Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Fiat 180-90-es traktorok új
- Grubber új
- Milyen gépek a JUMZ traktorok? új
- Talajművelés gépei - tárcsa választás: Horsch, Amazone vagy Väderstad? új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- S.O.S. új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
89 hozzászólás
Válasz Veres Ákos #86. hozzászólásáraKéstől függ hogy televágva a gyűjtőt, én is sokat szenvedtem míg le nem cseréltem a kést. Most fulra vágja a gyűjtőt ha vizes vagy akármilyen állapotban van a fű
Válasz Veres Ákos #86. hozzászólásáraHa nagy füvet vágsz, nem fogja bedobni. Ha gyorsan mész akkor meg főleg.
Válasz Veres Ákos #86. hozzászólásáraA házilag gyártott kések szoktak egyenesek lenni amitől nem dobja a füvet. Nix légáram sem. Még a port sem keveri. Vagy egyenes vagy kicsi a hajlítása. Az csinálhat ilyent.
Üdv Mindenkinek !!
Adott egy önjáró fűnyíró, ami rendszeresen eltömődik a kidobó nyílásnál a kosár felé, pedig nem is telt meg, hogyan lehetne orvosolni a hibát? illetve azt h ne tapadna folyton a fű a házba? találkozott már valaki ezzel a jelenséggel? illetve mivel nem sebesség állítós elképzelhető h nagy a fű és ahhoz képest gyorsabban megy mint amennyit képes bedolgozni ? válaszotok előre is köszönöm !!
Tudna segíteni valaki?
Van egy robi55 szettem.A motorját nem akarom már felújítani,hanem vennék egy új valamiféle motort.Az összes adapter kiváló a rotakapája a fűnyírója a pótkocsi .Láttam a neten,hogy valaki valamilyen modern gépet rakott föl.De nem találom meg,hogy milyen motor passzol ezekhez a kiegészítőkhöz.
Ha valaki tuid segíteni kérem szépen,írja meg.
Előre is köszönöm
Balla József email.horkafia@gmail.com
Megszerzés (Whatsapp: +447459294174) Vezetői engedély, útlevél, személyi igazolvány, tanúsítvány.
kínálunk olyan szolgáltatást, amely segít Önnek a célok elérésében, segíthetünk:
• Valódi kormányzati kibocsátási azonosító megszerzése egy másik azonosítóval (új nevek),
• Hivatalos német vezetői engedély (Fahrerlaubnis),
• Érvényes és ellenőrizhető licenc, új identitással,
• Id kártyák, vezetői engedélyek, útlevelek, tanúsítványok.
• áthelyezés,
• Útlevél, diplomata útlevél, új útlevél,
• Új azonosító okmányok előállítása és beszerzése,
• Munkaengedélyt is végezünk.
Skype == (rollins.wocott)
WhatsApp: == (+ 447459294174)
Mobiltelefon #: == (+ 441618506062)
E-mail: furykrecon@gmail.com
Hiteles Fehéroroszországi vezetői engedély
Hiteles Belgium vezetői engedély
Hiteles Bulgária vezetői engedély
Hiteles Albánia vezetői engedély
Hiteles Andorra vezetői engedély megszerzése
Hiteles Örményország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Ausztria vezetői engedély
Autentikus Magyarország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Izlandi vezetői engedély
Hiteles Írország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Olaszország vezetői engedély (patente di guida)
Hiteles Lengyelország vezetői engedély (prawo jazdy)
Hiteles Portugália vezetői engedély (carteira de motorista)
Hiteles Románia vezetői engedély
Hiteles Oroszország vezetői engedély
Hiteles horvát vezetői engedély
Hiteles Ciprus vezetői engedély
Hiteles Csehországi vezetői engedély
Hiteles Lettország vezetői engedély megszerzése (autovaditaja aplieciba)
Hiteles Liechtensteini vezetői engedély
Hiteles Litvánia vezetői engedély
Hiteles luxemburgi vezetői engedély
Hiteles San Marino vezetői engedély
Hiteles Szerbia vezetői engedély
Hiteles Szlovákia vezetői engedély
Hiteles Szlovénia vezetői engedély
Hiteles Spanyolország vezetői engedély (licencia de conducir)
Hiteles Svédországi vezetői engedély
Hiteles Svájc vezetői engedély
Hiteles Ukrajna vezetői engedély
Authentic United Kingdom (UK) vezetői engedély (DVLA)
Hiteles Máltai vezetői engedély
Hiteles Moldovai vezetői engedély
Hiteles Monaco vezetői engedély
Hiteles Montenegró vezetői engedély
Hiteles Dánia vezetői engedély (kørekort)
Hiteles Észtországi vezetői engedély
Autentikus Finnországi vezetői engedély megszerzése
Autentikus francia vezetői engedély (permis de conduire)
Szerezz Autentikus Georgia vezetői engedélyt
Hiteles Németország vezetői engedély (Fahrerlaubnis)
Hiteles Görögország vezetői engedély megszerzése
Hiteles Hollandia vezetői engedély (Rijbewijs)
Hiteles Norvégia vezetői engedély (Førerkort)
Válasz pabar.roland #79. hozzászólásáraoleo mac mh 198 rk ?
