Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.5 FtUSD388.65 FtCHF439.37 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Dvili #56. hozzászólásáraHa valakinél a régi se birta ott mas baj van! 10eve van nálunk akkor kaptunk 10koyo csapagyat az előző tulajtól es meg mai napig megvannak max lett cserélve! Igen is van különbség a régi az jó ,nincs vele majd ez sajat tapasztalat!(az újabb azert megy tönkre mert rossz a porvédelme)igaz mi nem több százhektárokat vettetünk vele évente! Nekem volt kvernelandom is ez a régi vogel maradt meg nekem jobban tetszik mint a féltárcsas kverni! Mar amugy használaton küvül van pár éve mert van mellette egy direktvetőgép ,de tartalékos gépnek meg maradt mivel az ujjabbak tényleg szarok a csapagyazásai.
Válasz p@pesz06 #51. hozzászólásáramind szar ahogy van itt volt van a gyár Óváron régi is csapágyas újabbak is mind mindenki eladta már aki talált vmi balekot
Válasz MTZ1221.3 #47. hozzászólásáranekem nem volt vogel-noot de környéken soknak mind szívott vele volt aki 5-10 évig és megúnta volt aki 2 evet se várt szar széria, hiaba kverneland koppintás, nekem accord dl van ott érdekes nincs csapágy gond , állítólag 5-10 éves gépen is ritka csapágycsere ennyi a különbség 2 gép közt pedig vogel jóval későbbi fejlesztés volt.
Nekem a regi fajta van amin fém a porvédő egy zeger gyűrű biztositja +fbs körbe van tömítve!10 év alatt 2 csapagyat cseréltem!csak a regi tipust vedd meg azzal nem lesz bajod! Mi anno neztünk fiatal porvédős gépet par eves volt kb fele tárcsa be volt álva rajta... a műanyag porvedő az hideg melegtől siman kiesik elmozdul .
Válasz Dvili #46. hozzászólásáraNeked a vogel dupla tárcsásod volt?
A vogelon tényleg gyenge láncszem a tárcsa csapágya, évente pár darabot kell cserélni, a porvédőt nem értem, simán mágnessel kivettem. Évi 1-200 hektárig jó, persze van jobb, de az nem ez a kategória már.
Üdv! Nem egy szolgáltatós gép. A kocsin a tárcsacsapágy kuka, a porvédő drága, a fedelet meg mindig megragasztottuk és ment vissza de volt hogy 5 ha sem bírt ki. Tárcsa nincs hozzá,mi úgy vágattunk ami jó is volt. Szereti a jó magágyat ami száraz! Vizes talajon szenvedtünk csak mert a sárkaparó semmit nem ér. Lehúztam vele 1000ha-t aztán elment. 50-100ha elvetni jó, másra idegrendszer kell. (egy vaderstad lett helyette)
Ezek után neked milyen vetőgéped lett? Én is szimpatizáltam eddig ezzel a vetőgép családdal, de elvetted a kedvem tőle Bár nem idén vettük volna, de azért elég komoly érveket írtál le, hogy úgy döntsek e nélkül kell éljek tovább.
Válasz Komódi Ákos #42. hozzászólásárafelejtős , hiába van rajta kverneland adagolója , csapágyak folyton beállnak szétesnek csoroszlyán rossz a konstrukció, felesleges megnézni is. Mivel évente szinte mindegyik csapagyat cserelni kell, és kivételük csak úgy megoldható ha kilyukasztod a porvédőt, hibás konstrukció sajnos , csapágyazást jobb lett volna lekoppintják kv ról de nem ezt tették így meg semmit se ér az egész gép kinek van kedve évente összes csapágyat le fel szedni tárcsákról akár többször is
Válasz Komódi Ákos #40. hozzászólásáraNekem mistral volt, duplatárcsás, vetettem vele vagy 6-800 hektárt, tökéletes pontos gép, repcét is dekára pontosan lehet vetni vetni vele. Lelke a magadagoló.
