Hirdetés
- Akkumulátor töltő bikázó új
- Műtrágya árak új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Életképek a gazdálkodás mindennapjairól új
- De gáz a gáz!!!!!!! új
- Faapríték fűtés-tüzelés új
- Kukorica indító műtrágyázása új
- VI. Agroinform Fórum Találkozó 2025.02.15. új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
- MTZ 1221 traktor új
88 hozzászólás
Válasz #87. hozzászólásra
a végén kiderül, hogy az mf-em piros lambo))))))
Géza pedig ha tudnád hogy ahol a lambót gyártják ott Fergusont is gyártanak )
Moderálási elveink miatt törölve.
2009-02-13 20:05:44
én a másikról is lebeszélném
Moderálási elveink miatt törölve.
2009-02-13 20:04:38
Tisztelt Fórumozó kollégák! Érdekődni szeretnék két gép iránt. Az egyik a Lamborghini CROSS 874-95, a másik pedig az MTZ 1221-es. Minden felvetés érdekel jó is, rossz is.
Ahogy elnézetem nem kell szégyenkeznem a valtrával
Válasz #79. hozzászólásra
4 jóminőségű gumiköppenyért meg mémi pótsúllyért még nem veszek ferdzsót!
Válasz #78. hozzászólásra
egy JD-t nem nehéz elhúzni, ha nem jár a motorja vagy üresbe van
az Mf bajba lenne ha összekötnék egy Landinivel
És ezt:
http://youtube.com/watch?v=q2c2ENrnf8g&feature=related
És ezt is:
http://youtube.com/watch?v=Huda6GQ56KI&feature=related
Ezt érdemes lenne megtekinteni
http://youtube.com/watch?v=JRZEhMYt9ZU
Válasz #75. hozzászólásra
Honnét tudod?
Mennyi üzemórát hajtottál "Claas" traktort?
Válasz #74. hozzászólásra
Ez így igaz a Claas ,
traktorok terén sehol sincs
Úgy látom a Claas sehol sincsen.
Válasz #72. hozzászólásra
A fiat kettőt kapott!! Ne ferditsd az infókat ;)
Tisztelt Fórumozók!A következő eredmény született:1.JD.14 szavazat,2.CASE 8 szavazat,3.FEND és MF.7-7 szavazat,4.MTZ és VALTRA 5-5 szavazat,5.ZETORésLANDINI 3-3 szavazat,STEYR 2,a többi 1 szavazat.
Hús futár után szabadon!
1. Fiat 180/90,1880
2.Rába 250
3.T-150 K Rába motorral.
Ezek még sok földet megmozgatnak a nagy Magyar határban ha jó gazdájuk van.
Válasz #69. hozzászólásra
a nyugatiaknál
a Valtra már drága
a JD és a Fend nem az ár-érték arányáról hiresek, jó gépek, de drágák
Lóerő kategóriától eltekintve, kizárólag ár-érték arányban:
Keletiek:
1. Mtz
2. Zetor
3. itt véget is ér az értelmes márkák listája
Nyugatiak:
1. Valtra
2. John Deere
3. Fendt
Azért nem tettem le róla
Válasz #65. hozzászólásra
Ettől még vehetsz 135 lovast, ha visszaolvasod a hozzászólásokat a váltógondok 150 LE feletti szériákról szólnak. Egyébként az árához mérten jól felszerelt gépek.
Teszek egy új variációt a használt gép piacról .
1- Dutra D4k
2-Rába Steiger 250
3-Fiat 180-90 DT
Kinek mi a véleménye . Felénk bevált gépek
Pedig gondolkodtunk hogyha véletlen új gépet veszünk akkor 135-ös kormikot . Bár 120 lóig csak zetor a favorit nálunk
Válasz #63. hozzászólásra
Az MTX200 külön történet, ott az volt a gond, hogy mikor az ARGO megvette a doncasteri gyárat és a licencet, akkor gyorsan akartak fejleszteni, és kihoztak egy 200 lovas verziót ugyanazzal a váltóval, amit az IH eredetileg 170 LE-re méretezett. Naná,hogy kifeküdt az összes. Utána variáltak valamit, de nem tudom a végét. Engem a McCormickkal kapcsolatban sokkal jobban aggaszt az a tény, hogy az ARGO bezárta a doncasteri gyárat és áttelepíti a gyártást olaszba. Félek. hogy innentől kezdve nem lesz más, mint egy "pirosra festett landini".
Válasz #51. hozzászólásra
Ferinek igaza van. Dunaföldváron egy MTX 200- as gépnél is ez volt a probléma, nem volt egy éves...
Válasz #61. hozzászólásra
Nem úgy gondoltam,hogy 500 méterenként ugrálj ki és változtass a fogásszélességen. Sajnos valamilyen kompromisszumot itt is kell kötni.
Válasz #60. hozzászólásra
Varió ekéket használok,de nem szeretek ugrálni a barázdában!
Válasz #59. hozzászólásra
Igen ismerősaz IH-ból. Szántásnál gond lehet. DE már megszoktam,hozzá kell igazítani az ekét fogásszélességben.