Kèrdèsem: egy új hecht 790-es gèpem van.
Ahogy üresjàratban tolom, hallani a fogaskereket. Ez normàlis? Nem akarom tönkrevàgni.
Külônben szabàlyosan mūködik.
Köszönöm,
Bog
Kinek van birtokában kentaur vagy ukrán egy tengelyes kis traktor mi a tapasztalat
Sziasztok,
hol lehet olcsón motort venni rotációra?
A 15éves Tecumseh kezdi kilehellni a lelkét.
előre is köszi
Kedves Fórumozók!
Tanácsot szeretnék kérni.
Jelenleg egy Rotalux 5H55 kapálógépem van. Meg vagyok vele elégedve, de mivel igen kötött talajt szükséges művelnem ezért egy másik gépben is gondolkodom (1200 m2 veteményeskert). Fontos lenne, hogy legyen erős és legyen benne hátramenet is.
Lehetőleg jobb minőségű gépben gondolkodnék.
Elsőre kinéztem kettő típust:
- Hecht 750
- Honda FG 320R
A fentieken kívül természetesen más javaslatot is szívesen várnék nálam jobban hozzáértő fórumozóktól.
Árkategória: max 200 EFT.
Új gépet szeretnék, használtat nem.
Előre is köszönöm, ha kapok egy kis segítséget.
Válasz Istvánxxx #77. hozzászólásáraKöszönöm az infókat, átnézem azt a fórumot is.
Válasz nferry #76. hozzászólásáraRotációs kapa témában itt érdemes olvasgatni, ha van időd:
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9097147
A Robi 55-t én inkább kihagynám, többen szidják, mint ahányan dicsérik. MTD-t se akarj venni.
Mondjuk erre az évi 1-szeri használatra szerintem megvehetsz bármit, amire tudsz kereket meg töltögető ekét rakni. Csak olaj legyen benne meg tiszta levegőszűrő és örök élet ennyi használattal szinte bármi.
A Szentkirályi gépeket szokták dicsérni.
Nem tudom, hogy egy ekkora gép elég lenne-e neked?:
http://www.kertigepek.hu/?oldal=2&kat=6&termek=6694
Ár-érték arányban szerintem az egyik legjobb:
http://www.kertigepek.hu/?oldal=2&kat=6&termek=34
Válasz Istvánxxx #74. hozzászólására3000m2-re kellene, időben kb. pár óra, ezt is évi 1x.
Ezért olyan típus kellene ami bírja a bakhátazást, de árban a lehető legkevesebb legyen.
Nem szeretnék egy drágább, komolyabb gépet csak ezért venni.
Néztem a Robi 55 és társait is, azokról mik a tapasztalatok?
Válasz nferry #73. hozzászólásáraDucati MPM2, "kisolasz" viszont nagyon nehéz jó állapotút találni, de párja nincs!
Válasz nferry #73. hozzászólásáraMekkora területre, mennyi időt dolgoznál vele egyszerre?
Sziasztok!
Kertbe csak bakhát készítéshez milyen rotát ajánlanátok?
Sziasztok üdv mindenkinek!
Szeretnék tanácsot kérni ,hogy milyen rota kapát érdemes venni ami bírja a strapát vagyis erős ,gyors és bír jó pár évet ,Új gépben gondolkodom ,legalább 6le-ig .
üdv
Válasz Đani #70. hozzászólásáraA legalsó képen mikor látszódik lánc. Oda kéne valahogy hajtani a patentszemet és kitudod fűzni a láncot.
Válasz Maszek Zs #69. hozzászólásáraNem, mert a váltó megindult és látszódnak is a csavarszárak, csak a hajtásházba megy egy tengely a váltóból amin van egy fogaskerék, csak a lánc visszatartja. De nem tudom , hogy a lánc hogy jönne le róla.