Üdvözlet! Kinek mi a véleménye erről a vetőgépről ( vogel noot master drill df-ha 450), illetve a hozzá hasonlo, mistral-ról? Anyagminőség, kopásállóság, tartósság, pontosság.
Válasz shazi #30. hozzászólásáraNem akartam offolni a topikot de azért dobhatok pár képet, végülis működésileg hasonló mint a vogel... Ezt egy tartályként vettük, kereke sem volt, semmi... egy tartály, magadagolóval meg némi vázzal egy vetőkultivátottól. Akkor agyaltam hogy netán vontatottra kellene építeni, lehet nem is lett volna rossz ötlet de végül ilyen lett, először 3,5 méteres volt és 14 méteres nyomot vetettem vele 4 évig, most megtoldottam 4 méteresre hogy 16-os nyomot tudjak vetni vele , aztán a szárnyak túl nehézre sikerültek ( 4 db dupla tárcsás csoroszlya) így aludtam rá mégegyet és hidraulikus csukású lett. Nem egy patent gyári gép de szerintem nem is néz ki egy tákolt szörnyedvénynek Dolgozni pedig álom vele big-bagból nagyon egyszerű a tankolás, általában amikor vetni kell sosem ér rá senki segíteni, szerencsére közel vannak a földjeink így tudok egyedül is vetni, maximum hazamegyek tankolni vagy visszamegyek a másik trakiért, tankolást megoldom simán egyedül pár perc alatt.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #35. hozzászólásáraHa jó a fajsúlya a búzának akkor előszőr 1 tonna pont. 150essel húzom, nyomlazítót búzánál leveszem mert kicsit mulcsosabba vetek és kupacol. 12-vel vetek mindent, repcéből a 40et simán el lehet nyomni, búzából most 8-17ig vetettem 33-at 5db-ban.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #17. hozzászólásáraNekem hasonló van Pneusej név alatt /kverneland licens alapján gyártják/. Az enyém csúszócsoroslyás, kb 700 kg. 11445 Zetor Forterrával használtam, orrsúly nélkül is szépen elvet partos helyeken is. 700-750 kg búza fér a tartályba fajsúlytól függően. Napi teljesítmény 35 ha búzában, meglehet többet is csinálni, de reggel korán kell kelni. Repcében nagyobb a teljesítménye, hogy nem kell tankolni mint a búzát.
10-13 km/ó-val húzom, talajviszonyok szerint. Repcében gond nélkül lehet 15 km/ó sebességgel üzemeltetni.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #24. hozzászólásáraÉn egy 4 méteres accordot használok ( egyáltalán nem gyári teljesen egyedi mi csináltuk itthon, Lajta duplatárcsás csoroszlyák vannak rajta, hidraulikus csukású) Üresen úgy 800-900 kilóra saccolom, 82.1 es mtz-vel szoktam elővenni a tárolóból, egyenes úton ha nem teljesen finoman szállok le a kuplungról emeli az mtz elejét üresen :D ( pedig az elsőkerekek vízzel vannak töltve). Vetni egy t6030 as nh-val vetek 6 henger 120 ló, sajna csak 450 kg orrsúly van rajta, kétszer ennyi elférne rá nem ártana... vagy fronthidró lenne a tuti és előrébb lógatni a súlyt. Lehet azért vetni vele de max 7 mázsa körül megy a tartályba ott már azért partnak forduláskor nem hagy nagy nyomot az elsőkerék pedig nem kis traktor ez azért , persze itt vannak 12-17 százalékos domboldalak is. Szombaton 10 kor kezdtem vele egy 17 hektáros darabot este 6 ra lett kész de nagyon kesze-kusza alakja van és van benne sok meredek rész, ahol jó volt a pálya ott is "csak 9km/h megyek". Tudom nem teljesen ilyen gép mint amit te szeretnél de maga a működési elve egyezik nekem nagyon bejött ez a gép, a tankolás egy álom big-bag zsákból, tuti nem kéne mégegyszer hagyományos mechanikus gép.
