?
Válasz BB. #45. hozzászólásáraVan itthon is, csak sokkal drágábban.
Csak a gyűrű lett volna 200...
NE furasd meg, nem lesz jó!
Pluszos dugóról nem tudok, csak pluszos gyűrűről.
Jó messze vagyunk...
www.agri-expert.fr
Itt van hozzá olcsón majdnem minden
Cikkszám szerint könnyebb keresni!
Válasz fendt309 #43. hozzászólásáraBorsodi vagyok,Tiszaujváros mellett.
Lengyel oldalakon találtam én is.Csak gondoltam egyszerűbb lenne,ha itthon is hozzá lehetne jutni.
Hengert én nem akarnám cserélni.Van pluszos dugó hozzá,a hengert megfúratni.A főtengelyt is
köszörülni kell,úgyhogy csapágyak is kellenének.Már ha szét van borítva,akkor kuplungtárcsa,nyomcsapágy
is új kéne.Kb. ennyi + a tömítések.
Válasz fendt309 #43. hozzászólására
Válasz BB. #42. hozzászólásáraTavasszal raktam össze egyet.
Franciaországból rendeltem, ott volt a legolcsóbb!
Kb 400 volt a felső generál
( Henger, dugó, csapszeg, tömítések...)
Hol laksz?
Válasz fendt309 #41. hozzászólásáraHelló!
Segítenél abban,hogy hol lehet Magyarországon ezekhez az öreg Samekhez alkatrészt kapni.
Nekem is van két 4 hengeres,az egyiknek a motorját kellene gatyába rázni.Ahhoz kellenének
alkatrészek.Motorkód:1054P. Előre is köszönöm a segítséget.
Válasz Illesmiklos79 #40. hozzászólásáraSzia!
Van alkatrész, több helyen is az országban!
Ha sűrgős, akkor felárral 1-2-(7) nap alatt itt van.
De az a 7 millás az nagyon drága..., vagy esetleg tudsz eladót valahol?
Ha gondolod megnézem neked!
(A képemen egy Lamborghini van, annak a nagytesója a Buffalo!)
Sziasztok érdeklődnék, hogy a same buffalo 130 tipusú traktoról mi a vélemény érdemes e gondolkodni a megvételén. Érdekelene az alakatrész ellàtàsa,.hibài, előnyei. Nem tudok a típusról yemmit előre is köszönöm.
Sziasztok.azt esetleg tudja valaki,hogy mennyi a hezag a dugattyu es a huvely kozott leghuteses motornal? same saturno 80
Válasz piese1 #37. hozzászólásáraBontott motorból adagoló van?
same bontot es uj alkatreszek minden tipushoz
tel 0040745827771 erdely romania nagy darabokat debrecenig tudok eljutatni kisebeket postazom
hivjanak bizalomal
tisztelettel Raduly Bela
Válasz Zsolt1988 #35. hozzászólására szia hivj a 0040745827771 erdely tudok bontot same bufalo 130 alkatreszben segiteni csak kuldj kepet waiberen hogy pontosan mire lene szukseged debrecenig el tudom jutatni
tiszteletel Raduly Bela
Sziasztok!Hátsó tengely házat honnan lehet venni és mennyiért?Mert sajnos eltört!Természetesen Same Buffalo 130 az alany!Válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Tegnap sikeresen beleszagattam a buffalo adagolójába a fejszelep leszorító csavart (remélem jól nevezem meg). EGyik végére a porlasztóhoz menő nyomócső megy a másik vége pedig a fejszelephez. 12 illetve 18 mm átmérőjűek a menetek rajta. Holnap megyek a dorkerhez megkérdezni tudnak-e ilyet rendelni nekem, de addig is érdeklődöm. Hol kapok vagy hol találhatok ilyet?
A katalógusban a 11-es számú : cikkszáma 2.4629.150.3
Köszönöm szépen előre is a segítséget)
Válasz Full Random #32. hozzászólásáraMinden dízelbe rakjuk folyamatosan.Kombájnok,rakodó traktorok. Castrol racssing 2t.
Válasz Pabema #31. hozzászólásáraKöszönöm SZépen a tanácsotokat, megfogadtam és bevált.
Eddig jóval több 2t olajjal (először 60 literhez 1 liter és egy kis flakon spuri, utána 40 literhez fél liter legolcsóbb benzinkutas 2 t olaj /1215ft/liter/) de később majd kevesebb 2 t olajat kap.
Az előző napokban lévő nagy hőségben sem állt le tárcsázáskor.
Ajánlom ezt az adagolást más nyúzott gépekkel dolgozóknak is vagy a gázolaj hígságából gondolva talán mindenkinek.
Válasz máris szomszéd #30. hozzászólására100 literhez 1dl 2T és jól indul a nap.
Válasz Full Random #29. hozzászólásáraNem saját tapasztalat,de egy kis 2T olaj kell a gázolajba.Mennyiséget sajnos nem tudok mondani.
Válasz Olasz János #28. hozzászólásáraKedves János és a többi hozzáértő!
A te traktorod csinál olyat, hogy melegen nem indul be? A mi 130-as buffalonk nagyon régóta, viszont most kapott új gázolajszűrőt és ha bemelegszik akkor egyszerűen leáll. Azt mondta egy hozzáértő, hogy nagyon ki van kopva az adagoló és a felmelegedett-viszkozitást vesztett gázolajat elejti az adagolóelem. Kannázuk és tölcsérezzük a gázolajat és fel is tűnt hogy szokatlanul híg de nem gondoltam hogy ilyen bajt is előhozhat. A traktor rengeteget ment már és biztosan nagyon ki van kopva az erre érzékeny helyeken. A többieknek írom, hogy egy 6 hengeres léghűtéses, köradagolós Deutz motor ketyeg ebben a traktorban. Ami egyébként fogyasztásban csúcsszuper.
Köszönöm szépen előre is a segítő válaszokat.