Válasz Đani #68. hozzászólásáraAzok a csavarok szerintem lánc és láncfeszítőket fogta.
A képek róla.
Üdvözletem,
nemrégiben került hozzám egy SOLO márkájú rotációs kapa. Sajnos működésképtelen állapotban, de nagy erőkkel dolgozom rajta, hogy újra jó legyen. Problémába ütköztem a hajtásházról nem tudom hogyan szedjem le a váltót.
A sárgával jelölt 4 lyukban csavarok voltak amik tartják a váltót, de a hajtáslánc még mindig tartja. Nem tudom , hogy kellene szétszedni. Az ötleteket előre is köszönöm
Válasz Gerimur #64. hozzászólásáraA lendkerékéket nem láttam elnyírva, de megpróbálom majd leszedni a lendkerekét, lehet elhajlott és azért csinálja. Nem hinném, hogy olaj lenne az égéstérben, nem döntögettem igazán, olajszint rendben van. Idővel megvizsgálgatom, de most sok munka miatt nem sok időm van bűvölni. Majd jelentkezek fejleményekkel.
Válasz Tonyo94 #60. hozzászólásáraMég előfordulhat hogy, elnyírta a lendkerékéket és elállítódott a gyújtás.A fűnyírókon a kasza lendkerék szerepét is betölti.Ha leveszed a kaszát vagy nem jól van kiegyensúlyozva nem tudod vagy nagyon nehezen lehet berántani.
Válasz Tonyo94 #60. hozzászólásáraMindig legyen tele tankolva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Soha ne hagyd kiszáradni.. én amúgy még télen is havonta melegre járatomm..
Válasz Tonyo94 #60. hozzászólásáraNem sok az olaj benne? Vagy,nem volt hengerre döntve? Befokyik az olaj a dugòfölè,jól letömiti a gyűrűt, akkor van ez a jelensèg. Szerintem kène benzint önteni a hengerbe,megràngatni,Pàrszor megismètelni. Talán segítene.
Válasz Tonyo94 #60. hozzászólásáraValamiért nagy előgyújtása lett...
Válasz Gerimur #48. hozzászólásáraEz egy fűnyíró. Levettem a légszűrő tetejét, amikor nyomkodom azt a kis gumit, akkor a fúvókából spriccel benzin, igaz picit olyan levegősen. Nem szoktam benzint benne hagyni, frissen hozott benzinnel is próbáltam, sajnos elhúzom sűrítésig, rántom és visszaránt . Néha könnyebben lehet forgatni, de van néha, mikor olyan nehéz egy ponttól kihúzni a zsinórt, hogy abba beleszakad a karom. Ha a gyertyát kiveszem akkor szépen könnyen tudom forgatni a motort. Ez a nehezen berántás is visszavezethető a gyújtás hibájára
Válasz csoppika #56. hozzászólásáraÉn minden javítást kompresszió méréssel kezdek.Ebből már naggyából lehet következtetni a motor állapotára.Épp a minap javítottam egy hasonlót,köpte a kipufogón az olajat és bedurrogott.Bekellett csiszolni a kipufogószelepet de,ha már szét volt szedve a szívót is.De,ha a szelepvezető kivan kopva akkor a szelepszárnál is fel tud jutni az olaj.Ráadásul elnyírta a lendkerék éket is.
Válasz csoppika #56. hozzászólásáraDe mi durrant? Utògyujtàs a kipufogòban? Vagy,a forgattyùban a hajtòkar? Egyèbkènt ezek a berregők azèrt is durrannakàm nèha,mert szelepvàltàskor is van egy gyùjtò szikra. Minden fordulatra van,mint a kètüteműekn,de munka meg minden Màsodikon van. Ezért durranhat a szívòba is.
Válasz csoppika #56. hozzászólásáraAzért ozd meg velünk mi volt a baja mert van itt egy fűnyíró ami köpi az olajat a kipufon. És meg van minden rúgója. Csak már az enyém!!
Válasz Gerimur #54. hozzászólásáraMajd kiderül... De túlpörgés, durranás után jön a kipuffon az olaj...az szerintem sok jót nem jelent...
Válasz Maszek Zs #53. hozzászólására Sok sikert hozzá
Válasz csoppika #51. hozzászólásáraNagy baja nem lehet.Egy kis tisztítás,rugó csere és mehet tovább.A hengert át kell levegőztetni és majd menet közben kidolgozza a felesleget.Ezek a motorok egy kis odafigyeléssel örökösek mint a nyomorúság.{főleg a régebbi kiadások}.