Válasz *** HM *** #23. hozzászólásáraJa hát a 120 filteres elbújhat ferga mellettHa jól tudom Ermike is szaladt hegyen völgyön ezzel a vetőgèppel az 5455-el
Válasz F-A-R-M-E-R \ #22. hozzászólásáraVan itt 1 450es 120as forterra kínlódik vele nem lehet telirakni neki én 1200 kiló fölöttre emlékszek üresen tábláján...
Válasz F-A-R-M-E-R \ #20. hozzászólásáraKb 2 méter magasan lehet a tartály teteje, de sosem tankoltuk még big zsákból, mert vagy EB4-ről felülről vagy kis zsákból a csigán. Kb 90 le, majdnem ua. mint a 5455.
Válasz VMisi #19. hozzászólásáraÉszresem vettem hsz.-d, köszi a választ, és mi éri fel ezt tankolni big-beg zsákkal? Homlokrakodó, zsákemelődarú, vagy nem is olyan magas?? 6245 az mennyi lovas? MF5455 van nekem, kb. akkora termetü gép az is ha jól sejtem..
Válasz erni #13. hozzászólásáraIlyen szempontból bármelyik kverneland forgalmazó tud az adagolohoz alkatrészt adni. Amugy hasonlo cipőben járok én is, nekem a pneusej vetőgépek gyanusak, nagyon hasonlónak tűnnek, de még nem ástam bele magam annyira...
Válasz erni #10. hozzászólásáraMagadagolóhoz a kitéhez menj, accord, john deere vetőgép ugyanaz. Én már komplett cseréltem üres házat meg a belsejét nem is volt drága.
Válasz erni #10. hozzászólásáraPróbáld meg őket a gyár magyarországon megszünt de máshol talán nem!http://www.rapidagro.hu/vogel-noot-masterdrill-df-ha-450
Hello. Masterdrill vetőgép alkatrészt keresek. Valakinek van ilyen gépe? Megszűnt a gyárja de biztos van valami megoldás. Kellene pár darab porvédő a sornyitóhoz, meg a magadagolóba pár elem.
59 hozzászólás
Válasz VMisi #57. hozzászólásáraaccord mind szimpla tarcsas
Válasz Dvili #56. hozzászólásáraHa valakinél a régi se birta ott mas baj van! 10eve van nálunk akkor kaptunk 10koyo csapagyat az előző tulajtól es meg mai napig megvannak max lett cserélve! Igen is van különbség a régi az jó ,nincs vele majd ez sajat tapasztalat!(az újabb azert megy tönkre mert rossz a porvédelme)igaz mi nem több százhektárokat vettetünk vele évente! Nekem volt kvernelandom is ez a régi vogel maradt meg nekem jobban tetszik mint a féltárcsas kverni! Mar amugy használaton küvül van pár éve mert van mellette egy direktvetőgép ,de tartalékos gépnek meg maradt mivel az ujjabbak tényleg szarok a csapagyazásai.
Válasz Dvili #55. hozzászólásáraDupla tárcsás az accordod mint a vogel? Nem szimpla?
Válasz p@pesz06 #51. hozzászólásáramind szar ahogy van itt volt van a gyár Óváron régi is csapágyas újabbak is mind mindenki eladta már aki talált vmi balekot
Válasz MTZ1221.3 #47. hozzászólásáranekem nem volt vogel-noot de környéken soknak mind szívott vele volt aki 5-10 évig és megúnta volt aki 2 evet se várt szar széria, hiaba kverneland koppintás, nekem accord dl van ott érdekes nincs csapágy gond , állítólag 5-10 éves gépen is ritka csapágycsere ennyi a különbség 2 gép közt pedig vogel jóval későbbi fejlesztés volt.
Válasz Komódi Ákos #52. hozzászólásáraAz ár a műanyag porvédős az enyém 2002 aszem
Moderálási elveink miatt törölve: 2024-09-17 12:40:54
Válasz p@pesz06 #51. hozzászólására2012-es évjáratú, 2000 hektáros gépet mennénk ma megnézni. Ez milyen lehet?
