Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
158 hozzászólás
Válasz #157. hozzászólásra
Egyszer ugy pár éve egy kinai lapon láttam olyan traktort, amely kiköpött JD volt, csak a szine, zöld vázzal, és fehér keréktárcsával volt szerelve.
Válasz #148. hozzászólásra
A JD-nek is van a törököknél üzeme amennyire tudom.
Válasz #154. hozzászólásra
Mennyi fej volt azon az ekén?
Mert úgye nem mindegy hogy 2 vagy mondjuk 8 fejes.
Válasz #154. hozzászólásra
A Pöttingeren nem csodálkozom, egyszer egy vásárlóm rendelt szintén valami Pöttingeres cuccott és nem volt gyári bélyeg nélküli kivitelben, mint kiderült egyetlen utángyártó sem gyártotta és ugy kb: 3x olyan drága volt hozzá az alkatrész, mint egy méretben hasonló utángyártotté azonos minőségben.
De mivel nem volt más lehetősége megkellett, h rendelje, mert nem tudott volna dolgozni a géppel.
Ezek azok a különleges sorozatok melyeket a gyártók néhány száz darabig gyártottak és az utángyártók figyelmenkivül hagyták, ugyanis egy egy alkatrész megformázása darabonként nagyon drága és nem csináltak nyomómatricát.
A réselt kormánylemezes gépekkel vizes talajon lehet szépen dolgozni, de a homokon nem, mert a réseken átfolyik a föld.
A telivel meg csak olyannal amelyik nem dolgozik maga elé.
Néha olyan lehetetlen kialakitású beforgatókat birnak kitalálni a fejekre, hogy jobb lett volna, ha nem tesznek rá semmit sem, beragad a kórós föld a fej meg a váz közzé oszt csak kiemeli a traktoros meg szenvedhet.
Egyik cimbora vett egy Pöttingert ujonnan, használta rendesen a gépet, egyszer csak lekoptak róla szalagok, hoztak neki 2,5 millióért rá kormánylemezt erdetit , hát mondtam is neki, hogy akkor maradunk hagyományosnál, mert arra még mindég fillérekért lehet hozzá alkatrészt kapni.
Ugyhogy van előnye a réseltnek, de anyagilag inkább hátránya.
Válasz #147. hozzászólásra
az itthoni hitel vigyázz más is figyel!!
Válasz #149. hozzászólásra
De a NH az egy az egybe NH
Válasz #150. hozzászólásra
ezt 1991 környékén láttam, debrecenben, hogy hamisitvány volt-e akkor még nem tudtam megállapitani, mert akkor még nem foglalkoztam talajművelő gépekkel.
Válasz #146. hozzászólásra
A TÖRÖK VOGEL ÉRDEKES MERT HA JÓL TUDOM AUSZTRIÁBAN ÉS MO.N GYÁRTJÁK
Válasz #148. hozzászólásra
Vannak Steyr licenszes trakijuk is Basak néven piros-fehér , és a lengyel SIPMA bálázó , kicsomagoló , rendkezelő, szállitó családot is gyártják ugyanazon zöld-fehér szinben mint a lengyel.
Mondjuk a kis NH-okat ott gyártják,úgyhogy nem lehet olyan drága. Nem tom mit gyártanak még ott is a nagyobb gyártók.
Azért a tavalyi napraforgólyukból biztos nem lett új gép :D:D
Válasz #145. hozzászólásra
na na? az meg mit jelent?
Egyszer felénk árult egy kereskedő török gyármányú Vogel-Noot ekét, eléggé furcsa olt számomra, abban az időben indult Magyarországon a földkimérés, nem nagyon akartak vásárolni belőle, majdnem másfél 82 es mtz-t adtak annyi pénzért.
No meg gyanus is volt Török Vogel?
Válasz #144. hozzászólásra
na na !
Válasz #142. hozzászólásra
Igazad van, Claas örületben vannak, nekem is van török levelező társam, akit minden Claas modell érdekli.
Hogy honnét van rá azoknak pénzük?
Gondolom, h ugyan ugy mint idehaza, hitel, hitel hátán.
Válasz #141. hozzászólásra
Vannak sajátgépes fotóim is, és kiállitási, életképek, humor, és rajzok is.
Válasz #141. hozzászólásra
de az kevés, meg a törököknél kicsit másabb a föld... mondjuk úgy hogy homokoznak:D
aha... azért van tele minden h új kombálnal, meg Claas aresok se olcsók, még ha a legkissebb is. Azért biztos lenne rá kereslet.
Válasz #138. hozzászólásra
Josynak már vannak képei a farmphot-ón :)
Válasz #138. hozzászólásra
A török piac az egy nagyon különleges világ.
A Román piacra már betörtek és versenyeznek a Bolgárokkal és a Lengyelekkel a vevők kegyeiért.
Szegény ország, nincs rá keretük ugyan ugy mint a Románoknak a Magyar termékekre.
Válasz #137. hozzászólásra
LCD 5-6 darab minden elvágtak hátsó vázot. Mert MTZ-80 as nem birtak szántás, elég 3-as volt. UTOS birtak volt, de minden elvittek ócskatelepén. MTZ kicsi orrhosszúságot, UTOS hosszabb orrat, de első meghajtás nem volt. Nógrád megyében nagyon meredeken volt szántásnál.
