Hirdetés
Fórum
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Napraforgó vetőmag új
- Öko gazdálkodás új
- Zetor traktorok új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Kukorica vetőmagok új
- Hagyományos, paraszti ismeretek. új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Ipari kendermag termesztése új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
Ilyen fejlesztésre költötték el a 183,5 millió forint vissza nem térítendő támogatást
Céljuk a modern üzleti és termelési kihívásokhoz történő alkalmazkodás volt.
Hirdetés
12 hozzászólás
Válasz kertész111 #11. hozzászólásáraezt irtam én is neked, de nem olvastad?
mi is javitottuk már a feltöltő szivattyúját belűl a kicsit.
annak csak annyi baja volt hogy az egyik oldalát szabályozni kellet mert elkopott kissé és elment ott a nyomás.
de legtöbbször ilyen baja van ,az amiatt van lesz hogy a cső repedt vagy inkább a csöveknél a tömités kimegy valahol.
megoldódott a 2850 hidraulika probléma , tanulságul mindenkinek röviden leirom a hibát kiderült hogy a váltóban van egy feltöltő szivattyú( erről még a kite szerlői sem tudtak) a német jd szerlők azt az infót adták hogy ez kb 4000- 5000 üzemórát bir ki és csere
megrendeltük a szivattyút ki lett cserélve + pár db csatlakozó cső és tömités a váltóban azota olyan mint az uj nem melegszik nem rángat , tökéletes . Ajánlom mindenkinek Bencsik Atillát gyomaendrődön profi szerelők nagyon értenek hozzá : http://www.traktor-service.hu Ők végezték a cserét .
Válasz f16b42uk #9. hozzászólásáraugyanigy jártunk a 2140-el.
a váltóban az egyik fogaskerék persely berágódott és melegiotette forrósitotta az olajat.
plusz tiszta koszos volt az olajhűtő is.
meg pár tömités a belsejében szivárgott.
Köszönöm mindenkinek a segítséget! Szerintem az nem normális, ha váltóház forró, alapjáraton ekkor a
hátsó függesztőszerkezet leenged. A forró olaj
miatt a tömítések megkeményednek, és
valahol mindig megjelenik az olaj.
Válasz f16b42uk #5. hozzászólásáraA kérdés hogy mennyire az a nagyon? Az ülés előtti, trepni lemez kiemelkedő részére pl. ha nyáron papucsban vezet az ember, nagyon oda kel figyelni, mert könnyen megégeti az ember bokáját, ha odaér a csupasz bőr az oldalához. Ez állítólag természetes. Egy szerelés alkalmával a fülke alját beragasztottam hűtükörrel (pár mm hungarocell, rajta alufólia-szerű anyag), azóta jó meleg, de állja a kezem.
Válasz f16b42uk #5. hozzászólásáraHello,
http://www.traktor-service.hu/
Egy telefont megér és csak ajánlani tudom.
Válasz f16b42uk #5. hozzászólásáraMérj nyomást,úgy 190bart!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni abban, hogy nekem is van egy ilyen típusú gépem és ha egy teljes napot dolgozom vele, főleg nyáron teljesen felmelegszik a hidraulika olaj. Új szűrő van benne, hy gard olaj, az olajhűtő tiszta. Mi okozhatja ezt a jelenséget. Válaszokat előre is köszönöm.
Válasz kertész111 #1. hozzászólásáraVíz került az olajba, vagy túl híg az olaj, főleg nagy melegben, nagy terhelés esetében stb.
Válasz Vadmalac #2. hozzászólásáraHIdeg az olaj még.....télen még inkább csinálja....
Válasz #1. hozzászólásra
Nekem is csinál ilyet de csak néha, főleg hidegben, reggeli indítás után. Darabos a kormány, főleg ha hirtelen gyorsan tekerem. De ez néhány tekerés után megszűnik, és aztán nem is jön elő. Eddig még nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget. Esetleg valami nyomásszabályzó szelep lehet a ludas? Majd a szakik megmondják.
Olyan márkatársat keresek akinek john deere 2850 traktorja van vagy volt tapasztalatcsere és néhány infora lenne szükségem.
A traktoron gyári homlokrakodó van néhány napja a homlokrakodó emelés közben bemelegedés után kb 1-2 órai munka után elkezd rázkodni mint amikor nem kap olajat . van amikor a szervókormány sem működik rövid ideig olaj van benne szűrőt cseréltünk . Van valakinek hasonló tapasztalata?