Nekem a regi fajta van amin fém a porvédő egy zeger gyűrű biztositja +fbs körbe van tömítve!10 év alatt 2 csapagyat cseréltem!csak a regi tipust vedd meg azzal nem lesz bajod! Mi anno neztünk fiatal porvédős gépet par eves volt kb fele tárcsa be volt álva rajta... a műanyag porvedő az hideg melegtől siman kiesik elmozdul .
Válasz Dvili #46. hozzászólásáraNeked a vogel dupla tárcsásod volt?
A vogelon tényleg gyenge láncszem a tárcsa csapágya, évente pár darabot kell cserélni, a porvédőt nem értem, simán mágnessel kivettem. Évi 1-200 hektárig jó, persze van jobb, de az nem ez a kategória már.
Üdv! Nem egy szolgáltatós gép. A kocsin a tárcsacsapágy kuka, a porvédő drága, a fedelet meg mindig megragasztottuk és ment vissza de volt hogy 5 ha sem bírt ki. Tárcsa nincs hozzá,mi úgy vágattunk ami jó is volt. Szereti a jó magágyat ami száraz! Vizes talajon szenvedtünk csak mert a sárkaparó semmit nem ér. Lehúztam vele 1000ha-t aztán elment. 50-100ha elvetni jó, másra idegrendszer kell. (egy vaderstad lett helyette)
Válasz Dvili #46. hozzászólásáraAkkor elég szar szériát fogtál ki, meg lehet valami ótvart fogtál ki.
Válasz Dvili #46. hozzászólásáraHelló
Ezek után neked milyen vetőgéped lett? Én is szimpatizáltam eddig ezzel a vetőgép családdal, de elvetted a kedvem tőle Bár nem idén vettük volna, de azért elég komoly érveket írtál le, hogy úgy döntsek e nélkül kell éljek tovább.
Válasz Komódi Ákos #42. hozzászólásárafelejtős , hiába van rajta kverneland adagolója , csapágyak folyton beállnak szétesnek csoroszlyán rossz a konstrukció, felesleges megnézni is. Mivel évente szinte mindegyik csapagyat cserelni kell, és kivételük csak úgy megoldható ha kilyukasztod a porvédőt, hibás konstrukció sajnos , csapágyazást jobb lett volna lekoppintják kv ról de nem ezt tették így meg semmit se ér az egész gép kinek van kedve évente összes csapágyat le fel szedni tárcsákról akár többször is
Válasz Komódi Ákos #44. hozzászólásáraNm
Rendben, köszönöm a segítséget!
Válasz Komódi Ákos #42. hozzászólásáraMennyire lógnak oldalra a csoroszlyák, tárcsák kopása, mag adagoló nem-e egér rágott, vagy hiányos, elektronika működjön, művelő út motorok működjenek, röviden ennyi.
Holnap mennék megnézni egyet, mikre figyeljek oda rajta?
Válasz Komódi Ákos #40. hozzászólásáraNekem mistral volt, duplatárcsás, vetettem vele vagy 6-800 hektárt, tökéletes pontos gép, repcét is dekára pontosan lehet vetni vetni vele. Lelke a magadagoló.
Üdvözlet! Kinek mi a véleménye erről a vetőgépről ( vogel noot master drill df-ha 450), illetve a hozzá hasonlo, mistral-ról? Anyagminőség, kopásállóság, tartósság, pontosság.
Esetleg valakinek van eladó ilyen vetőgépe ?