Válasz Gerimur #52. hozzászólásáraAzt nem tudom milyent tettem bele de,hogy Shampion volt az biztos! Mindegy lehet itt hagyják akkor lehet gyakorlásképp meg csinálom.
Válasz Maszek Zs #50. hozzászólásáraJ17LM vagy J19LM gyertya való bele.{Champion}.
Válasz Gerimur #49. hozzászólásáraA kedves kollega emlegette, hogy ki volt nyúlva a rugó, mint a gatya...nem is tartott semmit...aztán 1xcsak elveszett, oszt ott is volt a baj...
Üdv!
Igen a gyertya is rossz volt. Kicseréltem láss csodát be-be pöccent. De régebben volt egy Tomos motoros szivattyúm enyi benzintől fél percig pörgött. De ez éppen csak alapjáraton pöfögött,3-4 et.
Válasz csoppika #45. hozzászólásáraVedd le a légszűrő tetejét, alatta a karbin kettő rugónak kell lenni.Ha meg van mind a kettő akkor megkell nézni hogy, nincs-e kinyúlva.
Válasz Tonyo94 #46. hozzászólásáraEz kapálógép vagy fűnyíró? Vedd le a légszűrő tetejét és nézd meg ha, a gumicumit nyomkodod sriccel-e a karbiba a benzin.Ha, igen akkor többször kell megpumpálni a motort sürítésre húzni a berántóval és indítás.Ezt mind friss benzinnel és nem tavajról benthagyottal!Ha nagyon megszivattad akkor levegőztesd át a hengert.
Válasz csoppika #45. hozzászólásáraPont az a rugó volt a regulátor rugója ami a pillangószelepet terhelés függvényében mozgatta. Meg kell bontani aztán kiderül mi a baja.
SZiasztok! Tecumseh motoros kisgépem berántáskor kirátnja a kezemből a berántózsinórt valamint a kis gumigömböt nyomkodva olyan levegősen hallom jönni a benzint, nem igazán keményedik fel (nem tudom, kell-e egyáltalán felkeményednie). Beindítani nem igazán tudom, egyszer ment pár ütemet és annyi. A lendkerék ék ép, így tovább nem tudom mi baja lehet. Érdekes, hogy mikor le volt téve a gép, akkor még hibátlanul működött, első rántásra beindult (most meg engem ránt ). Új gyertya van benne, szikra is van, benzin is eljut, mert rángatások után a gyertyát kivéve benzines. Tudna segíteni valaki a hibakeresésben? Előre is köszönöm!
Srácok. Ha már úgyis pörög a téma. Briggs mocis fűnyíró. Nyírás közben egyszercsak elkezdett jobban pörögni mint kéne. Majd durr, oszt a kipuffon jön az olaj, meg gondolom erő sincs.. Diagnózis így látatlanban? (Festő kollégáé a gép, nem egy műszaki ember)
Szerintem valami meghalt benne a pörgéstől...
Ezekben mi szabályozza a max fordulatot? Valami laza(és gyenge) rugót elhagyott a karbiról valamikor...
Válasz Maszek Zs #40. hozzászólásáraRégebben ÍGY nézett ki a cucc. Mostanság a kínyai ILYET gyárt. Nekünk a régebbi fajtából van, de vigyázni kell rá mert üveg a felső része és ha leejti az ember könnyen törik.
Válasz Maszek Zs #37. hozzászólására A fogaskerekeken lévő jelölések passzolnak?
Válasz a2457 #36. hozzászólásáraMár csináltam Robi 56-ost de,annak a vezértengelyén ilyen nem volt.Egyiken sem.Még a nagyobb motorokon sem nagyon van.}Robi 250,Robi 250T}.
Válasz Maszek Zs #40. hozzászólásáramég lehetséges a gyertya kábele is rossz....
de megmondom őszintén ha nem durrog, akkor nincsen bennt szikra.
vannak soros teszterek, de az sem életbiztosítás.
ha kinnt van a gyertya, akár a nyári déli napsütésben is teljesen világos és egyértelmű erős szikrát kell látni. olyan picike mint egy öngyujtóban az semmi. az nem szikra.
amúgy briggs motor ha nem tört el semmi, soha nem hal meg. nincsen olyan hogy nem menthető.
Válasz a2457 #39. hozzászólásáraKint van nagy szikra azt bennt kitudja? Lehet ezt mérni valahogy? Eddig a szétszedés előtt vissza durrogott a karbiba most nem. De akkor mi lehet a baj? Igazad van még ezt a gyertya cserét ki probálom azt meg látjuk