Josey, törököknél próbálkozz be, ott van anyi szar mint a rossebb, tartanál egy bemutatot nekik hogy mit bírnak a gépek, aztán már mennének is a cuccok. Valaki feltenné azt amit ott látott farmphotora és már is ott lenne vagy 200 megrendelő az udvarodon :D
Válasz #136. hozzászólásra
A zetorok azok inkább pótkocsis traktork voltak, aztán csináltak belőlük fürészgépeket.
Válasz #135. hozzászólásra
Igen volt Tsz-én 10 darab volt minden szántás volt. Zetor super és Zetor 3011 nem szereti szántás.
Válasz #132. hozzászólásra
bár Romániában az Utos65-el, sohasem szántottak 3 fejnél többel. a PP-3/35-el.
Válasz #133. hozzászólásra
LCD 4/35 -os.
Válasz #132. hozzászólásra
A Lajta LCD 35-öst?, vagy a 30-ast?, mert nem mindegy.
Válasz #131. hozzászólásra
Köszi választál!
Tudod 70-es években UTOS 650 román traktor 65 LE + LCD lajta 4 fejes jól birtak?
Válasz #130. hozzászólásra
A 303-as kb 90-100LE, a 323-as KB120LE teljesitmény mellett kötöttebb talajoknál ( 55-65 között) inkább 3 fejes 40-es ekefejjel, a 323-as (45-50 között) 4 fejes IH ekével birnak dolgozni.
Legalábbis felénk ez a tendencia járja.
A jó multkorában egy 323-ashoz (180LE 6 henges IFA motorral)vittem 5 fejeset, azt birta.
Valakit kipróbáltak ZT-303 vagy 323 traktor + IH 4 fejes ekével volt?
Válasz #121. hozzászólásra
Szívem szerint szívesen árulnám akár a Kverneland, vagy Rau gépeket, de a vevőköröm inkább az olcsóbb árfekvésű eszközöket birja megfizetni.
Kétségkivül egy ilyen nagy cégcsoporttal a hátad mögött, variációk halmazát tudod nyujtani a vásárlóidnak extra minőség mellett.
Válasz #127. hozzászólásra
Kösz a tippet, utánaolvasok ezeknek a dolgoknak.
Válasz #126. hozzászólásra
Az a jobbik variáció.
Vannak alapmodelljeink amelyek általános használatra vannak gyártva, és kaphatók olyanok is amelyek speciális körülményeknek megfelelően vannak opcionálva rajtuk az alkatrészek.
A magas kötöttségi számot, egy brutális vastag ekeszárral sem lehet pótolni.
Nem azt mondom, hogy gyengék az alapmodelljeinken az ekeszáraink, pont olyan minőségű anyagból vannak, mint akár a Khüné-é.
De Körösök vidéke, Nádudvar térsége csak ennél nagyobb szakitószilárdságú anyagból készitett szárakkal, konzollal lehet dolgozni.
Válasz #125. hozzászólásra
És visszaadta az árát korrektül.
Válasz #123. hozzászólásra
Jól tetted. Ha tudta, hogy 60 fölött van a kötöttség és gyenge gépet adott, akkor így járt...
Válasz #122. hozzászólásra
Igaza van Istvánnak,mert ahogy olvasom a fórumot sok ember nagyokat mond, és hülyeségeket.
Válasz #120. hozzászólásra
Ha jók, akkor bárhol lehet ajánlani,de volt már olyan ekém amit visszavittem a gyártónak,mert a garanciás hetente hozta az új alkatrészt.
Válasz #121. hozzászólásra
Minden gazdának szüksége van jó gépre és megbízható kereskedőre.
Josey ne szerénykedj. Ha jó a géped, ajánljad és mondd el korrektül, hogy milyen.
Válasz #119. hozzászólásra
Mondhatnám, hogy a saját gépeimet ajánlom, de már egy párszor leszóltak ezért, h ne itt ajánljam őket, fenn vannak a Géppiac oldalon. Agromaster néven
Válasz #118. hozzászólásra
3×35-ösre gondoltam
Válasz #112. hozzászólásra
Rabe Condor 400-as fejjel szerelt változathoz mit szólnál?
Válasz #116. hozzászólásra
igen, nagyon sok helyen
Válasz #114. hozzászólásra
perctalajok vannak?
Huha itt meg megy a LOST ! :-))
Válasz #113. hozzászólásra
nem, hideg fenékföld valamikori körösmeder
Válasz #111. hozzászólásra
Rizsföld is volt?
Válasz #106. hozzászólásra
Csak 3 fejes ágyeke jöhet számitásba.
Válasz #108. hozzászólásra
Igen Szarvas környékén van.
Válasz #107. hozzászólásra
Vázlataim már vannak, mert olyan univerzálisra akarom csinálni, hogy csak tipusonként a felfogatási konzolok furatai és alakja kelljen, hogy változzon.
A furatos fogásszélességállitásúaknál kézi állitású lenne a fokállitása a fésűnek, mig a hidraulikus fogásszállitásuaknál, szintén hidraulikával lehetne ugyanezen folyamatot állitani.
Válasz #105. hozzászólásra
Ilyen kötöttségű földekről Komádi - Zsadány környékéről hallottam.