Válasz shazi #30. hozzászólásáraNem akartam offolni a topikot de azért dobhatok pár képet, végülis működésileg hasonló mint a vogel... Ezt egy tartályként vettük, kereke sem volt, semmi... egy tartály, magadagolóval meg némi vázzal egy vetőkultivátottól. Akkor agyaltam hogy netán vontatottra kellene építeni, lehet nem is lett volna rossz ötlet de végül ilyen lett, először 3,5 méteres volt és 14 méteres nyomot vetettem vele 4 évig, most megtoldottam 4 méteresre hogy 16-os nyomot tudjak vetni vele , aztán a szárnyak túl nehézre sikerültek ( 4 db dupla tárcsás csoroszlya) így aludtam rá mégegyet és hidraulikus csukású lett. Nem egy patent gyári gép de szerintem nem is néz ki egy tákolt szörnyedvénynek Dolgozni pedig álom vele big-bagból nagyon egyszerű a tankolás, általában amikor vetni kell sosem ér rá senki segíteni, szerencsére közel vannak a földjeink így tudok egyedül is vetni, maximum hazamegyek tankolni vagy visszamegyek a másik trakiért, tankolást megoldom simán egyedül pár perc alatt.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #34. hozzászólására4,5 m-es és kézzel tankolva 50 kg-os zsákokból, vagy 35 kg-os papírzsák csomagolásban.
220 kg/ha vetőmag adag.
Big-bagból való tankolással gyorsabb.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #35. hozzászólásáraHa jó a fajsúlya a búzának akkor előszőr 1 tonna pont. 150essel húzom, nyomlazítót búzánál leveszem mert kicsit mulcsosabba vetek és kupacol. 12-vel vetek mindent, repcéből a 40et simán el lehet nyomni, búzából most 8-17ig vetettem 33-at 5db-ban.
Válasz Büresz #33. hozzászólásáraMennyi fèr bele??
A 150 lovassal húzód??
Nyomlazitó van rajt gondolom..
Ez 1 jó kèp a tankolásról...kössz
Válasz Sk Laci #32. hozzászólására35 ha???
Ez 6 m-es akkor legalább
Válasz F-A-R-M-E-R \ #17. hozzászólásáraNekem hasonló van Pneusej név alatt /kverneland licens alapján gyártják/. Az enyém csúszócsoroslyás, kb 700 kg. 11445 Zetor Forterrával használtam, orrsúly nélkül is szépen elvet partos helyeken is. 700-750 kg búza fér a tartályba fajsúlytól függően. Napi teljesítmény 35 ha búzában, meglehet többet is csinálni, de reggel korán kell kelni. Repcében nagyobb a teljesítménye, hogy nem kell tankolni mint a búzát.
10-13 km/ó-val húzom, talajviszonyok szerint. Repcében gond nélkül lehet 15 km/ó sebességgel üzemeltetni.
Válasz Koszi. #27. hozzászólásáraKössz a rèszletes leîrást
Amúgy ti hogy tankoljátok vetögèpet, bigbeg homlokrakodó?
Válasz Koszi. #27. hozzászólásáraEgy pár képet dobhatnál róla, pár embert biztos érdekelne.
Válasz Bobo77 #26. hozzászólásáraNincs rajta óra, így passz.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #22. hozzászólásáraNem szoktam vetni, de magágy függő a sebesség és így a teljesítmény is, 9-11 kmh között.
Válasz F-A-R-M-E-R \ #24. hozzászólásáraÉn egy 4 méteres accordot használok ( egyáltalán nem gyári teljesen egyedi mi csináltuk itthon, Lajta duplatárcsás csoroszlyák vannak rajta, hidraulikus csukású) Üresen úgy 800-900 kilóra saccolom, 82.1 es mtz-vel szoktam elővenni a tárolóból, egyenes úton ha nem teljesen finoman szállok le a kuplungról emeli az mtz elejét üresen :D ( pedig az elsőkerekek vízzel vannak töltve). Vetni egy t6030 as nh-val vetek 6 henger 120 ló, sajna csak 450 kg orrsúly van rajta, kétszer ennyi elférne rá nem ártana... vagy fronthidró lenne a tuti és előrébb lógatni a súlyt. Lehet azért vetni vele de max 7 mázsa körül megy a tartályba ott már azért partnak forduláskor nem hagy nagy nyomot az elsőkerék pedig nem kis traktor ez azért , persze itt vannak 12-17 százalékos domboldalak is. Szombaton 10 kor kezdtem vele egy 17 hektáros darabot este 6 ra lett kész de nagyon kesze-kusza alakja van és van benne sok meredek rész, ahol jó volt a pálya ott is "csak 9km/h megyek". Tudom nem teljesen ilyen gép mint amit te szeretnél de maga a működési elve egyezik nekem nagyon bejött ez a gép, a tankolás egy álom big-bag zsákból, tuti nem kéne mégegyszer hagyományos mechanikus gép.