Válasz #58. hozzászólásra
Egyébként,nagyon tetsztta traktor,a váza olyan mint a mozdonyé!Mtx -t teszteltem azokban a legnagyobb gond az volt,hogy munka-sebbesség tartományban 5km/ó-12KM/ó-ig kevés volt a használható fokozat!1,6km-s ugrások voltak a tartományok között! Ez szántásnál nagyon sok,egyéb munkánál is!
Válasz #57. hozzászólásra
Igen az XTX-en én is gondolkodtam, de más irányba beruháztunk, ez most tolódik egy pár évet. Addigra megint teljesen átalakul a traktorpiac. Meg addigra talán ez is kiforrja magát, az új fejlesztésekkel az elején mindig gond van. De ha jön a szervizesem, akkor majd rákérdezek erre a váltóproblémára,úgy tudom van pár XTX-je
Válasz #56. hozzászólásra
Az MC,MTX sorozattal nem volt semmi gond!Tavaly kacékodtam a vétel gondolatával XTX! De a fentiekben leirt hiba miatt elálltam a vételtől!
Válasz #55. hozzászólásra
At XTX-ben teljesen új váló van, a régiek (MTX, MC) 4x4-esek, az XTX-ben 4x8-asok.
Válasz #53. hozzászólásra
Agyár visszarendelte az összes xtx-t! váltójavitás!2007 második felétől új váltóval jöttek ki!
1, Csak a John Deere
Válasz #51. hozzászólásra
Nekem elméletileg az MTX elődje van IH-ban. De azt hiszem az MC-ben is ugyanez a váltó van. Amit Te mondasz,az akkor fordulhat elő, hogyha a váltóban átszakadnak a tömitések. De ilyet én nem hallottam még. Talán a tőmítés minőségén akart spórolni a gyár? Nehezen tudom elképzelni, hogy a gyárban másképp rakták volna össze, mint az IH-kat, annál is inkább mert volt idő, mikor azonos soron készültek az IH-k és a McCormikok. Ami konkrét problémáról tudok, az a motorok környékén esett meg. Volt olyan cég, ami 5 MTX-et vett és 3 olyan szinten ette az olajat az elején, hogy 300 óra alatt egy egész kannával (20l) kellett utánatölteni. de utána ez is megszűnt.
Válasz #47. hozzászólásra
olyan traktor már nincs hogy Steyer csak piros fehérre festett nyuszi meg kész Szegény osztrákok is szidják már mint a bokrot pedig náluk az volt a sláger márka
Válasz #48. hozzászólásra
MC-XTX sorozatnál voltak kapitális váltó gondok!Minden gép áteset garancia alatt 1-2 váltó javitáson! Az történt velük,hogy a póver kapcsolás allat egyszere két sebbeségbe tette a váltót a kapcsoló ! Tört szakadt minden! Hónapokig álltak a gépek!Egyébként a régi case mintájára készült trakik,káér értük!
Válasz #48. hozzászólásra
Na ez marha érdekes, amit most leírtál,mert ahogy én tudom carraro híd van alatta, a nyugati traktorok jó része ugyanerre a hídra épül.
Válasz #48. hozzászólásra
Hát igen erre mondják hogy szo.ás . Amúgy egy gyártó se tökéletes mindenhol előfordulhat hasonló eset . Ezzel nem a kormikot akarom védeni . Bár halottam olyat hogy a 200 lovas kormiknak garancia idő után 500 üa.val eltört a főtengely . Huntracos szervizesek azonnal vitték bevizsgálni és kiderült anyaghiba volt . Ekkor a tulaj kapott egy motor cserét a ingyen . Ilyen is elő fordul .
Fan bocsi de ezt nem tudtam . Bár motor téren mindegy hogy sisu vagy perkins esetleg caterpillar .
Válasz #45. hozzászólásra
Nem a motorjával van gond a mcc.-nek. A csoporttársam mérkaszervizes, ment gari javitásra és az új alkatrész (asszem első kerékagy) 1 cm-rel volt elméretezve, még annyit a cikkszám egyezett nem elrendelték. Ez csak 1 péda volt.
hali mindenkinek!!
1.Landini
2.jd
3.Steyr
Válasz #45. hozzászólásra
Tévedsz a chelenger sárgára festett MF tehát abban is perkins meg sisu motor van
Válasz #43. hozzászólásra
Még nem de azért a sisu motor magáért beszél és árfekvésben pedig kisebb mint a jd vagy a fendt . Ugyan ez a helyzet Chalenger trakival amiben pedig a Caterpillar motor dohog .
Ha azokat a szempontokat vesszük figyelembe amelyeket a 1sz hozzászólásban m eghirdettél akkor:
1= Valtra
2=MF
3=Landini
Válasz #39. hozzászólásra
Hús Futár!
Neked volt már MCcormick trakid?
És ha igen ennyire jó?
Sziasztok!
Nálam a sorrendek:
100 lovas kat:
1.JD (márkahűség)
2.MF
3.V.Valmet
200 lo körül:
1.JD
2.Case
3.MF
Törzscsuklós:
1.JD
2.Cat
3.Case
Gumihevederesek:
1. Cat
2.JD
1: LANDINI
2: CASE IH
3: SAME
1.MF
2.JD
3.FENDT
1-MCcormick
2-Chalenger {gumikerekes}
3-Zetor