Válasz VMisi #21. hozzászólásáraA ventilátor mekkora nyomáson (Kpa) dolgozik?
Válasz F-A-R-M-E-R \ #24. hozzászólásáraFilter???
Forterra
Válasz *** HM *** #23. hozzászólásáraJa hát a 120 filteres elbújhat ferga mellettHa jól tudom Ermike is szaladt hegyen völgyön ezzel a vetőgèppel az 5455-el
Válasz F-A-R-M-E-R \ #22. hozzászólásáraVan itt 1 450es 120as forterra kínlódik vele nem lehet telirakni neki én 1200 kiló fölöttre emlékszek üresen tábláján...
Válasz VMisi #21. hozzászólásáraÉs hány km/ó húzod a vetőgépet, napi teljesitmény??
Válasz F-A-R-M-E-R \ #20. hozzászólásáraKb 2 méter magasan lehet a tartály teteje, de sosem tankoltuk még big zsákból, mert vagy EB4-ről felülről vagy kis zsákból a csigán. Kb 90 le, majdnem ua. mint a 5455.
Válasz VMisi #19. hozzászólásáraÉszresem vettem hsz.-d, köszi a választ, és mi éri fel ezt tankolni big-beg zsákkal? Homlokrakodó, zsákemelődarú, vagy nem is olyan magas?? 6245 az mennyi lovas? MF5455 van nekem, kb. akkora termetü gép az is ha jól sejtem..
Válasz F-A-R-M-E-R \ #17. hozzászólásáraNincs már fent a hankiker oldalán, de itt az elődje ami kézzel "csukható", az 866 kg. A mesterdrill ettől kicsit több.
https://docplayer.hu/7062580-Kezelesi-utasitas-vn-pneumadrill-pneumatikus-vetogep.html
MF6245 viszi, van a vetőgépen egy csiga is hátul, de ha 7-8q mag van benne akkor emelgeti már az elejét.
Válasz f115 fiat #1. hozzászólásáraNekem is Masterdrill 8m-es van semmi gond kopó alkatrészeket kell néha cserélni
Üdv. Valaki 1 önsúlyt tudna îrni? Ès ki mekkora gèppel üzemelteti?
Válasz erni #10. hozzászólásárawww.agrocontakt.hu/
Próbáld meg őket. Elég sok minden van nekik még raktáron VN gépekhez.
Válasz Batka #14. hozzászólásáraUgyanaz, a john deere az accordot festette át.
Válasz erni #13. hozzászólásáraIlyen szempontból bármelyik kverneland forgalmazó tud az adagolohoz alkatrészt adni. Amugy hasonlo cipőben járok én is, nekem a pneusej vetőgépek gyanusak, nagyon hasonlónak tűnnek, de még nem ástam bele magam annyira...
Válasz Büresz #12. hozzászólásáraKöszönöm infót.
Válasz erni #10. hozzászólásáraMagadagolóhoz a kitéhez menj, accord, john deere vetőgép ugyanaz. Én már komplett cseréltem üres házat meg a belsejét nem is volt drága.
Válasz erni #10. hozzászólásáraPróbáld meg őket a gyár magyarországon megszünt de máshol talán nem!http://www.rapidagro.hu/vogel-noot-masterdrill-df-ha-450
Hello. Masterdrill vetőgép alkatrészt keresek. Valakinek van ilyen gépe? Megszűnt a gyárja de biztos van valami megoldás. Kellene pár darab porvédő a sornyitóhoz, meg a magadagolóba pár elem.